Nikolić: Spreman sam da vodim borbu za Kosovo

Milan BABOVIĆ

18. 07. 2012. u 20:56

Predsednik Srbije: Okupiću sve koji nešto znače u zemlji da dođemo do platforme za pregovore. Pozvaću UN da se uključe u pregovore

JEDVA čekam formiranje vlade i da mi ona, ako želi, natovari na leđa kosovsko pitanje. Drage volje ću da preuzmem tu istorijsku odgovornost. Okupiću sve koji nešto znače u Srbiji - političare, intelektualce, biznismene, crkvene velikodostojnike, da konačno dođemo do jedne platforme, zasnovane na Ustavu i interesima građana Srbije, i da iza nje stanemo svi. Tek onda može da se ide na pregovore.

To u intervjuu za „Novosti“ poručuje predsednik Srbije Tomislav Nikolić koji će insistirati da se u predstojeće političke pregovore o KiM osim EU uključe i Ujedinjene nacije. On očekuje da će nova vlada biti promovisana početkom sledeće nedelje i da će joj vrlo brzo dostaviti konkretne dokaze o zloupotrebama u pojedinim privatizacijama. Uveren je i da će promene, za koje se narod izjasnio na majskim izborima, biti i sprovedene.

* Zašto insistirate da preuzmete vrući kosovski krompir u ruke i zbog čega zahtevate da se UN uključe u pregovore?

- Sigurno ne mislim da je problem KiM i njegova veza sa članstvom u EU problem za jednog čoveka, stranku ili vladu. Zato uporno i pozivam na konsenzus. Ja sigurno ne bih išao na pregovore da čekam šta će sve da traže od mene, već bih preuzeo inicijativu. Do sada svi pregovori liče na to da je Srbija išla u Brisel da se sa nečim složi, a da ništa nije odnela kao svoj zahtev. Čini se da su sva pitanja imala dve strane suprotstavljene srpskoj. Upravo zato trebalo bi da se obezbedi prisustvo UN u narednoj rundi.

* Govorili ste da je mnogo toga sakriveno od javnosti. Da li ćete govoriti o tome u pomenutom dokumentu?

- Sačinio sam konačan spisak postignutih dogovora sa Prištinom. Mi ih tumačimo na jedan način, a EU i Albanci na drugi. Sakriveno je, recimo, da na skupovima ispred Albanaca može da stoji samo natpis Kosovo sa zvezdicom, bez fusnote. Obmana je i da Srbi na Severu KiM ne moraju da uzimaju registarske tablice, a uslov za to je da se upišu kao državljani Kosova. Postoje i nedoumice oko integrisanog upravljanja prelazima. Tim, naizgled bezazlenim rešenjima, privodimo i sami kraju nezavisnost Kosova. Kad budemo pregovarali o statusu i suočimo se sa gomilom dokumenata, po kojima je to praktično država, šta ćemo da radimo? Ne znam koliko su ozbiljno vođeni pregovori do sada i kome danas glavni pregovarač zapravo odgovara. Mi više ne znamo ni čime se bavi Borislav Stefanović. Čini mi se da je mnogo toga rađeno u žurbi, kad je trebalo dobiti status kandidata. I to sve da bi jedna stranka stekla dobre pozicije za izbore. Olako se prešlo preko toga da ono što su mislili da je dobro za Srbiju, u stvari - nije napisano.

* Imate li konkretan plan za Kosovo kada prizivate sabornost?

- Kako god da se neko obruši na nas i da nas pritisne, nećemo dozvoliti da samoproglašena država Kosovo bude član UN. To je naše najjače oružje. Ako u to ubedimo i Prištinu i međunarodnu zajednicu, a posebno one koji nas pritiskaju, onda će pregovori ići lakše. Spreman sam da predložim rešenja koja su već primenjena, kao što je status Nemaca u Belgiji. Mnoge odluke u Briselu ne mogu da se donesu bez pristanka parlamenta belgijskih Nemaca. Tu je i primer Južnog Tirola. Dakle, ima rešenja koja bi mogla da budu u okviru suvereniteta Srbije i prihvatljiva za Albance. Velika je greška što više i ne pominjemo Rezoluciju 1244. Ona, podsećam, garantuje i da srpske civilne vlasti, posle nekoliko godina, ponovo kontrolišu vazdušni prostor iznad Kosova. Podrazumeva i povratak naših carinika i policajaca, koji bi štitili srpsku kulturnu baštinu, ali to više niko ovde i ne pominje.

* Kako možemo da sačuvamo teritorijalni integritet kada nam Brisel jasno poručuje da nema ništa od članstva u EU ako ne uspostavimo dobrosusedske odnose sa Kosovom i ne pogasimo institucije na severu?

- EU ne može da ima takav uslov, jer taj uslov prema nama nemaju Španija, Grčka, Kipar, Rumunija i Slovačka. Da takav uslov postoji, one bi morale da priznaju Kosovo ili da istupe iz Unije. Ako ne mora da istupi član koji nije priznao Kosovo, onda može da bude i primljen član koji ne priznaje Kosovo. Ali taj uslov neformalno visi u vazduhu i na to vam ukazuju zvaničnici država koje su priznale Kosovo. Kad bismo prihvatili takav uslov, ličili bismo na čoveka koji živi u velikoj i prostranoj kući, ima sve, ali je bolestan. Kakav je to život? Onaj ko bi to učinio, zapamtila bi ga pokoljenja kao nekog ko je istoriju Srbije bacio pod noge. Za mene je Kosovo deo Srbije. Moram da branim svoj Ustav, a ne da ga rušim.

NIKAD NEĆU DA SE USELIM U “TADIĆEVU REZIDENCIJU“ * PADA li u vodu džentlmenski dogovor sa Tadićem da se nećete useljavati u rezidenciju u Lackovićevoj?
- U zgradu u Lackovićevoj nikada neću ući. Kako će vlada da odluči, to je na njoj. U međuvremenu sam se raspitao o toj kući. Država je vlasnik samo polovine, a dve gospođe su naslednice druge polovine. Uz to, država je izgubila spor za korišćenje tog objekta. Pod tim okolnostima ne bih se tamo useljavao. Ima, valjda, još rezidencija.
* U kakvim ste odnosima sa Borisom Tadićem? Imate li uopšte kontakte?
- Nemam, iako nisam izvor nesuglasica. Ne radim ništa protiv njega, ali mi se čini, ponekad, da on radi protiv mene. Bilo mi je neprijatno kad sam ovde u predsedništvu razgovarao sa njim i predstavnicima njegove koalicije o formiranju vlade, a on odmah, posle toga, izašao i kazao novinarima da je „Danijeli“ otkazao investiciju zbog moje pobede. Rekao je i da je organizovani kriminal ohrabren zato što je on izgubio, a nedavno se na mene okomio i u hrvatskim novinama. Više ga ne razumem. Ali neka ne očekuje da ću da ga napadam pobeđenog.

* Ako se priznanje Kosova postavi i formalno kao uslov za nastavak puta u EU, može li Srbija da se okrene Rusiji i drugim partnerima?

- Orijentacija Srbije uvek mora da bude da građani žive dobro, a to znači da ćemo tražiti puteve, koje ni do sada nismo zatrpavali. Evropska unija je prva, ali samo jedna od naših opcija. Tačno je da postoje saradnje bez ikakvih uslova, ali znam koliko bi nam značilo članstvo u EU. To je ono zbog čega možemo mnogo toga da progutamo i oćutimo, ali ne sve.

* Mnogi su vas uzeli na zub zbog izjave da nikada nećete biti predsednik u Prištini. Jeste li se takvim stavom ogrešili o Ustav?

- Rekao sam da ne mogu da sprovodim svoju funkciju u Prištini. Onaj koji me kritikuje, neka mi to omogući. Kako da odem dole? U tenku? Pa, meni ni kao opozicionom lideru nisu dozvoljavali da uđem na Kosovo. Nije ni bivši predsednik mogao da ode tamo kad god je hteo.

* Sve više se govori o nasilnoj integraciji severa Kosova. Šta biste kao glavnokomandujući VojskeSrbije preduzeli ako Tači silom krene na naš narod?

- Ako bi neko silom napao sever Kosova, zar ne razmišlja da bi Srbija mogla silom da vrati Kosovo? Ko to odlučuje kad je sila opravdana, a kad nije. Savremena civilizacija ne bi smela da gleda nasilje nad Srbima na severu. Ubedio sam sve u međunarodnoj zajednici, sa kojima sam razgovarao, da bi to bilo besmisleno. To Srbija ne bi mogla da otrpi. Jer, UN nisu poslale KFOR na Kosovo da osvaja teritoriju.

* Osim kosovskog pitanja nova vlada moraće da se nosi i sa velikim minusom u državnoj kasi...

- U pitanju su ozbiljni ljudi svesni situacije u kojoj se zemlja nalazi i ekonomski i spoljnopolitički. Znaju da Srbija nije država u kojoj teku med i mleko. Očekujem da novi ministri već sledeće nedelje prionu na posao, jer Srbija više ne sme da stoji. Dosta je tonula. Prethodna vlast je bezmalo godinu dana bila u kampanji i nije se potrudila da rešava probleme. Štaviše, samo ih je gomilala. Građani očekuju da promene, zbog kojih su glasali, budu i sprovedene.

* Koliko vlada može da bude uspešna ako su ključni akteri u njoj Dačić, Vučić i Dinkić koji su se žestoko sukobljavali u kampanji?

- U kampanji niko ne govori pozitivno o svom suparniku. Ako biste po tome cenili, onda u Srbiji niko ni sa kim ne bi mogao da sarađuje. Ali stanje u kojem se danas Srbija nalazi zahteva ozbiljnost i vlasti i opozicije. Moraju da ostave po strani sukobe pre kampanje, kako bi doprineli da država bolje funkcioniše.

* Mislite li da će tenzije da proključaju u Vojvodini posle odluke Ustavnog suda da se ukinu pojedine odredbe Statuta?

- Mislim da je u sve to uključen DS. Kad su radili na Statutu Vojvodine, upozoravali smo ih da rade protiv Ustava. Ustavni sud, koji je maltene i birala DS, presudio je tako. Sad se vojvođanski političari obrušavaju na novu vlast, i to bi moglo da podigne tenziju. Ali ko uopšte sme da napada Ustavni sud? To je najvažniji organ sudske vlasti i njegove odluke su konačne, sviđale se nekome ili ne. Politički moćnici misle da im je sve dozvoljeno.

* Da li ćete preispitati sumnjive privatizacije i podneti dokaze o izbornoj krađi, kako ste najavljivali u kampanji? Kada ćete vladu upoznati sa tim saznanjima?

- To moje obećanje valjda je trebalo da bude obećanje svakog političara. Neću svakako loviti veštice i istrebljivati političke protivnike, ali ovom narodu neko duguje pravdu. Ja sam i pobedio zato što je bilo mnogo nepravde. Nemoguće je da ovoliki kriminal ostane nekažnjen. Postali smo najkorumpiranija država u Evropi. Sigurno ću uskoro podneti dokaze o sumnjivim privatizacijama. To što sam pobedio nikako ne znači da ću da zaboravim izbornu krađu. To što je vlast promenjena ne znači da ćemo zaboraviti desetine milijardi koje su isparile. Pružiću vladi konkretne podatke o zloupotrebama u privatizaciji. Ali neću da budem tužilac, svako u Srbiji treba da radi svoj posao. Nemoguće je da se ovoliki kriminal razvije bez uticaja korupcije. Ovde su raznorazne bande radile šta su htele u dosluhu sa političarima. Gledali su kako Šarić kupuje pola Srbije, a prstom nisu makli. Preduzeća su nestajala preko noći.

* Ko vam je dostavljao te podatke, kada ste se javno žalili da vam obaveštajne službe šalju smešne izveštaje? Hoće li biti radikalnih rezova u bezbednosnim agencijama?

- Delimično sam prestao da komuniciram sa nekim službama. Moram da priznam da dve službe rade po svom. Neću da ih imenujem, ali će tako moći još neko vreme. Kako god da se formiraju službe, ja im nisam suprotstavljen. Ali moraju da shvate da kao što ja poštujem direktore agencija, tako oni moraju da poštuju predsednika Srbije. To što ih je postavila neka partija, ne daje im pravo da čuvaju svoju stranku, a ne Srbiju. Oni moraju da rade svoj osnovni posao. Ne interesuje me ko je s kim popio kafu ili ručao, ko ima ljubavnika ili ljubavnicu. Zanima me ko radi protiv ove države, kakvi su nam odbrambeni sistemi. Na tome ću insistirati. Čujem da su u BIA masovno bacali materijal u džakovima, a kad sam došao u predsedništvo zatekao sam seckalicu za papir.

* Deo javnosti se obrušio i na biografije vaših najbližih saradnika. Da li ste, možda, mogli da odaberete drugačije?

- Ne znam kome od njih mogu nešto da zamere. Neka se obrate meni i kažu mi da sam loš čovek zato što imam takve savetnike. Šta mogu da zamere generalu Simiću? To što se nekom ne sviđaju moji saradnici, ne znači da moram da ih menjam. Da su oni poverovali u ono što je pisano o meni, ne bi nikad ni došli u ovu zgradu. Na to se uopšte i ne obazirem. U nekim medijima vodi se treći krug predsedničkih izbora. Izgleda da za njih još nisam pobedio.

* Dolaze li vam dojučerašnje partijske kolege da se savetuju sa vama?

- Dolaze na kafu kad imam vremena. Ići ću i u druge stranke, ako me pozovu. Formalno i faktički prestao sam da budem predsednik SNS, ali moje srce je tamo. Ne mogu da kažem da mi je svejedno hoće li oni da napreduju ili ne.

VUČIĆ BI MOGAO DA VODI BEZBEDNOST, TO BI BILO KORISNO

* HOĆE li Aleksandar Vučić biti sekretar u Savetu za nacionalnu bezbednost? On je najavio da će o tome da se savetuje sa vama.

- Mi smo dvadeset godina nerazdvojni, imamo iste ideje. Državu kakvu smo zajednički zamislili, zajedno ćemo i da gradimo. Ja sa jedne, on sa druge funkcije. Sarađivaćemo veoma blisko. On je čovek u koga imam najveće poverenje. Imao bih poverenja u njega i da bude predsednik vlade, zaslužio je da obavlja veliki posao i potpuno je sposoban da radi to što ste rekli. Nisam imenovao šefa kabineta dok se ne promene uslovi za imenovanje na tu funkciju. On je, po automatizmu, sekretar Saveta za nacionalnu bezbednost. To mi je uvek smetalo. Pošto predsednik države mora da bude na izvoru informacija. Zato ću i tražiti od Skupštine da promeni tu odluku i da ja imenujem sekretara za nacionalnu bezbednost. A onda bi to mogao da bude Vučić. To bi nas još više učvrstilo u funkcionisanju. To bi bilo korisno za Srbiju.

NE DAMO “POLITIKU“ I “NOVOSTI“ FANTOMIMA

* ŠTA će država konkretno da učini da zaštiti svoj kapital u „Politici“ i „Novostima“?

- Oni koji duguju po trista miliona evra imaju pare da preko noći kupuju „Politiku“ ili „Novosti“. To me boli. To su ugledne kuće na koje je oko bacila politika. Pojave se odnekud fantomske firme da kupuju medijske nacionalne institucije, poput vaše kuće i „Politike“. Kada je 1991. podržavljena „Politika“, poslanici su u Skupštini govorili danima kako bi odložili tu odluku. Danas se niko živ ne čuje kada najstarije novine na Balkanu prelaze u ruke funkcionera DS, sakrivenih iza svojih prijatelja kojima su omogućili da izgrade imperiju. Ova država to ne sme da dozvoli. Neka se sad zapitaju oni koji su zaduženi za sprečavanje monopola i Agencija za privredne registre. Ovo stanje u kom nema vlade, trajaće samo deset dana. Oni koji teže da sve medije stave pod svoju kontrolu, neka znaju da građani jednog dana to neće moći da trpe.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (158)

Ratko,Banjaluka

18.07.2012. 21:09

Bogami kako si poceo,sa dusmanima se druziti,slaba je ntvoja borba.Jadni oni Srbi dok se ti izboris.

atlas2000

18.07.2012. 21:12

Au, ala namlati gluposti. "Silom vratiti Kosovo", hahaha, a koja sila, hahaha! "Ne mogu od nas to da traze", hahaha, pa mogu, ne uclanjuje se Srbija u EU, nego obratno, hahahaha! "Samoproglasena drzava" koju je priznalo do sada mnostvo drugih drzava i to najvece i najutjecajnije, hahahaha! Stvarno, je li itko uopce moze pomisliti da ovakva stajalista mogu ISTA donijeti pozitivno Srbiji...?

goksi R,Srpska

18.07.2012. 22:08

@atlas2000 - E atlasu iz koje si ti ere pa ne znas da je Kosovo i Metohija bila i bice Srpsko,Osmanlije su otimale ko i Ameri sad ali opet cemo ga vratiti gde mu je mjesto utuvi to atlasu i ostali.

Milan

19.07.2012. 00:02

@atlas2000 - Kad neucen covek pokusava da uci drugog...Kad se vec zoves atlas, uzmi isti i videces da sunajvece i najjace zemlje Kina, Rusija, Indija...I sve tri ne priznaju Kosovo, vec cvrsto stoje iza toga da je Kosovo deo Srbije

grejzi

19.07.2012. 00:45

@atlas2000 - atlas, ne brini ti srpsku brigu. idi u tu tvoju ljepu pa prosipaj mudrosti. hvala bogu niko te nije pitao za misljenje.

Radovan

19.07.2012. 01:17

@atlas2000 - Pa,kad su vama priznali drzavu atlas,nista vise ne moze iznenaditi.

Miro Markovic

19.07.2012. 01:58

@atlas2000 - @atlas. Da imas ..da, ti bi ovde dosao da komentarises pod tvojim punim imenom i prezimenom. Kao takav mozes da pises sta ti 'gazda' kaze, ali si proziran kao staklo na prozoru. Nedavno Ban Kim Moon je ponovio da Rezolucija 1244 SB OUN jos vazi a po njoj je KiM deo Srbije. To ne mogu zemlje, koje su "priznale" KiM pod pritiskom Amerike, da promene. Od 197 zemlja sveta, koje su clanice OUN, manje od polovine je "priznalo" NATO-vsku koloniju "Kosovo", a ostale nisu i nece, ha ha ha ha!!!!

Lala

19.07.2012. 05:00

@atlas2000 - Kada vidim da Rusi, Kinezi ili Indijci "uvode Demokratiju" vojnom silom u nekom delu ove planete kao sto to rade Ameri onda cu i verovati da nesto znaci sto nisu priznali nezavisnost za Kosovo .

atlas2000

19.07.2012. 06:11

@atlas2000 - Sve tri spomenute zemlje imaju veliki politički interes i korist i od Kosova i od Srbije, hahaha! Šteta samo sve te tri "sile" nisu vrijedne koliko US i EU!

Voja

19.07.2012. 10:20

@atlas2000 - Atlasu po tvom komentaru ocito se vidi da si Hrvat , pa kad ste vi sprecili da se Krajina proglasi nezavisna i odcepi od Hrvatske , zasto to nebi i Srbija uspela nezaboravi Srbija je veca i brojnija nego Hrvatska , ali Srbija nece Oluju nego na miran i demokratski nacin jer iza nje nestoje Ameri , Nemci , Englezi i ko , vec Rusija Kina Indija i Ujedinjene nacije  koje su organizovane od bivse YU i Srbije sa Titom.

atlas2000

19.07.2012. 14:57

@atlas2000 - "Srbija neće oluju, jer nema vojsku za to"!!!!! Kako kaže Branko V. Radičević, "igra beše jedino nam blago", hahaha! Točno ja jesam Hrvat, a Srbi su bojniji jer je masovno protjerivanje Hrvata trajalo u obje "juge", pa zato preko 4 milijuna Hrvata živi vani! Srbi nisu odlazili, jer je oba puta "jugoslavija" doista i bila samo srboslavija!

aleksandar

19.07.2012. 15:03

@atlas2000 - itko nemoze pomisliti ali niko u Srbiji drugacije nemisli, Tomislav Nikolic lepo prica videcemo sta ce uradti ovakva stajalista za tebe sigurno nisu dobra ali za mene su ovakvi stavovi savrseni i jedini normalni. Uostalom isti takvi stavovi su po pitanju Like, Dalmacije, Banije, Slavonije, Zapadnog Srema, Bosne, Crne gore, Makedonije, tako da neke stvari za koje ti mislis da su gotove jos nisu ni pocele. Drugim recima teracemo se mi jos dugo, jednom ce doci i nasih 5 minuta i vreme za naplatu.

Micko

18.07.2012. 21:55

Svaka ti cast Nikolicu, samo napred. Radices ti tvoj posao jako dobro, jer ti volis nasu zmelju i zato ces sa ljubavlju voditi je ka pravom putu.

niš

18.07.2012. 22:46

@dragaana - Ovo šta se dešava sa francuzom to je poruka koju šalje vlast. Idi bre ceo svet će da nas zdobi. Kakva sila, čija sila. Narod je gladan i umoran od sile.

Dusko

19.07.2012. 01:55

@zare5 - Samo ti lezi kod kuce i napravi jedva jedno dete pa ce ti pomoci i Nikolic sigurno.Slab si politicar odmah se vidi po proceni ljudi.

brasa

19.07.2012. 03:49

@zare5 - Bravo Predsednice:Kad citam izjave od Nikolica podseca me na najpostenijeg politicara Srbije"Kostunica"Nadam se da ce da obavi veoma dobar posao:da nije Kotunice koji je progurao u Ustav Srbije da je Kosovo deo Srbije mogli bi smo da se slikamo:Nikolic je covek od reci:konacno da imamo dobrog Predsednika.Nije to Tadic da se ulizuje zapadu i radio protiiv interesa Srbije.Pruzio je ruku Taciju i cestitao na sve ono sto jeTaci uradio Srbima na Kosovu,T.Organima,ubijanje Srba itd.T.N.Dostojan covek

Станко

18.07.2012. 22:32

Коначно један интервју неког нашег државника који ме учинио поносним што сам Србин! Томо, дај Боже да испуниш 10 одсто од овога што рече. Одличан интервју!

grejzi

19.07.2012. 00:42

@Станко - Potpuno se slazem sa tobom Stanko. posle onih izjava o kosmetu, trebalo je da cujemo neke objasnjenja! samo cvrsto Tomo!

Srbin

19.07.2012. 04:46

@Станко - Stanko tako je i meni bilo dok sam citao intervju. Stvarno mu je svaka ka u Njegosa.Jedva sam cekao da vidim koliko ce (ponovo) negativnih komentara dobiti, medjutim vidim da ga ljudi sada shvataju ozbiljije.Svaka cast gospodine predsednice.

blaza

18.07.2012. 23:25

@Karmelita - Sigurno brze idemo ka EU, nego sa Tadicem. Malo razmislite koliko je Nikolic mudro poceo kao predsednik, i zasto insistira da ucvscujemo prijateljstva sa drzavama van EU, nije bez razloga verujte, a to sve ide nama u korist.

ostap bender

19.07.2012. 00:28

@Karmelita - Idi, bre ženo sama u tu EU, šta će ti Nikolić, nisi mala. Uostalom, neka de vodi Tadić...

mara

18.07.2012. 23:08

..pitam se, pitam sta je bilo sa obecanjem T.Nikolica da ce, ako on bude predsednik, uhvatiti sve one koji su "pokrali" glasove...isti ovaj Vucic je mahao nekim dzakovima sa listicima...i, sta je bilo dalje...toliko o njihovoj doslednosti... i njihovim " strucnim " kadrovima...

Djuros

19.07.2012. 02:50

@mara - To što sam pobedio nikako ne znači da ću da zaboravim izbornu krađu. ;)

Olivera

19.07.2012. 02:59

@mara - Pitanje: Da li ćete preispitati sumnjive privatizacije i podneti dokaze o izbornoj krađi, kako ste najavljivali u kampanji? Kada ćete vladu upoznati sa tim saznanjima?Odgovor: To što sam pobedio nikako ne znači da ću da zaboravim izbornu krađu. To što je vlast promenjena ne znači da ćemo zaboraviti desetine milijardi koje su isparile.

Miki

18.07.2012. 23:22

hmm bas pre neki dan rece kako nece vise biti predsednik na kosovu a sada kao poceo da brani i da se bori za njega......

Aleksandar Popovic

18.07.2012. 23:25

Kako to rece B. Pajtic, T. Nikolic se sve bolje snalazi na predsednickoj funkciji. Intervju je sasvim konkretan, a Nikolic jasan i u pogledu spoljne i unutrasnje politike, borbe protiv korupcije, pristupa kosovskom pitanju sa stanovista interesa drzave Srbije... Sve do sudbine "Politike" i "Novosti". Nikolicu jos nedostaje nova Vlada koja bi takodje pre svega mislila o interesima gradjana i zemlje. A manje da se dodvorava stranim zemljama i njihovim liderima.

Zoran

19.07.2012. 09:21

@Aleksandar Popovic - Kakve veze ima B.Pajtić?Kako sada predsednika Srbije izjednačavaš sa minimalističkom personom?

Pikljon

18.07.2012. 23:41

Prijatno sam iznenadjen.Nikolic ce nas sigurno uvesti u EU.On postuje samog sebe a sa tim pristupom i Srbiju.To je najveca garancija, sta smo dobili od srpskih ulizica.Samo kamen oko vrata.Cela srbija mora da ide na kurs demokratije da bi shvatili da se ulizivanjem stize samo u slepi sokak.To moraju svi srpski ucitelji u osnovnoj skoli hitno da iznesu ispred razreda.Popustanje,ulizivanje i kretanje kako vetar duva NIJE DEMOKRATIJA.I na kraju da znate samo jedan put postoji -DOSTOJANSTVO!!!

atlas2000

19.07.2012. 06:15

@Pikljon - Nikolić će da vas odvede u "crnu rupu"! Trebao bi bar nešto naučiti od Obrenovića, jer je on je uspostavio državu Srbiju, a ne Krađorđe! Karađorđe je izgubio bio rat, a život mu je oduzeo njegov kum Obrenović! Istodobno, Obrenović je ostvario suverenitet "ulizivanjem", "podkupljivanjem", svim mogućim sredstvima, ali uspio! Grobar, samo malti praznu slamu, niti sile, niti novca niti ičeg ne stoji iza njegovih riječi!

Josko

19.07.2012. 12:45

@Pikljon - @Pikljon: Da, Srbija i Srbi su puni tvog dostojnstva. Nazalost nigdje to ne mogu izvesti i prodati a u nebeskoj zemlji, od toga se ne moze zivjeti.Eto barem, nazdravlje s vasim dostojanstvom!

Aha

19.07.2012. 14:31

@Pikljon - vidim kako se ulizivanjem drzava lepo razvija, svaki dan neko skoci s mosta iz ocaja. Sto smo manje dostojanstveni to gore zivimo. Postuj sebe da bi te drugi postovali-ovo znaju i klinci u osnovnoj skoli. Da li bi pristali da vam neko ukine svu slobodu, a da vam obeca da nikada necete biti gladni?

ado

19.07.2012. 00:06

kosovo je drzava to je cista cinjenica,i nikolic je svestan toga i samo moze da prica prazne price...

Delija

19.07.2012. 02:40

@ado - Kao što je Republika Srpska država, to je činjenica i svestan si toga .

Gale

19.07.2012. 08:37

@ado - Ado, ignorišeš realnost. Ko živi u iluzijama, ne ide daleko jer pada u provaliju. Vi zapravo nikada nećete imati državu, jer nikada nećete postati članica UN-a. Možda jednog dana Srbija dobije totalno izdajničku vlast ali će Rusija i Kina biti stalne članice SB-a, dok je UN-a.

ranko75

19.07.2012. 08:49

@ado - Kosovo je daleko do drzave, kao Taci do pristojnog i solidnog coveka. Zacudjuje da ti zelis da oni budu drzava i da se mi sa time pomirimo, znaci da si ti neki neprijatelj srba i Srbije.

siki

19.07.2012. 08:51

@ado - Kosovo nije drzava niti ce ikada biti. Trenutno je okupirana ali to ce trajati jos max 5 godina a onda ce se sva vojska sa njega povuci... i onda cete shvatiti da su vas saveznici napustili jer su se i njihove drzave urusile i ostale u senci Kine, Rusije, Indije, Brazila koje su svakim danom sve jace i jace i koje ce pomoci Srbiji da povrati sve izgubljene teritorije koje su joj oduvek pripadale. Budi sretan ako ti i Albanija ostane drzava!

jasna Jasna

19.07.2012. 00:58

Posle one kanonade uvreda, lazi, podmetanja u toku izborne kampanje, sta sada reci. Valjda je dovoljno to sto ce, nakon iznosenja ovih cinjenica i stavova, bar polovina stanovnistva stati iza Vas i svojski Vam pomoci da konacno izgradimo zemlju po meri naseg naroda.

dušan

19.07.2012. 01:23

Ja brate ovome Nikoliću ništa više ne verujem...svaki dan demantuje sam sebe, priča o nekim službama koje rade protiv njega,sad kaže da možda krađa glasova nije bitna, o KiM nema ni minimalnu ideju,nestručan je,bez autoriteta,izgleda izgubljen među svetskim ajkulama...ide po slavama i vašarima dok zemlja nema ni ko da je predstavlja u svetu....daj Bože da se prevarim ali ovo mi izgleda poslednji čin u predaji KiM...

Aleksandar K.

19.07.2012. 01:36

Ali nije još rekao na čijoj će se strani boriti !! to će biti tek iznenadjenje!!

Dusko

19.07.2012. 01:52

Ovaj covek kao i svi iz SNS pricaju sve nesto u krug.Pa Kosovo je deo Srbije ti nekad rece.Sta mi vise sastancis.

perica

19.07.2012. 04:49

Problemi su veliki i razumljivi posle podlog urusavanja bas svega u Srbiji ,meni je dosta i ovo u odnosu na dosad i cinimi se da ce Nikolic ipak da promeni dosta.Zato podrska!

cile

19.07.2012. 05:55

Intervju je dobar i njegove reči lepo zvuče. A koliko je to ostvarljivo što predsednik priča. Mislim da u pola od ovog što je rekao ni sam ne veruje da može da se ostvari. Ali, videćemo..........

milka

19.07.2012. 07:05

tomo nado srpska ako je vec tako kako kazes nemoj da dozvolis da ti cume diriguje u surcinu stao je iza napredne stranke i haos pravi i sve kaze posle nisam nisam,kao i nebojsa stefanovic kaze cume nema veze s tim,Tomo urazumi ih teraj bagru od sebe da nebi nastradao i ti i mi,pozdrav

baja

19.07.2012. 07:14

...ima jedna stara izreka:"nikada ne šalji dete(borko s.) da ti završi ozbiljan posao!"

Mali bata

19.07.2012. 07:49

Ako pregovori i politika nije uspela, mora da nastavimo sa diplomatijom.

Momčilo Sekulić

19.07.2012. 08:07

Toma Nikolić hoće da se bori za Kosovo??opet prazne priče naših vrlih političara !!kao oni se nešto pitaju,nisu ništa naučili na Miloševićevom primeru!!mnogo su pametniji kada ćute,ne gurajte prst u oko međunarodnoj zajednici ,dosta nam je bilo Miloševića!!Tomo ti si predsednik jedne male i siromašne zemlje u svakom pogledu,!!nadam se da će u dogledno vreme doći na vlast političar svestan vremena u kojem živimo,realan i pošten!!

drzavnik

19.07.2012. 08:22

Izuzev nekih ranih izjava kao predsjednik Srbije, Toma je prijatno iznenadjenje. Kljucno ce biti njegovo ponasanje prema susjednim zemljama regiona. Za sada, izgleda da se ne boji ni kriminala ni sigurnosnih mafijasa iz BIA-e.

Нови српски шеф без бубица!

19.07.2012. 08:31

Da budem precizniji taj dan kad sef bezbednosti se nadje iza zatvorenih vrata, dali ce to biti pristinski, haski ili skandinavski zatvor, nije bitno, a pregovori vodicese na zadnjem mestu zlocina u skandinaviji. Obecao sam da ce Srbija da zivi od mog rada koji ima podsku i od istoka i zapada. Razmislit dali zelite coveka kojeg zeli zapad, da lisi slobode ili saradjuje.

Vladimir Čobić

19.07.2012. 08:37

Uradi 10% od ovoga što si ovde izjavio i bićeš legenda! Od kako je postao Predsednik, Toma prosto briljira. Posle toliko godina, veliko, prijatno iznenadjenje u vrhu političkog života. Običan svet sve više staje na Tominu stranu. Koliko god je do iybora bio smušen, prevrtljiv, nejasan, toliko sada zaista briljira. I najvažnije - uliva veliku nadu.

AVED

19.07.2012. 08:45

Prazne price, bice kao 1999. ne daj Boze, oni pricaju, a nas bombarduju pod parolom sami ste trazili(referendum)! A nece se boriti ni Oni ni Njihova Deca!

L. A. Woman

19.07.2012. 09:14

Srbija ima sve i sposobne ljude koji nece da su u sluzbi kriminalnom rezimu sefa bezbednosti.

Pravda

19.07.2012. 09:19

Nisam politicki opredeljen, nisam glasao za Nikolica ali prosto sam odusevljen i njegovim i izjavama Vucica. Ljudi, CIZMA treba Srbinu.

tutinac

19.07.2012. 09:39

"Kud god da krenem tebi se vracam ponovo, Ko da mi otme iz moje duse Kosovo i Metohiju!?"

ibro

19.07.2012. 09:48

Sa silom danas da vračaš Kosovo danas to je malo morgen.Kad ste imali oružje niste mogli ništa a danas na obe strane oružje do grla teško,čak albanci bi došli do Pirota

Jabre

19.07.2012. 15:42

@ibro - Pa ako Kosmet spada pod crnomorski sliv onda je to sasvim moguće.

ibro

19.07.2012. 09:54

T.Nikolič je pošten a vizionar nije on pojma nema šta da radi sutra a kamo da ima viziju šta će biti posle 5-6 godina.Sve zna šta su radili ljudi a a sam nezna šta da radi

kondor

19.07.2012. 10:30

Ovo resenje sto predlaze g. Nikolic bice verovatno moguce ostvariti kada pljackasi tudjih prirodnih bogastava ostvare svoj cilj , kada iscrpe sve ono sto valja na KM . Nisu oni dosli da zastite kosovske albance , vec da poljackaju prirodne resurse na KM. Imate mnogo dokaza o pljackama prirodnih bogastava na KM . Dobro se zna ko su ti pljackasi , to rade po celom Svetu . Zato i postoji zlocinacka nato organizacija , ne stite oni interese naroda na tim podrucjima , vec vrse velike pljacke .

Asterix

19.07.2012. 10:47

Srbija je konačno dobila čoveka iz srca srbije, koji poznaje istoriju i srpske granice i boriće se za Kosovo. Jedino se njemu još može verovati.

laki

19.07.2012. 10:54

Sve cestitke presedniku SRBIJE T. NIKOLICU kako govori iskreno i posteno pred srpskim narodom ,i od sveg srca brani interese SRBIJE.

duxoni

19.07.2012. 11:02

Haha Novosti su promasile trebale su da stave ovaj intervju u rubriku zabava i razonoda jer evo ajde da vidimo sta ce on to da ispuni sto je ovde rekao,bas sam se nasmejao.

Ja - Ivan

19.07.2012. 14:40

@duxoni - Duxoni, nemogu da verujem da si ovoliko minusa dobio!To ti je valjda znak inteligencije naseg naroda ;-)P.S. Od mene imas plus ;-)

duxoni

19.07.2012. 19:00

@duxoni - JA-Ivan tek ce oni da lupaju sebi minse danas je 19.07.2012 videcemo a znam sigurno da nista od ovoga intervijua nece da se ostvari, nasi ljudi vole kada im neko uliva nadu makar i laznu...a ovaj je obecavao istragu o kradji na izborima smenu Tijanica...psi laju karavani prolaze.

Dr Mans

19.07.2012. 12:11

@Kum Arsa. - Sa Kosovom je prica odavno zavrsena. Treba samo promeniti par nepotrebnih recenica u nabrzinu sklepanom Kostunicinom Ustavu.

Milos

19.07.2012. 11:53

More kakvi pregovori okupi nas i idemo da se borimo bolje casno da ga izgubimo nego ovako sramno

Mali bata

19.07.2012. 12:15

Ako UN prihvate mandat zadaci posmatrca mogu biti prosireni za upotrebu svih diplomatskih i ekonomskih sankcija do vojne sile kako bi se obezbedilo postovanje dogovorenog.

duxoni

19.07.2012. 12:27

A sta bi sa kradjom glasova, sto su dzabe uzbunjivali i zavadjali narod? Sta da je neko nedaj boze poginuo ko bi odgovarao za to!?

Čedomir Činić

19.07.2012. 12:49

Na celu Srpske poitike bice visoko kvalifikovani ljudi koji su vrlo efikasni.

dejan

19.07.2012. 12:57

prica za glasove,a ne za realno bolji zivot gradjana.bolje ti nama kazi kada cemo ziveti kao normalni ljudi?samo pricate o kosovu,a sta je sa ostalim narodom?

imre agotic

19.07.2012. 14:07

@dejan - Bez Kosova isto kao bez Knina, bez Srpskog Sarajeva , bez Crne Gore, Vojvodine, sve je tebi ne bitno, samo kako da ti prodješ dobro, kog je briga za drugo...zato su neki pokupili sve , nama ostavili malo toga, zadužili zemlju, i kad si jadan tako, naravno da te nije za drugo briga, nego dal češ jesti i piti, dok su ti otmali ti si urlao da dodju na vlast, hodio po snegu po ulici , kukao za ljudska prva, sad živiš kao bednik, za to si se izborio...

dejan

19.07.2012. 16:12

@dejan - a zasta si se ti izborio?jel ovo zivot kojim zelis da zivis?25 godina srbija se bori ratovima za teritoriju i svaku je izgubila!svaku!jel treba i dalje da ratuje za teritoriju?ja mislim da smo dosta gubili,vreme je da drugacije pocnemo razmisljati da se ne bi ugasili.

mali djokica

19.07.2012. 12:58

tako je,bori se tomo do poslednjeg srbina,jedino ako te domaci izdajnici i starni placenici ne sprece

dušan

19.07.2012. 16:19

@mali djokica - ..do poslednjeg srbina!?..za kojeg ti neprijatelja radiš??

DS

19.07.2012. 13:01

Tadić je za sadašnjega "predsednika" (moj sigurno nije) bio gospodin čovek. A to što smo čoveka sa onakvom vizijom, energijom i inteligencijom, zamenili sa Nikolićem, je slika i prilika našega naroda. Ali meni je sve jedno, odoh u Nemačku, za školovane uvek ima nade a polupismeni ostaju u Srbiji da se čvare sa Nikolićem!

Kako da ne

19.07.2012. 14:13

@DS - Boris je divan, a narod je los? Mene bi bilo sramota da tako ponizavam narod, a da nasuprot tome glorifikujem politicara koji se naziva demokratom, koji je doveo drzavu do sloma i ponasao se kao diktator. I koga zanima gde Vi idete da se skolujete?

atlas2000

19.07.2012. 14:59

@DS - Čovjek je rekao istinu, a to što spadaš u "narod", pa strašno mi je žao!

miconi

19.07.2012. 15:46

@DS - Naravno da je taj tvoj predsednik gospodin. Mislim nosio se odlicno gospodski zato ti sad i bezis u nemacku jer ti nije ostavio ni hleb da zaradis, ja sam pobegao u italiju kad su ti tvoji dosli na vlast znao sam sta me ceka. Takvu demokratiju imam i ovde samo sto sam bio bolje placen u EU. imam bar neka prava a kod tog tvog bas nikakva.

jedan polupismen

19.07.2012. 16:19

@DS - Ne bežiš ti u Nemačku zato što si školovan, već zato što si koristio privilegije za nezakonite radnje ( da ne kažem lopovluk) dok je tvoj Boris Tadić bio na vlasti.

Vladimir

19.07.2012. 13:29

Ja sam glasao za bitku protiv siromastva i jednakosti gradjana da siromasni ne budu siromasni i bogatasi da prestanu da sahranjuju narod.Kada ce ta bitka?

rade

19.07.2012. 13:51

Predsedniče,predizborna kampanja je završena!Vreme je da nešto uradite...dosta više priča o tome ko je kriv!A možda je i bolje da Vi ništa ne preduzimate jer bilo čega se dotaknete to i uništite!

Mile

19.07.2012. 14:17

@rade - Ja sam pre izbora rekao da je Toma nula na kvadrat,, medjutim mislim da sam pogresio,, on je nula na kub... ;-))

Jabre

19.07.2012. 15:35

@rade - Pa žuti su vodili kampanju 10 godina i pomagali su Šiptarima da ostvare svoje snove, a sada vam je jedan interviju problematičan, truli ste.

rade

19.07.2012. 20:02

@rade - @jabre,stvarno si nemoguć!Pa barem JEDNU JEDINU stvar konkretnu da kažeš,samo ogovaraš šta si čuo,šta ti se sviđa itd.Žuti pomagali šiptare??!!..ti si za lečenje burazeru..ako ima leka za takve stvari..

leon

20.07.2012. 14:36

@rade - Jabre ,ti bre nemaš pojma , prestani da lupetaš koješta, deset godina su pokušavali normalizovati stvari što su vaši devedesetih uprskali a što takvi kao što si ti misle da to može mnogo brže to je već vaš problem, posle svega sada su vaši na vlasti i brzo će se videti koliko su sposobni....

TORCIDASPLIT

19.07.2012. 14:01

Svi ideali i obecanja sa kojima je dosao na vlast su pitanje vremena kad ce past u vodu jer upravo je doveden na vlast da "lakse" se odradi posao vezano za granice i sve ostale stvari koji su goruci problemi Srbije i di bi moglo bit dizanja naroda na noge...Jer kad nesto dogovori sto ne pase narodu onaj koji je do jucer vodiio i koji je bio najradikalniji nece biti tolike galame medju narodom...Zasto je Europa cestitala Nikolicu 4 sata prije kraja izbornog dana??

SLOBODAN

19.07.2012. 14:12

Nikolic je zaboravio 1999.prica o nekim pregovorima danas,a kada je bio podpredsednik vlade i dobrovoljac na Kosovu,govorio je da nema pregovora sa siptarskim teroristima.

Jabre

19.07.2012. 15:33

@SLOBODAN - Situacija se je promenila genijalcu, on je bio dobrovoljac a šta si ti i takvi što kritikuju radili ? Đinđić je na primer išao u Nemačku da moli da se ne prestaje sa bombardovanjem dok se neskine Slobedix sa vlasti ...

miconi

19.07.2012. 15:37

@SLOBODAN - Pa on ni nece da pregovara sipci ce dobiti ukor za ponasanje i ultimatum. Verovali ili ne.

dušan

19.07.2012. 16:16

@SLOBODAN - Dobrovoljac?!..nemoj molim te opet sa tim dobrovoljcima,lično sam video te pljačkaše u akciji..daleko im lepa kuća!A Đinđića pre nego što pomeneš operi dobro usta!

Petar

19.07.2012. 15:00

Nas novi predsednik pod hitno treba da ispita validnost svoje diplome i da dokaze tvrdnje da su izbori pokradeni!!! Tek tada moze da radi druge stvari ili u protivnom netreba da bude tu gde jeste!!!

Jabre

19.07.2012. 15:31

@Petar - Ako Boris Tadić koji je 10 godina studirao kod mame i tate nije morao ništa da dokazuje ne treba ni predsednik Nikolić.

Сандрина

19.07.2012. 15:45

@Petar - Petre, nije samo diploma jasan pokazatelj nečije inteligencije i umešnosti u poslu. Predsednik Brazila nema završenu ni srednju školu, pa je ipak na toj funkciji uspešniji od mnogih državnih zvaničnika koji imaju fakultetske diplome. Inače, piše se ne_treba a ne netreba. Sa razmakom dakle. To se uči u osnovnoj školi. Tužno je kako neko, ko očigledno ne pokazuje znanje koje nadmašuje obrazovanje osnovne škole, kritikuje druge zbog nedostatka fakultetskog obrazovanja.

mitar

19.07.2012. 15:45

@Petar - Petre,ocigledno si jedan od onih koji mnogo vruju pricama izdajnicke stranke ds,diploma ili ne Srbijom sada vlada Srbin pa i Srbiji su u srednjem veku vladali ljudi koji nisu imali skole ali su bili izuzetni vladari svojoj zemlji i naodu!!

dušan

19.07.2012. 16:13

@Petar - @Sandrina..naravno da diploma nije pokazatelj sposobnosti,ali ako neko ima lažnu diplomu onda to jasno pokazuje kakav je čovek!

Mad Max

19.07.2012. 17:49

@Petar - Ovo vazi za Petra i Dusana. Sigurno je Toma bolji , mnogo bolji covek i to nema potrebe da dokazuje, a posebno vama.Inace. Toma i vas Boki ne mogu da se uporede, a na kraju vama to ne bi ni prijalo. Umesto sto lupate i zamarate normalne ljude, bolje citajte i cutite.

dušan

19.07.2012. 18:13

@Petar - Ne znam da li si ti Max, ali da si Mad to se vidi iz svakog tvog komentara...

dušan

19.07.2012. 19:58

@Petar - @mitar...pa u tome je problem,što sada nije srednji vek..osim za pojedince!

rade

19.07.2012. 22:59

@Petar - @madmax....čitam tvoje komentare i malo mi mirišeš na nekog policajca...u svakom slučaju , smešan si i žalostan u tvojoj odbrani bez argumenata.

leon

20.07.2012. 13:42

@Petar - Mad Max , ti mi baš i ne deluješ normalno , na kraju krajeva sve ćemo videti vrlo brzo koliko oni vrede...

novopazarac

19.07.2012. 15:29

A Srbi, zašto je vas sramota da branite nezavisnost i integritet svoje zemjle? Pa to bi na vašem mjestu radio svaki civilizovan narod. Jedino Srbi neće da brane Kosovo u sastavu svoje Srbije?! Svi vam se smiju vjerujte, a i meni je neprijatno zbog vas takvih. Za poželjeti je imati takvog protivnika koji svoje ne brani.

Jabre

19.07.2012. 16:02

@novopazarac - Apsolutno si u pravu ali oni koji se protive borbi za Kosovo nisu Srbi već najniži među glodarima. Isti ti koji ne nauče svoju decu Srpski kada žive u drugoj zemlji jer ih je sramota pa pokušavaju da budu gospoda.

dušan

19.07.2012. 19:18

@novopazarac - @Jabre...koliko imaš bre godina...12? Čoveče, upecaš se na svaki mamac...samo ti veruješ da je ovaj iz Novog Pazara!

Jabre

19.07.2012. 19:41

@novopazarac - Pa imam 25 ali u pravu si, koliko se ovde ljudi predstavlja da su Srbi i ne znam šta a po komentarima bi mogli da budu iz Zagreba ili Tirane. Ali ne treba ni trpeti te gluposti jer je i to oblik rata koji vode protiv nas već 22 godine.

Odbrana

19.07.2012. 17:41

@srbin sa KiM - Slicno je i Milsevic "branio" Kosovo i na kraju je potpisao kapitulaciju, juna meseca 1999 god u Kumanovu.

Mad Max

19.07.2012. 17:45

@srbin sa KiM - Ti, lepotane, sigurno nisi sa Kosova, ko treba da te brani, mozda Boris Tadic i Borko Stefanovic. Pa pustite nove ljude da nesto urade, a sigurno hoce, to nije sporno, batalite vise to glupo lupetanje, koje mirise na DS. Ima vas vrlo malo koji vidite nesto sto normalni ljudi ne vide.

srbin sa KiM

19.07.2012. 18:10

@srbin sa KiM - @Mad Max...Nikolić i Dačić su me već branili na KiM i uništili i ono malo nade koju smo imali!Ako su oni za tebe "novi ljudi" onda je to tvoja zabluda,a za nas su završili za sva vremena!

Mad Max

19.07.2012. 20:42

@srbin sa KiM - Ko si ti i gde ti zivis majstore, tebe Toma nikada i nigde nije branio, ti si ocigledno zalutao u vremenu i prostoru. U svojoj ostrascenosti ste ti i jos par provokatora u stanju ceo dan da davite normalne ljude koji nesto rade. Bilo bi dobro da das malo, samo malo, vremena ovoj novoj vlasti pa ces videti koliko nisi u pravu, jer za svakog normalnog se vidi iz svakog poteza i Tome i Vucica da dolazi novo vreme, ali za vas provokatore, a nema vas puno, sve je zabava.

rade

19.07.2012. 21:30

@srbin sa KiM - Da, dolazi novo vreme gde sam Nikolić kaže da nikada neće biti predsednik u Prištini.Bolje ti je da razmisliš pre nego što napadaš bilo koga!

srbin sa KiM

19.07.2012. 21:34

@srbin sa KiM - Na KiM više ne živim baš jer su me takvi branili,sumljivi dobrovoljci umesto regularne vojske...da si ih samo video kakvi su, ne bi im uzeo ni orah iz ruke!Bilo je pravih boraca ali to sa ovima tvojima nema veze!

www

19.07.2012. 23:08

@srbin sa KiM - Mad Max@,sto se mene tice ti mozes da verujes, da ce deda mraz da spase Srbiju,odavno nismo u jednopartijskom jednoumlju,ako ti to nisu javili!

Miroslav

19.07.2012. 17:00

Ajd da vidimo i to čudo. Kosovo se ne brani sa onima u Briselu i Vašingtonu. A još ako budeš imao Borka Stefanovića u ''timu za borbu'' garant ćeš do kraja godine polagati granični kamen kod Merdara u društvu Tačija, Meri Vorlik, Štefana Filea, Kacina i ostalih.

martin

19.07.2012. 17:25

ne gubi vrijeme - Kosovo je proslost - koncetrisi svoje snage na ekomomiju i druge stvari......

MatijaBG LDP/DS

19.07.2012. 20:17

@seljakLA - Ako budes dolazio,molim te,pripazi da za tobom ne dodje i F/16,pa da se sve zavrsi kao u Kninu,Pristini,zapadnoj Bosni.......oprosti ako sam neku od vasih herojskih pobeda izostavio,nije namerno:)).....molim te reci mi kad vec dolazis 2012,gde si bio 95/te,1999/te....junacino iz Ratkovih brigada....

silni

20.07.2012. 07:44

@seljakLA - Bravo Matija. Šta da nas ovaj Toma vodi u neke nove bitke. Fuj. Koga taj da vodi. Setite se da su ustaše bile skoro ušle u Banja luku po njihovom junaštvu. Regularna vojska ima da se trenira al dobrovoljcima nikada više dati Srbiju u ruke.

seni

20.07.2012. 15:25

@seljakLA - pa kad si u LA onda svrati do kockarnice pa pokusaj rulet ruski

dejan l. vuksanovic

19.07.2012. 18:39

Stav Srbske drzavne uprave/Niukolicev mora biti za KiM da bez rezolucije 1244 nema ikakvog dogovora sa siptarima!Ujediniti se mora sa Rusijom u Liberalni Savez. Pare ce od Rusa biti mnogo puta vece nego od EU sa mnogo manjim diktatom.Stav prema EU da bude u EU samo zajednicki sa Rusijom i to u suglasenim politickim i ekonomskim uslovima!Kako ce se tada stvari pokrenuti nabolje!Svesti politicke odnose sa zemljama koje su prihvatile siptarsku otimacinu na nivo konzulata a sa okruzenjem na nul

zauvek branilac

19.07.2012. 20:02

"Predsednik Srbije Tomislav Nikolić: Pozvaću UN da se uključe u pregovore" U pregovore bi se morala uključiti i 63. padobranska, radi učvršćivanja mira!

seni

20.07.2012. 15:23

@zauvek branilac - pazi da se ne zaledi 63 padobranska jer u sibiru je kako sam cuo veoma hladno

srbo

19.07.2012. 20:09

to predsednice..a sluzbe.... su iste one koje su uhapsile zvonka veselinovica koji sta je da je ipak je pomagao srbima dole ...i pokusale na razne nacine da SNSdiskredituju pred izbore.....ne zaboravite to kad budu dobijali otpusne liste tadicevi poslusnici u istim sluzbama...uostalom narod ih nece

leon

20.07.2012. 13:46

@Boris Tadić - Živ bio pa video koliko ćega Tomo odbraniti. Čovek koji ima brži jezik od pameti nemože mnogo dobrog doneti....

carapan

19.07.2012. 20:17

Ako se neko seca prve izjave Nikolica kada je kosovo proglasilo nezavisnost,,Ja se secam,,,

Mile

19.07.2012. 20:51

@carapan - Nikolic na mitngu: ,, Svi sto smo se sakupili ovde dacemo zavet pred Bogom da ce mo vratiti Kosovo,, bla,bla, blaaa. Koga ljudi biraju za presednika, pa to je van svake pameti, u Srbiji,, ;-))

Ratko,Banjaluka

19.07.2012. 20:23

Cudi me da nema MatijeBG,ili je promenio nadimak?na primer Montenegrian,mile,zagrebcanka,Tajo CG,milos itd.

zlopamtilo

20.07.2012. 21:07

"...ako neko u sledećih dva meseca vidi Zorana Đinđica,neka mu poruči da je i Tito dva maseca pre..."...Šta reći?Ovaj čovek će da brani stabilnost zemlje??Pa zar vi to još verujete???