Spremna klopka za Đilasa

M. B.

30. 11. 2012. u 20:59

Novosti saznaju: Glavni odbor SNS sledeće nedelje razmatra strategiju za promenu vlasti u Beogradu

STRATEGIJA za promenu vlasti u Beogradu biće razmatrana sledeće nedelje na sednici Glavnog odbora Srpske napredne stranke - saznaju ”Novosti”.

Prema našim informacijama, tada će naprednjački vrh bazi izložiti redosled koraka sračunatih na rušenje gradonačelnika Dragana Đilasa i selidbu DS u opoziciju.

Naši izvori prenose da će naredne sedmice partijski operativci SNS dobiti konkretna zaduženja za politički desant na Stari dvor. Naprednjaci će, međutim, sačekati da se procesuiraju krivične prijave koje je Državna revizorska institucija nedavno podnela protiv nekoliko gradskih funkcionera, među kojima ima i prvaka DS. Oni računaju da će ovi procesi sigurno da nagrizu ugled aktuelne vlasti i politički kredibilitet Đilasa, pa bi ofanziva na njega bila predstavljena kao borba protiv korupcije, a ne kao prekrajanje izborne volje Beograđana.

U SNS su ubeđeni da za ovu klopku imaju uporište i u matematici, tvrdeći da većina za svrgavanje demokrata nije sporna.

SKUPLjAJU POTPISE ZA PROMENU STATUTA NAPREDNjACI su započeli prikupljanje potpisa za izmenu Statuta Beograda. I taj čin je u funkciji pritiska na aktuelnu vlast u glavom gradu. - Cilj je gradskim opštinama da vrate matične službe i nadležnosti oko legalizacije objekata. Zahtevamo takođe i da se Barajevu, Surčinu, Obrenovcu i Sopotu vrati status prigradskih opština - rekao nam je Aleksandar Jovičić, šef odborničke grupe SNS u Skupštini grada.

- Ne treba oko tog pitanja praviti veliku nervozu. Imamo većinu - kratko nam je rekao Aleksandar Vučić, lider naprednjaka, ne upuštajući se u dalje analize.

U štabu SNS, ipak, čujemo da će im se, uz SPS, JS i DSS, prikloniti i PUPS, iako je vođstvo penzionera javno podržalo Đilasa. Krkobabićevi, međutim, tvrde da ih naprednjaci nisu zvali.

- Nema ništa novo. Za sada ostaju na snazi raniji stavovi našeg rukovodstva da vlast u Beogradu radi dobro - rekao nam je Momo Čolaković, potpredsednik PUPS.

I socijalisti kažu da je loptica još u dvorištu SNS i ne žele da se opredeljuju o zahtevu za smenu beogradske vlasti koji još nije ni stigao do njih.

Šef Gradskog odbora DSS Andreja Mladenović kaže za ”Novosti” da oni očekuju formalnu inicijativu od SNS.

- Spremni smo za razgovore, jer su Beogradu neophodne promene što pre.

Većinu u beogradskom parlamentu trenutno čine Đilasova lista ”Za bolji Beograd” i koalicija SPS-PUPS-JS koji su ”zaposeli” 63 od 110 stolica. Tabor demokrata broji 50 mandata, SNS 37, DSS devet, SPS sedam, PUPS četiri i JS dva. Za odlučivanje je neophodna većina od 56 odbornika.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (131)

mića

30.11.2012. 21:54

Nije mi jasno što se sve formuliše kroz prekrajanje izborne volje Beograđana ? Ako DS nema neophodnu većinu odnosno 56 poslanika, onda to nije većinska volja građana. Ne tako davno je bila 2008 godina. I šta se desilo ? Da li je prekrojena volja Beograđana ili raskinut koalicioni sporazum ?

Rale

30.11.2012. 21:58

Beograd je prezadužen a ogromni krediti stižu na naplatu , opštine su mesne zajednice , podržavaju se inostrane firme prilikom nabavke autobusa a domaće se ignorišu , ne privlače se investitori u Beograd već se reketiraju , gomila se birokratija na koji odlazi preko 100 miliona evra godišnje , dozvole za gradnju se sporo izdaju ili se izdaju samo gradonačelnikovim prijateljima , firmama sa 1 zaposlenim i 500 evra uloga se daju veliki poslovi poput BUS PLUS-a

Campari

30.11.2012. 22:16

Nadam se da ce uskoro doci kraj DS-ovoj vladavini u glavnom gradu. Postoje neke cinjenice koje su neosporne i mislim da je najmanje sto mogu to je da se povuku.

niki

30.11.2012. 22:16

što pre to bolje da grad izbegne nova zaduživanja koja bi nas totalno oterala u bankrot!

Ljiljana

30.11.2012. 22:18

Nece oni tek tako prepustiti svoje fotelje, vadice se da je to sto su na vlasti izborna volja gradjana, ali onih gradjana koji tada nisu znali za afere u kojima je ova vlast ucestvovala.

Aleksandra-Saška

30.11.2012. 22:19

Sta sada hocete? Mi smo glasali i izabrali, a vi to hocete da pogazite i rusite. Nema sanseeeee ! Sram Vas bilo, Vucicu !

Rale- Vracar

30.11.2012. 22:20

.Ako sns dodje na vlast u Beogradu, ja se selim iz Beograda idem daleko,daleko... Sve sam rekao !

Nevena Savic

30.11.2012. 22:23

Zasto da se menja vlast koja odlicno radi. Beogradjani su to prepoznali i glasali za najboljeg !

Vojislav

30.11.2012. 22:28

Matematicki mozda nije nemoguce smeniti Djilasa u Beogradu, ali je sramota da se kao najspremnija za to javlja DSS kao stranka koja je jedva presla cenzus u glavnom gradu i kojoj su beogradjani na izborima dali na znanje sta misle. SNS ce mozda u matematici uspeti, ali kako god, ostace zabelezeno da su zarad gole vlasti smeniligradonacelnika koji je postigao jedan od najboljih rezultata na proslim izborima na lokalu u Srbiji.

Marko

01.12.2012. 22:40

@Vojislav - DSS nije jedva prešla cenzus.U Bg je DSS bila sa 10% glasova. To nije imao ni Čedaši a ni Dinkićevci

Porodica Trajkovic

30.11.2012. 22:29

Kompleksi su neizlecivi ! Djilas je razbio Vucica na izborima i to je problem !

Zoran insajder

30.11.2012. 23:06

@Porodica Trajkovic - Kakvi kompleksi? Nisu kompleksi napravili dug gradu, a ako Djilas ima vecinu zasto nije usvojena odluka o nabavci autobusa od proizvodjaca po njugovom ukusu, a ne od nase firme.

Dejan

30.11.2012. 22:30

Pa dovoljno je da preispitaju celogodišnju pljačku gradjana kroz beo elektrane koje ne greju ni za mrvicu dostijanstva...A te pare iz Elektrana nestaju preko nameštenih i izmišljenih tendera.

Krle

30.11.2012. 22:30

Nije fer korupciju koristiti u politicke svrhe ako se stvarno desila, a po dugu koji je Beogradu uradio DS, i nacinu na koji su pogadjani poslovi, lako moguce da je bilo. Beograd je strasno zaduzen grad, u evrima ako neko nije shvatio

ROKI-55

30.11.2012. 22:53

Samo smena vlasti u Beogradu moze da kompletira pocetak promena u ovoj zemlji. DS je davno zreo za opoziciju. Umesto da je gradonacelnik sam dao ostavku na mesto gradonacelnika odkada je postao lider stranke on jos i podpaljuje vatru u ovim teskim momentima kada se zlocinci pustaju na slobodu.

Milan.com

30.11.2012. 22:58

Ma Djilasa treba definitivno smeniti pogotovo sto je hteo da kupi autobuse od neke strane firme , a nasa da propada.To je dovoljan razlog.

milan

30.11.2012. 23:54

@Milan.com - nije hteo ikarusove autobuse i bio je u pravu. to su drugorazredna vozila , vrlo nekvalitetna i kratkog veka. beogradu nedostaje 400 vozila i oni to nemogu postici za deset godina. ikarbus je za debele promene i u rukovodecem i strucnom kadru. sve ovo govorim iz iskustva kao covek koji je do penzije radio u saobracajnim sluzbama.

Milan.com

01.12.2012. 00:25

@Milan.com - Mozda ali u Ikarbusu rade nasi ljudi i prehranjuju porodice. Radim u saobracajnom preduzecu iznam da je lakse odrzavanje domacih vozila nego stranih jer delovi su enormnio skupi. A i imamo ikarbusovih vozila koja su se pokazala veoma dobro, zavisio i od tipova. Imamo i stranih koja su se pokazala veoma lose za nase uslove, nase puteve npr. Prema tome, nije Ikarbus odbacen bas zbog nekvaliteta, jer bruiga Djilasa za to, vec je nesto drugo upitanju, jasno.A nije tesko pogoditi sta.

Rodoljub

30.11.2012. 23:02

Promene su neophodne u Beogradu. U gradskom saobraćaju sada vlada haos, niko više ne poštuje registraciju karata, svi putnici u svako doba dana ulaze u vozila kao u svoj dom, vlada pravo stanje kumunističkog rasula. Arogancija ljudi na vlasti u gradu postaje neizdrživa, Na Novom Beogradu u službama opštine vlada haos i samovolja predsednika opštine. Tražimo hitne promene, može se desiti da Beograd bude teži od Maribora i Ljubljane, narod će pohrliti na kapiju vile u Krunskoj ulici.

Apaturija

30.11.2012. 23:03

Ne sprema se nikakva klopka za Dragana Đilasa. Dragan Đilas mora sam da odgovara za razaranje naših društvenih i državnih preduzeća. Izveštaj DRI je napisao da je Dragan Đilas zloupotrebio službeni položaj, uvođenjem BUS PLUS kartica, privatizovanje GSP preduzeća.

Miki Bg

30.11.2012. 23:09

Ko god ima vecinu u skupstini taj je legitiman.Ako Djilas izgubi vecinu, onda je gubitnik, ako mu ostane vecina, bice jos gradonacelnik, a dug Beograda jos veci, pa vi kako hocete.

Bojan

30.11.2012. 23:57

@Miki Bg - Djilas - 36,1 Vucic - 24,3. Brojke su te koje govore ko je legitiman a ko ne!

Realista

01.12.2012. 00:21

@Miki Bg - Relativna vecina je daleko od apsolutne u oba slucaja. Dakle onaj ko skupi apsolutnu vecinu moze da vlada. I dase podsetimo da je S. Milosevic u momentu smenjivanja imao vise glasova ( cak i uprocentima) nego oni koji danas "pobedjuju" . Kao sto vidite sve je relativno!

DEDA RADE

30.11.2012. 23:15

Bilo kakva promena vodila bi Beograd unazad ! Zato puna podrska gradskoj vlasti, koje je pametan on ce to i sam shvatiti, ako nije samo ce pricati i pricati... .

boban

01.12.2012. 02:27

@Boki- meduza- Banjca - Da se hocete vi odvojiti pa da ostatak Srbije zivi normalno i krene putem uspona,bolesnici jadni.

Sandra

01.12.2012. 10:35

@Boki- meduza- Banjca - Iz tvojih usta u Bozije usi. Daj Boze da se odvojimo i da nam provincija vise ne uredjuje kako cemo da zivimo u gradu.

Kiza

30.11.2012. 23:21

Zbog Vucica i njegove politike ova zemlja propada ! Covece, ostavi se Beograda, nema sanse za rusis glasove Beogradjana !

kosmaj

01.12.2012. 00:12

@Kiza - nije beograd g djilas, neznam sto se kunete u njega, ova zemlaj ne propada zbog vucica stoje dosao na vlast, vec propada zbog lopova koji su je vodili zadnjih deset godina,a tako i beograd. da vidim stace da urade ovi sledeci sto dodju na vlast,a ko oni nevalaju i njih ce da menajmo...

Gromada ada

01.12.2012. 00:36

@Kiza - E bas si nas ubedio.Vucic je na vlasti nekoliko meseci, a demokrate su vladale koliko godina i gde su nas dovele. Mislis li da ces takvim komentarom da ucinis uslugu Djilasu. Ma uostalom kad budete imali u Beogradu cisto svojih 51 posto glasova mozete da pricate sta hocete.A necete imati nikad.

misionar

01.12.2012. 00:59

@Kiza - O covece,pricas kao da je Srbija bila najuredjenija zemlja na svetu do pre 3 meseca.Ja ne vidim ni da nam je bilo gore do pre 3 meseca,ni da je sada bolje.A nadam se boljem i imam strpljenja.

Radojle taksi

30.11.2012. 23:23

Nije Djilas sveta krava niti je izabran da bude vecito na funkciji. Ako ima neka druga vecina, doci ce neko drugi na mesto gradonacelnika. Nista sporno. Normalna stvar u demokrastiju u koju se kune DS.

Goran

01.12.2012. 00:34

@Radojle taksi - Nisi ti Radojle dzaba na taksiju! :)Dragana Djilasa je narod postavio tu gde jeste, a Vucic bi da prekraja volju naroda, a to nece da moze!Tebi i tvojim kolegama treba uvesti fiskalne kase da se malo opametite, Djilas Vam je stalno gledao kroz prste! ;)

JECA I CECA

30.11.2012. 23:24

Dalje ruke od Beograda !Vlast u Beogradu smenjuju gradjani, a ne SNS ! Gradjani Beograda su na izborima rekli sta misle o Vucicu i Djilasu ! Dragane, samo hrabro tvoja pobeda na izborima njih boli !

Marija Predic

30.11.2012. 23:27

Takva je politika, ako izgubi vecinu u skupstini, nece biti vise gradonacelnik.Tako se ova igra igra, a narod je i do sada glaso jedno a dobija drugo, pa moze opet, jer ce verovatno biti bolje.

Zizi

30.11.2012. 23:30

Nemoj molim te Vucicu, ne trebas nam i ko gradonacelnik, mislim ne trebas na uopste, ma nigde. Sta ces nam ?

Andrijana

30.11.2012. 23:34

Nove skole, obdanista, ciste i nove ulice, lepi parkovi... E to je rezultat i rad gradske vlasti. To je gradonacelnik Dragan Djilas. A tvoji rezultati Vucicu su to sto navijas za Zvezdu... Pa sad vidi sam ko je bolji ?

maskarada

01.12.2012. 00:56

@Andrijana - e to je maska g.Djilasa.Lepo se borio za odredjene strukture ljudi,ali to je samo za mediji.Njegov najveci doprinos je sopstvenom kontu.

Loki

01.12.2012. 01:29

@Andrijana - Sta ti pricas...da li ti mozes da vidis dalje od svoje dobrobiti? Sta su tadiceve demokrate uradile proslih 8 godina...srusile i prodale sve sto je valjalo u Srbiji...nase najvece otadzbinske junake predala haskom tribunalu 80% stanovnistva nema hljeba da jede...strajkovi na sve strane...a ti mi pricas o nekolika parkova i ulica sto je napravio, ljudi su ginuli i borili se za Srbiju a oni su je rasprodali...oni su predali ljude radi kojih ti danas dises i slobodno setas ulicom...

brana

01.12.2012. 00:42

@Spale - Izbor Beograda su demokratski izabrani odbornici a ne pojedinac.Oni biraju gradonacelnika ali i odlucuju kada ce da ga smene.

Mikeli

30.11.2012. 23:40

Ja ne vidim tu nikakvu klopku. Ako je ostetio drzavu i gradjane onda neka odgovara kao i svako drugi. Sta ako je predsednik DS i gradonacelnik Beograda automatski ima imunitet da se protiv njega ne vode istrazne radnje? Boginja pravde je slepa sto ima simbolicno znacenje koje i ovde treba da se primeni da odgovaraju svi koji su krivi bez obzira ko su, sta su, odakle su i koje funkcije imaju.

Rajko

30.11.2012. 23:57

Cemu sluze izbori volju naroda treba postovati to neznaci da on dobro radi a koji politcar u Srbiji radi dobro nema ih mnogo.

Cana Vidikovac

01.12.2012. 00:02

Vucicu a korupcija u Zvezdi, ajde to ispitaj ! Beograd ima ko da vodi, a to je Dragan Djilas ! Nema sta ti da brines i mislis, to smo mi gradjani uradili na izborima. Izabrali smo Djilasa!

Ziza

01.12.2012. 00:12

Doslo je i Vucicevih pet minuta...i sve mora biti njegovo!!!Sacuvaj me boze!!! E,to je taj gospodin,sto postuje volju gradjana!!!

Realno

01.12.2012. 00:17

Samo da podsetimo Djilas je pobedio, razvalio, ponizio u politickom smislu Vucica na lokalu! I sada kao Vi rusite vlast. Realno je tako - realno Djilas pobednik !

Anica Radovic

01.12.2012. 00:23

Vucicu, pa sam si rekao da neces da rusis gradsku vlast i Djilasa. Sta je sad... Sad hoces da rusis ! Jel to u redu ?

Inzenjer Toma

01.12.2012. 00:28

Grad je mnogo toga uradio, gradske vlasti lepo vode grad ! Podrska za Djilasa u svemu sto je uradio za nas Beograd ! Podrska i za dalje !

Benete

01.12.2012. 00:35

Nakon kolicine novca koji gospodin poseduje i akcija tipa mosta i bus plusa ja stvarno uopste ne mogu ozbiljno da komentarisem njegova navode i njegovu brigu o Srbiji.

Lara

01.12.2012. 00:36

Djilas je odavno poznat kao covek koji samo brine o dobrobiti drzave :D To se sve vidi po kolicini novca koj ej eutrosio na izvesne projekte po Beogradu, sve po najpovoljnijim cenama i u iskljucivom cilju sveopste dobrobiti Srblja :D Mislim zaista...

prakticar

01.12.2012. 00:37

Da, jako je praktican covek taj Djilas, prakticno ni o cemu drugom osim o sebi ne misli :D

Nala

01.12.2012. 00:38

Pa ako Beograd ostane u rukama Djilasa Prepostenog stvarno mu se ne pise dobro posto smo ovako dovedeni u situaciju da iako je vlada promenjena on ima mogucnost da i dalje stavlja sebi pare u dzep i bogati se na nas racun!

Kruela

01.12.2012. 00:39

Pa Djilas je kupio pola Srbije, a drugo polovinu nije jer je vec poseduje gospodin Miskovic. Zaboli me glava kad pomislim odakle im tolike pare i sta li su sve spremni da urade da ih sacuvaju!

Familija

01.12.2012. 00:54

Pravi, jedini, najbolji, covek koji hoce, zna i moze, u svemu prvi, kada je tesko najjaci - nas izbor Dragan Djilas !

Alexandro

01.12.2012. 00:57

Krajnje je vreme da se i u Beogradu dese promene! Beogradjani su zasluzili postenu i odgovornu vlast! Podrska SNS!

Vracar

01.12.2012. 01:23

Kao prvo, Djilas je na izborima pukao kao zvecka, dve trecine gradjana je glasalo protiv njegovog samovlasca! Da se izbori danas odrze, DS u Beogradu ne bi namakla ni 10% glasova. Djilasu zelim duzi odmor, a na osnovu minulog rada bi to bilo nekih 20-25 godina.

krokodokodil

01.12.2012. 02:17

ceo zvezdin sever je spreman za promenu vlasti u Beogradu,nesme niko da dira vucica,jel ce osetiti gnev delija.

krokodokodil

01.12.2012. 02:25

Iskreno da kazem,zvezdas sam.volim i djilasa,a volim i vucica.neinteresu je me ni sns ni ds.ja verujem da vucic cuva djikija u beogradu,nego ovi njegovi hostapleri iz sns hoce promene.

Tatjanaa

01.12.2012. 02:29

Zasto bi vrsili ,,politicki desant,, ako imaju vecinu . ? Zna se dobro ko je zaduzen za korupciju , pravosudni organi su zaduzeni za to. Nema logike u ovoj prici koja je pustena, pre da je ova vest pustena da zaplasi demokrate.

MN

01.12.2012. 02:35

I kod nas ce uskoro ''Ljubljana''. Nije ljudima do smene vlasti vec do parceta hleba i mesnog narezka! Kad pocne sranje i Vucko i Djile ce se ljubiti, al' izgleda jos ne vide splet dogadjaja. Uzdravlje momci!

Siniša

01.12.2012. 04:43

Da li će Beograd najzad biti oslobođen od okupacije DS? Živela sloboda!

beli

01.12.2012. 05:50

Umesto platforme za Kosovo, imamo strategiju za Beograd! Dovoljno govori o ovom rezimu!

Dudule

01.12.2012. 06:48

DS-ovce treba maknuti sa svih položaja, jer su pokazali šta znaju i umeju, i ne treba im dozvoliti infiltriranje u druge stranke, jer onda postaju još gori

milanka

01.12.2012. 07:49

Smatram da nije problem g-dinu Djilasu spremiti klopku i smeniti ga sa mesta gradonacelnika,jer ima veoma mnogo "putera" na glavi i veoma puno ne zadovoljnih ljudi u prestonici!

Mišo

01.12.2012. 08:07

Činjenica da pomoćnik Đilasa vozi automobil od 100000 evra , dok ogroman broj žitelja Beograda nema novca za nabavku osnovnih životnih namirnica, dovoljno govori koliko je ta vlast korumpirana. Zato tu vlast treba što pre menjati.

DENIS

02.12.2012. 11:07

@Mišo - A pomocniku dobri sef poklonio automobil od 100.000 evra. Ima Djilas toga koliko hoces.

Kolonijas

01.12.2012. 08:14

Toliko o prici da hapsenja nemaju politicku konotaciju. Alo bre, jel se ovo vraca Slobodan na vlast!

Vracarac

01.12.2012. 08:49

Dugo sam bio u zabludi da je Djilas, kao, dobio najvise glasova pa, kao, nije moralno smeniti ga, medjutim setim se sta su Vucicu uradili 2008. godine pa vise nisam u dilemi! I sve vise ljudi u mom okruzenju tako misli!

Santino

01.12.2012. 08:51

Ja ne mogu da docekam vise taj trenutak! Potpuno verujem Vucicu kada kaze da ima vecinu!

Нови cрпски шеф без бубица

01.12.2012. 09:19

Ocekivao sam ambiciozniji rezultat koji ce da referise na naprednu evropsku politiku i pocetak privatizacije, a ne da gubimo vreme na predstavnike i ovako neznaju sta rade, a vi gubite fokus o svim klucnim politickim pitanjima koja treba razmatrati.

Sandra

01.12.2012. 10:47

Ono sto je DS uradio na nivou republike prenelo se i na Beograd pa imamo najvece kreditno zaduzenje grada, najvise nezaposlenih, i najbogatijeg gradonacelnika u Evropi!!!

dule

01.12.2012. 10:59

bolje za Djilasa i DS odu sa vlasti i ostave ovoj gomili cumur majstora, limara i molera da preuzmu grad. taman da se nasade. mada, najpostenije je da se ide na nove izbore. tada bi DS sam imao vecinu.

1,2,3...

01.12.2012. 11:07

A ako se promeni vlast, jel ce da se krene u projekat Grad na vodi. E to me bas zivo interesuje!

Mudroser

01.12.2012. 12:56

Ovo je poptuno logicno sa politickog aspekta SNS-a. Ne postoji nijedan logican razlog zasto bi ostavili na vlasti u najvecem gradu u zemlji svog najveceg politickog protivnika jos 4 godine. pogotovo ne sad, kada je zavladao svojom strankom. Nista zacudjujuce, nista sto ne bi i DS uradio SNS-u, da je u istoj poziciji. Ne dramite. Vlasti treba da se menjaju, da bi shvatile da nisu vecne i da se opamete za sledeci mandat. Zdrava konkurencija je najbolja moguca stvar u politici

jovan

01.12.2012. 14:14

Hrvati i Albanci slave, placu i vriste od radosti na trgovima Zagreba i Pristine. A Srbin sprema klopku Srbinu u Beogradu, u Srbiji. Eto, ja mislim da ne treba da vam se vise nista crta...

Prodavac novina

01.12.2012. 15:23

Sa njim treba završiti smeniti ga i početi popravljati njegov loš rad....

boban

01.12.2012. 17:47

@ - Sto naprednjaci ne pitaju nas Vozdovcane sta mislimo .SNS i DSS su ovde na vlasti tri godine. Beda. DS i DSS kad su bili na vlasti bili su losi ali ovaj jad. Da li zato sto se promenila republicka vlast moraju i lokalne na silu? Gradjani su glasali drugacije i Djilas je dobio najvecu podrsku. Koliko god to vladajucoj vecini bilo tesko to treba da prizna . A i SPS treba da se zapita da li bi prosao ovako da je sa radikalima napravio vlast 2008.

Rale

01.12.2012. 18:16

I treba da idu u opoziciju pa njihovo clanstvo je pokralo zemlju a ne mogu da kazu da se za njihove lopovluke nije znalo u demokratskoj stranci.

Pokret Starosedelaca Iz Srbije

01.12.2012. 18:23

na celu beograda treba da bude neko ko je korenom iz beograda,srbije.dosta vise jugoslavije u srbiji!

Seele

01.12.2012. 18:24

Mislim da bi stranke koje čine sadašnju vlast u Beogradu trebalo da se preispitaju da li ispunjavaju izbornu volju građana. Bez obzira na njihove stavove i matematiku, mislim da bi trebalo formirati vlast po uzoru na parlamentarnu, kako bi i Beograd dobio vladu koja bi radila u interesu građana.

Коначно

01.12.2012. 18:33

Једва чекам да видим леђа овим корупираним демократама заједно са њиховим преседником и градолначелником Ђиласом и да Београд коначно добије једну нормалну,поштену власт,која ће домаћински трошити новац из градског буџета.

Logicno da je tako

01.12.2012. 18:35

Kada biras izmedju onog ko dobro radi i onog sto mnogo prica, i samo prica, logicno je da biras onog koji radi i ima rezultate rada. To je u ovom slucaju Djilas, izbor nije tezak, veoma je lak i jasan Dragan Djilas gradonacelnik !

KEJTI

01.12.2012. 18:39

"Klopku", kako ste to nazvali je sam sebi postavio Dragan Djilas, ponasajuci se na nacin nedostojan Beogradu i Beogradjanima. Niko ne moze nekoga da skloni ako njegov rad daje konkretne rezultate. Osim basnoslovno skupog mosta i ofarbanih klupa po usko centralnim beogradskim parkovima, pitam, sta je to Dragan Djilas uradio da Beogradjani, pogotovo iz daljih delova grada, zive kvalitetnije i sa osnovnim infrastrukturnim komponentama?

Zvezdara

01.12.2012. 18:45

Joooooj ala smaraju ovi iz sns-a Dosadni ste ! Beograd nema sanse , da padne ! Dragane uz tebe smo !

Tiemie

01.12.2012. 19:03

Ako se radi o interesu građana, onda znamo svi dosta razloga da se vlast u Beogradu promeni. Prvi razlog – ogromna prezaduženost grada. Drugi razlog – četvrtina stanovnika nezaposlena. Ima tu još zamerki, između ostalog i Bus Plus, ali zar samo ovo nije dovoljno?

Arsa

01.12.2012. 19:13

Djilas se oglusio o izbornu volju gradjana onog trenutka kada Je pompezno najavio da ce zadrzati kadar LDP-a i URS-a, koji Su inace postavljeni po partijskog liniji na te funkcije. Zato je potrebno ili da se prekroji vlast, ili da se ide na nove izbore.

Dixxie

01.12.2012. 19:15

Vreme je da Djilas ode i bavi svojim poslovnim klubom, tj. Demokratskom strankom. Njegova vlast nas je mnogo kostala, a neke promene, iako pozitivne, samo su kozmeticke.

Algebra

01.12.2012. 19:16

Ranije sam verovao da posto je Djilas bogat covek, zasitio se para i spreman je da nesto zaista uradi za ovaj grad i vidno poboljsa nas zivot. Sada mi je jasno da sam se prevario, da novca nikad dosta, posebno kada se otima od gradjana. Zato podrzavam ovu inicijativu SNS-a da zaista dodje do promena u Beogradu.

Vesna

01.12.2012. 19:16

Djilasovih 37 odsto podrske nije vecina gradjana, cak ni relativna. Stoga pada u vodu tvrdnja da je inicijativa Naprednjaka Prekrajanje volje gradjana. Mada licno smatram da bi najbolje bilo da se ide na nove izbore u Beogradu.

Demokrit

01.12.2012. 19:17

Treba menjati i gradonacelnika i Statut grada jer u moderno doba centralizacija je pogubna kako za pojedinca, tako i za gradjane.

Aquila

01.12.2012. 19:33

Mislim da se stvari odvijaju na pravi način i da će ubrzo doći do formiranja nove skupštinske većine u Beogradu. Narod je ipak glasao za promene, pa se podrazumeva da i Beograd treba da dobije novu vladu koja će raditi u interesu građana, a ne u svom sopstvenom, kako je do sada bilo.

Serpullum

01.12.2012. 20:08

Nije dobro što imamo tu nesreću da živimo u gradu u kome većina stanovnika koja radi, radi u nekoj državnoj instituciji. DS se tako pobrinuo za broj glasača, pa nije čudo što je na vlasti. Trebalo bi malo presložiti kockice i formirati novu gradsku vlast.

D&D

01.12.2012. 20:27

Mislim da postoji veliko interesovanje nas, građana Beograda za promenom vlasti. Gde god je ta mogućnost otvorena, trebalo bi svakako to uraditi. Zašto bi Beograd bio izuzetak? Zar i nama nije potrebna vlast koja će raditi u interesu građana?

biljana

01.12.2012. 21:03

A sta su to Djilasu dokazali? Pisanje zute stampe nije dokaz! Setite se onog radikalskog sindroma mahanja papirima, a nikada dokaza! Gde je zakon, optuznica... A svi koji su protiv busplusa, ne razumeju da je to jedini nacin da se kontrolise broj putnika, promet i prodaja karata! Jedino smo se novim mostom i busplusom priblizili civilizovanom svetu! Ukoliko postoje malverzacije, tuzba pa na sud, a ne ovako primitivno blacenje!

DENIS

02.12.2012. 11:00

@biljana - I prebujanje gradjana od strane istih bus plusadzija nas je priblizilo divljim plemenima a ne civilizovanom svetu.

Sumadinac

01.12.2012. 21:05

Naravno,kao Sto je Srbija jedva docekala promenu vlasti i skidanje jarma s' vrata,to isto i Beograd jedva ceka. A borba protim korupcije i organizovanog kriminala novoj vladajucoj koaliciji ce biti korak ispred svega.

Aquila

01.12.2012. 23:38

Mislim da se stvari odvijaju na pravi način i da će ubrzo doći do formiranja nove skupštinske većine u Beogradu. Narod je ipak glasao za promene, pa se podrazumeva da i Beograd treba da dobije novu vladu koja će raditi u interesu građana.

Serpullum

01.12.2012. 23:52

Nije dobro što imamo tu nesreću da živimo u gradu u kome većina stanovnika koja radi, radi u nekoj državnoj instituciji. DS se tako pobrinuo za broj glasača, pa nije čudo što je na vlasti. Trebalo bi malo presložiti kockice i formirati novu gradsku vlast.

D&D

02.12.2012. 00:06

Mislim da postoji veliko interesovanje nas, građana Beograda za promenom vlasti. Gde god je ta mogućnost otvorena, trebalo bi svakako to uraditi. Zašto bi Beograd bio izuzetak? Zar i nama nije potrebna vlast koja će raditi u interesu građana?

DENIS

02.12.2012. 10:00

Naravno da nema kompromisa oko Beograda. Pa ko ce da pravi kompromise sa Djilasom? Jedino mozda Krkobabic , a on je nevazan faktor .Da je vlast u Beogradu valjala ne bi se sada ni menjala.

savatije

02.12.2012. 10:24

Ides ti Djilase sa mesta gradonacelnika zbog volje opljackanim i osiromasenih gradjana.

Mica Haubica

02.12.2012. 10:39

bidnem zainteresovana za nove vesti, kad čujem da je neki od ministra u apsu ... ovo bla, bla ne me interesira ama ič više

DENIS

02.12.2012. 10:41

Slican se slicnom raduje, Para na paru ide, Djilas i Dulic braca po zgrtanju narodnih para.

Sofka

02.12.2012. 20:24

O kakvoj volji građana pričamo? U Beogradu nikad više nezaposlenih, ljudi namaju za pozorište, glumci na ivici egzistencije, Skadarlija bez gospode a garaže demokrata članova se pune džipovima, kao i javna preduzeca. Da li je to beskompromisni Beograd?

MARA

02.12.2012. 20:36

Ne znam samo na osnovu čega će se vratiti vera u DS, kad DS nikad nije imala manje intelektualaca nego danas.

ZORA

02.12.2012. 20:37

To je stranka iz koje svi obrazovani i pošteni ljudi beže jer shvataju da su bili obmanuti i da su "ministri" DS-a učestvovali u kriminalu i korupciji!

Miroslav Catic

02.12.2012. 20:45

Koaliciji na vlasti je bitno da u svim gradovima budu na vlasti, a kako narod zivi njih ne interesuje. Totalna diktatura.

Kajzla

03.12.2012. 19:03

Novogodisnje kicenje Bulevara ... 30 miliona prosle godine kostao materijal, ove godine koristimo isti, s' tim sto je receno na Tv-u da radimo sa novom "Led" rasvetom koja trosi manje. Ukupna potrosnja za vreme funkcionisanja rasvete na dnevnom nivou je 2.6 MV (MEGA VATA), samo za 600 platana i 100 stubova (ne ukljucuje se potrosnja svetiljki). A period rada dekoracije je od 19. dec, pa do pocetka februara. Da ne pricamo o sumi za celokupnu dekorativnu rasvetu, za tih mesec dana rada ....

Teodosije

03.12.2012. 20:45

Naravno da nema kompromisa oko Beograda. Pa ko ce da pravi kompromise sa Djilasom? Narod je ipak glasao za promene, pa se podrazumeva da i Beograd treba da dobije novu vladu koja će raditi u interesu građana.

Marija

03.12.2012. 20:45

Zašto bi Beograd bio izuzetak? Zar i nama nije potrebna vlast koja će raditi u interesu građana?

ZAGA

03.12.2012. 20:46

Dosta nam je bilo DS-a.Vlasti treba da se menjaju, da bi shvatile da nisu vecne i da se opamete za sledeci mandat. Zdrava konkurencija je najbolja moguca stvar u politici

milanili

06.12.2012. 16:47

Pitanje je sigurno dana i povoljnog trenutka da se na Skupstini grada formira nova politicka vecina ne kupovinom i mutnim radnjom nego jedostvano spoznajom stvari sta SNS nudi.