Dačić: Snagom možemo sprati sramotu

Danijela MILINKOVIĆ

20. 11. 2012. u 11:06

Premijer i ministar policije Ivica Dačić: Hrvatska dobija jer joj je ”veliki brat” rođeniji. Sada tražimo podršku za Jeremićevu inicijativu. Ako Haradinaja oslobode, možda i on sedne za sto

SRBIJA zbog haške nepravde neće podizati “Berlinski zid”, ali ćemo činiti sve što je u našoj moći i iskoristiti sve raspoložive mehanizme da zaštitimo naše nacionalne i državne interese. To danas nije nimalo lako, jer se danas sve sme Srbiji uraditi.

Da smo bogatiji, bili bismo i ekonomski i politički jači, ponosniji, i verovatno nam se ne bi desila ovakva sramna presuda Haškog tribunala. Zato je i jedan o najvažnijih ciljeva Vlade koju vodim da Srbiju ekonomski dignemo na noge. Tako ćemo biti i politički uticajniji.

Ovo u intervjuu za “Novosti” poručuje premijer i ministar policije Ivica Dačić. On kaže da, nažalost, stvari u globalnoj politici ponekad funkcionišu tako da Srbija ne može mnogo toga da promeni:

- U slučaju oslobađanja Ante Gotovine i Mladena Markača, ne govorimo o uspehu Hrvatske, već o njenom “velikom bratu”, koji je i pomogao da se izvrši “Oluja” i koji ima interes da svi akteri budu proglašeni nevinim. Svi smo mi danas u kući “velikog brata”, samo je on nekom malo rođeniji.

* Jeste li bili iznenađeni ovakvom presudom? Niste imali nagoveštaj od centara u EU da će se ovako nešto dogoditi?

VUČIĆ I JA ODLUČUJEMO ZAJEDNO * OD prvog dana Vlade govori se o dva koloseka na kojima ona funkcioniše - Vučićevom i vašem...
- Svaki član Vlade odgovoran je za rad u svom resoru, ali nijedna važna odluka nije suvereno pravo ministra ili pojedine stranke, već celog kabineta.
Mislim da smo pokazali da imamo i kapacitet i jedinstvo da upravljamo državom u teškim situacijama i da donosimo teške odluke.

- Iskreno, nisam previše iznenađen odlukom Žalbenog veća Haškog tribunala. Ovo je odluka koja obesmišljava srpske žrtve i čini ih bezvrednim. Ispada da u Evropi postoji jedan narod koji možete da proteravate i ubijate, a da za to niko ne odgovara. Razgovarao sam i sa predstavnicima EU i mogu vam reći da su i oni prilično šokirani i zatečeni.

* Ima li država još neke mehanizme u slučaju presude Haškog tribunala?

- U narednim danima razmotrićemo sve pravne mehanizme koji su nam na raspolaganju, da vidimo šta se sve može uraditi. Ne treba se busati u nacionalističke grudi, već sada treba odigrati hladno i mudre glave. Svakako nećemo sedeti skrštenih ruku. Ako ništa drugo, moramo da podržimo naše građane koji su pokrenuli razne tužbe širom sveta protiv Hrvatske, a u vezi sa akcijom “Oluja”.

* Šta očekujete od inicijative Vuka Jeremića da se u Generalnoj skupštini UN pokrene debata o radu Tribunala i posledicama njegovih odluka?

- Tu inicijativu ćemo maksimalno podržati. Narednih meseci, kroz diplomatsku ofanzivu, pokušaćemo da pridobijemo podršku što većeg broja najuticajnijih zemalja UN, da oštro i kritički govore o radu Tribunala i političkim uticajima kojima je izložen.

MOGUĆ “DEJTON” ZA KOSOVO * PREDLAGALI ste podelu KiM kao jedno od mogućih konačnih rešenja za Kosovo, ali to nije naišlo na veliko odobravanje Zapada...
- I dalje mislim da to rešenje ne treba unapred odbacivati. O svemu treba razgovarati i sve opcije razmotriti. Recimo, ne vidim zašto ne bi bio moguć i “Dejton” za Kosovo, kao u slučaju BiH. Taj sporazum možda ima neke manjkavosti, ali ne verujem ni da bi ga bilo ko, posle toliko godina, napisao bolje nego što je to urađeno tada.
“Dejton” je prekinuo rat i stvorio pravne, političke i ustavne uslove za funkcionisanje BiH, a samim tim i za nastanak Republike Srpske.

* Pominje se, čak, i mogućnost zatvaranja tog suda... Može li, i na koji način, Srbija da pokrene to pitanje u Savetu bezbednosti?

- Presuda Tribunala je svakako velika sramota za UN, za celu međunarodnu zajednicu. Od debate u Generalnoj skupštini ne možemo očekivati neke konkretne pravne efekte na samu oslobađajuću presudu. Ali videćemo šta ta rasprava može da iznedri kada je reč o eventualnom skraćivanju mandata Tribunala ili njegovoj reorganizaciji.

* Najavili ste spuštanje saradnje sa Haškim tribunalom na tehnički nivo. Šta to konkretno znači i hoće li to otežati odbranu Srba protiv kojih se u Hagu još vode procesi?

- Ne. O tome ćemo posebno voditi računa. Zato smo i rekli da spuštamo saradnju na tehnički nivo, što zapravo podrazumeva da izlazimo u susret zahtevima odbrane i tužilaštva, kada je reč o dokumentima koji su važni za pojedine procese. Zadužio sam i potpredsednika Rasima Ljajića da razgovara sa predstavnicima Haškog tribunala, imajući u vidu sve posledice koje ovakva odluka može da donese.

* Može li se “scenario Gotovina- Markač” ponoviti i 29. novembra, za kada je zakazano izricanje presude Ramušu Haradinaju?

- Reći ću samo da se od Tribunala, nažalost, svašta može očekivati.

PLATFORMA DO NOVE GODINE * DOKLE se stiglo sa izradom platforme o Kosovu i kada će ona biti predstavljena javnosti? - Platforma se tiče statusnih pitanja, a ona trenutno nisu na dnevnom redu.
Ona je važna za dijalog koji bi se vodio u vezi sa konačnim rešenjem za Kosovo i Metohiju. I to pitanje sam pokretao u razgovorima sa evropskim zvaničnicima, ali to je tema o kojoj će se razgovarati posle Nove godine.
Do tada, Srbija treba jasno da definiše šta želi da postigne u smislu konačnog rešenja.
Ta pitanja su prevashodno u nadležnosti Vlade, ali će u čitav posao biti uključeni i drugi državni organi, predstavnici akademske i stručne javnosti.

* Ukoliko bude oslobođen, Haradinaj bi mogao da bude vaš sledeći sagovornik u Briselu, jer se spekuliše da će doći na mesto premijera... Hoćete li sesti za sto sa njim?

- Mene istovremeno optužuju da sam i izdajnik i ratni zločinac. Kada se samo setim koliko je otpora bilo dijalogu sa Hašimom Tačijem. I sada, sveukupna atmosfera uopšte ne ide u prilog dijalogu. Toliko je teško bilo krenuti u dijalog sa Tačijem, probili smo led, a sada je u ovim uslovima još teže nastaviti. Ali Srbija ne može da bira vreme i okolnosti u kojima se nalazimo. Moramo da idemo dalje.

* Da li je već zakazana naredna runda dijaloga u Briselu i šta će biti teme?

- Kao što sam već rekao, odluka Tribunala je direktno usmerena protiv pomirenja u regionu i vraća ceo Balkan dve decenije unazad. Ova odluka nije problem samo Srbije, već čitavog regiona i cele EU. Načelni dogovor je da o nizu tehničkih pitanja razgovor nastavimo početkom decembra, uoči sednice Evropskog saveta, na kojoj će se odlučivati i o narednim koracima naše zemlje u integracijama.

* Rekli ste da jača front zemalja koje se zalažu da Srbija već u decembru dobije uslovni datum za početak pregovora o članstvu. Kolike su šanse za takvu odluku Evropskog saveta?

- Sigurno je da će Srbija od šefova država i vlada EU dobiti pozitivne ocene, da će biti pohvaljen napredak koji je učinjen. Videćemo kakva će biti konačna formulacija u mišljenju Evropskog saveta.

* Presuda Tribunala još jednom je pokrenula pitanje održivosti politike “i Kosovo i EU”. Postoji li među partnerima u vlasti i dalje jedinstvo oko ovih ciljeva spoljne politike?

- Ova vlada ima jednu kohezionu stvar, lepak koji nas čvrsto drži zajedno - a to je želja za uspehom. Cilj nam je da građani budu zadovoljniji i bolje žive na kraju našeg mandata. Ne možemo sve da promenimo preko noći, ali daćemo maksimum kako bismo ostvarili najvažnije ekonomske, političke i nacionalne ciljeve.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (160)

Prota

20.11.2012. 11:17

Siguran sam da nije moguc, ovo je samo zamajavanje javnosti. Oruzje u ruke i osloboditi svoju zemlju. Posto hrvati ne mogu u zatvor zbog oslobadjanja svoje zemlje necemo ni mi. A u ostalom ne bi vise nikog ni izrucili.

Optimista

20.11.2012. 13:06

@Prota - Bravo Junacino!! Zar nas nije oruzje i rat dovelo u ovu situaciju u kojoj smo danas normalan narod ne moze da sastavi kraj sa krajem a ti bi da ratujes sa praznim stomakom!! Izgleda da ti nije samo stomak prazan???

Prota

20.11.2012. 14:45

@Prota - Pa ajmo se onda odluciti sto cemo? da ne cimamo vise narod. Ako necemo ratovati zbog praznih stomaka i pametnih glava onda dosta vise o tome. Zavrsena prica. Kosovo drzava i gotovo. Mislim za pola sveta vec je , sto pre i mi shvatimo bice bolje.

kruz

20.11.2012. 15:07

@Prota - oružje u ruke je najbolji komentar koji sam pročitao ikad. kako smo izgubili teritorije tako ćemo ih vratiti. a gubili smo ih zbog ljudi kojima je preči stomak od svoje zemlje. i šiptari i ustaše su ratovali gladni. sačekajmo pravi momenat njihova krv će nam biti hrana! ja sam sve to već prošao. srce me boli svaki dan za ljudima koje sam ostavio na kosovu. moj odgovor je svi u napad!

Republika Srpska

20.11.2012. 16:37

@Prota - Za Oprimistu...Nije nas oruzije dovelo u ovu situaciju vec nesposobnost drzavnog vrha da upotrebi i oruzije i vojsku i da odbrani Srbe u regionu i teritorije na kojima Srbi zive. Dale hoce da ima dobre odnose sa dusmanima. E ne moze i jare i pare. Ili imas dobre odnose i sve priznas lijepo i cutis ili brate sto rece Prota gore oruzije u ruke pa kom obojci kom opanci. Dobro neko rece i Siptari i Hrvati su ratovali gladnih stomaka.

Djeronimo

20.11.2012. 17:43

@Prota - Ako uzmes oruzje ostaces i bez Vojvodine i bez Sandzaka i na kraju ce ostati Kraljevina Srbija od Beograda pa do Vranja.

nena

21.11.2012. 02:45

@Prota - "srce te boli sto si OSTAVIO ljude na Kosovu" ??? Pa vrati se tim ljudima za kojima patiš !!! I ostavi na miru srpsku decu koja nisu kriva za višedecenijsku medjusobnu mržnju šiptara i kosovara - isti ste !!!

Boba

21.11.2012. 07:52

@Prota - Samo ti radi svoj posao plasenja Srba da se ne sete slucajno da mogu i treba da vas oduvaju i to nekaznjeno.Sada potpuno legalno. Dokazao Hag.

Jovica P.

20.11.2012. 11:21

Eto vam sad se sve jasno vidi! Dejtonskim sporazumom bi se u stvari priznalo Kosovo kao Nezavisna Drzava!

Boban

20.11.2012. 11:26

Dejtonski sporazum nije potpisan na današnji već na sutrašnji dan 21.11.1995 god. Kako to objavljujete netačne podatke???

Donki

20.11.2012. 12:20

Dejtonski sporazum za 4(cetiri) sela/varosice na severu Kosova ?? Dacic izgleda misli da su svi ludi osim njega.

Pecanac

20.11.2012. 14:17

opasni srbijanski politicari,, prvo nude veliiikuuuuuu autonomiju pa vide nista od toga,,pa pnda Kipar ,pa nista od toga ,pa Spanija pa propalo,,sada Dejton,,,znaci sta god su probali propalo je,,mada mislim da je ovo najbolja ponuda ako misli Kosovo da bude kao drzava BIH a srbi Kosova da dobiju kao neki entitet .....

zoran

20.11.2012. 16:41

@Pecanac - Ukoliko se sipci ne opamete kosovo ce biti gnojna rana koja ce vecito krvariti i koja ce jednog dana dovesti do nestanka onoga sto sipci nazivaju drzavom nicija nije gorela do zore.Americka sila prolazi i to sigurno

Biba

20.11.2012. 14:25

Gosp., Dačiću bolje bi bio kad vi taj "sporazum" kao "Pančevski sporazum" nazivate......, i da te tri opštine u severu Republike Kosova posle toga da budu " republika srpska, o pardon krajina srpska". Vrlo dobra humor-ideja od vas Dačiću, ali milloševićev humor ne vući više!

Toma

20.11.2012. 15:28

Kakav Dejton? Kosovo je priznata država od pola sveta. Srbija sama mora da oslobodi svoju zemlju. E sad, kako i uz čiju pomoć, to je drugo pitanje. Ali jedino sila, nažalost, postoji kao opcija. Ili to ili zaboraviti.

Vojislav

20.11.2012. 19:22

@Toma - Zaboraviti naravno, ili pokusati da se izvuce maksimum moguceg. Ne zeljenog nego moguceg. Sto se tice dela komentara da je sila opcija, budimo realni: ko je danas od momaka spreman da ide na Kosovo da se bije za nesto gde nikada nije bio niti ce ikada otici? Rat na ovim tastaturama iz nasih toplih domova je jako patriotski ali sila kao opcija je, hvala Bogu, realno van svake opcije i razmisljanja omladine ove nase zemlje.

Nato

20.11.2012. 22:02

@Toma - Tu bi vas Bog spasio ne da bi bio osiromašeni uran,već bi bio obogaćeni uran.Koliko ste puta izgubili na Kosovu?

David Morrissey

20.11.2012. 17:41

@Domacin - To je vec Milosevic uradio i nije cekao vas. Rezultat -danasnja situacija.

Natovac

20.11.2012. 18:04

@Domacin - Gresite David Morrissey! situacija je drugacija , danasnji rezim je pravio konspiracije i zapoceo gradjanski rat u Jugoslaviji a to znaci da Milosevic nije izgubio suverenitet Srbiji i zrelost srpskom narodu. A to se desilo nakon Milosevicevog hapsenja.

BeogradZemun

20.11.2012. 16:17

Ma nema nista od toga, za Kosovo i Metohiju se treba boriti polako i vuci pametne poteze, a ne da se borimo za 4 opstine. I nije tacno da ne moze diplomatski da se resi sve, dajte da pokusamo sve diplomatske metode pa ako bas to ne uspe da imamo u vidu i radikalnije mere, kad tad Kosovo i Metohija ce ponovo biti pod kontrolom Srbije.

Republika Srpska

20.11.2012. 16:31

Dale jel mislis da Albanci odnosno Kosovo u okviru Srbije dobiju kao sto su dobili Srbi u okviru BiH ili mislis mozda da Srbi sa Kosova dobiju entitet unutar nezavisnog Kosova. Ako ovo drugo mislis onda si stvarno izdao taj narod na Kosovu!!!!

Ibrahim - Novi Pazar

20.11.2012. 17:38

@Republika Srpska - Gde se nalazi "republika srpska" odakle se javljas ?? To je region/entitet medjunarodno priznate drzave Bosne i Hercegovine. Ne fantazirajte i ne petljajte se u poslove susednih drzava jer one i bez vas imaju dosta problema.

Pedja Doboj

20.11.2012. 18:37

@Republika Srpska - Ibrahime dragi nas Srbine , R.Srpska ti je najveci dio ''drzave'' BiH ,tj. 49% , poturceni Srbi imaju oko 34% a Hrvati oko17%, ova dva procenta variraju od vise faktora , Vtikana i Hrvatskoga raspolozenja. Uz prisilu i NATO i Amerucku agresiju ste pocasceni i jedni i drugi sa okolo 10 procenata, sto je pitanje vremena kad cete vratiti.

Republika Srpska

20.11.2012. 19:21

@Republika Srpska - Ibro lave!!!! Republika Srpska je entitet za tvoju informaciju, koja ima svoju vladu i svog predsjednika. Imati vladu i predsjednika su sve odlike drzavnosti. Republika Srpska donosi svoje zakone a da joj se vlada u Sarajevu ne smije mjesati ni u sta. Jel da smije najradje bi ukinuli Republiku Srpsku ali ne mogu. E ako su to odlike samo regiona onda ne znam sta su odlike drzavnosti. E sad drugo hoces nam to ti zabraniti da se mjesamo i sta cemo da govorimo i sta cemo da mislimo??

kiza

20.11.2012. 20:31

@Republika Srpska - E moj Ibrahime, molim te nemoj da pišeš komentare koji su duži od jedne rečenice. Gubiš koncentraciju, pa zabrljaš i ono malo smislenog što napišeš. Ipak se ti drži farmerki. Pozdrav.

Ratko,Banjaluka

21.11.2012. 09:05

@Republika Srpska - Ajde bolan Ibrahime vrati se u svoju Pravoslavnu veru.

Ratko,Banjaluka

21.11.2012. 14:51

@Republika Srpska - Drina,kome se turska svidja,neka ide u tursku.Samo vi svi poturice,morali bi prvo nauciti turski.Pricate srpski,pisete srpski,jer drugi jezik i pismo neumete.

Mirko Dumanovic

20.11.2012. 17:22

Ova generacija politicara (iliti legitimnih predstavnika srpskog naroda) kojoj po godinama i sam pripadam, potvrdila je da je nesposobna bilo sta pametno da uradi za srpski narod, i zato joj ne dajem za pravo da odlucuje o pitanjima od esencijalnog znacaja po srpski narod. Slazem se da mogu i da su sposobni a odluce , da li ce djubretari da iznose smece cetvrtkom ili petkom, a da odlucuju o Decanima, Gracanici......to ne.Pa ni Sveti Knez Lazar nije napisao tapiju i predao ih Turcima.......

miki bg

20.11.2012. 18:13

Kad god je trebao da se ocepi jedan deo srbske teritorije tu su socijalisti stupili na snagu. Nije Ivica kriv, mi smo krivi..ja mislim da ovo nije subjektivan komentar, tako je bili i ranije, nadam se da ovoga puta gresim, i voleo bih da pogresim ali cisto sumnjam...

carapan

20.11.2012. 18:15

Sta se mi tu preterjema sa komentarima.To ceo svet zna da je kosovo u Srbiji , hteli oni ili nehteli.Albanci i oni dobra znaju.ali probaju,, Jos jedan probao,,,

MatijaBG LDP

20.11.2012. 18:27

Podela Kosova ,sever Srbiji,Strpce i Gracanica eksteritorijalne jedinice,a Kosovu presevo i deo opstine i grada Bujanovac...posle toga medjusobno priznanje.U suprotnom albanci ce razmnozavanjem da se razmile do Nisa.

kiza

20.11.2012. 20:26

@MatijaBG LDP - Bravo, Matija, postaće izgleda Srbin od tebe jednog dana. Nije ovo najbolje položen ispit iz srpstva, ali neću da ti zamerim. Ipak je ovo mnogo bolje u odnosu na tvoje ranije komentare. Samo ne znam kako se ovaj deo o "razmnožavanju" Šiptara slaže sa tvojom proklamovanom ldp-ovskom i europskom širinom i tolerancijom. Ovo je jako blizu nacizma. Hmmm… Šta bi tek rekla Latinka Perović?

Aleksandar

20.11.2012. 23:37

@MatijaBG LDP - Ja nemam problem sa njihovim "razmnozavanjem". Svi se razmnozavamo, tu je trka fer. Ja imam problem sa njihovim ponasanjem prema ne-Albancima. To je kriminal. A to sto ti hoces da poklanjas teritorije jedne suverene zemlje, to je tvoje licno misljenje i nije zasnovano ni na kakvoj pravnoj mogucnosti, tako da otpada.

Srbenda

20.11.2012. 19:11

Tvoj bivsi vodja nas je doveo u situaciju gde smo danas, zbog vas i ove sramne presude u Hagu,ako tako dalje nastavite izgubicemo sve!trazite prijatelje u svetu lobirajte u Americi za kosovo,od Rusa nema nista,tolko su nam pomogli da smo sve izgubili!!!

Zemunac

20.11.2012. 19:44

Ma najbolje da se napravi jedna "Oluja" na Kosovu i Metohiji, ako to vec nije kaznjivo, sto ne bismo proterali jedno 50% albanaca sa Kosova i vratili Srbe svojim kucama dole. Mislim da nam se to isplati kad vec ne moramo da odgovaramo za to.

Kockica

20.11.2012. 20:22

Mora se jednom preseci sa tim istorijskim pitanjem..postici normalan dijalog..prvenstveno za boljitak nasih srba koji zive dole pod preteskim uslovima i otezanim okolnostima.

Mackica011

20.11.2012. 20:23

Pred novom vladom je svakako veliki izazov kako vratiti izgubljeno svih ovih godina i Srbiju vratiti na ispravan put. Kljucna i najteza resenja su pred njima.

Slavko Krsic

20.11.2012. 22:41

@Mackica011 - Bravo mackice, pametno receno...nije lako sada ispraviti krivu Drinu, koja se godinama sve vise i vise krivila...

jagodica bobic

20.11.2012. 20:23

Potrebno je napokon resiti to pitanje...i staviti tacku na to.aaako smo mi bili preoptereceni time..onda barem postedeti muka buduce mladje generacije.

Misko

20.11.2012. 20:28

Premijeru molim Vas da kada iznosite neke stavove pre toga te stavove usaglasite sa vladom ili da kazete da ih iznosite u svoje licno ime. Ova izjava moze da bude dobra ali moze da bude I izuzetno losa ukoliko dodje do nje a mi ne budemo pripremljeni proci cemo gore nego u odluci suda o priznanju nezavisnosti Kosova i sramnoj presudi od pre neki dan

JAKUP

20.11.2012. 21:16

Kosovo nikada nije bio deo srbije osim ako neko ne misli na godine 1989 -1999 kada je milosevic okupacijom i zloupotrebom JNA okupirao kosovo i svi znamo rezultat RASPAD jugoslavije . Kosovo sigurno nije albansko l srspko ntit je ikada bilo niti ce ikada biti jer ksovom ce vlaati ljudi koji ne milse kako proterati druge a u srppskim planovima za kosovo uvek je bilo proteranje albanac preko prokletija AL ko drugom kopa jamu ..... KOSOVO pripad i srbima i albancima koi su za dobrosusedske odnose

baunti

20.11.2012. 21:54

@JAKUP - Jakupe, do prije 60 godina Srbi su na Kosovu bili vecina. U 16. vijeku Albanaca nije bilo nikako (prvi turski popis stanovnistva datira iz 1560-tih godina). Sada Srba skoro da i nema, a ni ostalih ne-albanaca. Iz toga, ti zakljuci ko vodi politiku protjerivanja. A Kosovo JESTE bilo i ostace srpsko. Ako ne vjerujes meni, onda knjige u ruke i obrazuj se malo, jer znas da se istorija ponavlja. A ni vi necete imati dovijeka amerikance za ledjima.

Vuk

20.11.2012. 22:03

@JAKUP - Ee jakupe turski nadnicaru dosao si I ti da nama drzis predavanje iz istorije a da si tu knjigu iz istorije uzeo u ruke makar jedanput video bi da velikim slovima pise da je Kosovo bilo i ostace srpsko. Pasce amerika uskoro posle svega sto su radili po svetu i doci ce neko novo vreme a mi cemo se kad tad vratiti tamo odakle poticemo i nista nas nece zaustaviti!

nikolas_bar

20.11.2012. 23:40

@JAKUP - Odakle ti sad Jakupe, pa tebe je ubio brat Bajazit na kosovu polju 1389g, zadavija te svilenim gajtanom jer si pustio elitni odred sa Milosem Obilicem da prodre do Muratove komore i ubije ga. Ako te interesuje, ubio ga je Milos sa macem od inox celika kako kazu turski izvori, belim kao mlijeko. 12 njih je uspjelo da se probije do Murata u akciji bez povratka, to su ti pretece danasnjih specijalnih jedinica u svijetu! Nemoj samo komuniste da citas koji pisu da mu je ovaj nas ljubio nogu, lazu!

Losmibg

20.11.2012. 23:55

@JAKUP - Plivali bi vi davno preko jadranskog mora da vam nije Amerike.Ali nicija nije gorela do zore.

joca

21.11.2012. 01:24

@JAKUP - e vuce crni vuce cekaj da ti amerika padne lol,nacekaces se ti pada,nego da je kosovo srbija ne bi se zvalo kosovo i bilo bi tu najmanje milion srba ,nego ta zemlja je nazalost bila svacija,pa kad su albanci bili pametniji pa se naselili kad su srbi mislili kako da okupuju i vojvodinu,sad ces mi rec da je i vojvodina kolevka srbije jel tako vuce,ne mozes da gradis crkve pa da ostavljas popa samoga na kosovo moras da zivis tu pa da gradis zemlju pa da se mnozavas tako se radi.........

Astro

21.11.2012. 04:22

@JAKUP - Jakupe ti si dobro ispricao samo na narodni jezik, sto znaci Albanci nisu nikada mogli da napisu stvarnu istoriju jer Srbija nika nije dozvolila da se Albanci skoluju to da Srpski istoriani mogu lagati svoj narod kako na Balkanu je sve Srpsko. Pa sada dokle Srbija udje u EU i Srpski narod pocne da uci stvarnu istoriju Balkana bice mnogo tih koji neznaju vise nego sta su ih Srpski istoriani naucili. Realnost se vidi, svaki Srpski politicar totalno drugacije prica kada se vratca sa Brisela

Todor

21.11.2012. 08:05

@JAKUP - Nazalost,pucas iz prazne. To i ti sam znas. Ali eto,lepo zvuci. A mi to volimo a kako je i kako ce realno biti nije bitno. Puno puta smo se u to uverili. Ta ocekivanja da ce Amerika "pasti" a Evropa se "raspasti" asociraju me na narodnu izreku "Ne lipsi magare do zelene livade".

Nikola

21.11.2012. 08:38

@JAKUP - kakve knjige! prijatelju, sve ti je to vec na internetu, pa kada dodje do vas, vidjecete cuda.Srbija bi uvijek ratovala,uvijek se osjeca malom, i kada god pocne ratovati sa okolnim zemljama jos se vise smanji..predlazem, da se vec jednom opametite i uhvatite posla, stvarate,gradite zemlju,podizete place, a ne po svim komentarima samo izlijevi mrznje.

seni

21.11.2012. 09:14

@JAKUP - pa ni tvoja nije gorila tako dugo i to sa prestancima a nase gori i gorice duze od vase

seni

21.11.2012. 09:27

@JAKUP - @nikolas_bar,vuk,bauntine znam koliko jakup zna o istoriji.u 16 vijeku na tom popisu albanci jesu bili samo izgleda da ti nemas original tog popisa.kosovo nije bilo srpsko niti ce biti. ovakvim misljenjima uvek ce biti cas nase cas vase zavisi kako velike sile odluce.murat je ubijen jer bio je u blizini boja i zato je turska vladala srbijom samo 500 stotina godina a najgore je kad te nateraju da ubijes svoje kao sto je bilo sa milosevicem i bice sa mladicem seseljom itd.

D. Morrissey

20.11.2012. 21:17

Gos. Jeremic se vec jedanput zalago preko UN-a za misljene MSP u Hagu. Koji je doneo odluku da je jednostrano proglasenje KiM legalno i nevodi se kao presedan. Neznam samo sta sada moze da postigne sa ovim zaletom? Evo obicna logika: Tuzilastvo nece da tarzi zalbu na odluku koje su donele sudije u Hagu. Jedina korist koju moze da se ima to je politicki pojeni u Srbiji

Aleksandar

20.11.2012. 23:32

@D. Morrissey - Jasno je da Jeremic radi veliku stvar; za Srbiju, za Srbe i za ljude sa zdravim razumom. Nije jasno sta je tvoj cilj sa tvojim nebrojenim komentarima protiv Jeremica? Da si neki placenik, promenio bi nick (ime koje koristis), ali ocigledno nisi. To mi govori da si ubedjen u ono sta pricas. Ajde, razmisli jos jednom, izbaci sav inat, zlo i nezadovoljstvo iz svog toka razmisljanja. Veruj mi da ce tvoje misljenje biti drugacije posle toga. Pozdrav i sve najbolje!

baunti

20.11.2012. 23:33

@D. Morrissey - @D.M. - Sudsko rjesenje koje si pomenuo je bilo neutralno, i sve sto je reklo je da medjunarodno pravo ne zabranjuje deklaracije o nezavisnosti. Sto znaci da ja sutra mogu da donesem svoju deklaraciju da svoju kucu proglasavam nezavisnom drzavom, sto nije protivno medjunarodnom pravu. A da li ce moja kuca biti priznata ili ne, to je vec drugo pitanje. Podrzavam Vuka Jeremica, jer covjek konkretno radi na polju diplomatije, za razliku od mnogih njegovih prethodnika.

Robert

20.11.2012. 21:33

Onoga trena kada Rusija ili Kina izjave da je ova presuda sramota za UN i Haški sud, onda se može govoriti o nekom upsjehu diplomacije koja sad pokušava napraviti GOTOVINU od veresije. Hoće li te 2 svjetske sile ući u ovu delikatnu raspravu, procjenite sami. Sa druge strane, vodite računa da taj treći svijet na koji Jeremić toliko računa, ta ekipa ne može na kugli zemaljskoj pronaći niti Srbiju ni Hrvatsku, tj. ne razlikuje ih previše da bi selektivno mogla biti na koristiti jednoj.

nikolas_bar

20.11.2012. 23:30

@Robert - Robi razumem ja tebe, tesko je biti Srbin danas kao i kroz cijelu istoriju. Ali kako rece jedan pametan covjek : "ne osecam se vise Srbinom, a ni manje!"

Optimista

21.11.2012. 00:14

@Robert - Robert ovde ne treba biti Ajnstajn i nesto procenjivati ako Rusija i Kina nisu do sada reagovale tu nece ni biti reakcije. Znaci jos jedna iluzija o prijateljima sa istoka umire. Zivela ona nasa narodna ( UZDAJ SE USE I U SVOJE KLJUSE )

nikolas_bar

21.11.2012. 10:20

@Robert - sto mi lupate ove minuse ja sam Srbin ili ste vi ustase svi?

Mile

21.11.2012. 05:26

@Smor - Dacic samo prica o HR i Kosovu, bolje bi mu bilo da se bavi ekonomijom Srbije kaja je totalno u kolapsu, narod nema poso, nema pare, nema leba a on uh politicki zamajava,, skretanje paznje sa glavnog pronlema,,!! ;-))

brus

20.11.2012. 22:13

dobro se dačić setio da razmotri ukidanje saradnje sa haškim tribunalom to je pametno i za svaku pohvalu samo za njegovu informaciju haški tribunal se sledeće godine ukida pa zato verovatno i priča

Amerikanac

20.11.2012. 22:15

Sto se tice Ante i Markaca idemo putem Izraela i Mosada- napraviti plan fino i tap tap - i gotova prica, idemo dalje i tako isto i za Harandija.

Optimista

21.11.2012. 00:03

@Amerikanac - Auuuuuuu!! al si ti opasan igrac tap tap i gotova prica. Sigurno sedis na kaucu i lepo ti je i tap tap, Bogami i ja jednostavno tap tap i zavrsena prica. Nije ni cudo sto uzivamo tako postovanje kad ljudi vide kakve komentare dajemo. Veliki Pozdrav Amerikanac

bager

21.11.2012. 07:48

@Amerikanac - Ne meri tudju hrabrost nego meri svoju ,,a ona je ,,,nikakva,zato cuti i pokrij se usima ,to je jedino sto imas

Mythbuster

21.11.2012. 09:07

@Amerikanac - Kako bi izgledalo da svak ko se ne slaže sa nekom sudskom presudom krene u tap-tap riješavanje stvari?

viktor

21.11.2012. 09:52

@Amerikanac - Optimisto, na tebe ocigledno nista loše nije uticao rat koji je vodjen devedesetih, zato nemoj mlatiti praznu slamu. Mi iskacemo iz konteksta poslušnih drzava, prilepaka, poslužili smo da se silnici vežbaju nad nama, troše nagomilanu municiju, pa sad ako osude svoje poslušnike, time osudjuju sebe, sto ne ide. Inace hag 80 % finansira SAD, tako da važi- veži konja gde ti gazda kaze.

Optimista

21.11.2012. 12:53

@Amerikanac - Ja nisam hrabar kao ti i Amerikanac tap tap vi ste vrlo hrabri ovde sa komentarima to je ocigledno, nemoj se pokrivati po usima nego napred tap tap tap heheheheh!! pateticni heroji.

Optimista

21.11.2012. 12:57

@Amerikanac - Bas zato i dajem takav komentar bas zbog rata 90 ih koji je vrlo uticao na mene i moju okolinu. I danas vidimo gde nas je taj rat doveo, a sta je najgore celi svet nam je kriv a mi pravi andjeli.

atlas2000

21.11.2012. 00:28

Što doista ima DRŽAVA Srbija sa Generalima Markačem i Gotovinom i presudama! Hajde više malo pameti!

gradjanka Srbije

21.11.2012. 02:19

Premijerov cilj je da ja živim bolje?! Možda ću mu i verovati, kada bude rešio probleme "nepodobnih" gradjana Srbije, koje maltretiraju rodjaci velike sestre. A ekonomska moć ili nemoć nema nikakve veze sa psihopatologijom i zlom. Osećam se kao Srbija u svetu u kome vlada nepravda, a istu osećam i na svojoj koži u svojoj rodjenoj zemlji ! Prvo nas, gradjane, obične ljude spasite od Vaših moćnika, a Srbija će onda preživeti i mržnju svetskih silnika.

Ratko,Banjaluka

21.11.2012. 06:43

Ljudi moji !zasto se toliko bunimo?Hrvati smatraju da su oni njihovi junaci,i podrzavali su svakoga hrvatskoga zlocinca i kapom i sakom.Zoran Djinjdjic i Boris Tadic su nase junake isporucivali sakom i kapom u Hag.A i ova sadsnja vlada nista ne radi da se nasi junaci puste na slobodu.

IQ KOMPLEKSIRANI

21.11.2012. 06:56

crnogorac ti koji si strucnjak za komplekse objasni Srpskom narodu zasto iskompleksirani covek uvek gura sebe u prvi plan i ako nista ne razume.

pera

21.11.2012. 07:13

Zna se kako se ove stvari resavaju, ranije mislim da se zvala UDBA, posalje svog coveka da odradi posao i gotovo............

sone 91

21.11.2012. 07:30

ivice podrska sa svih strana ------pozabavi se malo i sa dodikom mnogo vrslja po zemlji nasoj srbiji

holand

21.11.2012. 07:36

daje jedan od tih sudija drugacije glasao bila bi druga prica na primer da je Turski sudija glasao protiv. A mi skinuli vize turcima da slobodno dolaze u Srbiji...e sad ovde neki turci se zale kad idu na odmor da im je tesko na puti u srbiji..ceka se na granice. neki lazni policajci ono ovo ..ma ja znam stabi i kako ali nisam ja koji je u vladi

Boba

21.11.2012. 07:42

Sramota je ovako pricati, komunistima je u glavi uvek Orvel i uvek rade za neki CK a ne za narod.Srbija je u svojoj kuci a ne nekog "Velikog brata" koji joj je dosao u kucu upravo Zahvaljujuci Dacicu i slicnim.

vukan

21.11.2012. 07:44

Eh Ivice,upravo zbog tvog mentora Sloba  sva ova ponizenja dozivljavamo.Upravo velikog brata kojeg krivis,morali ste pitati za dozvolu velike Srbije,a ne na svoju ruku da spalite Vukovar...Prema tome glavu u pesak,vrati se u misiju rupu,a ne da nam se vracas kao recidiv zajedno sa crnima i tako nam repriziras tragikomediju.

naranca

21.11.2012. 14:22

@vukan - @vukan.Alo Dalmatinac.To se tada zvala Jugoslavija jesi vec zaboravio.Pa i oni su spalili Knin pa su oslobodjeni.Pa sta.Vukovar ,Knin....Boli svet za nase gradove!

bela linija

21.11.2012. 08:14

crnogorac, Srbija ima postovanje u svetu netreba tvoja pomoc, jer tim praskom nemozes ni sebe da operes.

jj

21.11.2012. 08:32

nepametujte mnogo nego se definitivno okrenite rusiji, pa zar ste slepi, nemate vi nikakvu ni politiku ni strategiju

Milja

21.11.2012. 08:45

Na odlukau haškog suda o oslobođenju hrvatskih generala, Srbija mora da reaguje gde je to god moguće. Pravo mesto za tako nešto je Generalna skupština UN , i zato inicijativu gospodina Jeremića treba pozdraviti i dati mu punu podršku.Ne treba se osvrtati na izjave LDP , jer oni i onako ne žele dobro Srbiji i njenim građanima.

Vladimir Čobić

21.11.2012. 09:02

Ono što Srbiji treba je pamet, tačnije mudrost. Sadašnja vlast jednako je pametna kao i prethodna, a kad čitam ovakve izjave Dačića, Vučića i Nikolića tuga me obuzme. S ovakvom pameti nećemo daleko dogurati. Srbija treba da se opameti, pa će tek onda biti bolja i ekonomija i bezbeddnost i ugled. Budali daj milijarde - ne vredi, on postaje budala sa milijardama. Iz ovih izjava vidim da se sprema još jedan pucanj u prazno...

mile

21.11.2012. 12:05

@Vladimir Čobić - E pa ako je teko gos.vlado i ti bi to mnogo bolje onda se postavi i objasni nam sta i kako a ne samo bla bla bla sa neke placene fotelje novcem mucenog naroda . Ja sam sigurno za tebe ali brate samo sinjenice i stvarnost. pozdrav .

lepak ima Vlada pa nek zalepi nase pocepano poverenje

21.11.2012. 09:04

u naslovu ili izjavi dacica je greska.. sramota nije nasa vec hrvatska i suda u hagu.... mi nemamo sta da ispravljamo jer nismo ni osnovali neonacisticki sud u hagu. logika je ponekad dobrodosla.

Mythbuster

21.11.2012. 09:11

Gle, gle, Mali Sloba koristi isprobane metode Velikog Slobe: kad je narod nezadovoljan, ti ga još nahuškaj i uzjaši val nezadovoljstva. Onda je bilo Kosovo, danas je Haaški Sud.

ST

21.11.2012. 09:36

Niste slušali Koštunicu kada je govorio da država Srbija treba da tuži međunarodnom sudu pravde sve države koje su priznale Kosovo. Sada je možda kasno za sve.

alfa

21.11.2012. 09:49

pa ljudi nema sta da se ljutite na haski tribunal,i jedan srbin je oslonodjen od tribunala zar nije vas sloba oslobodjen ali nije slavljeno .

nikolas_bar

21.11.2012. 10:22

@alfa - A kako si ti pametan, mnogo pametan neki momak.... Sloba se pise velikim slovima jer je bio veliki za razliku od miseva iz njegovog perioda!

naranca

21.11.2012. 14:49

@alfa - @alfa.Dragi moj Sloba je "oslobodjen "jer po njihovim zakonima nisu mogli da mu dokazu NISTA.Pa su ga ubili da bi opravdali svoje zlocine i uloge protiv Srbije.Ali smo zato slavili kad je Tudjman oslobodjen.

Beogradjan

21.11.2012. 13:53

@nikolas_bar - Trajali su oni pre Nato-a malo vise od tri meseca. Nisu to ovi nasi prekodrinski srbi koji beze odma, sad ih mi ranimo.

Divna

21.11.2012. 10:21

Zločin bez kazne je oslobađanje hrvatskih generala Ante Gotovine i Mladena Markača. To je surova svetska pravda.Amerika je veliki brat.Dali su Hrvatskoj svoje penzionisane generale za operaciju "Oluja".Može im se da silom, nepravdom,izazivanjem ratova i kriznih područja, rade u svom interesu da ovladaju svetom a mi da budemo robovi.Moramo se boriti na svim poljima da opstanemo.

Prota

21.11.2012. 10:25

price za malu decu. Laz ponavljana mnogo puta postaje istina i sami poverujemo u to. Kad nam celi svet kaze sta je istina mi ne mozemo vise da poverujemo jer za nas je laz istina. S Kosovom ne smemo govoriti lazi, samo istinu a istina je da je Kosovo nase i zauvek nase. I shvatimo, da smo zbog zelje za tudjim teritorijama na putu da izgubimo komad svete srpske zemlje. Zapostavili smo svoju zemllju dok smo bili zauzeti necim, nemoralnim i nedostojnim srpskog naroda.

Mythbuster

21.11.2012. 13:21

@Prota - To što ti kažeš zapravo misle svi na svijetu osim Albanaca i Srba. I jedni i drugi ne shvaćaju da ne može jedan narod praviti više država, ili veću državu, na račun drugih naroda zato jer su na nekom području u većini.Sad imamo Kosovo i Republiku Srpsku (obe stvorili zapravo Amerikanci) i trajno nestabilnu regiju.

Prota

21.11.2012. 13:52

@Prota - To je prelazni period. Kosovo i Albanija ujedinit ce se u jednu drzavu a RS i Srbija isto u jednu. Mozda ne tako brzo ali tako mora biti. Mozda se inscenira kakav ratic da bi se to poguralo. Hrvatskoj ostaje preostali deo BiH, samo mislim da oni to ne zele jer sav narod juzno od njih smatraju ciganskim.

RS

21.11.2012. 10:27

Problem je sto oni Srbiji ne dopustaju da bude ekonomski jaca, oteli su Kosovo samo da oni mogu eksploatisati rudna bogatstva. Druga stvar, jeftina radna snaga iz Kine proizvodi za male pare sve i svasta

Lara

22.11.2012. 09:27

@Vojvodjan - A kom narodu ti pripadas,mucenice?! Banat nije drzava, pa da budes Lala, niti je Vojvodina, pa da budes Vojvodjanin. Nece vam proci te separatisticke gluposti, ima nas previse koji se tome protivimo i necemo dozvoliti da od nas pravite izmisljene nacije, niti da nas brukate po ostalim delovima Srbije i spoljnom svetu tako glupim stavovima! Ako ne zelis da zivis u Srbiji sa Srbima, put pod noge, siroko ti polje!

nemanjic cg

21.11.2012. 10:40

dzabe tebi sad sve ti si prodao karadzica i mladica,jer si ti bio tad na vlast,pa se sad kajes ma neka su pustili hrvate kad mi nemamo predsjednika i premijera da valja,sve ste ih na tacni servirali a sad glumite nesto i busate se tu...

Justitija

21.11.2012. 11:03

Realno..i iznad popa ima pop! Nismo najjaci i to nam je mana...Ali Vucic ima dovoljno autoriteta da odradi veliki deo posla!

Jefimija

21.11.2012. 11:06

Cisto sumnjam da bi tu ista moglo da se uradi, mada...ima tu par jakih ljudi koji stvarno znaju sta rade...definitivno ne treba da dizemo zid oko sebe, ali da nam je velika nepravda naneta - jeste!

VasaS

21.11.2012. 11:07

Sramotu? Sramotu Haskog tribunala i bivse vlasti, koja je sve ucinila da se gradjani stide svog porekla! Ali ovo je dobar, srdacan narod velikog srca i napokon je docekao Predsednika koji je ponosan sto je pripadnik tog naroda i koji ce sve uciniti da mu vrati dostojanstvo i dobar zivot i da spere ljagu konstruisanu od stranih i domacih neprijatelja!

Julija

21.11.2012. 11:24

Presuda je sramotna, porazavajuca! Ali Srbi k'o Srbi, ne damo se! Ne treba podici zid, ali treba pokazati zube! I srecom, na vlasti su nam ljudi koji znaju kako ce najbolje da se izbore sa novonastalom situacijom...

Cuka

21.11.2012. 11:30

Dobro je samo to sto su gradjani svesni da ne mozemo puno toga da uradimo...Hag je sam sebi sudija...ali ako...neko to odgore vidi sve!

Effemat

21.11.2012. 12:44

Srbija je žrtveno "jagnje" - pokazatelj svima da mora da se sluša. Zato je nad Srbima sve dozvoljeno a posao obavljaju oni koji slušaju. Kada i nas "prevaspitaju" i kada budemo slušali, nećemo biti različiti od indijanca u Njujorku - koliko on veze ima sa indijancem taman toliko će naša deca imati veze sa Srpstvom. Moraćemo ga se odreći ali ne da bi smo se vratili izvornoj, staroj veri, već da bi potpuno usvojili novog boga- Novca. Kakve veze ima tada kako se zove "država"?

DADO

21.11.2012. 13:09

Srbijanski politicari nemaju potrebe komentarisati presudu Haskog tribunala.Srbija nije pomogla Krajini 1991 kad je odziv na mobilizaciju u Beogradu bio 15%, u Valjevu je od 1.800 vojnih poziva primljeno 250. Takodje 1995 kada je napadnuta Krajina nijedan vojnik iz Srbije nije dosao u pomoc.Tako da dizanjem tenzija samo mogu odmoci malom broju Srba sto je ostao u Hrvatskoj.

Sveto Lipi

21.11.2012. 13:20

Nainost je mozda dozvoljena neznalicama ili neopreznim ali ONI koji su na celu ili vode drzavu nije!? Da li su vodstva Srbije naivna ili su u dogovoru s onima koji sebe nazivaju "svetskom zajednicom",zasto daju zvucne i prazne izjave,zasto plase narod vizama i samoizolacijom, da li to mecku plase resetom ili je narod skrajnut i sve guta? TOR-Velikog Brata je otvoren, da li se se narod u Srbiji opire da bude ovca?Palestinci su kazu vesti upravo javno likvidirali one koji su postavljali lokatore?

Sveto Lipi

21.11.2012. 13:25

PS - Ko je odgovarao za postavljanje lokatora u Srbiji 99-te? Ko odgovara danas za lokatore koji se postavljaju svaki dan? Da li se vlast u drzavi ponasa kao da je Srbija drzava, suverena ili ne, ili protektorat ili okupaciona zona? Narod se stalno laze i obmanjuje a strukture i ekonomska moc drzave urusava? Vlast se kao smenjuje a ostaju isti igraci i sve isto rade?Za njih nema ni Zakona ni Ustava ni Skupstine a posle izbora za narod niko vise ne pita? Sapunica kojoj ni jedna na TV nije ravna,

Marina Glisic

21.11.2012. 13:29

U neku ruku nam ide u prilog oslobađajuća presuda dvojice hrvatskih generala. Svi iz EU, ako su dobro upućeni u dešavanja na Balkanu, osudiće takvu presudu haškog tribunala i mi ćemo na neki način da dobijemo plus u njihovim očima.

Orah

21.11.2012. 13:40

@Marina Glisic - Slažem se Marina. To što su njih oslobodili obesmislili su presude našim osuđenim generalima i državnom vrhu. Definitvno su pale maske.

Син Драган Раковић

21.11.2012. 14:49

@Marina Glisic - Jesi mislila na milost Marina..Srbiji nisu dali ni milost kad su joj 78 dana bombardovali i istresli preko 30 tona radio aktivnog maetrijala,Milosrdni andjeo neka su pustili gotovinu i markaca nisu krivi oni vec njiovi saveznici koji su dovlacili i mudjehadine i zlocince da bi ubijaliu srbe na svome,Da li se treba zaliti naravno da se treba zaliti ali treba i evropi reci mars bre

Dragan

21.11.2012. 13:46

Da imamo vladu kakvu nemamo, prekinuli bi svaki kontakt sa tribunalom, proglasili ga nevazecim i trazili vracanje isporucenih Srba. EU je sargarepa mi nikada necemo uci u nju. Evo kako se zapad sprda sa nama- Kada ce Srbija uci u EU? Kada Tyrska bude presedavala EU to je njhov omiljeni vic! Provereno. Dok god vlada ne prestane da im se ulizuje i ne zauzme stav ima sve jedniji da budemo. Jer stav  je postovanje a mi to nemamo nego se samo ulizuju!

zare56

21.11.2012. 14:04

Po mome misljenju nam je sad najpotrebnije jedinstvo,jedino ujedinjeni mozemo nesto uraditi.

naranca

21.11.2012. 14:10

Ma ne treba zidovi.Ali bi na zidove stavio slike onih sudija .Ko su ?Sta su ?Gde su...............

Gale

21.11.2012. 14:18

@DADO Ogromne su sile i pare uletele u Srbiju da je rasture. Lično se Vuk Drašković hvalio kako je svojim pozivima desetkovao odziv rezervista u Srbiji. Ono što je moguće u Srbiji to nije moguće nigde više. Uništavati sopstvenu državu, sebe pljuvati do iznemoglosti, nazivati srpstvo najcrnjim imenima, biti otvoreni izdajnik, pola naših medija i građanskog establišmenta su otvoreno antisrpski. Čudo je da je Milošević išta uspeo sa ovakvim sunarodnicima.

vukan

21.11.2012. 14:23

Ovaj sto vice tap tap ima od 99te tu sansu na Kosovu,vojnici Nato su tu pa izvoli da ti podignemo spomenik kao narodnom heroju.Ovako stalno slusam neko guslanje ili deseterce,pozivanje na svetlu proslost,nekako ne uverih se u to pa mi dosadno po malo...

vukan

21.11.2012. 15:04

@vukan - Naravno da jesam naranca,jos bi i te Ta ta razgranicio od nas kao Severnu i Juznu Koreju jer smo duboko podeljenii,pa da konacno normalno zivimo.Da ja kod mog djeda odem u goste u Severnu Srbiju,a on kod mene u juznu...

grax

21.11.2012. 14:24

Sad ste se setili da podrzite tuzbe srpskih gradjana,da branite nase generale,a oni vecinom svi vec osudjeni. Sad se se setili da trazite prestanak rada tribunala,kad ste izrucili sve one koji su se borili za Srbiju,kada su uhapseni ne samo osumnjiceni,nego i njihovi jataci,pa i oni koji su samo ruzno govorili o Hrvatima i muslimanima...Kasnite samo dobrih deset godina... Pitam se ko ce od Srba smeti da brani Srbiju i njene gradjane,ako eventualno sledeci put zagusti??????

Mythbuster

21.11.2012. 16:08

@grax - Samo nek ih brani u Srbiji i nek ne ubija civile pa neće biti problema.

Misko

21.11.2012. 15:09

Snagom vise nista ne mozemo da uradimo jer smo mi oslabljeni do krajnjih granica. Nekada smo imali i vojsku koju je Boris Tadic unistio ali nije sad to pitanje. Glavna nasa teza mora da bude JEDINSTVO jer samo slozni mozemo da pokusamo da odbranimo nase nacionalne i drzavne interese u suprotnom dacemo signal svima kako se kome prohte da nas gazi, ucenjuje i da nam se sutra u lice smeje a mi necemo smeti prstom da mrdnemo. Zato sloga kao u onoj izreci samo sloga Srbina spasava.

tomo

21.11.2012. 17:16

@Misko - Kakve su ovo pausalne ocene "vojska koju je Tadic unistio"? Zar nije vojsku unistio rat protiv 10 puta jaceg neprijatelja? Nema sloge dok ovako udaramo jedni na druge

djoko

21.11.2012. 18:18

@Misko - O kom ti to neprijatelju pricas,koji nam je navodno unistio vojsku?Da nije NATO?Imali su plan da poraze vojsku SR Jugoslavije za 3-5 dana,posle 78 dana na Kosovu je bilo 150.000 ljudi pod oruzjem,Siptari su bili pregazeni.Na kraju su,kao i uvek(svedoci smo danas u Iraku i Avganistanu)pretili napadima na gradove Srbije,odnosno civile,sto su i pre toga radili iz nemoci.Od vojske su nam posle Tadica i evropejaca ostali samo prasinarski odredi.

tomo

21.11.2012. 20:15

@Misko - pricam o neprijateljima koje smo polako ali sigurno stvarali 90-tih, kad smo odlucili da sa svima zaratimo

Francuz Leo

21.11.2012. 15:13

Srbi, niko ne sankcionira, ako budete pametni, i branite drzavu od ugnjetivaca, pohapsite lopovski rezim.

Kloxo

21.11.2012. 15:50

Savo Strbac je hrvatski spijun on je i poreklom hrvat. namerno je sve nastimano da sve teze padnu.A ova stoka od politicara sve radi za svoju bulju i dalje siri mrznju tako im je najlakse skrenuti pozornost sa svoje nesposobnosti. Jos samo treba da pocmu pricati ponovno o Virovitica Karlovc Karlobag.

Radovan

21.11.2012. 16:18

Nisam bas razumeo ovaj naslov. Zasto bi mi ispirali hasku ili bilo ciju sramotu?

gaze i Ponizavaju narod

21.11.2012. 16:19

Ugled se spasava znanjem kao u EU, politicar uziva u svom narodu da ima blagostanje, a kod nas, spasavas se od crnogorca i njegove Unije da te ne pokradu ili pregaze.

Profesor 0.6

21.11.2012. 16:20

Kakva je razlika između Srba i Hrvata?Gotovina je heroj za SVE Hrvate što postoje na kugli zemaljskoj.A za koliki procenat Srba je heroj general Mladić?Sve je jasno...Puno stvari bi mogli da se naučimo od komšija...

Radovan

21.11.2012. 16:30

@Profesor 0.6 - Naravno da mozemo profesore, od njih se nabolje mozemo nauciti bezobrazluku.

profesor 0.6

21.11.2012. 17:35

@Profesor 0.6 - Slažem se Radovane.Nije sporno.Ali mogli bi od njih da se naučimo kako se voli svoja država(i svoji ljudi) i kada 100% nisi u pravu.Poznato ti je tzv.domoljublje.

sinisa

21.11.2012. 16:25

ovo su jos uvek rezulati miloseviceve politike.treba da podvucemo cru,zovemo konobara da platimo pa da u buducnost krenemo neoptereceni i fleksibilni

pozuri Rusi i Kinezi navalili

21.11.2012. 17:12

crnogorac za 160000,- € ako kupis nekretninu u Spaniji mozes da dobijes dozvolu za boravak i radnu dozvolu.

covek

21.11.2012. 17:15

Ovo nije nista novonastalo, to se od stane prosle vlade radilo viteski na tome,da mi znati koncept prosle vlade, bilo bi mt lakse.Narode probudi se Politika spava, ali molim bez nacionalizma!

sasa82

21.11.2012. 17:54

da su sze prethodne vlade ponasale i vodile kao ova sve bi danas bilo drugacije , ali vas dojucerasnji kompanjon tadic sve je cinio ne bi li im se dodvorio i eto ispadosmo i ratni zlocinci a da smo pritom samo branili svoje

Rose

21.11.2012. 20:00

Ma nema vise rasprave ni bilo kavih komentara o toj presudi to je sramotno.

Eunomija

21.11.2012. 20:39

Pravni mehanizmi ne idu sami od sebe mora da se promeni struktura tužilaštva za ratne zločine koji svoj posao nije odrađivala. Vlast zaista želi da odbrani čast i ugled, dostojanstvo našeg naroda. Dražvne institucije su nam oslabile zbog uništavanje i razaranje ekonomije. Srbija nije podnela nijednu tužbu niti je ojačala tužbu Kaškom tribunalu.