Nikolić: Ja se ne bih rukovao sa Tačijem

Tanjug

09. 07. 2012. u 15:04

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić izjavio je danas da mu je lider DS Boris Tadić najavio odlazak na Kroacija samit ali ne i nameru da se rukuje sa kosovskim premijerom

BEOGRAD - Predsednik Srbije Tomislav Nikolić izjavio je danas da mu je lider DS Boris Tadić najavio odlazak na Kroacija samit u Dubrovniku ali ne i nameru da se rukuje sa kosovskim premijerom Hašimom Tačijem i istakao da se on ne bi rukovao sa Tačijem.

Nikolić je novinarima posle razgovora sa patrijarhom Irinejom rekao da bi on Tadiću preporučio da se ne rukuje sa Tačijem budući da je reč o osobi koja se sumnjiči za veoma teška krivična dela.

"To je neki njegov (Tadićev) lični potez, o tome sam danas razgovarao sa predstavnikom Stejt departmenta i rekao da ne znam šta je gospodin Tadić time želeo, izuzev da možda pokaže da je on pozvan a da ja tamo ne mogu. Međutim, ono što ja ne mogu izgleda da on može: ja ne mogu da se rukujem sa onim za koga se govori da je činio zločine nad Srbima dok se ne utvrdi da li je ili nije", kazao je Nikolić.

Predsednik Srbije je istakao da je Tadić kao građanin imao pravo da ide gde hoće, ali je podsetio da je upravo lider demokrata kreator politike da Srbija ne učestvuje na skupovima na kojima učestvuju predstavnici vlade u Prištini.

"Mislim da možemo da smirimo strasti u Srbiji. Oko pitanja Kosova razgovarao sam sa njegovom svetošću i rekao mu da nam treba neka vrsta konsenzusa a on je rekao da Crkva nikada neće izbeći da i sama preuzme odgovornost", rekao je Nikolić i dodao da pod konsenzusom podrazumeva pre svega dogovor parlametarnih stranaka o rešenju problema Kosova.

Tadić je u subotu boravio na "Kroacija samitu" u Dubrovniku, kome nije prisustvovao niko od zvaničnika Srbije.

Tom prilikom Tadić se rukovao sa Tačijem, koji je takođe učestvovao na samitu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (66)

rade

09.07.2012. 15:38

...probudite predsednika!Hoću da čujem šta misli da uradi za KiM i šta još čeka,zašto ćuti o tome a ne šta misli o Tadiću!!!

Komadant Mark

09.07.2012. 16:09

@rade - Cekaj malo. Jos nije dobio jasne instrukcije spolja. Jel si cuo reakciju na desavanja u Urosevcu. Protestvovao je ! Kao Jeljcin 1999 god kad bombardovase Jugoslaviju. Energicno i silno se protivio Amerima!

Mex

09.07.2012. 17:02

@rade - rade , ovaj je predsednik 30 dana i nista nije uradio . A onaj drugi je bio nekoliko Godina i sve rasprodao uz duzna izvinjenja . E sad skontaj rade da nema Madjionicara u Srbiji koji mogu tu silnu demokratiju izkoreniti .

Nikola Totović

09.07.2012. 17:30

@rade - Pa, vi očigledno imate mnogo dobro mišljenje o Nikoliću kada očekujete da reši problem Kosova za mesec dana, a vaš ga predsednik nije rešio za 8 godina vlasti i 4 godine predsednikovanja.

rade

09.07.2012. 17:49

@rade - da da ..Tadić je rasprodao vrhunske srpske fabrike,izgubio KiM,sve je on kriv...samo ja se sećam malo drugačije...pre DS nijedna fabrika nije radila,bili smo izolovani od sveta,sa Kosova su nam proterali vojsku kao nikad u istoriji...bili smo sprdnja i najbednijim narodima....

Mex

09.07.2012. 20:20

@rade - rade , imas slabu memoriju , ili mozda nisi dovoljno obavesten ( upucen ) u to sto pricas .

rade

09.07.2012. 23:44

@rade - umesto da me kritikuješ bez argumenata ubedime gde sam pogrešio..ili si ti pomešao Srbiju i Švajcarsku kad tvrdiš suprotno..

DJUBRETARKA

09.07.2012. 15:44

Kada se Dik Ceini bude rukovao sa Tacijen ...nakon toga mogu i srpski politicari tj. NIKAD.

atlas2000

09.07.2012. 17:00

@DJUBRETARKA - Koje veze Dick ima sa Tačijem? Tadić i Srbija, pa puno više! Ako misliš da ih opet masovno proterivate kao 1999, pa neće ići! To desetljeće je okončalo.

rade

09.07.2012. 15:58

@zis - ako Nikolić nikada nepruži ruku Tačiju a mi definitivno izgubimo sve na KiM ti ćeš možda biti srećan??!!Ja ne!...ja više imam poverenja u političara koji je spreman da na sebe uzma uvrede,psovke,pretnje a da bilo šta uradi za svoj narod...mi nismo izabrali Nikolića da se inati i bude kao ponosan već da bude pravi političar..što je za njega nedostižno!

Tečo

09.07.2012. 17:36

@zis - Stvarno govoriš gluposti, po tebi ako Nikolić pruži ruku Tačiju mi nećemo izgubiti gotovo izgubljeno Kosovo.Ja se onda pitam kako se nije setio Tadić da ranije pruži ruku zločincu i da se tako jednostavno reši najveći problem na Balkanu.

dušan

09.07.2012. 19:38

@zis - Tečo, ma tebi je izgleda važniji Nikolić od Srbije...kakve veze ima rukovanje?Problem je što se Nikolić ne rukuje nisakim!...čovek totalno odsutan i nesposoban....gledaj upravo sada vesti i videćeš kako se transformiše svakih pola sata..

Pravo lice

09.07.2012. 15:47

"..ali je podsetio da je upravo lider demokrata kreator politike da Srbija ne učestvuje na skupovima na kojima učestvuju predstavnici vlade u Prištini." - Tada mu je odgovaralo da narod misli kako se on bori za Kosovo, a sad je pokazao svoje pravo lice. I još kaže da je dobro to što se rukovao sa zločincem.

duxoni

09.07.2012. 15:58

Tek ce nova vlada da pokaze pravo lice,samo polako vi koji ste glasali za sns ima da de razocarate evo ameri kampuju vec dve nedelje kod predsednika u kancelariji.

sandra

09.07.2012. 16:05

Ne znam zaista šta je taj potez trebao da predstavlja i šta je Tadić mislio da može time postići, ali važno je da se bar sadašnji predsednik još služi zdravim razumom ida mu takve stvari ne padaju na pamet.

britka

09.07.2012. 16:08

Državni vrh Srbije nije prisustvovao samitu iz razloga što je na isto mesto pozvan neko ko je optužen za najgore zločine nad našim narodom. A onda se pojavi bivši predsednik i pruži mu ruku. Baš me interesuje da li bi se tako poneo bilo koji bivši predsednik ijedne nama susedne države?

dušan

09.07.2012. 17:41

@britka - srbi nisu prisustvovali ni na zasedanju avnoja kad su se pravile izmišljene granice i nove republike...čestitam Tadiću, a ostali treba da objasne zašto ignorišu dramatične događaje oko KiM..

britka

09.07.2012. 18:09

@britka - Ljudi koji su zmurili na situaciju oko KiM i gurali te probleme pod tepih više nisu na vlasti. Sada samo pružaju ruku nekome ko te probleme stvara. Ne vidim kojim ih argumentima braniš!

dušan

09.07.2012. 23:40

@britka - kojim argumentima?...pa zar su problemi na KiM počeli sa DS-om?Zar nismo pobegli sa KiM trčeći glavom bez obzira kad su i Dačić i Nikolić bili na vlasti?..pa gde vam je pamćenje???..zar sada ne ćute oko KiM kao ribe nego se prenemažu oko podele vlasti??..ili je i za to kriv Tadić?!

CezarMilan

09.07.2012. 16:11

Pošto je Tadić sada običan građanin, ovaj potez doživljavam kao njegovu privatnu stvar, a država i građani sa time nemaju veze.

mihailo

09.07.2012. 17:04

@CezarMilan - Ne i ne. On je bio predsednik drzave i uvek ce morati da stiti interese drzave kojom je predsedavao. U mnogim drzava predsednici kojima je istekao mandat i dalje se oslovljavaju sa "Predsednice". Prema tome ovo je krajnje licemeran potez i podrivanje drzavne politike jer je on i dalje predsednik partije koja cini okosnicu ove vlade do izbora nove...i to samo govori o njegovom shvatanju morala, duznosti i patriotizma i baca komplet novo svetlo na period njegovog predsedavanja drzavom.

Mex

09.07.2012. 17:10

@CezarMilan - Cezare , za drzavu me ne interesuje , al za gradjane jos kako . A mi smo svi gradjani Srbije i znamo pouzdano ko je i gde prodavao vitalne organe Srba gde i po koliko dolara .

CezarMilan

09.07.2012. 17:32

@CezarMilan - Mihajlo, apsolutno se slažem . Ipak, dobro je što je Tadić sada "bivši" i što svaka njegova reč ili potez ne znači i zvaničan stav države.

Nataša

09.07.2012. 19:02

@CezarMilan - On nije običan građanin već predsednik stranke koja bi rebalo da se izjasni da li podržava ovaj postupak svog predsednika, a nisam primetila da se neko oglasio.

lepi Cane

09.07.2012. 16:12

Menjaj sefa bezbednosti. Politika trazi profesionalnost i efikasne ljude koji su ciljno angazovani ne koji su se upleli u trazenju resenja.

Džoni

09.07.2012. 17:19

@lepi Cane - Gde ti nestade nik Čedomir Ćinić? Ili više ni sam ne znaš ni ko si ni šta si.

dalia

09.07.2012. 16:17

Naravno da se ne bi rukovao i ja ne znam ko bi normalan pružao ruku takvom čoveku. Jasno mi je da bi se Tadić možda ponovo redom izvinjavao, ali je pozicija predsednika ove države nešto mnogo odgovornije i sadržajnije.

Грчански Деспот

09.07.2012. 16:27

Naši najveći neprijatelji nisu neznalice i prostaci, već obrazovani ljudi ali prodane duše.eto dokaza od tzv.g Tadića.

xsenija

09.07.2012. 19:43

@Грчански Деспот - Nisu obrazovani ljudi neprijatelji nego oni koji se predstavljaju Srbima a oni to uopšte nisu i rade sve protiv Srbije i njenih interesa.

apotekar

09.07.2012. 16:31

Nikolić je, koliko vidim, čovek koji funkciju predsednika shvata ozbiljno i osoba koja želi da radi u interesu svog naroda, bez obzira šta će na to reći „dušebrižnici“ iz međunarodne zajednice. I meni je to korektno. Neću da gledam kako se moj predsednik rukuje sa zločincima i kako i sa njima razmenjuje osmehe. Valjda Tadić zato više i nije predsednik.

lepi Cane

09.07.2012. 16:34

Imam dve vesti jednu dobru i drugu manje dobru. Nikolic je rodjen za predsednika srbije, a losa strana je protivnici drhte.

Čarli

09.07.2012. 16:58

Nija ja se ne bih nikad rukovao s "Tačijem (zbog istorijskih posledica i poledica).

dragaana

09.07.2012. 17:09

U pravu ste sto se tice rukovanja,ali od Tadica se nista nije drugo ni moglo ocekivati.

zare5

09.07.2012. 17:11

Pa svako imalo normalan se nebi isao rukovati sa covekom koji je pocinio mnoge zlocine nad srbima na Kosovu.

Asteroid

09.07.2012. 17:13

Nažalost, retko kada u istoriji je srpski narod bio složan. Uvek je postojao neki oportunista.

Žužulen

09.07.2012. 17:34

Nije mi jasno čime demokrate ovo pravdaju? Samo nek mi niko ne kaže da je to civilizovano i demokratski. Nije civilizovano rukovati se sa nekim ko je optužen za trgovinu organima Srba sa KiM i nekim ko nam otima teritoriju. Ako je Borisu Tadiću to normalno i demokratski, onda smo mi stvarno jako izgubili tokom svih godina njegove vladavine.

bananica

09.07.2012. 17:36

Budimo malo realni! Šta kome u Srbiji danas predstavlja Boris Tadić? Čovek nije više u vlasti i može da radi šta hoće. Ako je imao želju da se rukuje sa Tačijem, eto sad ju je ostvario.

maki

09.07.2012. 17:39

Rukovanje sa Tačijem potpuno je nebitno. Bezveze trošimo energiju raspravljajući o tome, čak verujem da je to i bila Tadićeva namera da ga ne bi zaboravili. Ali, nećemo ga zaboraviti još dugo... Svaki put kad stignu računi i ja otvorim svoj novčanik njega ću se setiti. A Nikoliću ostaje da sakupi ono malo što je ostalo posle vladavine DS-a i da pokuša da nas što pre vrati iz mrtvih.

gaga

09.07.2012. 17:40

Mislim da predsednik Nikolić ne treba da odgovara na pitanja o čuvenom rukovanju. Ima Srbija veće i prave probleme.

xsenija

09.07.2012. 19:39

@gaga - Izvini ali ne slažem se sa tobom to nije neki glupi gest ovo je urađeno smišljeno pa i sad kad nije na vlasti on gleda kako da napakosti Srbiji.

milica srpkinja

09.07.2012. 18:48

Hoces hoces...prvo si pristao na uslov da se nece u Vladu zvati DSS i to je bio tvoj kraj .Sada samo slede ucene na koje ces brzo pristajati.Garant.

banopoljac

09.07.2012. 19:36

Uvreda za Srbiju i za Srpski rod,takav čin treba kazniti još samo kad se setim da je takav čovek nama vodio državu i nečudi me što ju je skroz upropastio

Rajko

09.07.2012. 19:57

Svaka čast predsedniče! Niko u Srbiji se ne bi rukovao sa takvim čovekom. Srpski narod nije osvetoljubiv, ali dugo pamti. neka nedela se ne mogu nikad zaboraviti.

Informacija!

09.07.2012. 20:01

Pratim ja ali puni zatvor ovde u Skandinaviji a sef bezbenosti nece da pomogne svoje. Kukavica samo prica i obecava. Čedomir Činić

prle

10.07.2012. 18:26

@Informacija! - bruka i sramota ko nas je do juce vodijo ovu Srbiju treba da vode pravi srbi a ne ovi sto su dosad vodili

leon

09.07.2012. 20:16

Tomo opet skupljaš poene na račun čoveka koji nešto radi za razliku od tebe koji se sakrivaš iza nekog nabeđenog patriotizma.....

Julija

09.07.2012. 20:39

Bez stida i trunke srama, to nije čovek to je beskičmenjak najobičniji. U tome i leži problem samo ne u njemu već u nama, što smo toj istoj personi verovali i dali svoje sudbine u ruke.

BOZEJKO

09.07.2012. 23:20

Pitanje se sad nameće samo od sebe, da li je Tadić iskoristio ovo rukovanje sa Tačijem da mu se izvine što je otkriveno da je on jedan od glavnih ljuvdi za trgovinu ljudskim organima i to uglavnom Srbskih civila sa područja Kosova i Metohije.

seja

10.07.2012. 00:17

Ma ja ne verujem da bi se jadan covek koji je bio u to vreme na Kosovu rukovao sa takvim covekom, ja bi njega odvela tamo da zivi, pa da vidimo njegovo licno misljenje i formalnost posle toga! Tako je Tomo ,sa njim nema razgovora, sa covekom kao stio je on nema rukovanja!! Ako hoce neku saradnju sto ne postave coveka koji nije ucestvovao u ratu nego provociraju da nas srozaju... nece moci!!!

zagreb

10.07.2012. 12:35

@seja - Što Nikolić ne pusti na slobodu studente, što su napali američko veleposlanstvo, ako je takav Srbin. Lako je reći ja se ne bi rukovao sa albancem ali se požurio rukovati s amerom koji mu dođe u Beograd i diktira mu u pero izjavu koju će pročitati. S njim se rukuje. Jadno. Na što ste spali, bijeda.

Peca R

10.07.2012. 03:18

Osudjujem Tadicevo rukovanje sa Tacijem ali Tomo ne pravi se mudar sada, Lako je biti general posle bitke.

Ljubica Ć.

10.07.2012. 16:55

Bruka i sramota.. eto ko je nama do "juče" vodio zemlju. Teško nama. Jedina uteha što smo ipak uspeli da ga "skinemo" sa trona.

ase tech

11.07.2012. 05:52

hoces, hoces Tomo,rukovaces se sa Zmijom,ali samo kad to bude njmu cejf...

cetnik

11.07.2012. 19:06

ogulin karlobak karlovac virovitica-vellika srbija-to je ideologija srpskog nacionalizmmaod koeg mi neodustajemo jer dotle su uvek bile granice naseg kralja aleksandra,