Milorad Dodik: Rešenje je dva naroda, dve države

Dubravka VUJANOVIĆ

30. 12. 2012. u 20:00

Predsednik RS Milorad Dodik otvoreno o nacionalnom spasu, kosovskom čvoru, odnosima sa Srbijom, novim iskušenjima Srpske

NACIJA se nalazi na tankoj ivici - da bude moćna ili nikakva. Direktno, u svom stilu, poručuje Milorad Dodik. Na naciji je sada da preseče. U Srbiji tako što će konačno izneti stav o Kosovu. U Srpskoj što će se odupreti stranom faktoru koji, tvrdi, prljavim novcem sprema neko novo „proleće“.

Raduje ga što se konačno otvoreno pristupilo definisanju pozicije prema Kosovu. Veruje i da je predsednik Nikolić izneo „jedan jak stav“. Svestan je i da je to već uznemirilo strance koji su navikli na politiku bez stava i koji su takve političare uvek protežirali. Ali, sam stav nije ono što smatra rešenjem.

Koja je njegova vizija rasplitanja kosovskog čvora i kakvu taktiku sprema za novi udar koji se valja iza zidina zapadnjačkih tvrđava - predsednik Republike Srpske otkriva prvi put u razgovoru za „Novosti“. Svestan da će to mnoge naljutiti i spreman na rizik. Jer, moćna Srbija je, kaže, nacionalni interes. Zato će govoriti o problemima koji pogađaju maticu, sviđalo se to nekom ili ne.

* Jeste li stekli utisak da Srbija ima jedinstven stav, da su premijer, predsednik i svi ministri složni oko dalje strategije o Kosovu, s obzirom na to da se o platformi mnogi ne izjašnjavaju?

- Ako nema jedinstvenog stava i ako vlast ne namerava da izađe sa rešenjem, onda je bolje i poštenije ljudima reći: nema više Kosova. Pa, da ih niko više ne „zavlači“ i da konačno prestane robovanje tom problemu.

* Kakvo bi rešenje vas lično zadovoljilo? Rekli ste da stavovi u platformi po kojima bi sever KiM dobio neku vrstu entitetskog satusa, nisu dobri?

- Pošao bih od istih stavova koje je imala međunarodna zajednica, koja je, pravdajući nezavisnost Kosova, govorila da je tamo nemoguć multietnički život Albanaca i Srba. Kako je tada bilo nemoguće, a sada je moguće? Zato što pokušavaju nemoguću stvar - da na silu integrišu sever.

* Srbija je u situaciji da se dogovori već nezaustavljivo sprovode. Šta može novo da ponudi da bi svet i Albanci, koji su sve dobili, odustali i rekli - prihvatamo?

- Smatram da sam, sa pozicije nacionalnog interesa, pozvan da kažem šta je moj predlog. I reći ću sada: to su dve države, dva naroda. Srbija treba da kaže pod kojim uslovima je spremna da prizna Kosovo. Jedino tako što će se sever pripojiti Srbiji, a jug priznati kao nezavisnu državu. Srpska nacionalna politika, u kojoj sam ja spreman da učestvujem, istovremeno treba da bude pripajanje severa i poziv Srbima iz enklava da odluče hoće li da pređu u centralnu Srbiju ili da ostanu da žive u nezavisnoj državi Kosovo. Da im se ponudi zemlja i omogući izgradnja kuća u Srbiji i Republici Srpskoj. Spreman sam da ih pozovem i to im ponudim. I ovaj narod ovde, siguran sam, rado bi ih dočekao. Naravno, njihova imovina bi ušla u fond države Srbije, ne bi bila budzašto prodata. A spomenici kulture, crkve i manastiri da budu pod međunarodnom zaštitom.

* I pod tim uslovima da Srbija prizna ostatak Kosova?

- Da.

Kompletan intervju pročitajte u štampanom izdanju "Novosti"

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (77)

Djuka

30.12.2012. 21:20

@Djuka - Vidim da i ti sanjas i da ti istorija nije bolja strana,kada proucis istoriju malo bolje e onda mozemo da pricamo o Kosovu i Metohiji.

general Pavković

30.12.2012. 21:23

@Djuka - Kosovo nikada u istoriji nije bilo albansko, samo za vreme drugog svetskog rata. Oduvek je bilo srpsko, svidjalo se tebi to ili ne.

Kadu

30.12.2012. 21:29

@Djuka - Prvo i poslednje, Kosovo jeste srce Srbije i nema predaje. A ti si dobrodosao da zivis u nasoj Srbiji koja ce ponovo gospodariti Pristinom, kad tad.

Hasan

30.12.2012. 22:04

@Djuka - Od istorije nema selameta,sad je vazno kako mi je! Obzirom da je 500 god Kosovo bila Turska,evo i sad je.

Dragan bgd

31.12.2012. 04:16

@Djuka - Arnaut znaci zaboravljen,ostavljen e to si ti haradinaj.Na svu srcu pa mi znamo sta je cije i pravu istoriju.Vi ste se zaigrali ali to ce se promeniti.Moram da te obavestim,da cemo uskoro pokrenuti Srpsko pitanje u celoj Evropi i bice gotova stvar.Ti i tvoji Arnauti me podsecate na DS-vce,sto ce reci i oni beose mrtvi sigurni da ce vladati Srbijom bar jos 10 godina,ali corak,preigrali se a viste se odavno preigrali.Doci cemo po svoje i to u velikom broju.

barakuda

30.12.2012. 20:38

Prvo Čosić, pa Dodik. Stari i novi nacionalni usrećitelji. Loše nam se piše, po svemu sudeći.

BeogradZemun

30.12.2012. 20:47

Ne, gospodine Dodik, nije isto Republika Srpska i Kosovo i Metohija. Bitka za Kosovo jos nije gotova. Da se rat 1999. zavrsio priznavanjem nezavisnosti to bi mogli danas da kazete, ali ne rat je okoncan rezolucijiom 1244 kojom je KiM jos uvek u sastavu Srbije. Za Kosovo se boriti svim mogucim sredstvima kao sto se brani jedna teritorija- diplomatijom, a narod srpski na Kosovu cemo da branimo vojskom i policijom. Kosovo je srce Srbije !

gagymad

30.12.2012. 21:00

Iskreno, ma da me dusa boli, jedino realno resenje u ovom istorijskom trenutku. Pa ovo je sad najbolje i za nas i za siptare, mi onako smo izgubili, spasiti treba sto se realno spasiti moze

Pristina

30.12.2012. 22:11

@gagymad - 1999 god. ste potpisali kapitulacijune mozete sad nista trazitito je rijesen slucaj

neko iz mase

31.12.2012. 19:25

@gagymad - Pristevac, postujemo mi vase prisustvo i mnogobrojnost na kosovu, to je neosporno, ali poenta price je ako vi niste hteli sa nama, sto bi sada srbi sa severa sa vama...? Dodik je u pravu... vi se otkacite problema severa, mi se otkacimo problema severa, vama ostatak kosova nama sever ono srba juzno sto ostane, ako hoce da ide zamenite teritoriju na severu onda vas priznamo vi nas, lepo nastavimo da trgujemo( znate srpski, sto vam je prednost) i sve se smiri... mislim u svakom zitu ima kukolja...

Miro Markovic

30.12.2012. 21:02

Dodiku, brini ti o Republici srpskoj! Ostavi ti KiM Srbima iz Srbije! To je samo privremeno okupirana zemlja. Kada su italijanski fasisti proterali Srbe sa KiM za vreme II Sv. rata, da bi naseli Albance, jer su im oni naseljavali juzni deo Italije, Tito je to posle rata aminovao, tako sto je zabranio da se prognani Srbe sa KiM ne smeju vracati, dok su Siptari mogli da dolaze iz Albanije na KiM. A ti sada hoces da poklonis svetu srpsku zemlju Siptarima. Dodik, necemo tako! Ceracemo se mi jos!

Lux

30.12.2012. 21:34

Realno čovjek govori. Poruka za BeogradZemun. Nije isto Kosovo i Republika Srpska, ali vi iz BGa ste nas tj. Republiku Srpsku otpisali, ali shvatite i da Republika Srpska nije bosna. Kada shvatiš šta ti hoću reći u prošloj rečenici, možda shvatiš čitavu priču.

Big D

31.12.2012. 09:07

@Lux - Tacno tako Lux! Problem je sto Beogradjani i pojedini Srbijanci jos od 1991 ne mogu da shvate da su se Beograd i Srbija branili u RS, u Kninu, Vukovaru, na KiM i tamo se i dan danas brane! Ako se ovako nastavi doce vreme da se branite sa Kalemegdana a tada ce vec biti kasno i prekasno. G. Dodik je u pravu sto se tice KiM, jug Kosova je i politicki i demografski izgubljen. Treba pogledati realnosti u oci, spasiti sto se spasiti moze, i jacati jedinstvenu Srbiju!

Marko

30.12.2012. 21:45

Bravo Milorade pravo zboris,dosta nam je ratovanja,treba ratovati mozgom jer da smo ratovali ko siptari bilo bi nas pet puta vise i Kosovo bi bilo nase.Ovako platili smo visoku cenu Kosovo je otislo u nepovrat.

IvanGrozni

30.12.2012. 21:48

To što predlaže Dodik je slično što je uradila Engleska sa Irskom. Zadržala Severnu Irsku u sastavu V.Britanije, a ostatak Irske priznala kao nezavisnu državu. Možda treba i o tome razmišljati.

fića

30.12.2012. 22:00

...sva ova zbrka i haos koji su nam priredili i osmislili eu i amerikanci oko prekrajanja granica na štetu srpskog naroda je nastala iz političke mržnje prema srbima a što se je događalo i kroz istoriju...zbog toga su srbi za nijh obični kriminalci i krivci za sve ratove iako su srbi u stvari žrtve te uvezene mržnje... jer ne verujem da su ljudi iz eu toliko niske inteligenije i razumevanja za balkanske probleme...

Saša

30.12.2012. 22:05

Tkz sever Kosova je manje od 10% teritorije. Dodik predlaže da Srbija odrekne 90% teritorije Kosova, da prihvati proterivanje Srba, otimačinu imovine, nekažnjavanje albanskih zločinaca. Jedino nije objasnio gde je srpski interes u tome. Albanski i zapadni je jasan.

Sasa Stojanovic Kraljevina Srbija

30.12.2012. 22:24

Slazem se sa gospodinom Dodikom, i tih 10 posto je vise nego 0%, 10% toga+Srbija+Republika Srpska i bicemo najmocnija drzava na Balkanu sa Vama gospodine Dodik kao predsednikom te drzave dok se ne uspostavi ponovo Monarhija a tada bi Vas zeleo za premijera te drzave SRBIJE, veliki pozdrav od mene i samo tako nastavite, Vi ste trenutno najbolji borac za Srbiju, nisam zaboravio Vasu izvanrednu ideju da podrzite Izrael u vezi otcepljenja Palestine, tako to rade pametni politicari....

Da

31.12.2012. 03:19

@Sasa Stojanovic Kraljevina Srbija - Sto jest jest', zasto da se podrzava Palestina kada su oni slali u Bosnu mudzahedine da se bore protiv nas pored svih svojih ogromnih problema sa Izraelom.

Sasa Stojanovic Kraljevina Srbija

31.12.2012. 23:02

@Sasa Stojanovic Kraljevina Srbija - Slazem se gospodine, totalni paradoks, mudzahedini su masakrirali Srpsku vojsku a zna se dobro odakle dolaze i ko je bio njihov centar moci, s druge strane mi i narod Izraela smo slicni po patnji kroz koju smo prolazili kroz istoriju, umalo nisam pao u nesvest kada sam cuo da je gospodin vuk jeremic (namerno malim slovima) i Srpski politicari odreda a cinimi se i B, Tadic podrzali otcepljenje palestine, hej gospodo a sta ste dobili za to? pitam ja? a zna se dobro kakvu moc i uticaj ima IZRAEL!!

kondor

30.12.2012. 22:35

@haradinaj , necemo polemisati preko komentara , i svadjati se cije je KM . Kada tako napisa da KM nikada nije bilo srpsko ja ti postavljam dva obicna pitanja . Od kuda na KM toliko srpskih manastira i crkava ? Zasto iskopavate stara srpska groblja i skrnavite , zasto rusite i palite srpske manastire i crkve ? Ako ovaj komentar procitas , iskreno mi odgovori , verovatno znas , kada tvrdis da KM nikada nije bilo srpsko . Mozda od tebe nesto vise naucim o KM.

sMile

31.12.2012. 07:43

@kondor - Za vreme turskog carstva, su pravljeni srpski manastiri i crkve a nije bila Srbija. posle drugog svetskog Kosovo je trebalo pripasti Albaniji, ali je Tito politicki nasamario Envera Hodzu i to potpisano od velikih sila. Velike sile ispravljaju nepravdu albanskom narodu nanesenu 45-ete i stvaraju drzavu Kosovo 99-ete.,, !! ;-))

D. Morrissey

30.12.2012. 23:14

Gos Dodik ja sam jedan fan od vas, ali mislim da nikada nije dobro ma kakva god politicka scena svetska bila ne treba priznavati ni 1 milimetar svoje teritorije kao nezavisnu. Problem je u tome sto svi srpski Politicari nisu Kosovski Problem resavali kada su trebali. Milosevic je krenu da ga resi kada je Rusija bila najslabija umesto da ga je resio za vreme CCCP. A ovi na vlasti pregovaraju kada je njnepogodnije za Srbiju i samo srljaju. prema EU. Kosovo bez Albanac to je recept.

KNIN

31.12.2012. 00:00

Slazem se u potpunosti sa Dodikom. Sve Srbe iz enklava treba iseliti i naseliti na prostor Vojvodine odnosto Suboticu i tu dodatno ojacati Srpsku populaciju. Srbija po meni dugorocno treba da sto vise uspostavlja jake privredne odnose sa Republikom Spskom koja ce se kroz 10 god i formalno pripojiti Srbiji. Vlada Srbije mora kako zna i ume da podigne natalitet u ovoj zemlji jer mi sa 7 miliona ljudi nismo toliko relevantan faktor u okruzenju. Cilj nam mora biti 15 miliona Srba u Srbiji .

Ok

31.12.2012. 03:16

@KNIN - Ok, ali 7 miliona u Srbiji plus 1.4 miliona u Srpskoj nije 15 miliona nego 8.4 miliona. Ako mislis na sve srbe van Srbije da se vrate na ognjista, to je nerealno.

sMile

31.12.2012. 07:32

@KNIN - Srbiju treba jos vise teritorijalno smanjiti, a visak Srba, miroljubivo i civilizovano preseliti u Afriku i nek tamo sadu papriku,,!! ;-))

beograd

31.12.2012. 07:42

@KNIN - pitanje šta bo ostalo od Srpske da počmu prekrajanja granica. pored toga Srpska je upropastila Srbiju svojim ekstremizmom i fašizmom. Prevelika je cena plaćena za nekoliko bosanskih brda. To i nisu historijeki naši tetitorije.

Vojvodjanin

31.12.2012. 08:37

@KNIN - Prijatelju zloupotrebljavas gostoprinstvo Vojvodjana ovako podmuklom i opasnom nacionalistickom politikom.Ni plan Z4 niste prihvatili jer ne umete da zivite sa drugima i onda ste proterani nama na teret.Ako ti Vojvodina ovakva kakva je ne odgovara a ti ajde put pod noge.Vekovima smo mi Srbi starosedeoci Vojvodine ziveli u slozi sa svima.Ne zaboravi da je Srbija osvojila Vojvodinu tek pre 95 godina a da Srbi u Vojvodini zive sa ostalim nacijama vekovima.

Лука

31.12.2012. 00:34

Sve priča oko nezavisne Srpske i ujedinjenja Srpske i Srbije je samo skretanje pažnje sa gorućih problema i u BiH i u Srbiji i prazna priča političara koji više nema aduta. O tome nema govora. A što se tiče komentara koji ponovo žele monariju u Srbiji, pitam ih, zašto su ju uopšte i tjerali?

Vujovic

31.12.2012. 01:29

Gospodine Dodik Milorade! Ja zivim na KiM i dan danas.Ne mozete vi upravljati mislju iz R.Srpske kao ni vecina ovih ljudi koji su vas podrzali komentarima.Naime,Kosovo nije samo sever,ali i da jeste ono je % mala geografska "celina",u odnosu na ostatak KiM-a.Ja verujem u vasu iskrenu borbu danasnju za RS,ali takodje dozvolite i nama na Kosovu da se istom namucimo.Ima razloga patiti za KiM-om,nije nista Bog slucajno prepustio slucaju.Nece nase muke prestati udomljavanjem u tzv."kuce"!KOS-je-SRB

Lepi Cane

31.12.2012. 01:33

Treba se dobro zamisliti , " a sta sa Sandjakom" koje je 100% Muslimansko , da ne kazem Bosnjacko.

KNIN

31.12.2012. 01:36

Po mom misljenji nama Srbima od veceg interesa mora biti kako da pripojimo Republiku Srpsku Srbiji nego kako da ocuvamo Kosovo na kojem zivi jako mali broj Srba. Jer u Republici srpskoj zivi preko milion Srba a na Kosovu jedva i 150.000. Potpuno je nerealno ocekivati da Srbija dobije celo Kosovo pod svoju kontrolu, najvise sto Srbija moze na Kosovu dobiti to je severni deo kosova gde postoji nekakva veca koncentracija Srba. Nama cilj mora biti podizanje nataliteta i zabrana iseljavanja iz Srbije

Vezir

31.12.2012. 02:27

A sta mislite da se na teritoriji Federacije (pod Bosnjackom kontrolom) naseli malo Iracana, Pakistanaca ,Arapa sveke vrste /da li bi to izazvalo "gnev" na drugoj strani manjeg entiteta.Narode , kontaj malo manji entitet je sastavni deo Bosne i Hercegovine (drzave) a to je ipak nesto vise od DodiklandaDaj ,Dodik kome ga vise palamutis.

Posmatrač

31.12.2012. 14:00

@Vezir - Pusti bre, nemoj da se uzbuđuješ. Ovo je priča zbog priče, nema od toga ništa.

neko ne govori istinu

31.12.2012. 04:30

Zar Mrkic, ministar inostranih poslova Srbije pre tri dana ne rece da se po vazecem BH ustavu RS ne moze odcepiti od BH? Zar Nikolic ne rece da drzava Srbija priznaje drzvavu BH kao celovitu drzavu??Sto se odnosa Kosovo:Srbija tice, dali iko misli da ce u Srbiji biti trajni mir ako sever Kosova pripadne Srbiji, a jug Srbije [Presevo, Bujanovc] ostane u sastavu Srbije?

Miodrag iz Peci

31.12.2012. 07:05

Od prvog dana naseg egzodusa sam bio za priznavanje R. Kosovo.Reci cete nisam patriota, ali ono sto se desava evo 13 god. mi daje za pravo. Situacija se dodatno pogorsala, steklji smo preko 100 zemalja koji su nam neprijatelji. Izgubili smo kredibilitet kod vecitih saveznika. ogroman novac uludo potrosen. A, tzv. Interno Raseljena Lica, potpuno obespravljeni, sa priznavanjem R. K. bi postali Izbeglice i tako stekli mogucnost, ili za Integraciju ili za useljenje u one drzave koje su ga priznale

Bane

31.12.2012. 08:33

Ima samo jedan problem,kad smo to mogli da uradimo na ovakav nacin mi nismo hteli a siptari bi oberucke prihvatili a sad kad mi hocemo nece siptari a ni njihovi pomagaci tako da sad mozemo samo da cutimo i gledamo i pricamo ovakve prazne price,kada je ovu ideju pomenuo DJindjic bio je najveci izdajnik a sad ovi sto to predlazu su spasitelji

Boki

31.12.2012. 08:45

Njbolje je napraviti razmenu stanovništva,sever pripojiti Srbiji,iz ostalih delova Kosova naseliti Srbe na jug Srbije a Albance u njihove kuće.Irešen problem za sva vremena.

vukan

31.12.2012. 09:18

Smatram vas modernim politicarem i Drzavnikom koji vodi svoj narod pravim putem,a u isto vreme ceznem da se i ovde pojavi neki Dodik,.Obzirom da smo od Milosevica na ovamo stalno trpeli poraze i da nam se poput recidiva vratise ponavljaci koji su nas doveli do ovde,politicar vasega kova bio bi nam poput renesanse i pravog preporoda.

Herceg

31.12.2012. 09:39

Politicari iz Srbije nemaju ovakvu percepciju i kuraz kao Gos. Dodik. Srbi mora da shvate ako se na vreme ne distanciraju od Kosova izgubice i deo Srbije. Prosto to je tako, biologija je jaca od politike. Albanci se razmnozavaju geometriski a Srbi nestaju. Za 50-100 godina Srbi ce nestati.

Dicki -Beograd

31.12.2012. 14:22

@Herceg - Dodika za predsednika Srbije - i Bosnu ostaviti na miru od ovog buzdovana. Da je Dodik dobar u Bosni ne bi ga vi preporucili Srbiji. Sav otpad iz susednih zemalja je dosao u Srbiju?? Hvala ne - imamo mi svojih problema i bez njega.

Alfa

31.12.2012. 10:13

Treba nam ovakav premijer ili predsednik.Voleo bih, kad bi se na sledećim izborima,kandidovao u Srbiji.Čovek koji ima svoj karakter.Pravi Srbin.

DXB

31.12.2012. 10:20

Ako ne budemo Bijanovac naselili Srbima, uskoro ce nam uzeti i taj deo teritorije. Ljude iz enklava preseliti u Bujanovac, kao i ljude iz izbeglickih kampova sirom Srbije.

Bujanovac

31.12.2012. 14:16

@DXB - Bujanovac,Presevo i Medvedju....za sever Kosova. Valjda ce ova zamena biti razumna.

xxx

01.01.2013. 15:47

@DXB - Pa kad tako lijepo pricas sto ti prvi ne das primjer pa se preselis u Bujanovac?

Nesa

31.12.2012. 10:42

Konacno se neko setio da kaze pravu stvar. Pragmaticno resenje prihvatljivo za sve strane. Voleo bih samo da gospodina Dodika vidim na mestu predsednika Republike Srbije jednog dana.

vizionar

31.12.2012. 11:45

@Nesa - Prava stfar je kad se resi za sfakog gradjanina a ne samo za srbe.Kako mislite da resite u backu da premestite koloniste iz pustih regiona Srbije!.To je ludilo.A sa bosnjacima u sandzaku,albancima u Presevsku dolinu,madjarima i ostale ,sta cete snjim,jel to korektno,ili pa zelite neki rar protiv sfih a epilog toga rata se unapred zna.

Mali bata

31.12.2012. 11:27

Ja mislim da svako zeli da izbegne da Srbija ekonomski propadne i da je gubitnik i bednik. A ja nudim resenje koje je jednoglasno prihvaceno od EU, crnogorac i njegova Unija ima do prvog janura 2013 da resi i predstavi konkretno resenje i ispravi pogresnu privatizaciju, fiskalnu politku i zakonodavstvo.

iz glave

01.01.2013. 09:25

@Mali bata - ima, ali ne Crna Gora, koja snom mrtvijem spava, već Montenegro preko koga je taj virus ušao u telo

Lala iz Banata

31.12.2012. 11:46

Nisu svi srbi, srbi. A pogotovo oni koji ne dolaze iz Srbije, a njihov razum se bori za ono pravo koja im ne pripada.

KNIN

31.12.2012. 11:56

OK natalitet se dize nacionalnom svescu a ne ekonomskim preduslovima. Ja sam izbego 1995 dosao sam u Borcu BG da zivim bilo mi je tesko. Ovde sam se ozenio obezbedio sam sebi krov nad glavom i odma sam sa zenom krenuo u stvaranje dece. iskreno da ti kazem zaposlen sam kod jednog privatnika na gradjevinskim poslovima plata mi je 280evra malo je ali ja sa tim uzdrzavam zenu i 3roje male dece a cetvrto ocekujem u Martu mesecu. Ali nemanje novca nije razlog da se deca ne radjaju .

Ruben Lonuestro

31.12.2012. 14:14

@KNIN - Bice i novca i nacionalne svesti ; polako ce sve doci na svoje ; Srbi se uce strpljenju ; a siptarima bi bilo dobro da uce plivanje ; trebace im: Preko Jonskog u jednom dahu.

KRUSEVAC

31.12.2012. 15:46

@KNIN - Bog ti svake srece dao tebi i tvojoj porodici i tvom buducem narastaju neka vam je srecna i bericetna ova 2013

miki

31.12.2012. 12:16

ja sam iz Gnjilana i ne mislim da idem odavde, ali ako dodje do toga, imamo stan u Beogradu i Nisu, tako da nema nista od Bujanovca i Preseva kao sto neki ovde predlazu haha, dodjite sada vi iz "centralne srbije" da se gurate sa siptarima, dosta smo mi.

KNIN

31.12.2012. 13:25

MIKI kazes imas stan u BG i NS pa kakav si mi to ti Srbin, Ti si prodao nekakvo imanje na Kosovu Siptarima za debelu lovu, kupio si stan u BG i vratio si se na Kosovo da svercujes. I sad trazis od Srba iz centralne Srbije da se idu gurati sa Siptarima. Dali je to imalo moralno sa tvoje strane? A uz sve to siguran sam 100% da nemas ni zenu ni decu. Ja druze za razliku od tebe 1995 god nisam imao nista u Srbiji ali nikad nisam razmisljao na takav nacin kao ti jer za mene je to ravno izdaji.

Argumenti

31.12.2012. 20:05

@KNIN - Ne možeš da uporedjuješ Mikija koji je državljanin Srbije i tebe koji si rodjen u drugoj državi.drugo,čovek lepo kaže da je i dalje dole a ti si i dalje u Beogradu iako ti 100 puta bezbednije u HR.A imaš i njihov pasoš.I treće, svako ima pravo da se preseli severnije u okviru svoje države, da obezbedi zaštitu deci od šiptarskog noža, jer smo svedoci da se masovno cela Srbija iseljava na sever, zbog 'provoda' a nije zameriti iseljavanje ovim ljudima zbog spašavanja žive glave.

Predrag Zdrale

31.12.2012. 14:08

Ja imam bolji predlog. Da se sever pripoji srbiji a u isto vreme albanci iz preseva i bujanovca, ili gde god da su u srbiji, presele na jug pa da s njima zavrismo jednom zauvek. Uz to naravno i u isto vreme da se Republika Srpska takodje pripoji srbiji, kao i Republika Srpska Krajina. Mislim da je ovo jedino posteno resenje. Sve drugo ide na stetu srba i ne sme se nikada potencirati a kamoli prihvatiti.

srbin bole

01.01.2013. 10:39

@Predrag Zdrale - Kako si ti Predrag pametan.Tamo gde žive Srbi ti bi teritoriju .Tamo gde žive šiptari ti bi da se presele .Podseća li me to na nešto

Нови cрпски шеф без бубица

31.12.2012. 14:54

Moze svi da se slozimo da ovi procesi koji se desavaju u Srbiji nisu vazni samo za Srbiju vec i za region, razlicite drzave imaju slozen odnos jedni prema drugima zbog neresenih problema medju sobom.

fridomn

31.12.2012. 16:48

Nema govora o podeli KiM,nikakve zamene teritorija ne dolaze u obzir !!! Samo u Srbiji svi mogu da se otcepe ako ih ima 50% u nekom mestu ili opštini. Što se turci ne otcepe u Nemačkoj,ima ih više nego šiptara na KiM. Zašto ne mogu alžirci da otcepe Marsej, meksikanci u Kaliforniji,Arizoni,Texasu itd. Zato što su to prave države,kome se ne sviđa može odmah da ide. Kakav smo mi narod postali ,sve bi svoje dali bez borbe. Ako ovako nastavimo ostaće nas sam u Belvilu. SRAMOTA !!!

Ruben Lonuestro

01.01.2013. 00:16

@fridomn - sta cekas? sto ne pozuris sa Belleville-a pravac Kosovo da ga oslobodis?

vladimir

01.01.2013. 15:34

Nemamo,ali stvarno definisanu pre sto godina u smislu sta je to patriotizam prakticno i to je prilika za mnoge da je tumace kako hoce..Nemamo smer da medju nama znamo sta je cilj.Imamo generacije pravoslavnih mladih vernika koji nikada u zivotu nisu krocili ni u jedan manastir.Sve samo licemerje i hipokrizija,koje se logicno radja kada nema smera,nema cilja ,nema organizacije ,nema svesti.A to da se ispravi trebaju vekovi ,a mi nemamo ni godinu.

Uzgred

02.01.2013. 10:04

Mnogo rešenja pravednih i poštenih ima,ali sam sve više ubeđen da su oni /zapad/,već odabrali,te da mi, ne da nećemo moći da se izborimo za jedno od njih,već da nećemo moći ni da ga ozbiljno postavimo na dnevni red.To ne znači da treba da prestanemo da se borimo.A za borbu nam je potreban moral, rad,red, zakoni.Treba nam neko,da nas kao nekad,Kralj Petar,povede i izvuče iz ledenog Albanskog zagrljaja.

Robert

10.01.2013. 05:36

@Uzgred - Treba nam Rusija kao saveznik. Treba je pozvati da napravi svoju bazu na Sjeveru KiM i da dovuce svoje naoruzanje i vojsku u Stbiju

Omladinka

03.01.2013. 10:04

Odavno me neko, pa ni Dodik cije stavove jako cenim, nije vise odusevio i naterao da duboko razmisljam o svakoj njegovoj reci. E vala, svaka mu cast na mudrosti, dalekovidosti i iskrene bratske ljubavi prema Srbima.