Moguć referendum: Evropa ili Kosovo

V. N.

17. 09. 2012. u 20:58

Novosti saznaju: Država odlučuje o daljoj kosovskoj politici posle GS UN, na kojoj govori i predsednik Srbije. Ako Brisel bude insistirao na priznavanju, građani će da preseku šta dalje

DRŽAVNA platforma za politiku prema Kosovu i Metohiji biće formulisana krajem septembra, odmah posle zasedanja Generalne skupštine UN - saznaju “Novosti”.

Kako nam je rečeno, državni vrh je potpuno svestan da je politika - i Kosovo i EU - praktično udarila u zid posle nemačkog zahteva da Srbija uspostavi dobrosusedske odnose sa Kosovom.

Ukoliko se bude ogoljeno ispostavljao uslov da Srbija faktički prizna Kosovo da bi nastavila evropske integracije, nije isključeno da se u našoj državi raspiše referendum sa pitanjem - Kosovo ili Evropa - potvrđeno nam je i u Vladi i u Predsedništvu.

Jer, kako nam je rečeno, o takvoj dilemi, koja bi odlučivala o odbrani Ustava i teritorijalnog integriteta i strateškog državnog pravca sa druge strane, mogli bi da odluče samo građani Srbije.

Očekuje se da, odmah posle GS UN, predsednik Srbije Tomislav Nikolić okupi političke prvake vlasti, opozicije i vodećih državnih institucija kako bi se usaglasila zajednička politika prema velikim izazovima koje čekaju državu.

Opozicija očekuje da dobije poziv od Tomislava Nikolića:

PIPAJU PULS VELIKIM SILAMA PREMA našim informacijama, vladajuće stranke će, već početkom oktobra, inicirati široke konsultacije kako bi se uspostavio nacionalni konsenzus za buduće poteze prema južnoj srpskoj pokrajini. Pre toga, u kuloarima UN na Ist Riveru naši državnici će pokušati da opipaju puls svetskih sila kada je u pitanju politika Srbije prema Kosovu i Evropskoj uniji.

- Srbija u vreme prošle vlasti nije imala ovakve zahteve od zemalja Evropske unije. Očekujemo da vlast formuliše politiku koja će da odgovori na ove izazove. Kao opoziciona stranka, još nismo imali pozive od vladajuće garniture da razgovaramo o ovoj važnoj državnoj temi - rekao nam je Borko Stefanović, funkcioner DS i bivši šef pregovaračkog tima za Kosovo.

Petar Petković, portparol DSS, rekao nam je da su nemački zahtevi dobar povod da se u Srbiji povede ozbiljna i odgovorna rasprava da li Srbija treba da proglasi političku neutralnost ili treba da nastavi evropske integracije:

- Nemoguće je da se više izbegava ta rasprava. Već i sam Zapad sve više pominje priznavanje Kosova kao uslov. Smatramo da je u najboljem interesu da Srbija proglasi političku neutralnost.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (435)

Vojislav

17.09.2012. 21:32

@nemanjic cg - Samo Kosovo, Kosovo i Kosovo... Idi pa zivi na Kosovu ako ti je toliko stalo do njega.

Gagi-bg

17.09.2012. 22:22

@nemanjic cg - Bravo Vojislave To su svi tako hrabri da hoce Kosovo a niko nece da zivi na Kosovu svi vole asvalt Singidunuma !!! Ko voli neka izvoli pa bude na Kosovu i zivi tamo

Slavko Stanisavljevic

18.09.2012. 08:38

@nemanjic cg - Postovani gospodine Vojislave,vi ocigledno ne razumete,sta se dogadjalo na Kosovu i Metohiji,od pocetka drugog svetskog rata,pa do danas.Ovde nije rec da neko mora,ili treba da ide da zivi na Kosovu["ako im je toliko stalo do njega",kako vi kazete].Ovde se radi o izjasnjavanju,hoce li Srbija priznati drzavu Kosovo,na svojoj,silom otetoj zemlji.Zar mozemo da se odreknemo sebe i svoje istorije,Kosovo je dusa srbinova,tamo su tekli potoci Srpske krvi, i zato se Srbija nemoze odreci Kosova/Metohije.

Bojan Kostic Skopje

17.09.2012. 21:11

Uzmite Severno Kosovo (mozda nije adekvatan izraz jer je ono Vase a hocu da vam ga uzmu) a priznati Juzno Kosovo jer i bez toga da ne ostanate.To Vam je predlozio Dodik.Drugo resenje ne gledam.Ako je moguce ovo da prenesete Nikolica i Dacicu. Pozdrav i zelim Vam srecu i uspeh.

Marko Paunovic

17.09.2012. 21:12

Ako raspišu referendum, LDP-isti, Omladina DS-a, omladina koja hoće lepo da živi, nacionalne manjine i bivši komunisti će izglasati priznanje Kosova. Ne treba računati na patriotizam ovoga naroda jer je kod nas nacionalna svest veoma niska!

milos

17.09.2012. 21:16

Ukoliko bi bio raspisan taj referendum i gradjani ove zemlje glasali za EU onda bi to bila najveca bruka u istoriji covecanstva!

Gagi-bg

17.09.2012. 21:22

Nema potrebe cekati osnovni red je raspisati referendum i reci istinu kako stari stoje

Miha

17.09.2012. 21:23

Malo humora:Završih osnovno, srednje i visoko obrazovanje, a ono od EU, Evrropa ili Kosovo? Kao da Kosovo nije u Evropi?

Зоран

17.09.2012. 21:53

@Miha - Па ако јест ешто се отцепљује од Србије?

Pavlović

17.09.2012. 21:25

Referendum je uvek alibi za nesposobne i neodlučne političare koji ne smeju da prihvate odgovornost važne odluke . Na referendumu se uvek donese odluka koju vlast podržava kroz televiziju i ostale medije , ali ako na kraju svega rezultat pogrešne odluke bude poražavajući , onda je krivac za sve isključivo narod koji je glasao na referendumu . Tako je i Slobodan Milošević podmetnuo građanima referendum o Kosovu i stranom faktoru , i sada svi znamo kako se ta priča završila .

Hick Cyrillyc

17.09.2012. 21:44

@Pavlović - Znaci, po vama je Miloseviceva politika bila "otvaranje Pandorine kutije"? I ako jeste, kutiju je neko morao da otvori. Ne mislim da je Milosevic kriv za problem Kosova. Svi mi znamo da je to duga prica.

naranca

17.09.2012. 22:01

@Pavlović - @Pavlovic.u svetu se svake godine organizuje na desetine referenduma u svim rezimima.Mislis da su ti ljudi budale?I glasanje je neki oblik referenduma mislis da to ne valja,da treba da ostavimo dobrom politicaru da odlucuje u nase ime?

Strahinja

17.09.2012. 21:26

Pobogu,zar se tu postavlja pitanje? Da se odreknemo vaskolike i presvete evrope koja ne zna šta će sama sa sobom zarad "neke" tamo kolevke srpstva? Ma i starog Rasa,i Svetog Save,Stefana Prvovenčanog,Kneza Lazara,ma svih vojnika koji su poginuli braneći svetu zemlju... Preševske doline,Vojvodine...sta će nam to, idemo u evropu kao tikva bez korena...

ds

17.09.2012. 21:26

na ovakav referendum se moze izaci samo pod uslovom da vlada garantuje da ako odbijemo Evropu dobijamo Kosovo, u suprotnom radi se o pokusaju manipulacije narodom

Зоран

17.09.2012. 21:52

@ds - А ако одбијеш Косово да ли ти гарантујеш да ће у Европи да нам буде боље него сада? И ако тај бољитак зависи од нас само, зашто онда улазимо у Европу?

Pavle

17.09.2012. 21:39

Britanci ratuju sa Argentinom za ovcarnik(Foklande),udaljen petnaestak hiljada kilometara,Irak i Iran vode rat za par hiljada kilometara pustinje u kome je izginulo preko milion vojnika,Kinezi digli frku po citavoj Kini zbog par nenaseljenih ostrvca itd,a mi postavljamo pitanje gradjanima dali su da jednog lepog dana udju u rastimovanu EU ili da sacuvaju kolevku svoje drzavnosti.Jadno da jadnije ne moze biti.Dali je ovaj LDP virus zbilja mnogima pomutio pamet?

atlantik

18.09.2012. 06:30

@Pavle - Svaka cast pavle. Najbolji komentar do sada. Ovo je prilika da srbi testiraju jesu li duhovni narod, ili euro moneta.

Goran5

17.09.2012. 21:42

Zamislimo na trenutak ovakav scenario: Srbija prizna Kosovo i udje u EU; posle desetak godina EU se raspadne(kao što ima početak sve ima i svoj kraj); a onda Kosovo ostane posebna država, a Srbija ostane i bez EU i bez Kosova.Zato ne treba dati ni pedalj svoje teritorije, jer ćemo je vratiti kad - tad, ali ako potpišemo nikad.

Srbin

17.09.2012. 21:46

Samo jedan referendum jos fali jer smo neke godine ranije u ustavu upisali i sa referendumom potvrdili da je Kosmet neotudjivi deo Srbije a taj je da li Srbija zeli da nastavi put u EU koja ce je i dalje rasparcivati ili da postane clanica unije Rasije i Belorusije u procesu sve jacijeg ekonomskog i naravno vojnog saveza po primeru NATO. Ja licno i to ne krijem iz iskustva bi preporucio da Srbija postane gubernija i zadrzali bi i fudbalsku reprezentaciju iako neznam sta ce nam i ova bruka.

zamanja

17.09.2012. 21:49

Ovo je trebalo odavno uraditi.Mi smo u specificnoj situaciji a ni ta evropska unija nije ono sto je bila pre 10,15 godina.Neka se narodu predoce sve cinjenice i za i protiv pa nek odluci.

el loco

18.09.2012. 00:52

@zamanja - Nijedan politicar ili stanovnistvo drzave nema pravo da se odrice dijela svoje teritorije radi necega (mi ni ne znamo zbog cega). Kina i Japan se sukobljavaju radi nekih sitnih ostrtva, Britanci su ratovali sa Argentinom i jos masu primera, a mi bi svoje dali lagano niz vodu radi nekih para koje niko u svakom slucaju nece ni vidjeti.

Sumadinac

17.09.2012. 22:07

@Lala iz Banata - Da vas gedza Srbin nije oslobodio jos bi vas gazila tudja cizma i ne bi gazde nego sluge bili. Al \, polako... i jopet cete vi sluge biti i tudje konje timariti.....

Bill

17.09.2012. 22:24

@Lala iz Banata - Agripina, Crnogorac ! Ako ne verujete pitajte medjunarodni sud pravde.

<*)))>{

17.09.2012. 22:42

@Lala iz Banata - Lalo iz Banata, preporucujem ti da menjas nadimak i da govoris u svoje ime. Nemoj generalno da brukas sve Banacane.

zrenjanin75

17.09.2012. 23:03

@Lala iz Banata - madjari, cesi, slovaci, bugari, rumuni, poljaci itd su gore ziveli od nas a gde su sada i kako zive? sto nas oslobodiste? ili hajde da te pitam sto ste nas okupirali?

AleksandarBG

18.09.2012. 05:42

@Lala iz Banata - Pa objasni mi molim te kad tako lepo zive ti Bugari, sto dolaze da nadnice leti u istocnu Srbiju. Daj majke ti ne pricaj o onome o cemu nemas pojma.

zrenjanin75

18.09.2012. 20:11

@Lala iz Banata - ! Neko od nas nema pojma. Verovatno ja koji zivim i radim vec 25 godina u Nemackoj. Poslovno imam kontakt sa svim tim zemljama koje sam napomenuo u svom komentaru.

Boba

17.09.2012. 22:03

Svaki referendum jeste manipulacija.Nije pitanje Kosovo ili EU pitanje za Srbe jer je u ustavu i istoriji ta dilema davno resena.Pitanje je samo - da li ste za promenu dosadasnje politike orijentacije na EU.A Kosovo formalno naravno ne treba dati ni u kom slucaju, jer je to ionako samo pocetak a ne kraj cepanja Srbije.

Ibro

17.09.2012. 22:05

Narod vas birao da vodite državu ako neznate šta da radite zašto onda ste ušli na izbore.Kosova več je izgubljena nepovratno nemojte makar da se izolirate državu zbog budučeg generaciju budite hrabri i rešite taj rak ranu več sto godina traje.

Jabre

17.09.2012. 22:07

Sama pomisao da se postavi takvo pitanje je vele izdaja, to je glupo pitanje za svakog Srbina. A o EU se može raspravljati, prvo referendum da li su građani u opšte zainteresirani za EU koja ih već više od deceniju ponižava.

Zoran1

17.09.2012. 22:07

Pazljivo pogledajte simbole EU pa odlucite. EU parlament je gradjen u obliku nezavrsenog vavulonskog tornja. Dali mislite da je to samo slucajnost ili je simbol namerno izabran da nesto kaze o duhovnosti onih sto grade EU?Piramida je simbol jedne svetske drzave pod vodjstvom antihrista, Mislite li da je i to slucajnost?Na parama imate golisavu boginju koja jasi bika. Sibol vere koja se zove "vavulonske tajne" kao ta vera jasi ili drzi u ropstvu neobuzdanu eneriju mase. Opet slucajnost?

toma grobar

17.09.2012. 22:11

Ovo bi bio samo još jedno poniženje za narod Srbije, da nam opipaju puls sa željom da vide koliko možemo biti jadni i ponizni, koliko nemoralni i bedni. Srbi nikad ne trebamo pristati na ucene pogotovu od ovih koji nas toliko mrze. Sećate li se one šargarepe na dugačkom štapu saradnja sa Haškim tribunalom i šta dobišmo? Ništa!

Srbinovic

17.09.2012. 22:12

Pravoga Srbina bi bilo i sramota pomisliti da ovde moze da postoji izbor. Mada mi je od davno jasno da medju nama ima malodusnika koji bi rodjenu majku prodali za malo para, komfora i uzivancije.

tacno

17.09.2012. 22:14

Tamo gde se lako moze manipulisati polupismenim narodom referendum je najbolja alternativa.

sjovic1

17.09.2012. 23:37

@tacno - Da na primer u Mozambiku, Čadu, Ulan Batoru. Ali ne i u Srbiji bato. Ovde je seljak sa osnovnom školom pametniji (ne obrazovaniji) od fakultetlije u gradu. A zna se od prilike šta bi srpski seljak rekao o EU. nije za novine...

Pjotr Cibukov

17.09.2012. 23:07

@DejanRS - To jeste jedino resenje, ali bojim se da je vise nas navijaca nego igraca. Svi bismo da Srbija ustane, svi bismo da nas neko povede, a kad se taj pojavi onda ja imam maloletnu decu, onaj majku o kojoj mora da brine, treci bolesnu sestru, cetvrti brata kojeg izdrzava dok studira... l onda svi na bundziju koji bi "da nas uvali u nesrecu". E, pa nema i jare i pare. Osim toga, bojim se da mi skacemo samo kad nas neko ciodom ubode u zadnjicu. (Seca knezova, Austrougarski ultimatum, 27. mart, Alij...)

saskoni

17.09.2012. 22:15

Ako izglasamo Kosovo , necemo ga dobiti, ako izglasamo Eu u nju necemo uci .Zato braco Srbi kako god bilo ,lomice se o nasoj glavi.

Srpski vitez

17.09.2012. 22:18

"Ko je Srbin i srpskoga roda,i od srpske krvi i kolena,a ne došo na boj na Kosovo,ne imao od srca poroda,ni muškoga ni devojačkoga!Od ruke mu ništa ne rodilo,rujno vino ni pšenica bela!Rđom kapo dok mu je kolena!"

Bajrami

17.09.2012. 23:09

@Srpski vitez - A u kom veku zivis ti ...sta ti mislis kada bi sada bio referendum za teritoriju Beograda ,da li ste za odvajanje od ostatka Sbije..garantujem ti da bi 70 procenata bilo za..da ti prevedem.U EU,mozda udjemo 2022-2025 godine,to je poznato..ne brini ti neces ratovati,takvi nikada i nisu..ali necemo ratovati..zapamti jednom zanavek i pitaj sebe..zasto nas toliko pritiskaju oko Kosmeta ako je sve do sada bilo legalno,zasto tekve ucene..Mislim da ce referendum biti dirigovan ucuce bar 100 eura zaEU!

SRBIN CG

17.09.2012. 23:14

@Srpski vitez - Neka te je sramota!!!! I ja zivim u 1389-oj godini i uvijek rado procitam ovaj zavjet kosovskih junaka!!! A ti "kuliraj" "smaraj se" vozi "bajs"............Fuj!

MatijaBG LDP/DS

17.09.2012. 22:20

Hahahahahah....pa koje god pitanje da postavite,dzaba vam se odrzava referendum jer bice kako je Holbruk rekao,Srbija nece imati ni Evropu ni Kosovo,a najverovatnije ni Vojvodinu i Sandzak.Dzaba trosite novac iz budzeta!

Miroslav

17.09.2012. 22:36

@MatijaBG LDP/DS - hahaha.. pa sta ce nam evropa? hahaha a i Kosmet bice opet nas kad iz njega izvetre tone otrova,..hahahaha... a Vojvodina sva srpska, izgubili ste vlast u Novom Sadu, u Novom Sadu ejjjjj u Novom Sadu ejj pa ste pukli od muke! A za Sandzak ne brini.. , nego imas li jos nesto novo da nam kazes sem da ponovo ima para u budzetu koji ste vi ostavili prazan kao suplje gace?!

sale RIO

17.09.2012. 22:29

Ja bi pre referendum da li smo mi zadovoljni nasim politicarima i sta mislimo o tajkunima koji vode ovu zemlju, o bankama koje obaraju dinar... Pre bi se tim bavio nego Eu i Kosovom. Referendum da li su Srbi zadovoljni ekonomskom situacijom u zemlji gde je 21 veka a u prodavnicama nema ulja. Ja bi malo o platama i penzijama i od onog od cega se zivi. Ne interesuje me izgubljena zemlja i unija u koju možda nećemo ni ući.

branko

17.09.2012. 22:29

Ako se na referendumu odluci protiv Evrope,ko ce da vam potom da Kosovo.To je jos jedan u nizu od besmislenih koraka vlade i naroda Srbije,koji ne vodi nikuda.

Goran

17.09.2012. 22:30

Opet podmetanje i svaljivanje krivice sutra na narod, kao u vreme Slobe!Kada bude krenulo naopako, nikolic i ekipa ce reci "narod je ako hteo"

Big Johny

18.09.2012. 08:16

@Goran - Pa tacno tako i treba da bude. Ako narod treba da placa greske neka barem placa svoje. Srbija je narod a ne Nikolic.

Asgard

17.09.2012. 23:28

@Prava Opozicija - Za Tomu ne znam, ali ovi pre njega su to neprekidno ponavljali!

VK737

17.09.2012. 22:34

Tako je i 99-te bio referendum za bombardovanje pa kad se sve zavrsilo Sloba je ispao zločinac jer je pustio da 2500 ljudi izgene a nismo imali nikakve šanse.A da referenduma nije ni bilo onda bi opet bio zločinac i izdajnik koji je tek tako predao Kosovo.Sada se ista priča sprema .....poenta je da šta god bude NEĆE VALJATI ..i tako u krug.

chedomir

17.09.2012. 22:35

nasi preci su zivote davali za kosovo a mi treba nekim referendumom da ga odbacimo.... pa bre nise ratovalo za evropu nego za kosovo!!! zato ko hoce u eu neka ide!!!

Мери

17.09.2012. 22:38

Да цитирам Матију Бећковић"Ако ме питате да ли ћу да изаберем Европу или Косово исто је као да ме питате да се одлучим да ли ћу мајку или лап топ"

Albanac

17.09.2012. 22:44

Za Kosovo kao drzavu, moguci referendum u Srbiji na znaci nista. Kosovo je jedna nezavisna drzava . Ne treba da trosite pare . Koristite novac naprimer u narodne kuhinje i na opisnjivanju oko 1, 3 miliona stanovnika. Nema povratka na staro . SADA SMO KOMSIJE , I VIDIMOSE U EU.

...

17.09.2012. 23:43

@Albanac - Ako ste nezavisni sto traze priznanje od Srbije, eto vam ga vase je uzivajte u svojoj nezavisnosti. E ali nije tako, vi ste samo protektorat jednog vojnog saveza i Kosovo i Metohija nije nezavisna drzava niti ce ikada i biti, a bez naseg priznanja vi ste mutant koji nikada nece biti clan UN ili u bilo kakvim svetskim tokovima...

Kisna glista

17.09.2012. 23:48

@Albanac - "Opisnjivanje 1,3 miliona stanovnika", verovatno si mislio na stanovnike srpske pokrajine Kosova i Metohije. Ne brini, opismenićemo vas, kao što smo oduvek i radili. Narodne kuhinje nema potrebe da pravimo, ionako jedete ozračeni kukuruz i pšenicu sa Kosova. To su vas braća Ameri častili. A kad prečistite zemlju, eto nas.

Albanac

18.09.2012. 09:51

@Albanac - Ma jok nisam misloi tako. Kao prvo , Srba na Kosovo nikada nije bilo vise od 150- 200 hiljada . I oni su bili pismeni i skolovani i pametni. Prodali imanja na Kosovu za dbale pare , i kupili velika imanja u Srbiju za bagatelu. i tako su se obogatili. Kupili stanove u Beogradu i drugde.

RODJA

17.09.2012. 22:45

Moje licno misljenje je da rafarduma jos nece biti, jel ta Merkelova evropa zna koliko lmaju SRBI evra i znaci da nisu jos dobro ogladnjeli tako da referendum nece uspjeti.To sto je novac kod pojedinih verovatno po njoj trebamo da ga otimamo.

Radovan

17.09.2012. 22:45

Politicka neutralnost nam sigurno nebi stetila,ali ne verujem da bi se to svidelo "demokratskoj" Evropi.Mislim da bi to jako doprinelo smanjenju kojekakvih nebuloznih pritisaka i zahteva koji ni u njihovim zemljama nebi nikada mogli biti prihvaceni.

Neka pitanja...

17.09.2012. 22:57

Hoce li u pripremi referenduma i brojanju glasova glavnu rec voditi Lajcak?A hocemo li organizovati referendume i kad nam kasnije budu trazili Vojvodinu i Rasku?

JOKO

17.09.2012. 23:06

@dragan simin - Karadjordje nije raspisivao referendum....Nije ni Milos Obrenovic, Nije ni Knez Mihajlo.....Ni Kralj Petar I......Nije ni nasa, uzgred receno, najneuspesnija generacija dobila tapiju da raspisuje bilo kakav referendum u cilju otudjivanja srpske teritorije......Bude li vlast raspisala referendum, on ima da bude namesten, kao sto je namesten i onaj u Crnoj Gori...... Ne i ne i ne i ne........

Zasto?

17.09.2012. 23:04

Objasnite mi zasto se ljudima ovo &#39;ne dopada&#39;? Sad kad treba da se narod pita odma se pojavljuju ljudi koji ipak ne bi da odlucuju svoju sudbinu? Ja smatram da je referendum najbolje resenje!!!

Зоран

18.09.2012. 00:06

@Zasto? - Плаше се. Не смеју да узму судбину у своје руке.

jeste to

18.09.2012. 09:21

@Zasto? - Jeste da se plase, ali ako cemo iskreno, NI NEMAJU PRAVO DA ODLUCE OVAKO NESTO. Narod ih je birao na izborima na osnovu kakvih takvih programa. Tu nigde nije bilo ovakvog pitanja-barem ne zvanicno. Sad kad je doslo do ili-ili, narod je jedini koji treba da odluci. Ja sam blizi odluci EU nego Kosovo, ali nemam pravo da odlucujem o tome sve i da sam izabran za predsednika. Ovakvo nesto i treba da odluci narod. Svidelo se to meni-tebi-svetu ili ne

Зато!

18.09.2012. 12:38

@Zasto? - Овакво референдумско питање је подвала. Право питање за референдум гласи: ЕУ - да или не. Да ли вам је сад мало јасније?

NATO u blato

18.09.2012. 21:29

@Zasto? - Bravo za komentar. Ako je pitanje za ulazak EU, onda treba da bude "EU, da ili ne". To nije alternativa za KiM i ne sme ni da bude. Uvrstavati KiM je samo politicka igra EU i NATO. Kako se ono kaze "NATO u blato!!"

Peca Srbin

17.09.2012. 23:06

Glasali ne glasali,Kosovo je nezavisno...osvestite se vi nesvesni i smesni...pogled u buducnost a ne na pusto ostrvo okruzeno unijom i nato paktom...Evropa sigurno,vi nesvesni ljudi..ko da vas neko nesto pita,bice kako mora...ne busajte se u te vase nejake grudi,vi populisti i demagozi,kornjace srpskog napretka...Dosta vise....

fridomn

17.09.2012. 23:39

@Peca Srbin - Kao prvo to "Srbin" slobodno izbaci iz potpisa, kao drugo neće Nemačka i Francuska živeti pored Kosova nego mi i naša deca ....Da li stvarno misliš da imaš dobrosusedke odnose sa državom u kojoj vladaju kriminalci,narko dileri,ubice i zločinci?!? Gde će ti sutra oteti dete i prodati ga u belo roblje ili kao donatora organa za bogate amere i švabe!!! Da li misliš da je moguć život sa takvim komšijama....????????

SRBIN CG

17.09.2012. 23:12

Nijednoj zemlji na svijetu se nisu postavljali takvi uslovi od kada je vijeka i svijeta samo mojoj Srbiji, kroz istoriju, i kao po obicaju nikad nije bilo dobro ni Evropi ni svijetu! Imamo dvije solucije: da se odreknemo predaka,duse i istorije i da priznamo laznu drzavu ili da se okrenemo vojnoj savezu sa Rusijom! Najveca budalastina je vojna neutralnost!

el loco

18.09.2012. 00:43

@SRBIN CG - Ako ne daj Boze prizanamo KiM, sjutra ce nam oteti i Beograd. Amerika, Engleska i Njemacka nisu nikad bili nasi prijatelji pa tako nisu ni danas.

yezerskiy

17.09.2012. 23:18

Evropa se moze raspasti za 2,3 meseca dok nase Kosovo nema cenu .Ljudi nasa istorija je dole , nase crkve ,manastiri . Mesta gde su stolovali patrijarsi i gde su boravili srpski kraljevi i carevi . Nema cenu nase Kosovo !

milos

17.09.2012. 23:57

@yezerskiy - Po meni cenu nije imala ni Makedonija (nekada Juzna Srbija) ali smo je izgubili tako sto tamo vise nema Srba i to zbog gresaka i zanemarivanja vlasti u Beogradu. Zasto sam spomenuo Makedoniju, zato sto se bojim da ce tako biti i sa Kosovom, bojim se da tamo vise nece biti Srba, vec su na nivou od desetak posto. Mi moramo uciniti sve da oni tamo opstanu jer samo tako opstaje Srpstvo na Kosovu, a da nikako ne priznamo bilo kakvu drzavu. Drugo resenje je podela i medjusobno priznavanje.

Fiona

17.09.2012. 23:26

Najbolje rešenje je referendum, pre koga bi se pokrenula javna rasprava gde bi bili uključene sve političke partije, istaknuti intelektualci i istaknute javne ličnosti. Naravno da narod treba da se pita za sva ozbiljna pitanja koja predstavljaju raskrsnicu gde zemlja treba da ide. Koštunica godinama pominje referendum, izgleda je vreme i da se održi.

podrska

17.09.2012. 23:26

Kako god bilo, pravedno je da narod Srbije donese odluku o tako vaznom pitanju. Rezultat takvog referenduma znamo.

Plisi

17.09.2012. 23:29

Mozete da pitate za evropu da li cete stici, jer Kosovo je otislo, ako ne znate Kosovo je Nezavisna Drzava.

Milan

18.09.2012. 00:12

@Plisi - Samo da nato napusti kosovo. Videces da cemo se vratiti na svoje.

two scars

18.09.2012. 02:23

@Plisi - Kosovo je , za tvoju informaciju, okupirana teritorija. Kraj price

Plisi

19.09.2012. 13:35

@Plisi - A od koga care je okupirana Kosovo, od svog naroda koji zivi tu? Gledaj u recnik sta znaci okupacija i CUTi bre gledaj ti tu tvoju srbiju ovde se ja pitam

Каћа

17.09.2012. 23:32

Наша судбина је на истоку, то је и Свети Сава у своје време знао. А шта ће нама еу, никад ништа добро нам није донео запад... а сад и они сами труле. Косово је Српска Света земља, била и остала! То је Лазарево КОСОВО!!!

sale 1971

17.09.2012. 23:34

Kosovo je Srbija i nema te sile koja ce to promeniti......opet ce nasa vojska da bude na kosovu,makar cekali i 100 godina. Ne u EU.

SrbinDoSmrti

17.09.2012. 23:38

BOlje je da Kosovo ne priznamo kao drugu drzavu! ako vec ima da biramo Neka izbiramo da nam ostave Kosovo da necemo u EU! >.< Tomislave MOlim te razmisljaj, ne kao tadic! Nego kao Srbin!

boki

18.09.2012. 00:48

@SrbinDoSmrti - strasno pa ljudi mi necemo sacuvati kosovo kada je vec izgubljeno,mogu se zakleti da 95% mislim na sadasnji deo srbije bez kosova nikada nije bio na kosovu a kao dizu toliku galamu.ja licno cu glasati za kosovo ako do toga dodje zato sto je EU jedna velika propast i to ce vreme pokazati...

grrr

18.09.2012. 07:56

@SrbinDoSmrti - Dali ti znas sta ce se dogoditi ako izaberemo Kosovo ? NIsta...nista i samo nista...necemo i dalje imati nikakve sanse da se dole vrate ljudi,da se bolje zivi,da nam se vojska i policija vrate...nista bre ! samo produzetak agonije...nije ni EU bas neka solucija sada kad su u krizi,ali je manje zlo.....mislim da je ipak bolje pola-pola pa kud puklo....nas sever njima jug i neka nam je Bog u pomoci..

SrbiniPosleSmrti

18.09.2012. 08:53

@SrbinDoSmrti - @SrbinDoSmrti: izgleda da si neobavešten, pa evo da te obavestim: Kosovo nam ne pripada još od 1999, nažalost, i sve ove naše kerefeke do sada samo zamajavaju takve kao ti. Lepo rekao Ahtisari, nisam vam ja izgubio Kosovo! Jedini izbor da se stvarno vrati jeste da krenemo svi u boj, pa ko preostane, nek uživa u našem Kosovu, ostalo je samo prazna priča!

komentator

18.09.2012. 09:42

@SrbinDoSmrti - Nista mi tu ne biramo prijatelju. Mi samo odgavaramo na to da li pristajemo na ono sto su drugi za nas izabrali. A ako ne pristanemo, to ne znaci da nesto dobijamo ili vracamo, a najmanje da ce da nam "ostave" Kosovo. To bi znacilo da je ono sada nase ....

CL

18.09.2012. 15:08

@SrbinDoSmrti - Ovi sto trabunjaju o tome da je Kosovo izgubljeno ne razumeju da svet nije poceo sa njima i da se nece zavrsiti kad oni odu sa ovog sveta. Njima je vazno samo da je njima dobro za zivota, a posto nisu sposobno da sami svoju sadasnjost promene najvise bi voleli da to urade drugi za njih, da ih uvedu u EU ne pitajuci za cenu. A i dalje bi bili izgubljen slucaj tamo kao sto su i ovamo. Moja poruka takvima je da se pokupe i odu u EU sami a nas ostave da ispostujemo grobove nasih predaka.

Kosovo je Srbija

17.09.2012. 23:41

Dovoljno je da covek pogleda dokumentarni film " Tezina lanaca" i svaki covek koji ima bar nesto u glavi ce da shvati ko je i sta je zapad i nato i EU i da nas tamo dobro nista ne ceka. Bas me zanima koji bi se to Srbin odrekao svetog parceta zemlje zarad ulaska u svoju konacnu propast. Pogledajte Grcku, Portugal pa i Spaniji ne cvetaju ruze. a sta onda tek mi da ocekujemo. Taj isto zapad i nato nas je zasipao bombama i osiromasenim uranijumom a sada mi da jurimo za njima. Ne treba nam EU.

djoko

18.09.2012. 00:25

@Kosovo je Srbija - Koji Srbin bi se odrekao svetog parceta zemlje?Pa imamo ih nazalost :Cedomir Jovanovc i Nenad Canak recimo i njihovi sledbenici.A da,ako su oni Srbi,ja sam MarsovacSa takvima nije ni cudo gde smo.

kosovar

18.09.2012. 01:02

@Kosovo je Srbija - Nonsense - Grcka, Portugal i Spanija su dosle u sadasnje stanje jer su SAMI vodili besmislenu politiku prekomerne potrosnje i zaduzivanja (udvarajuci se biracima pokusvajuci da se odrze na vlasti - kao i ovi vasi DSovci). Kriviti EU za to je obrtanje teza. A ko nije za EU neka dodje nama dole da nam pomogne da balansiramo glasove sa Albancima - cekamo vas rasirenih ruku!

ja

18.09.2012. 11:14

@Kosovo je Srbija - Pravi Srbin ne bi nikada, a ovi sto bi to uradili ne zasluzuju da se nazovu Srbima.

ja

18.09.2012. 11:18

@Kosovo je Srbija - A kakvu politiku mi vodimo vec dve decenije, ima da propadnemo za godinu dana. Ja nikad ne bi ulazio u EU i udruzivao se sa ovim gnjidama sa zapada, oni i Amerika nam nikad nikakvo dobro nisu doneli. Dosli su ovde da nam otimaju zemlju i zavode red, od njih nista dobro poteklo nije, niti ce.

Bionda

17.09.2012. 23:46

Nije problem i u redu je glasati za Kosovo.Ali moramo razbiti u svojim glavama iluziju da ako izaberemo Kosmet,on taj dan opet postaje nas,nas narod se vraca dole,nasa vojska i policija,a Siptari se kolektivno sele u Albaniju.Mi smo skloni euforijama,pa eto cisto da napomenem.Necemo moci ni da udjemo na Kosmet ni kao turisti..jedino da opet pobedimo Nato,pa da se povucemo nakon pobede jos severnije ka Beogradu.

Beo-beli

18.09.2012. 01:25

@Bionda - Kad ne volis sam sebe nije cudno da ne mozes ta volis i komsije, tuzno ali ovaj svet nije ni tvoj ni onima dole ili gore.na zalost.

realno

18.09.2012. 08:53

@Bionda - sta lupate minuse kad je sve to istina sto je receno u komentaru! I da na referndumu dube 100% glasova za Kosovo postavlja se pitanje sta onda ?

Carobnjak

17.09.2012. 23:49

Na referendumu treba jasno da pokazemo EU sta mislimo o tom pitanju, a posle toga nastupa period kada na scenu stupaju i predsednik i vlada po mom misljenju dovoljno spretni da nadju resenje.

milos

17.09.2012. 23:51

Mislim da za referendum nije jos vreme. Treba se diplomatski boriti za to da se uslovi Nemacke odloze za sam kraj evrointegracija, da mi zavrsimo nekoliko poglavlja pregovora sa EU oko pravosudja i sl. pitanjima pa tek onda da se odlucuje na referendumu. Naravno ako Nemacka ne popusti i trazi odmah odluku, zasto da ne, referendum je resenje. Podrzavam stvaranje koncenzusa sa opozicijom oko kosovske politike, ali mislim da je tako nesto neophodno i u ekonomskoj politici i oko izmena Ustava.

two scars

18.09.2012. 02:22

@milos - Odavno smo trebali da imamo ovakav referendum,Da je srece bilo odavno ne bismo bili na ,, jevropskom putu&#39;&#39;. Setite se pocetka filma ,,Tezina lanaca&#39;&#39; gde se kaze KO ZELI DA BUDE KOLONIJA...

K i M

17.09.2012. 23:51

Da budemo koncizni KiM ili pregovori o postavljanju novih uslova za pristup drzavama clanicama predkandidatima za ulazak u zavrsnu fazu druge runde pregovora za odobravanje statusa kandidata za ulazak u EU

soco

18.09.2012. 01:11

@K i M - Prevedi brate, "koncizni", cu ti dadnem "like" odjenos. Srpski, na Kosovu i Metohiji narocito, i u Beogradu, obavezno.

Mara

18.09.2012. 13:26

@K i M - Ahaha,nasmejao me lik,svaka cast za komentar,u pravu si sto posto..:)

Mirjana

17.09.2012. 23:52

Ne pamti se da je ijeda Narod glasao da pokloni koljevku nacionalnog obelezja, istorije , duhovnosti, kulturnog nasledja, umjetnosti, arhitekture, najsjajniih heroja, koji nesebicno , odano polozise svoje zivote za poslednjih 500 godina. Veliku moralnu svjest , primjerom Majke Jugovica: radi, glasaj po Pravdi Boga Jedinog. Referndum je znak odricanja Kosova, podmuklosprovodjen ods "evropejaca", koji ne znaju ko su i sto su. Kakvo ponizanje zaNnenanjice, Obilice, Karadjordjevice, Obrenov

cccc

18.09.2012. 09:21

@Mirjana - Mirjana,i ja sam za srpsko Kosovo..i sad kad bi bilo neke frke tamo odmah bih se prijavio kao dobrovoljac da branim nasu zemlju.ALIIII draga Mirjana,to Kosovo vise nije nase.Nazalost je tako.Bio sam tamo nedavno i mogu ti reci da ti je isto i u Pristini i u Teheranu.Tu vise nema Srba.To je sad necija tudja zemlja.A odavno se kaze-cije ovce toga i pasnjak.Tako je vazda bilo.Nego da se mi Srbi potrudimo da sacuvamo i ovo malo Srbije sto nam je ostalo-opustose nam Kursumlija,Surdulica,Bor,Vranje...

Kisna glista

18.09.2012. 19:04

@Mirjana - CCCC, da li si možda nekada čuo da su do 1878. Albanci bili više od 50% stanovništva na potezu od Prištine do Niša i Aleksinca. Tu su se naselili nakon što su se Srbi iselili pred Turcima. Je li trebalo da tadašnji Srbi kažu: Niš nije srpski, to je realnost, tamo nema Srba. Ko je nas pozvao i ko nam je dao ovlašćenje da rasprodajemo nešto za šta su naši preci ginuli?

naranca

18.09.2012. 01:40

@ljuba - Prvo Referendum mora da se priprema najmanje godinu dana.Drugo zasto mislite da ce nasi ljudi da skoce u zagrljaj Nemcima?Trece normalno referendum da se utvrdi cinjenicno stanje jer ce i posle svega neko biti nezadovoljan.Ovako referendum zapusuje svima usta.

zoks

18.09.2012. 08:23

@ljuba - Pa narod i treba da prihvati odgovornost,jer se upravo o narodu i radi!Ko ce da prihvati odgovornost ako ne narod?E sad to sto mi imamo ogroman broj kukavica u narodu nasem to je vec drugo pitanje!Ako je narod slozan niko mu nista ne moze!A o nasoj srpskoj slozi je uzaludno trositi tastaturu! Do ulaska komunizma u nas narod i obolevanja od istog nesloga je sastavni deo naseg zivota!Kad je bio Prvi svetski rat,kad su bili Balkanski ratovi,nije se dovodila u pitanje sloga Srbina!A danas??UZAS!!

AcaL

18.09.2012. 00:02

Čemu tolike emocije?Raspisati referendum da se vidi šta želi narod u Srbiji po pitanju EU, pa toliki fondovi su već potrošeni za ispiranje mozga djeci u školama-na idealizovanje te Eutopije-koja susjede prima bez definisane državne granice(Cro ka BiH i Ser)...Nepovjerenje u vrhunski demokratski čin?Nećete valjda sada reći,kao Ameri svojevremeno za Nikaragvu-da ima neodgovorne glasače..Referendum sa pitanjem da li da se nastavi/zamrzne na 10-ak god/prekine pristupanje!

KiM

18.09.2012. 04:42

@AcaL - Znala sam sta ce biti. Pa zar se niste borili za vlast da bi odbranili Kosovo? Sada ste nesigurni. Dzabe, Amerikanac kada zaprijeti nema izlaza, mislim ima ali pod bombama. Covjek vise nije pametan.

AcaL

18.09.2012. 12:24

@AcaL - @KiM:Nije mi jasno zašto ste mi se obratili. Niti mi je jasan niti sadržaj("borili za vlast", "nema izlaza","čovjek nije pametan")vašeg posta. Da li radi velikog br.pozitivnih ocjena mog komentara ili radi "kontriranja" mom niku (uviđam šablon i na drugim temama)? Iznio sam svoj stav o članku i nemam potrebu da polemišem sa vama,hvala..

Alternativa 1

18.09.2012. 00:09

Predsednik je u izbornoj kampanji pominjao takvu mogucnost sto i nije losa stvar jer obavezuje politicare da se ponasaju u skladu sa rezultatom referenduma.

Srpkinja

18.09.2012. 00:17

Ko je jos u svetu poklonio drzavu? Jeste ljudi normalni kakav referendum. Englezi pobili pola nacije da bi nametnuli svoj jezik svuda u svetu a mi se jos i ptamo dali Kosovo ili EU????

idemo_dalje

18.09.2012. 00:19

Ljudi ako i mislite da na referendumu predate Kosovo I Metohiju, znajte da EU i saveznici nece stati na tome. Jedan po jedan deo dok nista ne ostane od nas.Ne zavaravajte se da ce se priznavanjem Kosova bilo sta resiti i poboljsati.Stvari ce postati samo gore.Ne dajte se.

Grada

18.09.2012. 00:56

Valjda bi neko na nivou EU trebao da prikupi sve posebne uslove clanica EU u vezi prijema Srbije. Moguce je da neki zahtevi budu i u konfluktu, pa Srbija nece biti ni u stanju da ispuni sve zahteve. Kada dobijemo konacnu listu individualnih zahteva (bez mogucnosti da se u nedgled daju dodatni zahtevi) treba mirno sesti i videto da li je moguce da se svi trazeni zahtevi ispune i po koju cenu. Zatim treba da sledi Referendum. Ako bude vecine krecemo u realizaciju u suprotnom sledi razlaz.

zoranBG

18.09.2012. 01:43

ma da,a posle Kosova ce Raska oblast, pa Presevska dolina, pa Jug SRbije, pa Vojvodina, i Europa ce se zaustaviti, kad Srbija bude kao Crna Gora. Pa sto Srbima u Hrvatskoj ne dadose drzavu, nego Evropa pomoze hrvatima da proteraju Srbe. Odvratna mi je i licemerna Evropa. Glasacu za Kosovo, iako nikada nisam bio tamo, niti cu i ici.

Dragi

18.09.2012. 01:49

Referendum je moguć samo posle promene Ustava. Prvo promenite Ustav, a tada se "referendumišite" do mile volje, jer u Ustavu piše da je KiM neodvojivi deo Srbije. Za to su glasali i Toma i Vučić i Dačić i skoro svi u Narodnoj Skupštini, sem Čede, Čanka i nekolicine manjina.

Beogradjanin

18.09.2012. 02:11

Da biramo izmedju dve stvari koje nemam, a o kojima smo vec jednom glasali 1998 i proveli se ko bosi po trnju. U ovoj zemlji, jedio mazihisti mogu da se raduju.

Jovan

18.09.2012. 02:51

Prvo hoću referendum o :1.TV pretplati2.Visini plate političara3. Broju narodnih poslanikaima još mnogo životnih pitanja... Problem je u tome što se tako nešto( referendum o Kosovu ) provlačilo kroz kampanju Nikolića ali je ostalo neprimećeno zahvaljujući DS-u

Politicari askidaju odgovornost

18.09.2012. 03:37

Ovo bi bilo kao referendum o Rambujeu pre bombardovanja. Pa nas izlupase a celi Rambuje [koji smo odbili na referendumu] postade sastavni deo i Kumanovkog sporazuma i 1244

Pera

18.09.2012. 03:56

Kratko,sta kaze nas ustav u vezi Kosova i Metohije. Prvo menjajte USTAV pa onda referendum. Hajde da se sada malo igramo.

Mile

18.09.2012. 06:29

Nazalost, opet losa politika koja odvede Srbiju u sunovrat. Kosovo nikada vise nece biti u granicama Srbije, cak ni eventualnim ratom, kao sto se pojedinci nadaju. Prihvatite pruzenu sansu, jer u protivnom nema ni Kosova ni EU i dozvolite svojim sugradjanima da dostojno zive kao i svi drugi Evropljani,,!! ;-))

Đani

18.09.2012. 06:34

Bolje vam je eu nego kosovo i rusija,ali volite virusiju ,a zato se ide raditi u eu hahahahaaa

tutinac

18.09.2012. 10:46

@Đani - Nauci da citas i pises Djani pa se javi da ostavis komentare,iako oni nemaju nikakve veze sa zivotom!

marko

18.09.2012. 06:42

Ako se odrzi referendum - glasacu za EU. Budimo realni, na kosmetu stanuje manje od 10% Srba! Za to nije kriv zapad, vec decenije pogresnih politickih odluka koje su isle u korist siptarima i komunistima. Ako se ovo moze porediti sa necim, onda me podsecja na gangrenu - mora da se izvrsi politicka amputacija (tj. Priznavanje "Kosova" da se siptari ne bi jos prosirili). U suprotnom smo propali!

Dejan Ristic Kg Sidnej

18.09.2012. 06:46

Nikad lakse pitanje !! niti mi pada na pamet da dam Kosovo, niti mi pada na pamet da udjem u EU.

Rea

18.09.2012. 07:00

Mislim da ovo pitanje nema smisla.... Kosovo je još jedna izgubljena bitka i treba toga biti svestan.... priznat ćemo ga pre ili posle. Bolje bi pitanje bilo dali smo zadovoljni sa Srbijom kakva je bila zadnjih 20 godina, zadovoljni sa standardom, sa politikom koja se provodi, sa uređenjem i sa pravom gde je narod na zadnjem mestu.... Dali mi sada imamo budučnost i kakva je ona.... DALI TREBAMO ŠTA DA RADIKALNO MENJAMO... ili neka sve ostane kako jeste.

Branko Samac

18.09.2012. 07:02

Referendum je fantastično rešenje. Iako većina država grca u dugovima zbog pristupanja EU ovde se još uvek priča o EU blagostanju. Srbija se odrekla samovoljno carina iako je to vodi u dužničku krizu. Čak i Njemačka smatra da joj je je EU teret jer mora da spašava ostale države. Pogledajte šta se samo događa u Grčkoj, Španiji, Italiji, Mađarskoj, Sloveniji, Irskoj, Portugalu.

total evil

18.09.2012. 07:06

uzas!!!! zar to treba uopste da bude pitanje referenduma? Kosovo je Srpsko i tako ce i ostati. Geografski pripadamo toj Evropi i to isto ne bi smelo da bude pitanje referenduma bar ne vezano sa pitanjem Kosova! Zasto u narodu pravite Euro fobiju ovakvim prilozima?

atlas2000

18.09.2012. 07:06

Doista nije mi jasno zašto vas vaši političari zaglupljuju!? Ma, nek se održi referendum i nek svi glasuju protiv članstva u EU, pa ništa se neće promjeniti. Neće zbog referenduma Kosovo izgubiti suverenitet, već Srbija šansu da uđe u EU i to je sve. Jedno budite svi na čisto Srbi, ali EU ne treba Srbiju, dok Srbija treba EU. Rusija vam ne može pomoći koliko god da hoće, a baš i neće!

Dejan

18.09.2012. 13:08

@atlas2000 - Malo si se pravario prijatelju!Izgleda malo,malo više.Kosmet ne priznaje 5 članica EU,niti će ih ikad priznati.Dakle ništa od ulaska u EU.2 od 5 stalnih članica SBUN ih ne priznaje niti će ikad.Članstvo u UN je pusti sanak.Od Srbije priznje nikad neće dobiti.Toliko je suvereno da međunarodni pozivni broj mora koristiti od Srbije,jer se prefiksi međunarodnih pozivnih brojeva dodjeljuju samo suverenim državama.

naranca

18.09.2012. 17:39

@atlas2000 - @atlas2000.Kosovo nije suvereno dok je Srbija ne prizna.Srbi ce izvan raja zvanog E.A Ruse pusti na miru oni su nasi.

zzzz

18.09.2012. 07:24

Ova Evropa nikome nije nametnula vise uslova nego nama,zao mi je nas sto hocemo u nju.

Spanulis

18.09.2012. 07:31

Da su tako nasi slavni preci raspisivali referendume oko vitalnih nacionalnih pitanja nas danas ne bi ni bilo!!! Postoje stvari oko kojih ne postoji kompromis,postoje stvari koje su vece i od nas samih i zaista je smesno da mi danas referendumom odlucujemo da li da poklonimo teroristima i trgovcima ljuskih organa deo nase Zemlje!!! To ne radi nijedna ozbiljna zemlja

AcaL

18.09.2012. 13:31

@Spanulis - @Spanulis:Pitam se kako smo sada okrenuli pitanje i od toga napravili neku autističnu polemiku: ne bi se Srbija na tom referendumu pitala oko Kosmeta (jer ima Ustav),nego bi se pitala da li odustaje od EU? Prava srpska (naša!) posla- zamutiti priču pa bauljati po magli..Dakle još jednom:Treba nam Referendum oko pristupanja EU sa pitanjem nastaviti ILI zamrznuti na 10 ako godina ILI PREKINUTI pristupanje.(Znači:Kosmet ne pominjati.)

dex

18.09.2012. 07:39

Zar ovakav referendum postoji???? Boze koji debilizam. Zar da biram izmedju zapadnjackih bolestina i svete srpske zemlje????

englez

18.09.2012. 07:55

Kosmet nam treba kako zbog ruda tako i zbog kulturnog nasledja, ali ovo je najpostenije, neka lijepo narod odluci, sve je jasno.

Gradjanin

18.09.2012. 08:05

Da li da priznamo svetinju da je oteta ili da nastavimo razgovore sa otimacima ciji se savez rspada i dok rese da nas prime nece ni postojati? Mislim da ovako treba da glasi pitanje, jer KiM i jeste nasa svetinja a zemlje EU jesu otimaci i EU ce se raspasti u skorije svreme.

Tanja

18.09.2012. 08:07

Samo da vidimo kako ce pitanje da se formulise. Ulaskom u EU nece nam biti bolje vec samo gore, odreci se svoje teritorije zarad nicega meni ne pada na pamet a nadam se i vecini Srba. Mozemo mi sami da uredimo drzavu, ne treba nam EU a koliko vidim dolaskom naprednjaka je krenulo da se odmotava klupko, da vidimo dokle ce da se odmota.

miki skepticni

18.09.2012. 08:13

Jedino legitimno resenje situacije. Odluka naroda, samo sto bih jos uveo uslov da je referendum uspeo ako izadje NPR preko 75% procenata gradjana. Ne da izadje 20 I da to bude to…

lidija

18.09.2012. 08:14

Na zalost izgleda da ce zaista morati da dodje do odluke ili Kosovo ili EU. Moracemo dobro da stavimo na papir pluseve I minuse.

radandco

18.09.2012. 08:15

Slazem se, ovo je najkrupnije pitanje I narod MORA da da svoje misljenje o tome.

anabela

18.09.2012. 08:17

Referendumom I direktnom odlukom o najbitnijem drzavnom pitanju, moze da se spreci da neka buduca Vlada jednostavno prenebregne miljsenje naroda I jednostavno prizna Kosovo, a do toga NE SME da dodje.

zika zivac

18.09.2012. 08:25

Ako ne budu dobili zeljeni odgovor ima da glasate jos koji put.Pitajte Irce koji su 2 puta glasali protiv evropskog ustava ,sve dok 3 put nisu izglasali,od tada vise nema glasanja.

Milutin-bg

18.09.2012. 08:28

Evropo uvek smo mi bili tu,nevidim a gde kao da mi to udjemo,upravomi bi smo mogli da osnujemo nekakvu uniju,clanstvo balkanskih zemalja pa da pozovemo ostale da nam se prikljuce.Eto dobre ideje za politicare.Uopste nema potrebe za nikakvim referendumom,jer jedno je clanstvo u nekakvu EU zajednicu,koja ce vremenom propasti a drugo je teritorija,odnosno Kosovo.To su vrlo dve razlicite stvari,odnosno u ponudi je jedno obicno trange frange.

ameba

18.09.2012. 08:37

Moze, samo jedan referendum, ali samo sa jednim pitanjem ...da li smo za EU?Drugih pitanja nema.

M

18.09.2012. 08:42

Nece amerikanci vecito biti na Kosovu.Kada tada ce i oni da se povucu i Kosovo im nece biti broj 1.Kao turci samo sto su oni gore prosli nego ovi.

Kosovac

18.09.2012. 08:42

Draga Srbijo ovo ti je jedinstvena prilika da se otarasis Kosova i budes srecna i deo civilizovane Evrope.Neces valjda opet da se prevaris i glasas protiv sebe...Kosovo pripada Kosovarima i Evropi a ne Albaniji ili Srbiji!Pozzzz

Sasa

18.09.2012. 08:52

Ovaj referendum, i svaki buduci kada je u pitanju Kosovo ili EU, treba bojkotovati 100% jer rezultat se zna. U bilo koja od ova pitanja odnos glasova za EU tj. Srbija bez Kosova ce biti 60-70% a protiv EU tj. Kosovo je Srbija ce biti preostalih 30-40%. Nema apsolutno veze sto se sada stice utisak da 90-95% gradjanja zeli da Kosovo ostane sastavni deo Srbije, Brisel ce uciniti sve pa i namestiti glasanje, samo da dobije ono sto zeli. Isto je bilo u Hrvatskoj, i svim ostalim EU referendumima.

slavko

18.09.2012. 08:55

Ni Kosovo ni EU. Ne treba nam kosovo na koje ne mozemo da odemo. A EU nam je takođe ne dostupna. A i da jeste šta ćemo tamo. Tek onda bi nam postavljali ultimatume.

zoks

18.09.2012. 09:00

Referendumom potvrdjujemo da je ta kvazi "drzava" drzava!Prema tome nema nista od referenduma!Siptari imaju svoj maticnu drzavu pa put pod noge!Znamo mi kako su vas Tito i komunjare,dovukli iz albanije i naseljavali na srpsku zemlju,i zasto su to radili?Sto Englezi ne glasaju za Skotsku ili Irsku?Ili Spanci za Baskiju?Turci za Kipar?Srbi su se poodavno izjasnili da je Kosovo i Metohija srpsko!Nisu siptari ginuli za Kosovo i Metohiju nego bili uvek saradnici okupatora srpskih!

Bazooka Joe

18.09.2012. 16:08

@zoks - Zoks,Zato sto je svima jasno (i u EU i u SAD ali i u Srbiji) da ce mira biti samo onda, ako se povuku i postave debele granice izmedju srpskog i albanskog naroda. Suvise brate, kosta ovo "Kosovo je Srbija", i novaca i zivaca i zivota.Suvise je krvi proliveno na obema stranama i suvise novaca je tu Svet vec ulozio, da bi prepustio nekim srpskim Sojicima da ponove 1998/99.

дете

18.09.2012. 09:01

Расписивање референдума о уласку у ЕУ има логике, али да се изјашњавамо о делу наше територије, ко је смислио ту глупост?

Dejan

18.09.2012. 09:04

Naravno da treba organizovati Referendum.Narod treba da kaže svoje mišljenje o ovom važnom pitanju.Ja kao dvojni državljanin,BiH i Srbije,prvi ću glasati za teritorijalu cjelovitost Republike Srbije makar i po cijenu neulaska u EU.Kosmet ne dam ni po koju cijenu!Postoje i ljepše stvari od članstva u EU.Stanovnici Konfederacije Švajcarske i ne razmišljaju o ulasku u EU.

IspranMozak

18.09.2012. 09:04

Bojim se da sada stasavaju generacije kojima drzavna celokupnost nista i ne znaci. A starije generacije su otrovane preko RTS i drugih trabanata bivse vlasti. Najgore od svega je sto ljudi ne shvataju da evropa ne moze da se siri, jer se nalazi u strukturalnoj krizi celokupnoj! Ne damo svoje, pa neka vide sta ce da rade, nije vise ni &#39;99 sada su neke druge okolnosti.

naranca

18.09.2012. 11:34

@IspranMozak - @IspranMozak.Ma nije to strukturalna kriza evrope.To je kriza Kapitalizma

adam

18.09.2012. 09:05

Situacija se slikovito moze opisati ovako: covek koji nema nogu uporno udara rukom o sto i traze da se svi prave da on tu nogu ima i ljuti se sto svi misle da je budala. Osim Rusa, naravno, koji mu pricaju na uvce da je noga tu dok mu istovremeno poturaju pod nos papire kojima im prepisuje auto, frizider, tv, oca, majku, zenu, decu...

Нови cрпски шеф без бубица

18.09.2012. 09:07

Crnogorac nemoj da uznemiravas, UN ima vaznija poskla nego da paze na nezrele ljude. Samnom moras da razgovaras o tvojoj buducnosti, a Srbiju i region ja sam obezbedio. Vidis ja ne menjam misljenje kao ti, dam rec i ispunim. Setise sta sam tebi obecao.

Sasha

18.09.2012. 09:09

EU nema buducnost i to je jasno svima,ta tvorevina bi se mogla nazvati nemackom okupacijom u belim rukavicama za razliku od one pre 70 i nesto godina. Posedujem i hrvatski pasos iliti putovnicu pa da budem iskren ne vidim neke blagodeti toga sto ce od sledece godine i Hrvatska postati clanica,kao ni hrvati s kojima se bar ja druzim.

smokvica84

18.09.2012. 09:09

Neću u EU. što reče jedan od komentatora iz prethodnih članaka, neću da budem u istom košu sa tom gamadi. Kosovo naravno! Ljudi koji misle da glasaju za tu EU neka dobro razmisle, ne dajte se zavarati nekim sitnim materijalnim stvarima a za gubite sve ostalo.

AVED

18.09.2012. 09:10

Ta prica o referendumu samo pokazuje stepen odgovornosti politicara! Peru sebe kako bi za eventualne posledice optuzili narod. Tako je i Milosevic raspisao referendum, ishod je svima dobro poznat, bombardovanje iz 1999! Tako ce i ovi, ali to je ionako ista vlast!

grejzi

18.09.2012. 09:40

bolje da sam se rodio u vreme Vozda Karađorđa nego danas kada ova vlast moze uopste da postavio ovo pitanje! znamo kako nas evropa vekovima hranila bombama. ne znam kako ne shvataju da nam evropa nikada nije bila prijateljska i nikada nece ni biti! nasim se precima uvek postavljalo pitanje kosmeta i uvek je odgovor bio isti da li cemo da odstupimo od toga? sramota! makedonija nece u eu samo zbog imena a mi dajemo i istoriju i korene zbog nje!

Albanc

18.09.2012. 09:44

Ipravka na moj komntar . Treba da stoji opismenjivanje . Uz izvinjenje citaocima Sajta " V . V " Hvala na razumevanju.

Velibor

18.09.2012. 09:50

Ponovo priča o onome što mi kao narod želimo i onome što je surova istina.Samo želim da postavim pitanje svima onima koji se ovde brecaju u grudi za Kosovo. Budite iskreni i odgovorite: da li ste spremni da u novom ratu šaljete svoje dete da pogine ?

tako mi bog

18.09.2012. 09:54

Mi mora da se borimo protiv onih kojima smetamo u nasoj kuci, protiv rasista i rasizma.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 09:59

Uvek cete ostati da se divite sredjenosti Hrvatske I slovenije,uvek cete ostati iza njih,a razlog je jasan.nemate pojma da vodite politiku.Ostacete u svojoj prljavstini,neuredfjenosti,jedina crna rupa Evrope,plate ce vam uvek biti najmanje u Evropi...a cak i u samoj BIH,federacija BIH ima vece plate i standard od tzv.RS,a opet je razlog isti.Srbi u svojoj samoutopiji,ostacete sami,kao najzapadnija i najnerazvijenija ruska Gubernija:)))

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 10:05

@MatijaBG LDP/DS - Osmanlijo,vase srce odavno ima fibrinogeno aritmiju.....zelim samo da se zapitate,zasto slovenija i Hrvatska,od puteva,uredjenosti blistaju,a zasto su srpski gradovi,prljavi,neuredjeni i jadni?:)))

CCCC

18.09.2012. 10:52

@MatijaBG LDP/DS - Nemoj se gubiti zasto je onda sve jedan hrvat koji se rodi dužan 20000 e. Šuti živ bio i aj u LIJEPU SVOJU i tamo vodi politiku kako imate para a to što u LIJEPOJ VAŠOJ zapravo nije nista VAŠE i to što 99% vašeg primorja drže Nemci to ne spominješ. Aj u Dalmaciju prodavaj sladolede i govori kako si se od toga obogatio.

Shone

18.09.2012. 10:58

@MatijaBG LDP/DS - Sto ti je covece, lagano, opusti se.... :) :) Srbija ce pobediti, svidelo se to tebi ili ne. Ne skaci toliko, ne djipaj. :)

milos

18.09.2012. 11:23

@MatijaBG LDP/DS - Pa Nikolic je covek od reci, obecao je da ce od Srbije da napravi rupu na evropskom tepihu i on to mora da ispuni. On je posten covek.

Roki B.

18.09.2012. 11:25

@MatijaBG LDP/DS - MatijaBG LDP/DS vor President!!!Matija samo ti mozes spasiti srbe i Srbiju.Mogu da zamislim kako bi ih opametio.Imas moj glas.SRBIN

naranca

18.09.2012. 11:31

@MatijaBG LDP/DS - @tututrutu.Ma uplasio se da smo na dobrom putu pa mu proradila zucka.

despotStefan

18.09.2012. 11:36

@MatijaBG LDP/DS - Prljavi, neređeni i jadni zato što su tvoji LDP/DS pokrali i opustošili zemlju i narod više nego turci za 300 godina, zamisli samo ortopeda Dulića koji je radio urbanizam.... e sad će kako je radio da bude iza rešetaka.. a i ostali iz te branše.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 12:09

@MatijaBG LDP/DS - Uvek ste bili prljav i neradan narod,zato vas svuda zovu Ciganima!LDP nikad nije bio na vlasti!

new

18.09.2012. 14:56

@MatijaBG LDP/DS - MatijaBG LDP/DS ....na ovom komentaru vidim da širiš nacionalnu mržnju. Po zakonu ti treba da si u zatvoru a ne na slobodi. Nije Eu za tebe.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 10:10

@Nikola - Vi ste odavno popederisali i izginuli:))I jedno i drugo,najvise u Evropi.Po svim statistikama ste najgori,u svemu ispod jadne Albanije.....uskoro ce vam Makedonija biti Zapad:))

naranca

18.09.2012. 11:21

@Nikola - @ MatijaBg.Idi po svim prestonicama bivse yu.I videces da su sve to sela u odnosu na BGD.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 12:21

@Nikola - Naranca,ja ne poredim BG,vec Srbiju.BG je posebna drzava,glavni grad SFRJ...vas glavni grad je Kraljevo:)))

naranca

18.09.2012. 13:42

@Nikola - @matija bg.Ne znam kakav si bio iz geografije ali glavni grad je BGD.I ne znam kakav si bio iz istorije ali glavni grad Cara Lazara -Srbije je bio Krusevac

Rambo

19.09.2012. 09:05

@Nikola - Koja Makedonija Matija, Macedonija ne postoji to je samo fraza jer vecinu cine Albanci, Bugari i saka cudnih srbi

VODONIK

18.09.2012. 10:08

Pitam se..ako izglasamo i zadrzimo pokrajinu kao sastavni deo zemlje, da li cemo medju razocaranu vecinu na Kosovu moci da "zadjemo" opusteno, sa recimo BG tablama i da na miru posetimo recimo, jedan od manastira koji se dole nalaze?! Kako li to funkcionise kad zadrzis teritoriju na kojoj vecina ne zeli to..E to je pravo pitanje, jer..nije problem da se teritorija odbrani. Sa druge strane pak, bez EU smo neopredeljeni tj nemamo saveznika za mnoga druga predstojeca goruca pitanja.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 10:12

@VODONIK - Sa BG tablama necete imati problema,ali sa KG,NI.....necete moci da udjete ni u Pristinu,ni u BG,ni u NS,a najverovatnije ni u N.Pazar:)))

VODONIK

18.09.2012. 10:21

@VODONIK - Dobro, pusti table Matija. Evo, pitam tebe: Da li ces smeti da odes medju razocarane Albance koji su sad gotovo sigurni da dobijaju drzavu i prestavis se?

Goran

18.09.2012. 10:21

@VODONIK - To znaci da odustajemo od ucenjvanja evropske unije, a ne da bi zadrzali Kosovo.Sta god neki pricali to je bolja opcija nego trpeti ucene Nemaca koji su naneli jad celoj evropi.

tutinac

18.09.2012. 10:44

@VODONIK - Moci ce Matija,i u NP i u Tutin,kao i sto sad moze i nema nikakvih problema.Nemoj ti da se brines i sekiras!A u Bg jedino se nece moci uci ako se ti budes pitao,srecom takvih nema puno,stavise ti si jedini."U svakom zitu ima kukolja"

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 11:12

@VODONIK - Vodonik,a sta cu ja dole....Kosovo me ne privlaci nimalo,mozda par nasih Manastira.....a s druge strane,kad Srbi sa severa Kosova idu u PR da podignu drugu platu ,pored one srpske,zasto ne bih i ja....i da ,predstavio bih se imenom i prezimenom.Ubedjen sam da albanski narod niej onakav kakvim ga vi predstavljate,niti smo mi svi onakvi kakvim nas njima na Kosovu predstavljaju!

naranca

18.09.2012. 11:16

@VODONIK - @Matijabg.Pa vidis Mato koga ti branis.A Jevreje?Kako na njih gledaju?

Beogradjanka

18.09.2012. 11:25

@VODONIK - Hahahahhah...sta kazes,Matija jedini,hahahahhaha.Vidi se da nikad nisi dolazio u Beograd

Brale

18.09.2012. 10:11

Sa medijima u rukama "druge Srbije" svaki referendum - "EU ili Kosovo" je izlišan. Referendumi se prave u uslovima javne demokratije i slobode štampe, što kod nas nije slučaj. Takvu kanonadu ucena, pretnji i globalističko-liberalne propagande ćemo doživeti, da će nam predizborna kampanja izgledati kao dečja igra . Siguran sam da ćemo dobiti pretnje sankcijama i svim što smo već iskusili od "naših zapadnih prijatelja". Pa imamo li države-prijatelja u toj EU za koju bi dali sve?

Edenm

18.09.2012. 10:13

Srbija će kad tad priznati nezavisnost Kosovo jer je to nepovratno, i ljudi nemojte da vas vara neko jer Kosovo nikad nije bila srpska zemlja, Kosovo je bila zemlja pod srpskom okupacijom također teritorija do Niša, ovo je istina bez obzira da li vam se sviđa, i molim vas da publikujete ovo jer do sada niste publikovali niti jeda moj spis

jana

18.09.2012. 10:25

@Edenm - Kosovo je uvek bila Srpska teritorija. doseljavanjem albanaca od 1945. menja se demografska slika jer je tako obećao Tito. Isterao je Turke, Srbima nije dozvolio povratak

tutinac

18.09.2012. 10:40

@Edenm - "I ljudi nemojte da vas vara neko jer Kosovo nikad nije bila srpska zemlja".Znaci svasta moze da se procita,svakakav komentar,ali ovo sto si ti napisao je jedna svetska glupost.Pa kako da publikuju "tvoje spise&#39; kad pises kao da si se sad sa Marsa spustio.Ili je Kosovo bilo americko,englesko ili mozda marsovsko,a?

srbin

18.09.2012. 10:44

@Edenm - Edneme, ajde reci mi molim te otkud onda toliki srpski manastiri i nazivi gradova i sela, sve čisto srpski već vijekovima. Ja ne znam da je iko gradio zadužbine na okupiranoj teritoriji. Pokušavam da budem realan, ali budi i ti. Kosovo jeste bilo dosta puta okupirano, ali samo kad je Srbija bila u ratu sa velikim silama, pa ste koristili priliku da se širite i protjerujete srbe. Tako je i danas.

bbq

18.09.2012. 10:45

@Edenm - Sve teritorije su pod okupacijom. Ne postoji ni jedna teritorija koju ljudi prirodno nastanjuju. A cak i da se Kosovo prizna, to ne znaci da se odustaje od ideje da se opet okupira. A ideja referenduma je smejurija, cemu onda politicka elita, ako ce o najvaznijim pitanjima odgovarati narod, pogotovu kada ce biti oblikovan od strane medija. Do pojave proevropskih medija, niko nije ni znao da postoji EU.

Mile

18.09.2012. 12:19

@Edenm - Kosovo nije bilo u sastavu Srbije pre 1918-e, samo sto se srpska istorija bazira na lazima, mitovima, i krojenju u svoju korist,,!! ;-))

naranca

18.09.2012. 14:44

@Edenm - @Mile.Kosovo je postalo ponovo srpsko 1912.i to ne samo Kosovo nego i 2/3 Albanije jel je Srpska vojska terajuci Turke usla i na teritoriju sadasnje Albanije.Intervencijom Austo-ugarske formirana je Republika Albanija.Sto je u principu ok.Jel Srbi nisu hteli teritorije RA.Ako si primetio crni orao na zastavi RA je identican crnom orlu na zastavi Austro-Ugarske.

VODONIK

18.09.2012. 10:17

Kako je doslo do pitanja ili-ili?! Kako je to uopste moguce birati jer to jedno pitanje se sastoji od dva pitanja: 1. Ispitati volju gradjana da li su za to da "daju" Kosovo 2. Da li gradjani zele u EU..Kad dobijemo rezultate prvog pitanja, sacekajmo reakciju Evrope pa na dnevni red, tj referendum, izneti i drugo pitanje. Ovako, izbor ili-ili je nacin da se zbrza zbunjeni narod.

za

18.09.2012. 10:18

da bude referenduma i za smrtnu kaznu onih koji su unistili drzavu unistili firme pa ih prodani u bescenje . Toliko ojadili srpski narod da ni hitler ni austrougarska to nisu uspeli .NEKA BUDE PRVO TAJ REFERENDUM

kiza

18.09.2012. 10:20

Referendum je jedino demokratsko rešenje pitanja koje prati stpsku državu otkad ona postoji-Istok ili Zapad. Jedno i drugo više nije moguće. Moj odgovor je jasan-Kosovo. Kosovo je srpsko sve dok ga se Srbi ne odreknu. EU nije obećana nikome.

cveticc

18.09.2012. 10:24

MatijaBG,zamolila bi te da umuknes.Kada covek nema sta pametno da kaze,bolje da zatvori gubicu. Mi u Hrvatsku tako" cistu" i" blistavu" ne odlazimo...a,oni iz Srbije(kako kazes " prljavstini" ,"rupi"....)ne izlaze. I ne razumem sta se ti uopste javljs po ovom pitanju?!!Ko tebe sta pita??!!

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 11:23

@cveticc - Draga,verujem ti da ne izlazis iz gubernijskog geta zvanog Srbija,ali mi iz BG/a itakako putujemo svuda,a posebno po vasoj centralnoj Srbiji i da nije lepog,velikog Beograda i prelepe Vojvodine,slike Srbije bi bile zastrasujuce.To je po meni veci problem od Kosova,Evrope...jedostavno,zaista po uredjenosti,mesto vam je uz Ceceniju,Ingusetiju,Osetiju,jednom recju u gubernijsko/azijskoj uniji uz bracu Ruse:)),istina je jako bolna,ali cim predjes u Srbiju auto trucka samo tako:)))

naranca

18.09.2012. 12:49

@cveticc - @Matija BG.Pravi Beogradjanin ne vredja nikoga.Pravi Beogradjanin je kosmpolita koji prihvata svakoga sa istoka i zapada.I Aziju i Portugaliju.Pravi Beogradjanin ne zeli zlo rat i muku nikome a ni svome srpskom narodu.Pravi Beogrdjanin se ne klanja nikome i od svakoga trazi da se ne klanjaju njemu.MatijaBG ti mozda zivis u BGD ali nisi Beogradjanin.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 13:01

@cveticc - Nisam,ja sam rodjeni Zemunac:)))Naranco,tvoj nadimak govori odakle si,jer u Beogradu se kaze pomorandza:))))Drugo,pravi Beogardjanin se klanja svakome,za razliku od vas....beogard svakog docekuje s velikim klanjanjem,pa smo zbog toga mi i zavrsili da nam u sopstvenom gradu takvi kao ti,namecu svoja pravila....

naranca

18.09.2012. 14:37

@cveticc - @matijabg.To naranca je deo mog prezimena.To sam ti vec jednom rekao ali si to zaboravio u vrelini noci.Nema veze opet cu ti osveziti pamcenje.A to da se svako docekuje sa velikim klanjanjem si mislio na Zagreb i 1941.

pixi

18.09.2012. 15:00

@cveticc - Znao sam da nisi iz Beograda, zato i imas toliki kompleks. Kakav bre zemun sabane jedan?!

drzavnik

18.09.2012. 10:25

Dilema vam je lazna. Nije pitanje Kosovo ili EU. Pitanje je samo zelite li uci u EU (da znate da vas EU ne zeli)? Jerbili vi za EU ili ostali izvan EU, Kosovo vam niktko nece vratiti. Valjda vam je to vec jasno? Ili jos uvijek nije?

Djordano

18.09.2012. 11:00

@drzavnik - Nemoramo ovoga uvek unlikovati , ovaj put je zaista stavi stvar ne pravo mesto i rekao jednu istinu koja ma koliko nam se ne svidjala je debelo istinita i nasi politirari su nas zavlacili deceniju radi ostanka na vlasti da bi lakse krali i namestali sebi poslove..

dragan

18.09.2012. 11:56

@drzavnik - naravno da nam nece niko vratiti,to cemo mi uzeti sami,poenta je da ga sad ne priznamo kako bi u buducnosti mogli da ga povratimo

seni

18.09.2012. 14:30

@drzavnik - je mozda ce i milosevic da se digne pa da ti pomogne da ga vratis

Dado

18.09.2012. 10:26

ZA Kosovo!!!Duša se za pare ne prodaje. A onima u Srbiji koji bi prodalu i svoju dušu, neka se zapitaju da li Evropa ima para ili je čak u dugovima. Mislim da bi im Evropa platila čekom bez pokrića.

Beograd-Pristina

18.09.2012. 10:26

ma ljudi, da li je moguce da mi zivimo sa 2 miliona albanaca i da im nedamo koliko toliku samoupravu? da li je dobro neziveti i nedruziti se sa drugim ljudima, da li je moguce da Nikolic ode u Pristinu i da kaze Kosovo je Srbija? da li je neko od nas otiso u Pristini da vidi kako tamo sve to funkcionise i sta ljudi tamo o nama pricaju? to je sve veoma bitno i mislim da ljudi trebaju da kazu svoje misljenje i politicari urade to sto narod zeli... molim vas prikazite moj komentar.

Srbija

18.09.2012. 11:18

@Beograd-Pristina - Dragi gospodine, ova vlast u Srbiji treba samo da svim silama insistira na popis stanovnistva na Kosovu , tek onda mozemo pricati o 2 miliona albanaca , pa i ptice na grani znaju da je polovina dosla iz Albanije, da nema prakticno granice da oni ulaze i izlaze sa Kosova kao na pijaci , to im je i bio cilj , da se proveri koliko pasosa imaju siptari , meni je jedan pricao da na proputovanju ka zapadu imaju i po pet pasosa , a tek koliko ih se naselilo u zap. Evropi....dakle popis pa onda da znamo

seni

18.09.2012. 14:28

@Beograd-Pristina - albanaca je na kosovi bilo 1800000 prije rata 1999. sada je 2miliona zbog nataliteta a iz albanije dodu u posetu dva tri dana i vrate se nazad. a ti jos vjeruj u milosevicevu politiku mozda i vjeruj da ces napredovati dalje od evrope stici ces u sibir. treba ljudi i tamo

pelle

18.09.2012. 10:28

ishod referenduma u ovom slucaju nece biti sporan. srpski narod je poznat po tome da se oko mnogih bitnih i manje bitnih stvari medjusobno trvi ali kada dodje do pitanja biti ili ne biti onda su svi kao jedan,. mene interesuje kako ce se vlast poneti u odnosu na opredeljenje naroda i kako ce se suprostaviti samovolji svetskih sila kao sto su amerika, nemacka i ostali iz nato kamarile.

SRBIN SA KOSOVA

18.09.2012. 10:29

Zalosno je sto ovakav narod i postoji pokusali su na sve nacine da nas uniste za ovih 1000 godina ali ovakva gamad se ne unistava tako lako .Jedino imam vere da ce naizad EU naci neki leka za nase unistenje .NEMA VISE KOJE SRBIN I SRPSKOGA RODA sada je ko je EU a ko je PEDER

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 11:05

@SRBIN SA KOSOVA - Jos im samo Kosovar objasni zasto primate plate i od Pristine i od Beograda,dok oni trunu radi vas?:))

grobari bg

18.09.2012. 10:36

tako je matija ti si ponos juga i istoka, tako treba da razmislja svaki nas grobar. kakvi zabranjeni i nezabranjeni - samo "matijevci".

milos

18.09.2012. 11:24

@grobari bg - Srecom ne razmislja.Dva propala jadna navijaca Partizana ste ti i Matija.

Drasko

18.09.2012. 10:44

Kosovo je Srbija zauvjek ima buducnost svega. U EU nema nista ide u propast brzo zato ne ulazite. Srbija mora bori da spasi Kosovo i Metohija da bude nasa zemlja a ne EU. Ako je odvojeno Kosovo onda najvise srpski narod grijeh i nema spasa.

DOC

18.09.2012. 10:45

A ko je uopste doterao do situacije da se bira ili - ili ?! KOSOVO JE SASTAVNI DEO ZEMLJE a jedino sto se moze na referendumu birati je da li kao takva, Srbija zeli biti deo unije ili ne. Nikako da nas zeznu da nam naprave izbor po kom bi, bilo sta da izaberemo - izgubili.

naranca

18.09.2012. 11:12

Najbolje resenje severno Kosovo nama.Njima priznanje.Jer ljudi moji idite u Pristinu tamo cuce po ulici puse razgovaraju o prostituisanju i heroinu.U kaputima i sa onim ljuskama na glavi.I to u "centru" mogu misliti kakvi su oni po Prokletijama.Zar zelite da budete u istoj drzavi sa takvima?

mrki

18.09.2012. 12:40

@naranca - Naranca nesto si pobrko...mislim da ne znas gde je i kako izgleda Pristina inace ne bi lupao do bezsvesti.PR je velegrad za sve gradove Srbije ..i ako nisi znao tamo se radi 24h dnevno 7 dana u nadelju za razliku od srba koji mlataraju praznu slamu i sanjaju (uglavnom kako ce vratiti Kosovo...hahahaha!!!).

naranca

18.09.2012. 13:37

@naranca - @mrki.Velegrad od 190 000 stanovnika(Po vasim izvorima)Mi imamo 5-6 takvih "velegrada" u Srbiji.A to sto se radi 24h u nedelji znaci da vam je socijalna struktura feudalna.U svim civilizovanim zemljama se ne radi subotom inedeljom.I jos nesto ako imate oko 200 000 u Pristini gde su vam ostalih 1 800 000.?Na Prokletijama?Vidim i da su vam sela "Velegradovi".Daleko vam lepa kuca.

mrki

19.09.2012. 09:39

@naranca - Ej ! naranco tvoja"inteligencija"me prosto odusevljava i obara pogodovo tvoji izmisljeni podaci,hvala bogu sto te ovde imamo kao "sajtovskog klovna"posto sve komentarises i pravis se pametan .Da dodam jos Kosovci su vredan i radan narod(naravno to vredi i za kosovske srbe..inace ne bi kupili pola Srbije do sada i diktirali srpsku politiku) ubrzo u Srbiji vladace kosovski srbi koji vi nazivate "siptarima" a mi sa kosova ih nazivamo"Trojanskim Konjem"

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 11:15

Ja sam za referendum s pitanjem....da li ste ste za to da kosovski Srbi ,pored srpskih,primaju i albanske kosovske plate?Tu se krije odgovor i na ovo prvo Vucic/Dacic/Dinkic pitanje:)))

Jabre

18.09.2012. 12:05

@MatijaBG LDP/DS - Ja sam za pitanje da li ste za da se agenti provokatori pošalju u Sibir da tucaju kamenje kamenjem.

Mile

18.09.2012. 12:11

@smilja - Nikolic je sam rekao da vise nikad nece biti presednik na Kosovu, i to je onda tacka,,!! ;-))

Predrag Zdrale

18.09.2012. 13:26

@smilja - Secam se ja njega kad je na protestnom mitingu 2008. rekao: Tako mi Boga necu se smiriti sve dok Kosovo i Metohija ponovo ne budu pod kontrolom Srbije. Vidi cuda kako su ga promenili od kad putuje po vasingtonu i briselu.

Kosovac

18.09.2012. 11:21

Necivilizovana Srbija nema sta da trazi u EU....a ionako nece je ni primiti...tako da referendum i nije protreban...al zato je Kosovo vec u Evropi..ako niste primetili !!!!Pozdrav "jakim sajtovskim patriotima"koji se kriju u misju rupu i samo galame.Kosovo kosovarima ..nit Albaniji niti Srbiji.Bog vas sacuvao!!

1244 je resenje

18.09.2012. 11:28

Moj neprijatelj i neprijatel Srbije je onaj koji ne postuje moja prava i prava demokratskih drzava koje su priznale i onih koje nisu priznale Kosovo. pozdrav Mali bata

marko

18.09.2012. 11:29

Ma sta ce nam ulazak na brod koji tone ....evropa ! mi i mnoge zemlje balkana trebamo evropi nebi li mogli da stave svoje fabrike ovde nebi li placali malo radnu snagu ,nebi li preuzeli nase rudno bogatstvo po malim cenama itd ....pa pogledajte rumuniju posekose im sve sume i drvo kupuju bud zasto ! pa bolje je nepriznati kosovo nego ici u evropu grbavi ...pa vidite sta je amerika uradila kad je stavila jevreje na palestinsku zemlju ....

Садгаспинуј

18.09.2012. 11:35

Какво прљаво подметање од референдума. Једини могући референдум је ЕУ - да или не. Територијални интегритет је неупитан.

nikolic svetozar

18.09.2012. 11:42

najbolje narod da oluci jer toje demokratija i buducnos srbije ai balkana konas ceni once snama ako mrzi on mrzi za uvek . zato use i uvoje kljuse.

Al` Pada Bajat

18.09.2012. 11:45

Diktator se ne skida na taj nacin, da prizna da je izgubio izbore. Zna se kako su zavrsili Saddam i tvoj prijatelj Gaddafi

Kole

18.09.2012. 11:54

Ko nas uopste tera u EU? Jel obavezno biti clan? EU sada ionako ima brdo dugova, Spanija, Irska, Italija, Grcka. Samo im jos mi falimo. Dakle, prijatno vam bilo, ne moramo u EU, nije obavezno.

Gle, Srbin!

18.09.2012. 12:00

narod je vec imao referendum za vreme Milosevica i rekao sta misli? dokle ce bre da misle da smo budale???

AMT

18.09.2012. 12:06

Referendum o Kosovu ili EU niti je potreban niti je zakonit. U Ustavu Srbije jasno psie da je Kosovo dio Srbije. Sve akcije suprotne ovome su nezakonite.

uliks

18.09.2012. 12:13

Predlaže se referendum o Kosovu.Pa oćito je da VLAST-POLITIKA pravi sebi odstupnicu.Kosovo je završena priča.Treba se okrenuti ekonomskim problemima ,to je ono od čega se živi.

Bazooka joe

18.09.2012. 12:49

@Srđan - Srbija se pre svega voli delima, radom, postovanjem a najmanje parolama.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 12:18

Kad se iz Slovenije predje u HR,razlika se vidi,a tek kad se iz HR predje u Srbiju,auto pocne samo tako da trucka....to je razlika koja ce ostati zauvek jer su takve razlike u radnim i ostalim navikama.To sto vam je pola drzave bez asfalta,sto je Srbija jedna od retkih zemalja gde neki nemaju niti telefon,fiksni,sto su gradovi sivi,zapusteni,puni smeca,da li to dozivljavate kao vasu pobedu i vasu velicinu u odnosu na Hrvte,Slovence...ove rupe sto se truckaju,pretvorice vas u crnu rupu Evrope!

fića

18.09.2012. 13:22

@MatijaBG LDP/DS - ...kometari su ti bezvezni i nemaš pojma o čemu pišeš...da li imaš problema sa zuboboljom?!...

Dado

18.09.2012. 13:40

@MatijaBG LDP/DS - MatijaBG zanima me koju si ti evropu obisao kad tako pricas, izgleda da nisi ni video dalje od slovenije... mislis da oni nemaju zapustena sela, djubre, i lose puteve.. proputuj malo pa pricaj.. A vi sto hocete da prodate drzavu koja ima jednu od najduzih istorija sveta, zbog nekoliko kilometara sfalta, koji cemo trostruko platiti, e pa vi ste ustvari i krivi sto su nam putevi losi, sela zapustena a djubre na ulici.. pa mislite o tome...!!!

Predrag Zdrale

18.09.2012. 13:51

@MatijaBG LDP/DS - Ma nemoj. Imas neki mail da ti posaljem slike sa benzinske pumpe na auto putu pored zagreba, seru iza trafo - stanice da ne plate WC 20 kuna i to ispod ustaskih grafita, xaxaxaxa. Smece bacaju iza pumpe niz livadu xaxaxa. Evropa bato nema sta, kolko vas pere dupe?

istina....

18.09.2012. 14:01

@MatijaBG LDP/DS - A gde su pare sto je tvoj DS pokrao za ovih godina vladavine...!!

naranca

18.09.2012. 14:28

@MatijaBG LDP/DS - @Matija.sta jednu zelju cini "crnom rupom "su ljudi .Hteo sam jos nesto da napisem al ne bi objavili..

naranca

18.09.2012. 14:32

@MatijaBG LDP/DS - @matija bg.Vidim da i ti dozivljavas"pobedu i vasu velicinu u odnosu na Hrvte,Slovence..." I upravu si

Darko

18.09.2012. 12:20

Slican referendum je sproveden i pred bombardovanje 1999.godine, a ishod je bio bombardovanje. Sada ponovo referendum? Ameri vise nemaju koga da lupaju po usima, a Rusi nam opet ortaci! A mi? Glupi kao i uvek. Ja da krvarim opet necu. Dosta mi je i ratova i krvarenja, da bi posle svega tatini i mamini sinovi ponovo dosli da mi vode drzavu i da mi pricaju kako sam bio zaveden! Ko je bio u ratu zna sta pricam! Dosta mi je KOSOVA i otimanja para i zivota dece za to bure bez dna! Hocu da zivim!

aplio

18.09.2012. 12:22

Šta je sad frka,ova Vlada nema muškosti da se izjasni(pred izbore su jasno rekli da neće dati Kosovo).Sad nije u stanju da se izjasni pa prebacuje na narod .....

Mile

18.09.2012. 12:55

@aplio - Nema od vlade nista dok je vode bivsi cetnici,,!! Ziveo drug Tito,,!! ;-))

Beogradjanka

18.09.2012. 12:25

Matija,bravo.Zestoko napred.Zadivljena sam kako branis i kako se boris za nas Beograd.Pokrenuo si i osvezio duh cele moje porodice.Uz tebe smo.

MatijaBG LDP/DS

18.09.2012. 13:10

@Beogradjanka - Draga,hvala....vreme je da se cuje i nas bunt.Dosta smo trunuli u odlukama onih koji nas uvlace u ratove i izolacije,a kad se ratovi zavrse,pobegnu u Beograd....dosta nam je revolucija koej su se zavrsile traktorijadama srpskih "junaka"do Beogarda.Srbija ne sme ostati crna rupa Evrope!

naranca

18.09.2012. 14:24

@Beogradjanka - @Beogradjanka.E to je nesto sto stvarno ne bih zeleo da zamislim.

Martin

18.09.2012. 12:37

Jednom smo imali referendum o Kosovu. I rekli smo da nećemo Gonzalesa. 98 %. Posle mesec dana dobili smo 2.500 posmatrača i na kraju Ahtisarija.

Martin

18.09.2012. 15:16

@Martin - "Narod" je dao moć u ruke političarima da rade u njihovo ime. Referendum znači da su ti isti političari nesposobni i opet pitaju narod.Šta ako "narod" kaže da nećemo u Evropu.Još gore ako kaže da kosovo nije srpsko.Najgore ako uopšte ne izadje na taj referendum pa pobede "beli listići".Ja sam za 2020 godinu. Dosta je srbovanja sa praznom puškom i dzepovima.

naranca

18.09.2012. 18:22

@Martin - @Martin .Nemoj da si tako lako za 2020.Tu otprilike moze da ponovo pocne Nemacki ciklus.Oko 30 godina.

DSV

18.09.2012. 13:03

@Piter - Sto rece "posto smo Kosovo izgubili" ajd mi da sprovedemo referendum "Vojvodina Republika" .Auuuu OK moze i Vojvodina drzava ,kako vam lepo !

SMOKI

18.09.2012. 13:20

@Piter - PITER ti mozes da glasas za EU jer si Piter nisi Petar i nemas pojma sta je i koliko Krvi proliveno za Kosovo. Treba li oni koji su tu krv prolili da se prevrcu u grobu. Znam, reci ces sta me briga sta je davno bilo. Ali bez tog davno nema ni sutra. EU je sigurna grobnica Srbiji. Kosovo treba vratiti tamo gde je i bilo ili ga sravniti sa zemljom jer je to nasa zemlja. Nije zemlja necija tamo, nego nasa. Dok mi jedan damar igra boricu se za moju SRBIJU.

StevaNS

18.09.2012. 13:44

@Piter - Ja kvazi-drzavu koja je nastala na srpskoj a pre svega ljudskoj nevinoj krvi i na rusevinama pravoslavnih svetinja nikada necu priznati ma koliko bio svestan surove istine.

Sava

18.09.2012. 13:58

@Piter - Kako mozes takvu grozotu da kazes? Da,mozda smo ga i izgubili,ali da li bi onda pristao da budes &#39;prijatelj&#39; potrcko tim ljudima koji su nam uzeli prvo najvazniju duhovnu teritoriju a posle toga i jednu od bogatijih rudnih bogatstava na Balkanu i sire? I to ne zbog siptara,vec zbog njih,iz interesaNa kraju,sta ces postici prikljucenju EU? Bolji standard? Vise plate? Manja stopa nezaposlenosti i manje korupcije? Da bi to saznao ne moras da udjes u EU, pitaj susede oko nas,sve ce ti biti jasno :)

Mixa

18.09.2012. 12:51

Ovo je neodgovrna vlast,koja ne sme da preuzme odgovornost na sebe da odluci sta da rad. Najlakse je da se ogradi referendumom .Ako je vec Rusija najveca ljubav posle Srbije, sta ce reci Briselu da je Brisel druga ljubav posle Srbije i Rusije a pritom zaboravio,i republiku srpsku,Crnu goru,i sve druge srpske zemlje u koje su se kleli dok su bili radikali.To ljuljane izmdju Istoka i Zapada ,Zapad ne trpi istoku to godi,jer dobija besplatnog poslusnika-podanika..

Lala Lalovic

18.09.2012. 12:58

Ovakav referendum (ako uopste do njega dodje) ce imati iste vajde, kao kada bi u Madjarskoj danas organizovali referendum sa pitanjem: da li ste za to, da se Vojvodina ponovo ujedini sa svojom starom maticom - Madjarskom? U Vojvodini imate 1,5 miliona Srba koji bi odmah rekli NE, kao sto na Kosovu imate 2 miliona Albanaca koji ce takodje reci NE!

Milan

18.09.2012. 12:58

Pitanje bi bilo mnogo lako - KOSOVO! Da li zarad "saveza u nestajanju"-EU trebamo da se odreknemo onoga što je u stvari naše, bilo i biće - privremeno okupirane teritorije.

PZ 63

18.09.2012. 13:00

Mene ne zabrinjava ni Kosovo ni EU nego nepismeni srbi...njih 90%.Briga me za drzavu pa neku "kolevku"ako je nije briga za mene .Ja vise ne znam kako cu sa svojom doktorskom titulom posteno nahraniti moju decu..i ziveti kao svi normalni ljudi.Javno se odricem drzave srbije,kosova i svih ovdasnjih galamdzija.Srbijo nestani zauvek!!!

шума

18.09.2012. 13:06

овај референдум је само по себи највећа издаја...

fića

18.09.2012. 13:18

...nema razloga za referendum... za ovako ozbiljne političke odluke treba da odluči sadašnja vlast i da preuzme odgovornost za vođenje države a ne da se "kriju" iza naroda...

gringo

18.09.2012. 14:24

@fića - ma nemaju oni odgovornosti. zato hoce da raspisu referendum da ne bi neko slucajno pominjao njihovo ime sutra. ali mozda i bolje, ako ne budu i tu krali kao sto se krade na izborima

Predrag Zdrale

18.09.2012. 13:18

Nece Srbija nikad uci u EU i NATO makar prodali i Beograd. Ovde se radi o zestokoj korupciji i veleizdaji. U banana republikama svako glasanje ili referendum je samo farsa, rezultati se znaju unapred. Zamrznuti pregovore i vratiti carinu na robu iz EU, preispitati sve privatizacije od 2000. na ovamo a posebno istraziti i pozvati na odgovornost svakog funkcionera koji je delovao protiv drzavnih interesa u ovom periodu.

Sever Kosova u Srbiji

18.09.2012. 13:27

Severno Kosovo MORA da ostane Srbiji. Tacka. Kompromis je jedino resenje, sve ostalo nije dobro. Predstavnik UN je sam rekao da bi dali sever Kosova kada bi Srbija na tome insistirala.

Albanac

18.09.2012. 21:35

@Sever Kosova u Srbiji - Ma koji predstavnik UN . Kosovo bez severa je kao telo bez duse. Niko ne moze da pazari sa nasim delovima . Niko.

Alex

18.09.2012. 13:32

Referendum oko čega? Poštovanje Ustava i zakona je obavezno, članstvo u Evropskoj uniji nije. Tako da bi sam referendum bio protivustavan. Ni jedna članica EU nije "platila ulaznicu" delom teritorije, ne vidim zašto bi Srbija to morala da uradi. A s obzirom na ekonomsku situaciju u Evropi, postavljanjem takvog ultimatuma i našim odustajanjem od članstva, učinili bi nam uslugu.

Jovan

18.09.2012. 13:42

ma rade sve kako im je volja.. sta narod odlucuje?? pitaj sam sebe.. šta si ikad odlucio o zakonu, svojim pravima, kome daješ svoje pravo i glas da odlučuje umesto tebe??? nikom nista, ne pitaš se uopste... sama hipnotisana gomila.. i bolje.. sto manje razumevanja sveta oko sebe to manje brige... jos koja godina tiranije da se dobro naljutite pa opet pusku u ruke i pucajmo jedni na druge.

neda

18.09.2012. 13:45

Sramno je i krajnje neshvatljivo da se ovakav clanak pojavi, bez obzira sta Evropa diktira.Odreci se Svetog Kosova i srpske kolevke za koju su krvarili nasi preci - to je nasa Sveta zamlja i ako bi se desilo da sami Srbi priznaju nezavisnot,otcepljenje to bi znacilo da mi stvarno nismo normalan narod i da sa nama moze da se poigrava ko kako stigne.Mi nemamo prava da se odreknemo te teritorije ,niti da je poklanjamo onima koji su je vekovima otimali, na silu, po svaku cenu-ubistvima i mrcvarenjim

Monti

18.09.2012. 13:47

Meni nije jasan eventualni referendum.Kosovo je odavno izgubljeno i nije ga moguce vratiti.Jedini nacin je putem vojne sile ali to nije realno jer bi u tom slucaju NATO dovrsio posao koji je onomad zapoceo.Evropa je buducnost Srbije i tom cilju se mora koracati.Samo u evropi ce Srbija ocuvati teritorijalni integritet u ovom obliku.Bez evrope ima da spadnemo na beogradski pasaluk.Zbog toga je referendum izlisan i ne donosi nista osim alibi politicarima.

pre svega SRBIN PRAVOSLAVAC

18.09.2012. 14:02

Nisam iz Srbije iz Republike Srpske sam volim Kosovo vise nego svoj zivot i to je cinjenica.Dragi moji srbijanci nas srba u ratu u BIH je poginulo oko 30.000.00 hiljada da bi nas i danas zajebavali i maltretirali sa svih strana od SAD preko brace Rusa do nasih domacih poltrona.Koliko sam upucen a jesam dobro 1999 god.kod vas je najvise nastradalo civila oko 3.000.00 hiljade i stvarno jadno od svih ucesnica bombardovanja da nebih duzio po vasim komentarima sam zakljucio da mi srbi iz BIH,RH

GOST223

18.09.2012. 14:03

1.Na kosovu se nalaze izvorista nafte,i rudnici.2.Kosovo je svetina3.TREBA LI JOS NESTO???

pre svega SRBIN Pravoslavac

18.09.2012. 14:04

vise volimo kosovo nego vi nedajte da nam uzmu po cemu se prepoznajemo to ja nasa DUSAAAA 1389 hvala

Mirjana

18.09.2012. 14:19

Hvala Bogu da se neko setio da pita narod sta zeli. Ja bih bas volela da dodje do referenduma. Pa sta izaberemo to nam je. I niko nam nece biti kriv ako izaberemo pogresno. I da smo pametni da svi izadjemo bez glupih opravdanja.

Rambo

19.09.2012. 07:49

@Mirjana - E pa Mirjana nije bas tako jer smo referendumom jednom prosli 78 dana po podrumima i sklonistima nije valjda vreme da se to ponovi jos jednom. Priznamo Kosovu kao susednu drzavu e onda mozemo da idemo dalje svaki svom putu a za nas alternativa je EU

Bane 20

18.09.2012. 14:20

Cekajte pa do sada ste kukali za demokratijom i borili se protiv sada snje vlade a sada kada vam vlada daje mogucnost demokratije vama i to nije dobro...Pa ljudi jel znate vi sta hocete uopste ili samo tako kukate bezveze?Sta fali referendumu, lepo cemo glasati za ocuvanje Kosova i to je to...

cetri pera

18.09.2012. 14:29

Po meni je referendum nepotreban, ako se pridržavamo Ustava, a ako se i desi i to je donekle ispravno jer će o "budućnosti" (koju nemamo kako god bilo) odlučiti narod a ne neko u udobnoj fotelji u Bg-u.....i da prekratimo tu priču više ili podanik na zapadu ili istoku isto je , ne gine nam dužničko ropstvo!

Nikola

18.09.2012. 14:37

Isti akteri kao i ovi danas (osim opravdano odsutnih Milosevica i Seselja) su raspisali referendum 1998.god. Na tom referendumu "narod" je rekao "NE" stranoj cizmi. Pre samo dva meseca su se hvalili kako im je narod dao ogromnu podrsku, a oni sada hoce da se sakriju iza tog istog naroda.

Ama Srbin pravi

18.09.2012. 15:33

@karikari - Cuti nesreco,sto dace vam Evropa nesto dobro,samo cekaju lude Srbe da im se prikljuce pa ce im sve biti potaman? Okanite se te iluzije o nekakvoj EU,Kosovo je sveta zemlja,vecna,a bljutava Eu na celu sa LGBT i sta ja znam populacijom samo prolazna stvar.

mehaj

18.09.2012. 20:12

@karikari - i shta ce biti tada.bice kosovo u srbiji hahahaha.bice mnogi bogati u vladu srbije .platice se milione za referendum.pa sa tim listicima mozete samo u wc da neshto operete.

Dardani

18.09.2012. 14:43

Kako bi bilo da Srbija postane Autonomna Pokrajina Republike Kosova ?To bi bilo najbolje resenje i za Srbe i za Albance i nikolic ne treba da razmislja sta da radi sa Srbijom.Kao da iko pita Srbiju ili narod srbije za Kosovu ?

neca

18.09.2012. 14:49

Svi mi znamo da Kosovo nije nase, samo mi to zvanicno necemo da priznamo. Koje rude, koje nafte pa mi vec 20 godina nemamo pristup tim rudnicima. Realnost je da je tamo vecinsko albansko stanovnistvo isto kao sto je pre 1921 godina u Vojvodini vecinsko stanovnistvo bilo srpsko. Nema tu zabune. Trebalo bi se boriti da K.Mitrovica ostane a ostalo je otislo u nepovrat.

Patriota

18.09.2012. 15:38

@neca - Da bi se komentarisalo nesto treba o tome i da se nesto zna. Navescu ti jedan prosti primjer jer da ti govorim pravnickim jezikom ti to nebi razumeo. EDaklen upravo je EU priterala srbiju da izvrsi restituciju, sto znaci da se prvivatno vlasnistvo oduzeto polje drugog svetskog rata vraca vlasniku, sto u prevodu znaci da sve sto postoji na ovom svetu ima svog vlasnika a ruda, poduzeca, Elektroprivreda, Zeljeznica, posta nisu od siptarqa nego od drzave srbije i ona je vlasnik za sva vremena. Ne mo

Viski

18.09.2012. 15:00

Koje glupo pitanje:Evropa ili Kosovo?Obzirom da Srbija krenula prema majci Rusiji,pitanje bi trebalo da glasi :Evropa ili Rusija?!Kosovo nebi trebalo da se spominje ,jer ionako Kosovo nikad nikad nece se vratiti okupatoru tj.Srbiji,prema tome pamet u glavu ili Evropa ili Rusija trece nema.Zadnja ja sansa da se ne lazete i vi i medjunarodna zajednica.

PRIMUS RADIUS

18.09.2012. 17:04

@Viski - Viski,ta podmetanja sa strane pojedinih skiptara i turaka,nema smisla.Hocu da kazem da vasi komentari gube svaki smisao i realnu podlogu rezonovanja ove situacije oko Kosova i Metohije. Ako vi imare pretenzije prema Kosovu,da vidimo sta je sa Metohijom.Cija je ona? Kineska ili japanska?

Mile

18.09.2012. 15:28

Da vidimo,, ! vecinom svi od komentara biraju Kosovo, srpska zemlja, dusa, srce, ... a koliko Srba je posetilo Kosovo, u zadnjih 13 godina,?? nijedan ili se mogu na prste izbrojati, moj komentar je da Kosovo nije srpsko, niti ce ikad vise biti,,!! laku noc,,!! ;-))

milos

18.09.2012. 16:19

@Mile - Posto bi se i Albanci sa Kosova, kao gradjani srca Srbije, izjasnjavali na tom referendumu....nisam siguran da je ta vecina sigurna :DDD

Aks

18.09.2012. 15:36

Najbolje rešenje je referendum, pre koga bi se pokrenula javna rasprava u kojoj bile uključene sve stranke, istaknute javne ličnosti i intelektualci. Narod treba da izabere kad god postoji raskrsnica gde zemlja treba da ide. Koštunica godinama pominje referendum, izgleda je vreme i da se održi.

Dexy

18.09.2012. 15:48

Ako ova vlada resi da napravi referendum "Evropa ili Kosovo", time ce dokazati da je krajnje nesposobna da vodi drzavu i da njeni zvanicnici nemaju nikakav plan za buducnost Srbije sto iz dana u dan to i dokazuju. Pa sram vas bilo, kukali ste na demokrate kako oni hoce da se odreknu Kosova iako su ostali dosledni u tome da Kosovo ostaje u sklopu Srbije dok vi preuzimate Miloseviceve metode da bi ste mogli da se sakrijete iza volje naroda.

mile

18.09.2012. 15:57

Sad na ulaznim vratima dacete KiM, u hodniku Vojvodinu i u dnevnom Rasku!!!!!!!!!!!!!! Toliko onima koji hoce EU..............

atlas2000

18.09.2012. 16:07

Bože koje gluposti meljete po komentarima, doista umobolno. Dvije stvari, Kosovo će ostati suvereno nakon referenduma! Gotovo sve zemlje su priznale suverenitet Kosova, osim 4-5 njih, što je ne bitno! Drugo, ukoliko Srbija ne uđe u EU, Srbija će biti gora nego Turska, jer ona danas ima potporu SAD, a Srbija ničiju. Ostavite se gluposti "mi i Rusi", Rusija se graniči sa Ukrajinom, nije ni bluzu Srbiji i baš je briga za Kosovo! Što Rusija može imati od Kosova, ništa!

Mile

18.09.2012. 16:54

@atlas2000 - Hahahahaaaaa,,, hihihii,,, Srbija ce biti gora od Turske,, vala jesi bubno,,Turska je ekonomska , politicka i vojna velesila,, njima bas ne treba EU,,ne znam sta si hteo reci,,?? ;-))

atlas2000

18.09.2012. 17:13

@atlas2000 - Pa zato što ništa ni neznaš i ne razumiješ! Tko ti je oprao mozak o "velesili", hahaha! Osim Istambula tamo više ničeg nema! Zar si doista na toj razini i zamišljaš kako cijela Europa ne želi "jaku" Tursku iz Hira, hahaha!

samo vas čitam

18.09.2012. 17:29

@atlas2000 - Ne mogu da verujem da neko odvali ovakvu glupost: : u jednoj rečenici ovo: "Drugo, ukoliko Srbija ne uđe u EU, Srbija će biti gora nego Turska, jer ona danas ima potporu SAD, a Srbija ničiju." što je do nekle i shvatljivo i ako je glupo, a onda najveća glupost ikada napisana: "Rusija se graniči sa Ukrajinom, nije ni bluzu Srbiji i baš je briga za Kosovo!". Ispada logikom stvari da se Turska graniči sa USA, čim amere zanima Turska. E, Srbijo jadna li si.

naranca

18.09.2012. 20:20

@atlas2000 - @atlas2000.Turska zemlja sa tradicijom,kulturom i izuzetnim preduzetnistvom ima povrsinu 16 puta vecu od CRO i sa 75 mil stanovnika predstavlja jaku lokalnu politicku i ekonomsku silu.

Prizrenac

18.09.2012. 16:23

Ma, koji referendum o Kosovu !!! Kosovo nikada nije bilo deo Srbije . U Srbiji moze se organizovati referendum o tome hoce li Srbi biti deo EU , ili ne. kosovo je drzava od 2008 godine.

MilosBg

18.09.2012. 16:53

@Prizrenac - Ako nije bilo deo Srbije , cije je pa bilo ? Koliko ja znam - samo srpsko i za vreme okupacije tursko. Ako ti znas nesto sto ja ne znam, slobodno kazi

Prizrenac

18.09.2012. 17:40

@Prizrenac - Istorija ovih prostora ne datira od Turaka . . Ona je mnogo, mnogo starija . Sa sigurnoscu se zna ko je prvi naselio ove prostore . Ciji smo mi naslednici a , odakle ste vi Srbi dosli i odakle vi poticete. Citaj cenjenog istoricara Stipcevica, pa onda ima da ti bude jasnije ko je bio gazda ovih prostora. Ali ako mislis istorijki , pod cijom okupacijom bilo Kosovo onda mogu da ti potvdim da Kosovo je bilo pod srpskom okupacijom vise od jednog veka.

naranca

18.09.2012. 20:09

@Prizrenac - @Prizrenac .Za vas pocinje od Turaka jer su vas oni naselili na Kosovo oko X veka sa prostora Armenije i Cecenije.Prvi pisani dokument na albanskom potice iz 1462.

toplicapunovic

18.09.2012. 20:45

@Prizrenac - Prizrenac,samo nesto da naucis,Kosovo je srpska rec i tacka!(Kos) je ptica na Srpkom a (ovo ) je mesto na starom Srpslm ako nisi znao,i to je tacka!Kosovao je srpska zemlja i kraj price!

Prizrenac

18.09.2012. 21:28

@Prizrenac - Ma jok. Turci su nas nasli ovde. Okupirali nas kao i druge nacije na Ballkanu.

Prizrenac

18.09.2012. 21:31

@Prizrenac - Okej. slazem se .Kraj price . Kosovo je jedna samostalna drzava .

naranca

18.09.2012. 22:05

@Prizrenac - @Prizrenac.Nasli?A gde su vam spomenici ,bogomolje.stecci ,zapisi rimskih imperatora ,bilo sta..iz tog vremena?

Prizrenac

19.09.2012. 10:27

@Prizrenac - Na ovim protsorima katolicke crkve su starijig datuma od vasih , ali to nema veze. Mi smo jedna nacija bez mitova. Na kraju krajeva , nije toliko bitno ko je prvi ko je drugi video sunce ovde. Danas , Kosovo je jedna drzava svih onih koje zive i rade ovde , ili koji zele da se vrate da budu njeni gradjani , ili drzavljani . Medjutim ovde nema mesta za one koji su juce klali njihove komsije i njihovu decu i palili njihova imanja.

Plisi

19.09.2012. 13:18

@Prizrenac - Cuti bre narandzo zna se da pojma nemas o istoriji samo mrznju delis, kakav bre dokumenat kakav bakrac, kad imate vi vas pisani dokumenat, da li ti znas da ste izgubili Kosovo ili jos uvek tvoji politicari i istoricari kazu da srbija kontrolise kosovo sa policijom i armijom, da li znas da mi smo drzava i da nikad vise Albanski narod na balkanu ne moze da se okupira sa ili bez prisustva NATO. Albanci sad su naj prograsniji narod ekonomski na balkanu, idi i gledaj kako se gradi Kosova ili Albanija

miljaana

18.09.2012. 16:38

Bože stvarno ne mogu da verujem da u ovoj Srbiji živi ovako glup narod. Od Kosova nema više ni K. To je završena stvar odavno. Uzeto nam je i tačka. Moramo se pomiriti sa tom činjenicom i nastaviti dalje. Setite se kako smo prošli na prošlom referendumu. Glupos kao pitaju narod pa neka narod odluči umesto njih a oni već sve završili. Nemoj te ljudi da se zavaravate to je gotova stvar odavno.

Prizrenac

18.09.2012. 17:48

@miljaana - Dato pa ponovo vam je uzeto. Dakle oni koji su ucinili jednu veliku gresku, , tu gresku su ipravili ( mada ne svi ) 20008 godine . Hvala im .Ipak cenim tvoj kometar, jer si delkovidan i realan.

SRPKINJA

18.09.2012. 17:57

@miljaana - Oteto-prokleto. Oteli su ga, ok, al iz srca mi ga ne mogu oteti, dok postojimo mi Srbi, Kosovo ce biti Srbija.

kicholino

18.09.2012. 19:16

@miljaana - pa ne bih se slozio da je gotova...planeta ce tek da se zapali...letece rakete na sve strane...ko prezivi pricace...

naranca

18.09.2012. 20:03

@miljaana - @Miljaana.Kakvi su takvi su.Blago nama sto imamo tebe tako pametnu.Vidim da imas visak od a.

GAVRILO PETRIC

18.09.2012. 16:40

Ja samo zelim da nesto kazem. U slucaju da Srbija prizma Kosovo, sledeci uslov je. Da Srbija ukine granicu prema Kosovu, a ukidanjem granice prema Kosovu znaci da u sledecih 50 godina Srbija nebi vise postojala na grografskoj karti. Toliko od mene.

вук

18.09.2012. 20:39

@djole - Ти, &#39;mile&#39;, треба добро да се припремиш за евентуални референдум, тј. да нађеш неког писменог ко ће да гласа у твоје име, јер, судећи по твојим ингениозним &#39;&#39;коментарима&#39;&#39;, сумњам да ћеш разумети референдумско питање.

У, жице.

18.09.2012. 17:42

Напушити ЕУ, силом припојити север Косова одмах. Славите Господа над господарима. СССС

Drizzy

18.09.2012. 20:09

@У, жице. - Silom pripojiti.Nevurujem da je to dobra ideja,jer eto nama ponovo bombardovanje!

Miloš

18.09.2012. 18:13

Ako Srbija prizna Kosovo, nebitno da li će biti uspostavljeni i diplomatski odnosi ili ne, Srbija će i dalje biti siromašna i nezaposlena, ali će vlast morati opet da se menja, verovatno "demokratskim" metodom 5. oktobra.Mislite o tome!

Bojan

18.09.2012. 23:34

@1389 - docice maca na vratanca. cim EU strefi bankrot. onda ce te bezati od svoje albanske brace, jer ce vam organe prodavati na kilo, kako bi popunili drzavni deficit.

visnja

18.09.2012. 20:06

Skakljivo pitanje.I kao sto vidim misljenja su zaista podeljena.Mozda je referendum ipak najbolje resenje?

ST

18.09.2012. 20:18

Ovakvo pitanje kao takvo ne može biti postavljeno jer je to direktno kršenje Ustava. Kosovo je Srbija!

Boris Tadić

18.09.2012. 20:33

Samo Evropski put, zaboravite na sve i idemo napred!! Hajdemo demokrati!! U budućnost!! U Evropu!!!

nemanjic cg

18.09.2012. 21:00

nije zalud Milos pao za Srbiju glavu dao,nije zalud krv se lila i Kosovska bitka bila...

вук

18.09.2012. 21:26

Nema potrebe ni za kakvim referendumom. Ustav Srbije je jasan. Kosovo i Metohija je neotuđivi deo srpske države. Isprepadani i lakomi neka krčme očevinu, a ne otadžbinu.

Srbinnnnnn

18.09.2012. 21:56

ljudi dajte malo logicno gledajte...ja jesam SRBIN i sve,ali Kosovo nece nikada biti u sastavu SRBIJE, znamo da mnogi manastiri su tamo i sve,bolje neka bar Sever Kosova uzmu nasi,sta ce nam celo Kosvo puno siptara,sta ce nam siptari u drzavi samo kvare prosek ,ne mozemo napraviti red u RASKOJ (sandzaku) a hocemo Kosovo...sa siptarima....sredimo stanje u SRBIJI pa tek onda o bar Sjeveru Kosovo da se prica,imamo i REPUBLIKU SRPSKU!

nole

19.09.2012. 19:37

@Srbinnnnnn - Politika Vuka Draškovića. A ako bi se i Vojvodina odvojila i onda bi našao nešto "pozitivno"u tome?

nole

19.09.2012. 19:40

@Srbinnnnnn - A dal ti je poznato zašto Ameri hoće da otuđe Kosovo? Najbogatije mjesto u svijetu sa raketnim gorivom.Razmisli malo što svi političari koji su vodili republiku Srpsku u ponore danas kupuju zemlju i vile na Kosovu.

kiza

18.09.2012. 22:23

Referendum je demokratska tekovina. Neka narodm odluči jer to je njegova stvar.Ne najpametniji, ne odabrani, već svi. Jer svi delimo sudbinu ove zemlje.

MilenaP

19.09.2012. 07:53

@kiza - 23. aprila 1998. održan je referendum koji je raspisala Narodna skupština Republike Srbije sa pitanjem: "Da li prihvatate učešće stranih predstavnika u rešavanju problema na Kosovu i Metohiji?". protiv je bilo oko 94,5%! Toliko o poštovanju referenduma u Srbiji.

kiza

19.09.2012. 12:39

@kiza - Tu sam. Nemoj tako. Ljudi misle šta misle. Nisam siguran da uvek iskazuju svoje mišljenje. Ovde je propaganda mnogo jaka. Ipak, hvala na podršci.

pERA

19.09.2012. 02:47

@Bojan - U potpunosti se "slazem", Bojane !? ....Evropsko prolece je najlepsi deo godine !!

idemo_dalje

19.09.2012. 10:49

@Beograd - Sram te bilo. Zbog takvih kao ti mi jesmo gde smo sad.Kosovske selendre? Odatle ti potice familija iz tih kosovskih selendri.Znas kako cela Britanija ustane ako pipnes jedan njihov obor mnogo udaljen od njih. Kao foklande ili neka ostrvca u 10000 km od njih.A ti si u fazonu sta ce mi Kosovo. Zemlja , najsvetija sprska zemlja, kolevka nase civilizacije.Sram te bilo stvarno.

Albanac - OVK

19.09.2012. 10:13

Neko kaze EU distizan projekat za Srbiju. Kosovo,Srbija ne moze da vrati , tu nema vise pitanja. Refendum ne pomaze ama bas nista .

Milenko

19.09.2012. 10:53

Kao prvo: Nasi preci su slavno izginuli i u Kosovskom boju i u prvom a i u drugom svetskom ratu i mi smo ponosni na njih. Sta je sa ovom danasnjom generacijom ? Mi bismo te silne zrtve koje smo podneli sve sramno prodali zarad malo Evrope, SRAMITE SE VI SVI. Drugo sto hocu da kazem je ; Svaki koji veruje u demokratiju taj ne veruje u Boga jer Bog hoce da bude jedini suveren u nasem zivotu a to po demokratskim standardima nije demokratija. Ili verujemo u Boga ili ne ?

BI-BI-LA

19.09.2012. 17:35

Ko bi god od politicara se izjasnio o referendumu gradjana.neka se slobodno pakuje iz fotelje .jer to mesto mu ne pripada .u prvoj tacki ustava lepo stoji ,a meni je vec puno da ja svom komsiji ili svom susedu govorim i on meni isto da je Kosovo iMetohija neodeljiva teritorija drzave Srbije kao sto i on isto meni govori isto.zbog toga dosta sa provociranjem onih koji ne zele dobroSrpskom narodu pa to i bila EU na celu ".Oteto prokleto."

nole

19.09.2012. 20:12

Kako se ne nađe neki patriota da povede ovu zemlju. Kako se ne ugledaju na lidera SNSD Milorada Dodika. Nisam njegov pristalica,al treba iznjeti činjnice,a činjenica je to da su njega gurali na sastanke u kome je u napred već sve bilo dogovoreno,al on nije odustajao od ideje R.Srpske.Danas ga Srbi iz ovog djela dižu u zvijezde samo zbog tog gesta.