Dubrovnik: Tadić i Tači se rukovali

J. KNEŽEVIĆ

07. 07. 2012. u 10:41

Kroacija samit obeležio bivši predsednik. Lider DS nakon rukovanja sa Tačijem rekao da taj susret nema istorijski značaj

RUKOVANjE Borisa Tadića i Hašima Tačija obeležilo je u subotu sedmi Kroacija samit u Dubrovniku. Tadić i Tači prilikom rukovanja su razmenili nekoliko rečenica.

- Ovom susretu ne bih pridavao istorijski značaj, ali je dobro da se predstavnici dva naroda susreću, jer imamo problem koji moramo rešiti - kazao je Tadić. - Ako se taj problem ne reši svi će zaostajati i nanosiće se patnje generacijama koje dolaze.

Dolazak Borisa Tadića na Kroacija samit bio je prvorazredna politička senzacija, koja je zasenila sve druge događaje i rasprave na skupu. Cele noći između petka i subote američke diplomate nagovarale su Tadića da dođe na skup, gde se iznenada, u subotu rano ujutro, i pojavio.

Organizatori su priželjkivali da Tadić i Tači sednu i razgovaraju, ali to se nije dogodilo. Kosovski premijer je samo kratko rekao da je ”sada prekasno”.

DA LI JE DS PROMENIO POLITIKU Mandatar za sastav vlade Ivica Dačić pozvao je DS da se izjasni da li je promenila politiku sada kad je opoziciona stranka u odnosu na period kad je bila na vlasti. On je ocenio da je Tadić samo dao legitimet Tačiju jer protiv njega postoje sumnje da je umešan u trgovinu organima i dodao da je za njega potez Tadića apsolutna enigma. - Ako neko misli da je to dovoljno da se napravi velika koalicija, onda se vara jer ja nemam nameru da vraćam mandat. Ili će vlada biti formirana ili će se ići na nove izbore - rekao je Dačić.

Na pitanje kako tumači tvrdnje hrvatskih medija da je na samit došao pošto su ga na to ”nagovorile” američke diplomate, Tadić je odgovorio:

- To nema nikakve veze sa istinom. Došao sam na poziv organizatora.

Tadić je istakao da je na Kroacija samitu kao lider DS i, kako je rekao, ”ako hoćete, kao građanin, kao što su učestvovali i drugi bivši premijeri i predsednici”. Tadić je razgovarao sa predsednikom Hrvatske Ivom Josipovićem, premijerom Zoranom Milanovićem, kao i sa šefom švedske diplomatije Karlom Biltom i pomoćnikom američke države sekretarke Filipom Gordonom.

Filip Gordon, koji u nedelju dolazi u posetu Beogradu, rekao je da će Srbija morati da se pomiri sa realnošću demokratskog, suverenog, nezavisnog i multietničkog Kosova u sadašnjim granicama.

- Ni SAD, ni EU ne očekuju u ovoj fazi da Srbija prizna Kosovo - rekao je Gordon. - Ona to neće da učini. Ali očekujemo normalizaciju odnosa među dve zemlje.

On je pozvao vlast u Beogradu da ”prestane da podupire nelegalne bezbednosne i sudske strukture na severu Kosova”, kako bi se obezbedila sloboda kretanja za sve.

- Podela Kosova nije opcija, ni za Srbiju ni za Kosovo - kazao je Gordon.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (355)

Nenad

07.07.2012. 10:52

Iznenada je dobio pozid od ambasade SAD i nekih od EU jer mora da prisustvuje NATO samitu,

sreto

07.07.2012. 11:03

Tadic visoki srpski politicki zvanicnik??? hrvati jos nisu upoznati da je taj "visoki" zvanicnik u stvari VISOKI GUBITNIK, i da njegova "IZVINJENJA" vise se ne "pikaju" U kojem je svojstvu doputovao na skup? Dovoljno govori sastav ucesnika

Zika

07.07.2012. 11:07

Da smo pravna drzava i drzava koja drzi do sebe ovaj lik bi bio uhapsen momentalno pri povratku u Srbiju,ako se kojim slucajem susretne sa teroristom i ubicom Hasimom Tacijem!!!! Postoji i druga varijanta a to je da ostane u lijepoj njihovoj i da vise NIKADA ne kroci u Srbiju!!!

SteRed

07.07.2012. 11:11

Sta on ima da ide na Kroacija samit?Niti je vise predsednik, niti ce ikad vise biti!!!

dragan

07.07.2012. 11:21

Pa sta ce on tamo? Da se izvini taciju ?Kakva sramota !!!! Zasto cutimo vise, ide na skup zlocinaca Srpskog naroda!

Ibro

07.07.2012. 11:36

Pravi diplomat takve ličnosti bi treba imati svaka balkanska država,a na žalost nema.Pošten čovek nemože na vlast mora bit mafijaš ili glup

Zinat+

07.07.2012. 11:41

Sta reci, kompas mu je kod amerikanaca. Kad ovakvi podviju rep i spuste naciju na dno, onda nacija gubi suverenitet, ponos, i slobodu.

Jabre

07.07.2012. 12:03

Gde se gura ko vepar u kupus ? Koga će on predstavljati ? Brine Amerikance da se prizna Kosovo prisustvom Srba.

DJUBRETARKA

07.07.2012. 12:06

Da li ce Tadic pitati tuzni skup zasto su ubijeni starica i starac na Kosovu?? Naravno da mu to nece pasti na pamet vec se traziti ako nekako mogu da navale svi zajedno da okupiraju Srbiju i da ga vrate na vlast. Usput ce da jede i pije !!

Dušan Gosteljski

07.07.2012. 12:06

Sve je u redu. Čovek je otišao svojima. Ipak nije uspeo da završi posao kao Mesić nekada, pa da se pohvali: Srbije više nema!

Aca J

07.07.2012. 12:08

Sada moze da se uveri Srpski narod koga je za predsednika imao,meni je bilo jasno koga je on mentalnog sklopa a cini mi se da to mnogi nisu primetili ali su se na kraju uverili,prilicno kasno ali bolje ikad nego nikad.Pitam se u cije je ime otisao u Dubrovniku?? Smatram da bi bolje bilo da je otiso u tom mestu kod Urosevca da zapali svece zeni i njenom muzu koji su juce ubijeni i da se izvini njihovoj porodici zato sto je on bio taj koji je resavanje Kosovskog resenja prebacio iz UN-a u Eu.

kolubara

07.07.2012. 12:15

kaze se da na taj samit nije niko dosao iz srbije.da li tadic prestavlja crnu goru u hrvatskoj?

GAVRILO PETRIC

07.07.2012. 12:15

Kako gore pise, Budite prvi posetilac koji ce ostaviti komentar. NE HVALA.

miconi

07.07.2012. 12:20

Tadicu gledano narodski ovo se Srbima nece svideti poljuljace ti rejting, Mozda si ti tamo i za opste dobro naprimer, ali to nece narod gledati tako. A sigurno ce se pitati narod sta ces ti tamo kad vise nisi u vlasti Srbije, sta i koga ti tamo predstavljas, vise ce biti za licni interes nego za dobro Srbije. Ovo gosp. Nikolicu morate da ispitate, naravno kad uredite infor.sluzbe, jedino ako mu vi niste dali blagoslov za tu posetu naravno. Ovo je skup valjda PREMIERA a ne Predsed. neke stranke.

zoks

07.07.2012. 13:41

@miconi - miconi@ i Nikolic i Tadic su iz iste kuhinje,dragi moj prijatelju!Uveriti ces se u to svakim danom sve vise!Dao Bog da ja gresim,jer ako ja gresim nece nikoga ni da boli ni da kosta,ali ako .........!!!Jedan od dokaza ti je skup u satanistickoj ambasadi pre par dana!

miconi

07.07.2012. 14:35

@miconi - Pa de si ZOKS@ prijatelju bas sam ti gore napisao poruku. Podrzavam ovo sto si srocio lepo i nadam se duboko da gresis, jer vise gospodo draga nemamo ni jednog ozbiljnog keca u rukavu. Molimo boga da ovi budu ozbiljniji od prethodnika naravno u korist Srbije. pozdrav ZOKS-u

zoks

08.07.2012. 06:57

@miconi - miconi@ hvala na pozdravima,takodje!Mi u Srbiji nemamo coveka koji moze Srbe da predvodi,nazalost!Svakoga ko je samo pomenuo srpske nacionalne interese ovi zlotvori su pohapsili,ili poubijali!Posle Seselja u Srbiji nema nikoga ko bi narod mogao predvoditi!A "zuti" su sve uradili samo da se uvuku, tamo gde coveku nije mesto,zapadu u zadnjicu!

Boro Manjaca

07.07.2012. 12:20

Pitam se dali ce na stolu stajati FUS NOTA? Ko do sada nije verovao da jeTadic radio antisrpski ima sada priliku da se u to uveri.

Mila

07.07.2012. 12:28

Koliko vidim ovde učestvuju sve sami premijeri...Pa da li je dotičnom neko javio da nema ni mandat,a nije ni premijer.Ako ga Ameri tako oslovljavaju ,ne znači i da jeste.Pitam se ,pitam kako mi glupi Srbi ne vidimo koliko su nam Amerikanci dobronamerni,pa nam nude pravog čoveka za premijera,a mi uporni i tvrdoglavi nećemo napred....A napred idemo već DVA njegova mandata...Putuj Igumane,ali o svom trošku,i pusti nas da umremo gladni,ne spasavaj nas više!

viduka

07.07.2012. 12:28

Nije mi jasno u kom svojstvu je Tadic otisa na samit, mogao se sastati sa Tacijem i na nekoj pijaci, meni svejedno. Svakao mi nije svejedno gde je doveo ovu napacenu zemlju !

zoks

07.07.2012. 13:38

@viduka - viduka@ izvini molim te ali nije samo Tadic kriv gde se ova zemlja nalazi,ima tu i narod podebelo "zasluga"!Nemojte za svoje greske samo druge optuzivati,nego kad je trebalo rusiti Milosevica digli ste se bili svi,ali vam je sada toliko dobro da ni glasa na ulicama ne pustate!Pokazite malo licne odgovornosti!

bogi

07.07.2012. 12:34

Vidio sam naslov i došao sam da napišem komentar tipa kako je Tači zvao Hilari Klinton,a ova tadića da mu naredi da dođe kad ono u samom tekstu sve tako opisano. Pa to je postalo neverovatno očigledno šta se ovde dešava.

DJUBRETARKA

07.07.2012. 12:44

Alijansa je prinela 2 zrtve na Kosovu nocas da bi satanisticki skup bio originalniji.

Dragan

07.07.2012. 12:48

A koga gospodin Tadić na tom sastanku može da predstavlja, osim samog sebe? On bi po povratku morao da objasni zašto je uopšte i otišao tamo. Koliko znam to nije stranački skup pa da on tamo predstavlja Demokratsku stranku. Kakav god taj skup bio, Tadić ne bi smeo da sedi za istim stolom niti da razgovara sa teroristom i ratnim zločincem Hašimom Tačijem premijerom lažne države Kosovo.

Nikola

07.07.2012. 12:56

Sta ce on tamo i po cijem nalogu? Americkom? Sigurno da se sretne sa Tacijem, jer je mnogo uradio za njega. Sramota.

zoks

07.07.2012. 13:35

@Nikola - Nikola@ nemoj molim te treba da ide BoTa da siri bratstvo i jedinstvo!Malo nam ga bilo 50 godina i eto kakvu smo mu vajdu videli,nego treba,a to se danas zove "regionalna saradnja"umesto bratstvo i jedinstvo,opet u bratstvo i jedinstvo makar silom,kao i pre 50 godina,pa opet "bratoubilacki" rat za koju deceniju ili cak i krace vreme!A kao drugo,mislis li da "zuti" znaju sta je sramota?Pa da znaju ne bi radili ovo sto rade!

Priprema se za skandinavsku klimu.

07.07.2012. 12:57

Uhvaen je da voli zimske sportove, vozi slalom medju konvencijama.

miconi

07.07.2012. 13:15

Ispricavam se na prethodnom komentiranju. Sad shvatam ovo nije neki ozbiljan politicki skup, izgleda da se stara "UDRUGA" skupila da malo popiju i pojedu i da vide dalje poteze u nehumanom biznisu. Nazvao sam ih namerno UDRUGA zato sto tu ima ljudi koji trenutno samo imaju neke manje nebitne funkcije, naravno u ovo ukljucujem i tACIJA posto zemlja koju on predstavlja nepostoji. Znaci i on je neki manji nazovimo funkcioner. ha ha ha... SMEJURIJA a ne neki ZBILJA skup.

aca

07.07.2012. 13:17

Boris je ocigledno izgubio kompas. U seriji losih poteza napravio je i ovaj, ne shvaajuci da vise nije zvanicnik Srbije. Neverovatna narcisoidnost coveka koji je za 12 godina uspeo da upropasti DS , ono za sta je Zoran dao zivot. Bruka.

grax

07.07.2012. 13:17

Neki dan nato hvali Draskovica za priblizavanje Srbije toj genocidnoj organizaciji,a sada Tadic mimo sve zvanicnike Srbije,na insistiranje americko,putuje na skup na kome ne bi imao sta da trazi.Ne moze biti ociglednije u cijem interesu rade i koliko amerikanci Srbiji namecu svoj interes...a nekima smetaju izjave Konuzina...ne verovatno ali jako tuzno.

vesko

07.07.2012. 15:14

@grax - a ko ti sastavlja vladu danas ako nisu amerikanci? hahaha beograd je lep grad,kako rece nas sastavljovladac...

roky111

07.07.2012. 22:28

@daka - Mislim da je nesreća za Srbiju što ju Tadić ne predstavlja. Jedina dva srpska političara koja nešto vrijede i predstavljaju u svijetu su Tadić i Jovanović. Srbija je dobila rok do kada mora priznati Kosovo i toga se mora držati, htjela to ili ne.

DJUBRETARKA

07.07.2012. 13:22

Amerikanci bi mogli Borisa da postave na celo Bosne ili Hrvatske to bi bas bio cool!! On je najuticajniji politicar za njih u regionu pa bi mozda mogli malo da testiraju Bosance i Hrvate kako se regionalno razvijaju a ne samo nas i na nasu stetu.

Mika, običan čovek

07.07.2012. 15:36

@DJUBRETARKA - Hehehe.. Pa ne mrze Amerikanci Bosance i Hrvate pa da im to urade!

Миодраг

07.07.2012. 16:17

@DJUBRETARKA - Само федерације,не РЕБУБЛИКЕ СРПСКЕ ! ! !Ко њега треба нека га узме себи.

Komadant Mark

07.07.2012. 16:53

@DJUBRETARKA - Bravo, odlicna ideja lepo si se setila. Mogao big da bude predsednik Crne Gore pa da i njih malo usreci!

miconi

07.07.2012. 13:24

Gde si prjatelju ZOKS@, da me malo podrzis nema te, Znas ono SAMA SLOGA SRBINA SPASAVA, nadam se da ce i osp. Tadic ovo razumeti kad tad. BOG oprasta kada se i u poslednji cas pokajete, a svi znamo da je bog medju ljudima a ne na nebu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miconi

07.07.2012. 14:44

@miconi - E Tadicu Tadicu, vec kad si na moru moj ti je dobar savet a i uljudan mislim u dobro smislu: Udji u to more da te ono sapere, slana voda ti je kao sapun u masini za pranje vesa. Skinuce svaku prljavstinu sa tvoga tela, mozda te neprepoznamo kad se vratis, tako da te niko vise nece napadati, naravno jer te nece na ulici prepoznati. Eto ti formule da mirno zivis. AL SAM GA SROCIO STA KAZETE NARODE!!!

zoks

07.07.2012. 15:21

@miconi - miconi@ kad god treba ja sam tu uz Srbe kako u Srbiji tako i van Srbije!Ja ne menjam opredeljenja kao mnogi sto carape menjaju,cak i cesce nego carape! A od BoTa nista drugo i nismo mogli ocekivati,barem mi pravi Srbi!Srbina je tesko pridobiti za slugu,ali ako ga uspete pridobiti dobili ste slugu kakav niko nije!

Barbarosa

07.07.2012. 13:44

Kao i svaki bivši predsednik i Tadić bi morao znati da svojim postupcima NIKADA NE SME BRUKATI državu čiji je predsednik bio. Moguće je da smena boli, ali neku količinu ljudskog dostojanstva treba uvek zadržati...Tužni lik, izgubljen u vremenu i prostoru, premlad za penziju, prestar za posao, napušten od "prijatelja" - može na ličnom primeru da vidi kakav je život GUBITNIKA TRANZICIJE.... Ipak, neka ide putem koji je za sebe izabrao.

iljz

07.07.2012. 20:36

@Ratko,Banjaluka - Đani@sta ti imas protiv Turske. Pa jedini predstavnik predsjednik jedne strane drzave na sahrani pokojnom F.T. bio je predsjednik Turske. To je historijska cinjenica.

Ratko,Banjaluka

08.07.2012. 11:15

@Ratko,Banjaluka - Djani,nikada Turcin.A ti ako si Turcin idi u Tursku i tamo laj.

bore

07.07.2012. 14:12

kako to sad odjednom se pojavljuje sa siptarima, pa zar se nije dogovorio da na kojem sastanku budu siptari on nece da dolazi.Jos jedan glup potez tadicu.

Mika, običan čovek

07.07.2012. 15:29

@bore - Da to je govorio dok je bio predsednik Srbije (srećom da više nije) a sad radi ono što mu srcu drago.

Dado

07.07.2012. 15:43

@bore - NS pita zasto Tadic u Dubrovniku?Otiso covek da se besplatno kupa i sunca,jos ako su mu platili prevoz kud ces bolje prilke za otic na more!!!!

Đani

07.07.2012. 16:21

@bore - Bore,Tadić nije glup.Kamo sreće da je Srbija školovana kao on,a ne kao ti kojeg izjeda mržnja,a mržnja obično ide na bijedu i bezizlazno!!!Mrziš samim tim što Kosovare zoveš šiptarima,kao da tebe netko zove poturicom,šta sad?

grax

08.07.2012. 01:22

@bore - Mozes ti Djani,da izmisljas nove nazive naroda i nacija,ali SIPTAR JE SIPTAR,a ti ga zovi i kosovar,ali je i dalje obican SIPTAR.

"multietnicno Kosovo"

07.07.2012. 14:25

Siptari su ubistvo Jeftica vremenski isplanirali. Moze im se. Tadic ce se u Dubrovniku politicki utopiti. Bice novi izbori na jesen!

Meksa

07.07.2012. 14:58

Bilo je to rukovanje kao posle ,,dobro,,obavljenog posla.Nagrada za uloženi trud jednom od aktera,sledi.

Jovoj

07.07.2012. 15:00

Kako normalnom čovjeku objasniiti da novoizabrani Predsjednik Srbije kaže da ne dolazi u obzir sastanak sa Tačijem,a ovaj bivši Predsjednik mu ode na rendes?Još kkad čujemo da su Ameri tome kumovali,onda su priče Tadića da neće nikad priznati samostalnost kosova samo obična šarada za malu djecu.Neukusno je ovako zaobilaziti aktuelne predsttavnike Srbije i sam sebe naturati tamo gde bi trebalo,ako to treba,da budu zvaničnici Srbije.Sve je ovo jadno.

Milos

07.07.2012. 15:03

Nisam verovao da cu ovo da kazem!!! Ali bre onaj Sloba, i njegova ekipa su "glumili" patriotizam, a ovi se ne trude ni da sakriju kakve su izdajice. Jos ne mogu da verujem da niko nije ostrije reagovao povodom maltretiranja naroda na Kosovu i Metohiju. Strasno u kakvoj drzavi zivimo!

zoks

07.07.2012. 17:59

@Milos - Milos@ imao je Sloba kao i svako ljudsko bice mana,ali mi smo vas upozoravali sta spremaju "zuti" kad dodju na vlast!Zato vas i ne zalim!Zao mi je nas koji smo se borili protiv "zutog zla"!Ali neka,opet cemo se boriti dok god ne postavimo Srbiju na prace srpske noge!Kad tad!

Srbija

07.07.2012. 15:07

Toliko o nasem Tadicu,mene nije ni iznenadilo,samo se nadam da je pojedinim ljudima sad jasno sta je do sad radio na celu Srbije...

perica

07.07.2012. 15:11

Neka se covek tamo politicki aktivira! Bice svoj na svome i medju svojima ! Kako su nam lako poturili tada, neverovatno!

Ja

07.07.2012. 18:43

@Takitak - Interesantno kako niko od njih ne lomi led...Nikad nisam cuo da su se trudili da nam pruze ruku.Nece da cestitaju Tomi izbornu pobedu, iako nije nikog ubio...A, ovamo se ratnom zlocincu, za koga postoje zestoke optuzbe pruza ruka i to se zove hrabrost i pamet...Koje izvrtanje cinjenica majko moja...

Sole

07.07.2012. 15:18

I ja bih rekao da se radi o velikoj narcisoidnosti i o jos vecoj servilnosti gospodina Tadica prema politicarima sa zapada .

zoks

07.07.2012. 15:23

Pokazao je BoTa svojim "rukovanjem" sta je mislio i radio Srbiji!A za one "srbe" koji su ga podrzavali............ma gadi mi se i pominjati ih !

Nikola Perić

07.07.2012. 15:27

Jel našem bivšem predsedniku sada jasno zašto nije prošao na izborima za predsednika. Za svet i okruženje dobar Srbin je samo onaj ko radi protiv interesa svoje sopstvene države Srbije !

Zoran

07.07.2012. 16:07

I poslije Ratova mora se pregovarati. To je osnovno pravilo. Sto se prije shvati , to je bolje. Valjda i djetetu koje ima 6 godina je jasno da je Kosovo izgubljeno. Zasto taj narod , koji je ostao, neko manipulise. Bolje za njih da se ukljuce u institucije i na taj nacin postanu cinioci.Ne dozvolite da se ponovi Knin. A kako vidim hoce

grax

08.07.2012. 01:36

@Zoran - Pa Zorane,lepo savetujes Srbe na kosovu,a i one iz Knina,da svi treba da se pomire sa stuaciom i postanu CINIOCI. Ne zna se samo koja je demokratskija i po Srbe prijateljskija opcija,da ne kazem drzava,jer Kosovo i Metohija to i nisu. A jesi li ti vec postao zadovoljni cinioc,po savetujes to drugima ili to izjavljujes sa neke bezbedne distance iz centralnijeg dela Srbije?

Zoran

08.07.2012. 10:45

@Zoran - @Grax a mozes li ti sto da Promijenis sa ovim pisanjem??? Vratiti Kosovo ne mozes. Ovo si trebao da pises kada se od 1970. godine ,kada se po 3 puta skupljim cijenama Kosovo prodaval Albancima. Mozes da pises i glavom kroz zid. A sta se dogodilo sa Kninom?? Ostalo je u Srbiji???? Mislis da ce 95 drzava povuci , od septembra, potpunu nezavisnost Kosova??? Ako to uspijes sa ovim tvojim 'patriotizmom' na papiru skidam ti kapu. Ovdje ko god hoce da gleda realno odmah kritike . Stvarnost je takva.

урке

07.07.2012. 16:09

Срам те било Тадићу!!!Рукујеш се са ратним злочинцем!!!!

VASO ' ERCEGOVAC

07.07.2012. 16:12

RUKOVANJE SA tachijem je izraz VISOKE KULTURE, jer mu je tachi predaosaucesce za ubijene sinoc dvoje srpskih povratnika kod Urosevca. Sada su konacno pale maske, takovoga ste predsjednika imali i boljega i ne zasluzujete....

Kosta

07.07.2012. 16:14

Gledali smo svi i slike gde se grle ko dva najbolja prijatelja.Kakvu je politiku vodio Tadic i DS poslednjih 11 godina u korist Tacija,Brisela,Zagreba i Sarajeva,a na stetu Srbije,ni ne cudi me to prijateljstvo izmedju Tacija i Tadica.Jos im samo fali Ceda Jovanovic.

Marko 33 Crna Gora

07.07.2012. 16:17

Kompletno nema politicara u SCG koji nije kupljen od strane zapadnih sila.Svi su odradili svoje zadatke vojska je rasparcana i unistena narod je demoralisan i opljackan i okupacija je zaokruzena.Poštovani narode pola nes nece raditi a pola ce nas raditi za 150e mesecno vrlo brzo.

патриа

07.07.2012. 17:52

@bela kapica - мислиш да шиптари пресатну да убијају србе повратнике на своја огњишта, комшија? О руковању ове двојице немам конентар, речи су сувишне..

NOVI Izbori su najbolje rešenje za Srbiju

07.07.2012. 16:32

Da Žuti dobiju onoliko koliko "vrede" . Jednom rečju žuti su : Neupotrebljivi

stojkov

07.07.2012. 16:35

Da učesće Tadića nije sporno, tvrde Pribićević i D.V.Stanković, lični Tadićevi analitićari za čije misljenje niko ozbiljan u Srbiji ne da pet para. Izdaja je Izdaja.

Ajde sto on ne haje

07.07.2012. 16:36

Americka zvanicna politika je da sa teroristima nema razgovora. Kad ih vec toliko slusa nek se ugleda na njih. Ovaj je zapecatio sudbinu stranke na cijem je celu. Aide sto on ne haje, ali ono malo postenog sveta u DS-u sto je ostalo ne treba da cuti.

arsa

07.07.2012. 16:38

Tadicu, ta ruka koju si prihvatio je ruka umazana srpskom krvlju.Zaista tek sada mi je jasno koliko smo imali srece sto si izgubio izbore.

naranca

07.07.2012. 19:14

@arsa - Ma Zmija je ceo rat proveo po hotelima u Albaniji gde se slikao u uniformama.Prave krvave ruke su:Klinton,Bler,Olbrajt,I onaj glavni krivac Nemac kome sam zaboravio ime

banaćanin

07.07.2012. 16:44

Tadić je prvo morao da se konsultuje sa predsednikom Srbije,da li da ide iline.Ako je otišao bez dogovora,onako,po svome,onda je to dokaz da je Srbijastvarno Srbija.

sasa sd

07.07.2012. 16:55

Srpski narod treba trezveno i realno da shvati da DS mora da nestane iz naseg politickog zivota.p.s.Kostunice spasavaj ,ovo malo sto ostade.

seljakLA

07.07.2012. 17:03

BoTa, znas onu skim si takav si, e a ti imas nesto vise od njega, pogledajte na you tube, sta tadic ne zeli da znate, i jos nesto idi gde hoces al o svom trosku, al Srbiju ostavi na miru hvala bogu da se kolko-tolko kurtalisala od tebe.

Dragana

07.07.2012. 17:07

Koji je on predstavnik "srpskog naroda"? Moj predstavnik nije bio ni kad je trckarao okolo i brukao nas izvinjavajuci se svima redom i zato sto valjda postojimo na ovom prostoru. Sad je valjda jasno svima sta je planirao sa Kosovom,ovo bi nam sledovalo i da je uspeo da se ponovo dokopa vlasti. Da kao privatno lice ode na ovakav skup? Pa taj ce jos da trazi da nas bombarduju zato sto smo ga skinuli s vlasti.

Bane M

07.07.2012. 17:11

Ja kao obican gradjanin ne bih prihvatio ruku zlocinca koji je ubijao moj narod, a ne neko ko je bio predsednik.

milos

07.07.2012. 17:35

@Bane M - On mora, to mu je duznost. A svi su nevini dok se ne osude, Taci je nazalost legitimni predstavnik Albanaca. Politicari ako hoce da resavaju probleme svojih naroda moraju da "gutaju zabe".

Bane M

07.07.2012. 19:08

@Bane M - On vise nije pozvan da resava nase probleme. Sad je samo privatno lice , a mislim da ce tako i ostati. Ne znam da li se iko kompromitovao kao on otkako je izgubio vlast. Sve se svodi na to da mu je povredjena sujeta i da mora da se iseli.

branko

08.07.2012. 03:36

@Bane M - Opet ovaj lazni Milos. Koje li si ti vere da mi je znati. Ili si Shiptar( ne Albanac, Albanci zive u Albaniji) ili si neka poturica, Ds, ili LDP ???

вук

07.07.2012. 17:13

А зашто би ово била вест? Па, ето, и ви из ''Новости'' титулишете ратног злочинца тачија називајући га упорно - ''косовским премијером''.

Crnogorac

07.07.2012. 17:16

Svaka cast Borise Tadicu zivio 100 godina, ti si jedina osoba u srbiji koja gleda buducnost a ne proslost

qwerty

07.07.2012. 18:47

@Crnogorac - Ako nam je buducnost da budemo proslost - onda nije dobro. Pitanje Kosova treba rjesiti, to stoji. Isto tako stoji da ni jedan dogovor nije dogovor ako nije prihvatljiv za obje strane i svako rjesenje tog tipa uzrok je velikih problema u buducnosti. Prema tome velika je odgovornost na nama svima da ne ostavljamo potomcima nikakave razloge za krvoprolica.

Mirela

07.07.2012. 17:22

Ljudi muka mi je vise od te mrznje ja sam polu hrvatica polu srpkinja i volim obe zemlje jednako. Serbia & Croatia the best !

вук

07.07.2012. 17:37

@Mirela - Ето, Мирела, ја сам Србин од главе до пете и волим обе твоје половине једнако.:)

Dejan

07.07.2012. 18:15

@Mirela - O kojoj mrznji govoris Mirela, samo se primitivci mrze a njih ima svugde ne samo kod nas !

englez

07.07.2012. 18:26

@Mirela - Sreco moja, ako ti je muka pa ti lepo povrati. A nije ti muka kad Srbima u HR uzimaju imovinu ili kad izvozite u Srbiju a po njoj pljujete. Srbija Hrvatskoj treba uvesti sankcije na robu, i samo po princupu pariteta delovati, ako Srbija ne moze prodavati u Hrvatskoj onda Hrvati mars napolje iz Srbije sa svojom robom. Pa da vidis onda kako cvili lijepa vasa.

Petar

07.07.2012. 18:32

@Mirela - Najgori su ti polovnjaci, koji neznaju sta su i kome pripadaju. Po imenu bi kazao da si i muslimanka.Budi fer pa se podeli na 3 dela ako se ne plasis brojke 3.Treba voleti sve ljude, slazem se sa time jer je svaka mrznja zla, ali deliti sebe i svoju licnost na vise delova, to je lazno.

nevena

07.07.2012. 18:49

@Mirela - Ne znam zasto, ali ja ti ne verujem da si pola Srpkinja pola Hrvatica.Na kraju to te verovatno ovde niko nije ni pitao.

Mirela

07.07.2012. 23:30

@Mirela - A sta ja da radim otac mi je Hrvat a majka je Srpkinja ja volim Hrvatsku i srbiju podjednako oba dve su moje zemlje !!!

Mirela

07.07.2012. 23:38

@Mirela - Obe su strane jednako krive ti mislis da su Srbi nesto bolji !!! Ja sam u Hrvatskoj srela mnogo ljudi uglavnom su prihvatili da sam pola SRB a pola HRV u Srbiji su manje ljudi to prihvatili neki su me i pljuvali tako sta reci.ja volim Srbiju i Hrvatsku jednako !!!!

branko

08.07.2012. 03:33

@Mirela - Mislim da lazes Mirela. U Srbiji te niko i ne pita sta si, koje narodnosti, jer OVDE je bitno da li si covek ili nisi. U Hrvatskoj , pokusaj da istices da si pola Srpkinja . Znam sta pisem, veruj mi da znam . Iz licnog iskustva, i nemas potrebe lagati !

nevena

08.07.2012. 08:24

@Mirela - Ne verujem ti.SRBIJA se pise velikim slovom bas kao i Hrvatska.

GROBARI NIKSIC

07.07.2012. 17:22

Ustani Srbijo davno si zaspala,seti se vremena kada si nastala moli te tvoj narod iz Srbije, Crne Gore i R Srpske... Ajmo Kraljevinoooo ajmo Vladike Ceka tvoja omladina.

naranca

07.07.2012. 19:09

@GROBARI NIKSIC - @ grobari Niksic.Nemojte da cekate kraljevinu i vladike.Znate gde je Kosovo.A pretpostavljam i da imate oruzije.Ako budete upola uspesni kao sto su crnogorski mafijasi u BGD,odlicno.

tesla

07.07.2012. 17:29

jutros sam poslao isti komentar na novosti i rts,(primite ga kao poklon,ne treba ni da se vraca) novosti su objavile(zahvaljujem) ali rts po starom obicaju nije, neobjavljivanje komentara na rts-u traje jos od libijskog rata, kako ljudi ne svataju da nismo svi proameri da nas ima i koji smo krvarili za ovu srbiju ma kakva bila,,,,,,hvala

neutralni

07.07.2012. 17:32

Koliko ja mogu da procenim na osnovu ovoga u zadnjem momentu Tadic ulazi u veliku koaliciju sa SNS ili novi izbori

Dule Los Angelos

07.07.2012. 17:37

Vise puta sam pitao kojoj naciji pripada bivsi Predsednik?Sada je SAM dao odgovor,i ja mu zahvaljujem.Doduse, jos uvek nije jasno kojoj pripada,ali Srpskoj sigurno ne pripada.Izvinite,koga je on predstavljao na tom Kroacija samitu? I ko je to rukovanje sa zlocincem platio?

SRBIN CG

07.07.2012. 17:43

Bojim ste da ste kasno smijenili doticnog,ko zna kakvu je stetu nanosio Srbiji za vrijeme njegove vladavine? Dva gora presjednika u istoriji Srbija nije imala od Milosevica i Tadica,a na ovo rukovanje sa zlocincem tacijem sta da kazem osim bruka i sramota!!

Radovan

07.07.2012. 20:08

@SRBIN CG - Nije to bas tako Srbine CG. Najgori srpski predsednik u celoj srpskoj istoriji je Milo Djukanovic.

SrbinSvecka

07.07.2012. 17:44

Sramno rukovanje a jos sramniji dolazak nekada cenjenog politicara Tadica.Tadicu ukaljao si svoj obraz i stvarno ne razumem sta je ovim hteo da postigne ali eto samo je sebi nacinio zlo

omega3

07.07.2012. 17:47

može mislit,tko što hoće ali samo miroljubivom politikom i tolerancijom možemo nešto rješiti na trulom Balkanu.Zašto bi naši unuci živjeli u mržnji?Srbiji i Srbima je mjesto među civiliziranim državama!

Uterivac

08.07.2012. 00:35

@omega3 - Ukoliko u to ubrajas "suvremnu Hrvatsku i suvereno Kosovo" bolje da preskocimo takvu "CIVIILIZACIJU"....Bice nam lakse bez vasih "rukovanja" ...

Goran5

07.07.2012. 17:47

Ne postoje u zemlji Srbiji dva naroda, nego samo jedan srpski narod i nacionalne manjine.Šiptari su nacionalna manjina.

Idemo mi svojim putem

07.07.2012. 17:50

Za dogovor je potrebno dvoje, a vi crnogorci se ne slazete ni sа srbima u Srbiji. Sa vama nemoze niko da se dogovori.

ђшжџљњ

07.07.2012. 19:05

@Uzicanin - Рукује се са људима, а Тачи коме је прадеда био православни свештеник и србин нема ни трунку људскости

bane

07.07.2012. 17:55

rukovao se sa ratnim komandatom ovk zvanim "zmija",na da dan kada je na kosmetu ubijen bracni par!sramota,bruka,nemam reci!kada se setim da sam glasao nekada za ovog gospodina,gorcina je jos veca!

Podsećanje

07.07.2012. 18:02

Slična povika se digla i kada je Vuk Drašković svojevremeno poljubio ruku tadašnje američke državne sekretarke.

D. Morrissey

07.07.2012. 18:02

Kosovski problem ce Srbi resiti, kad se bude Zapad raspao, kad se raspadne SAD i NATO i EU. Ondak ce mo ga resiti jedanput za sva vremena, resicemo i problem Republike Srpske i Republike Srpske Krajne. To nam je duznost da neosramotimo nase preke i da nebudemo los primer generacijama koji dolaze. I pogotovo za malog Dimitrija koji je ubijen togom progona martovskog 2004. Mi njega necemo i nesmemo da zaboravimo.

Grobar nego šta

07.07.2012. 20:02

@D. Morrissey - I budi siguran da nisi jedini koji tako misli i tome se nada. Ima nas mnogo, vjera nam je jaka i volimo Srbiju, Srpsku, Kosovo i Metohiju i Krajinu više nego ovozemaljski život. Bog nam je dao djecu pa i na njih prenosimo svoju ljubav i tako ih vaspitavamo. Vrijeme će doći.

Branko

07.07.2012. 21:52

@D. Morrissey - Jadno, da svoje životne greške i neuspehe ostavljate u nasleđe svojoj deci. Neodgovorno.

SRBIN CG

07.07.2012. 20:34

@Tajo CG - Volio bih znati ko si nego sedmicu na loto da dobijem,a jednom sam ponudio tebi i monetenegrianu adresu gdje mene mozete naci! Molim da mi objavite komentar.

milos

07.07.2012. 18:29

Procitao sam jedan od retkih pametnih, razumnih komentara koji cu da ponovim. Ne dozvolite da se ponovi Knin!

srle

07.07.2012. 18:34

1. Zamislite da se recimo neki bivsi predsednik Hrvatske rukovao sa Sljivancaninom... mada to nije ni blizu ovoga... kakve li bi to reakcije izazvalo u lijepoj njihovoj?!2. Zar ruka u ruci danas kada je n KiM metak u celo dobilo dvoje povratnika!?3. Covek ostao bez drzavnih privilegoja ( vecine ) pa otisao o trosku svoje stranke da se malko brcne po ovoj vrucini...

Grobar nego šta

07.07.2012. 19:55

@srle - Šljivančanin je bio regularni oficir priznate države koji se borio za svoju zakletvu a Tači je običan terorista i narko diler koji je ustao protiv svoje države.

MatijaBG LDP/DS

07.07.2012. 18:34

BRAVO BORISEEEEEEEEE!!Dok drugi zavadjaju Srbiju sa celim svetom,on ,iako vise nije predsednik,pokazuje koliko je i dalje najjaca politicka licnost i koliko njegovi potezi i kao opozicionara imaju odjeka u svetu.Bravo Borise,sve za svoju Srbiju!Vreme je da se kosovski problem resi,a to moze samo DS!DS i LDP su pokretaci da se to pitanje konacno resi.

SrbinSvecka

07.07.2012. 22:47

@MatijaBG LDP/DS - Ako ima i malo demokratije i postovanja ljuckih prava u ovim novinama "Novosti" bilo bi red da ovome provokatoru uskrate pravo da komentarise i vredja ove ljude koji ovde citaju. Ja sam poreklom sa Kosova i ovo je veliko vredjanne za sve nas koji smo proterani sa tiih prostora.

Mad Max

08.07.2012. 08:01

@MatijaBG LDP/DS - Recite mi vi iz Novosti, ko pise komentare u ime Matije? Meni nikad ne odgovara a bes bih voleo, jer mu je ( tom ko pise) inteligencija- IQ 60. Ima ih jos par i ne vidim razloga da njima objavljujete komentare a meni ne. Ako zelite da budete citani i koliko- toliko posteni onda objavite komentare notmalnih ljudi, cudi me da se u zadnjih par dana ne javlja i Cedomir Cinic sa svojim ,, biserima`´, verovatno je na ,,odmoru``.

atlas2000

07.07.2012. 18:40

Nitko od Hrvata nije podnosio slobu, a taj je bio tisuću puta gori od Tačija! Ipak, naš pokojni Predsjednik dr. Tuđman se sastao sa njim više puta i rukovao! Poenta nije bila niti u sastanku, niti u rukovanju, već iznalaženji i dobivanju boljitka za Hrvatsku i u tomu je i uspio pokojni dr. Ttuđmana. Zato svi danas volimo i poštivamo, zato je dio naše časne i slavne povijesti! Imamo Hrvatsku i samo je NAŠA!

nevena

07.07.2012. 19:37

@atlas2000 - Samo bi da je ziv gospodin Tudjman bio u Hagu optuzen za ratne zlocine.STO se pak tice "slavne hrvatske proslosti" o tome zna ceo svet.

SRBIN CG

07.07.2012. 20:31

@atlas2000 - "Slavna povijest" a postoje dvadeset godina! "Slobodu si vecno zakrzljala raso ceko da donesu tudji bajoneti,po gorama svojim tudja stada paso jer dostojno ne znas za slobodu mreti" Jovan Ducic

D. Morrissey

07.07.2012. 20:56

@atlas2000 - atlas2000 kao prvo nesto da znas tada kada je tvoj Franjo stekao DR bila su komunisticka vremena ali Doktorat on nikad nije dao niti je negde to zabelezeno. Vi Hrvati ste bili jedan mali narod koji se zvao Zagorci to ti je nesto vise od okoline Zagreba. A Srbija nije nasa Srpska nego zemlja svojih gradjana svih koji u nju zive. A da si malo pratio ekonomiju znao bi da je Franjo naprvaio dugove u milijardama tako kad pocnete da ih vracate nece ti biti nidocega, vec ste sve u Ljepoj vasoj prodali.

omega3

07.07.2012. 21:20

@atlas2000 - nevena,nemoj da se nerviraš oko prošlosti,dođi nam u Hrvatsku na piće,ja častim :)

naranca

08.07.2012. 00:38

@atlas2000 - Za Nevenu ne znam ali ja dolazim.Ti spremi pice ja nosim meze pa da bude kao nekad.

qx

08.07.2012. 03:35

@atlas2000 - "Časna i slavna povijest"? Od povijesti imate NDH i oprošteni genocid nad Srbima, novu NDH od 1992. kada ste dovršili etničko čišćenje zahvaljujući izdaji S. Miloševića! Jasenovac, Gradiška... to je srž vaše povijesti, a Metajna na Pagu (jedini logor za majke sa bebama u istoriji ljudskog roda!) vam je nacionalna legitimacija. Pročitaj Dučića -"Sinu tisućljetne kulture"! Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što ne nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide.

Ratko,BL

08.07.2012. 11:01

@atlas2000 - atlas,goreg zlocinca od Tudjmana nije bilo.zemlja mu kosti izbacila.

domacin

09.07.2012. 10:33

@atlas2000 - Tudjmana i Tacija vezuje isto. Mrznja prema Srbiji, tj, kompleksi. A i sada je to ista politika Zagreba i Pristine. Zlocinci se lako dogovore,

ua

07.07.2012. 18:44

Koja crna dva (2) naroda sa Tacijem?! Ako su dva (2) naroda onda neka razgovara sa Tiranom (ko li je vec tamo faktor). Ako neko misli da ce iz ovog rukovanja nesto dobro za nas da se desi grdno se vara. Dosta nam je nagadjanja. Ovo je ponovno spoticanje o isti kamen...i od strane "Novosti".

VasaNS

07.07.2012. 18:46

Da se kojim slucajem drug boris rukovao sa genralom Mladicem ,,intelektualana" evropejska javnost vec bi se digla na noge! Oglasile bi se zene u crnom,zene u belom,raznorazni analiticari,NUNS,centar za prava manjina,CESID,fond za prava buba-mara,sportski savezi itd...ALI,kada se to uradi sa kriminalcem,zlocincom i teroristom onda to poprima politicku dimenziju i statusni simbol u drustvu! Samo napred demokratijo!!!!

Branko

07.07.2012. 20:49

@VasaNS - Ma nema brige, dovoljno je da ste se Vi oglasiji a to je sasvim dosta da se opravda potez g.Tadića. Svako dobro.

Vladimir Beograd

07.07.2012. 18:49

Konacno jedna gesta srpskog politicara u interesu gradjana Srbije, srpske drzave, boljeg i mirnijeg zivota na ovim prostorima.

Grobar nego šta

07.07.2012. 19:50

@Vladimir Beograd - Vidiš Vladimire u tom Beogradu, iz koga navodno pišeš, se kaže jedan gest a ne ''jedna gesta'', i zašto imaš potrebu da se predstavljaš za ono što nisi. Da nisu u pitanju neki istorijski (da ne kažem historijski) kompleksi?

Vladimir Beograd

07.07.2012. 20:57

@Vladimir Beograd - Zbog ove kolicine "NE PREPORUCUJEM" ja sam se u maju i iselio iz grada gde sam rodjen, jer sam tada mislio i sada to isto mislim da u Srbiji nema boljeg zivota i nece ga biti, bar, u bliskoj buducnosti, pre svega - zbog vecinskog nakaradnog razmisljanja.

Djordano

07.07.2012. 21:33

@Vladimir Beograd - Beogradjanin bi rekao jedan gest, a ne jedna gesta jer gest je muskog roda imenica , a ne nekakva gesta koja je zenskog roda... Pozdrav druze moj zagrebacki!

grax

08.07.2012. 02:43

@Vladimir Beograd - Vladimire,tvoj prvi komentar sam ocenio sa minusom a drugi sa plusom,misleci na onaj deo kad si se odselio. Neka ti je sa srecom.

dušan

08.07.2012. 04:20

@Vladimir Beograd - a odakle tebi pravo da ispravljaš ikoga...ko si ti ?..važnije je ono što neko ima da kaže a ne kako piše...ti očigledno u glavi nemaš mnogo...

Branko

07.07.2012. 18:54

Ako će ovo rukovanje i kratak razgovor bitnije i na duže vreme olakšati položaj Srba na KiM a posebno "onih južno od Ibra" pozdravljam i RUKOVANJE I RAZGOVOR.

milos

07.07.2012. 19:52

@Branko - Nevena to su rezultati politike sukobljavanja i podmetanja nogu proteklih 20 godina. Ova drugacija politika, politika koja resava probleme tek treba da zazivi.

nece

07.07.2012. 23:17

@Branko - @BrankoNece olaksati polozaj Srba, olaksace polozaj Albanaca. Tadic je neozbiljan politicar malog formata, nedorastao tezini prilika. On je pomagac u ovoj medijskoj harangi na Srbiju. Kosovo predstavljaju u pozitivnom svetlu kao "demokratsko,suvereno, multietnicko" dok po Srbiji pljuju, kao da je Srbija gora od Kosova.

vvladimir

08.07.2012. 10:57

@Branko - Slazem se s Tobom da je Tadic polticar maloga formata, ali bojim se da se necemo sloziti ako tvrdim da je Toma Nikolic i ljudi oko njega - Vucic, Tabakovic, Dacic, Velja Ilic... politicari jos manjeg formata. I tu lezi nasa zajednicka nesreca

naranca

07.07.2012. 19:03

Resenje:Oni nama Severno Kosovo mi njima priznanje i mirna Backa.Nije prijatno stalno ziveti u stanju "ni rat ni mir".

grejzi

07.07.2012. 20:05

@naranca - Prijatelju, ne poklanjaj nesto sto nije tvoje, sto ti nisi stekao. moji su dedovi ginuli za tu zemlju, grobovi mojih dedova su ostali na kosmetu. i ne samo mojih, vec vecine srba. Srbija je prvo nastala na kosmetu. ako si ti spreman da se odreknes Gracanice, Pecke Patrijarsije, Visokih Decana, Svetih Arhangela, Prizrena, Gazimestana, istorije, dedova, korena.... ja nisam. mozes da se odreknes svoje zene, dece i svoje kuci al ne i neceg sto nije tvoje!

markolo

07.07.2012. 20:21

@naranca - Ко си ти, да дајеш оно што ниси ти ни добио!?

Grobi

07.07.2012. 22:30

@naranca - Svaka cast na ostrom odgovoru grejzi .... jos da na dlu nam pokazes.. i moj si idol ...

naranca

08.07.2012. 00:17

@naranca - ."...grobovi mojih dedova su ostali na kosmetu".A ti izgleda nisi.Ja korena nemam.Nisam drvo.Kosovo nije moje tu si u pravu.Ali nisi u pravu da ne mogu da se odreknem necega sto nije moje.Takodje nisam prodavao zemlju za milione maraka odlazio u BGD i tamo vikao "Siptari me iselili" nebi li je dobio besplatno nazad.Tzv i jare i pare.I svi ti manastiri koje pominjes ne pomogose nam da se odbranimo od cume.Samo bih zeleo da deca zive u hiljadugodisnjem miru a ne ponovo da ginu negde.

rade

08.07.2012. 04:16

@naranca - grejzy...dosadan si više...lupaš istu pesmu ko navijen..grobovi,nedamo ovo ono..ma ko te pita išta?..mi smo izgubili sve a ti samo pričaj bajke...

grejzi

07.07.2012. 19:10

Da, mi srbi smo divljaci, da mi srbi mrzimo sve ljude oko nas, a da podsetim vas "civilizovane" da ste upravo tu malu srbiju VI civilizovani 3 mesecna kukavicki bombardovali, u 21.veku u srcu evrope! ubijali ste decu srbije, rusili ono sto vi niste gradili, sve zarad svojih ciljeva. Da li ste vi civilizovaniji od nas srba? da li je ovaj gore gospodin civilizovan iako iza njega stoji krvava monstruozna prica o otmici hiljade ljudi i prodaja njihovih organa?! da li sad shvatate nasu mrznju??!!

Dule

07.07.2012. 19:32

Dok nam bracu ubijaju na kosovo,on se rukuje i cestita,dok je SRBIJA u bedi i izgubila svoj intenditet pod njim i ds. ti ides u lijepu nasu, zato te i josipovic podrzava a da je on se rukovao sa bilo kim ko je proglasen ratni zlocinac u lijepoj njihovoj od Srba lincovali bi ga.E moj Borise amerika i zapad koriste dok im valjas kad ne srozajute na nanize grane zar te istorija nije naucila,ne brukaj nas vise,bolje i da sam gladan a da znam kosam.

Milan M.

07.07.2012. 19:33

Da li je potreban uopste bilo kakav komentar za ovu osobu,mozda mu zakon nemo nista ali mu treba zatvoriti vrata svih institucija,jer ovaj gest granici sa izdajom.Otisao je tamo iako su hrvati javno se potrudili da obavjeste da jedino Srbija nije pozvana,za susret sa sipcem je kaznjivo.Covjek bi mu mozda i oprostio da je to iz njegove glave,medjutim to je maslo Rikera koji je slobodno skakutao zadnjih dana po Beogradu.Cilj je da se kompromituje novi politicki vrh Srbije,prvo potez Hrv.,i odlazak

jessabella

07.07.2012. 19:34

Dokle vise sa ovim Crnogorcima , da nam oni kroje sudbinu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I za Mirelu, zbog takvih pola/ pola , ti sedis u Beogradu , a ja sa morala da odem da bi tebi bilo dobro.

CRNA GORA SRPSKA SPARTA

07.07.2012. 21:01

@jessabella - o cemu pricas ti samo ti meni reci to hahahaha pogledaj dobro iz koje porodice ti potice bivsi presednik pa se onda javi. Cu ti Crnogorac tadic hahahahaha nista jos smjesnije u zivot nisam cuo... Pogledaj curice malo bolje,zadji malo u istorio pa se onda javi!

Miroslav

07.07.2012. 20:16

More sta se nervirate? Tadic sto nema obraz da se rukuje s onim teroristom nista nije gori od ovog mojeg sumadinca od predsednika koji nista nije izjavio posle ubistva ovih jadnih povratnika na nasem Kosovu i Metohiji.Predizborni bla bla bla su jednostavno bla bla bla.Nismo mi jos dobili novog Karadjordja, i ko zna kad cemo.

Tipica crnogorac

07.07.2012. 20:40

Lepo bogami to je smisli, podrzava da Nikolic preuzme odgovornost za njegove neuspele pregovore.

Mirjana

07.07.2012. 20:43

Zasto niko ne spominje cinjenice, da su Srbi bili vecina 1940, pre stranih okupacija; Talijana Hitlerove, titove i Natovske? Vecina Albanaca su danas ilegalci i nemaju zakonito pravo da budu na Srpskoj zemlji, Kosovu.U zapadnim drzavama, svakodnevno se izbacuju u svoje drzave po internacionalnim zakonima.

Bre Bre

07.07.2012. 22:16

@Mirjana - Džabe je to sve kad smo se zakleli Josipu Brozu Titu , a neki se kunu i danas. On je šiptarima obećao Kosovo , a sad ga oni najviše mrze. Srbi su ćutali kad se otimalo Kosovo , setili smo se tek kad je vrag odneo šalu. Nisu samo drugi krivi nešto smo i mi.

goksiR.Srpska

07.07.2012. 22:29

@Mirjana - bravo za g.Mirjanu lepo objasnjeno samo dase oni koji su prekrsili medjunarodno pravo urazume i prizovu pameti,Srbi nisu popustili Turskoj imperiji e necemo vala ni Americkoj pa makar propala i ona ko Turska.

Goran

08.07.2012. 00:28

@Mirjana - Pa mali smo i niko nas ne sluša...u stvari znaju oni sve to, ali se prave da ne znaju. Takva nam je sudbina i zato treba da se strpimo. Doćiće sve to na svoje mesto i to uskoro.

MatijaBG LDP/DS

07.07.2012. 22:31

@Ilex - Da li treba jos neki razlog da se prizna nezavisnost Kosova od ove tvoje poruke?(hvala bogu)vratiti ga nikad necete.Sad ce Vojvodina,sandzakkkk......zasto je Srbija kao Nokia,mislite o tome:)))

Pop

08.07.2012. 00:26

@Ilex - Prijatelju, "Bog" se piše velikim slovom. Kukala nam majka sa vama nepismenima. Ne treba nam mišljenje nekog ko ni sopstveni jezik nije savladao.

Ilex

08.07.2012. 04:15

@Ilex - Ajde''Srbomrzac'' postedi me tvojih kompleksa! kome je stalo do tvog glupog misljenja. Kazes da kosovo nikad necemo vratiti, znas li za onu cuvenu NIKAD NE RECI NIKAD!

nevena

08.07.2012. 08:51

@Ilex - SVI ljudi trebaju da imaju pravo da komentarisu, pa i oni polupismeni.SANDZAK

branka

07.07.2012. 21:16

Da li je razlog nedolaska predstavnika iz Srbije na Kroacija samit -nedovrsen proces formiranja vlade ili prisustvo Tacija? Hrvatski mediji izvestavaju o iznenadnom dolasku Tadica u Dubrovnik ,na poziv Zorana Milanovica, kao i izjavi Tadica da "bliskom susretu trece vrste" ne treba pridavati vaznost . Srpski politicki analiticari ,kao po zadatku sve relativiziraju.Bez obzira na sve argumente -vreme je da se nas bivsi predsednik Srbije i celnik DS-e ,elegantno povuce sa politicke scene.

kondor

07.07.2012. 21:23

@ Atlas 2000. imas Hrvatsku , ali slaba korist , Hrvatska je danas prazna drzava , raste korov po vasoj lijepoj i to je vama vas njofra doneso . Kako zivite danas u Hrvatskoj koliko stanovnistva gladuje , koliko je ostalo bez posla i koliko ce jos ostati . Mislis da ce vas EU izvuci iz velike krize , oni ce vas jos zakopati u duznicko ropstvo , tako da ce vam generacije i generacije vracati dugove . Ako te nesto tesi to isto ceka i Srbiju ako postane clanica EU i nato pakta.

Jasha

08.07.2012. 02:33

@kondor - Kondore preporucio bih ti da se spustis na zemlju i malo bolje informises. U zadnjih 20 godina ljudi i to uglavnom obrazovani, beze iz Srbije upravo u EU. Tamo posteno rade i za svoj rad bivaju posteno placeni. Odatle salju ogromna sredstva bez kojih bi nas drzavni budzet bio nezamisliv. EU i NATO su uredjeni sistemi koje mogu da mrze samo mrzitelji i oni kojima odgovara da sto duze ostanemo neuredjen sistem u kom mogu da love u mutnom. To je cela filozofija. Hvala na paznji.

Propala EU

08.07.2012. 10:53

@kondor - Jasha,beze u krizu,i propast,u EU zemljama mozes samo cuti kako o nekoj krizi i stednji pricaju.

branko

08.07.2012. 13:57

@kondor - Jasha, NATO je bacisticka i zlocinacka alijansa. Ili nema oci ili ne zelis da vidis sta ti zlikovci rade po svetu, cim tako u superlativima pises o njima. Pisanje po mrtvima, ubijanje civila, cepanje svete knjige ( za muslimane je to kuran, za nas biblija, u koju se ti Nato zlikovci kunu ) izazivanje gradjanskog rata u Arapskom svetu, naoruzavanje , i izazivanje brato ubilackog rata, okupranje tudjih teritorija, pljacka resursa. I ti podrzavas NATO ? Onda sa tobom nesto nije u redu !

naranca

08.07.2012. 21:34

@kondor - @Jasha...."iz Srbije upravo u EU. Tamo posteno rade i za svoj rad bivaju posteno placeni. Odatle salju ogromna sredstva bez kojih bi nas ..."Jaso koliko imas godina?

Srboslavac

07.07.2012. 21:24

I to uoci najveceg srpskog praznika modernog doba oslobodjenje Srebrenice unistavanje teroristickog gnjezda. Poklon svetog mucenika Ratka Mladica Srbima.

Bosnjak-Sandzak

07.07.2012. 23:52

@Srboslavac - Vjerovatno ste mislili na "oslobodjenje" Srebrenice od njenog domaceg Bosnjackog stanovnistva kojih je u ovom gradu bilo po zadnjem popisu bilo90% - i sada ih nema vise..To bi bilo isto kao kada bi neko "oslobodio" Bajinu Bastu od domacih Srba. Spustite se napokon jednom na zemlju.

Ratko,Banjaluka

08.07.2012. 10:48

@Srboslavac - bosnjak sandzak,nema.Moze samo biti RASKA OBLAST,a bosnjak je izmisljeno.Vrati te se u staru veru,pa da zivite kao normalan narod.

naranca

08.07.2012. 23:35

@Srboslavac - Kao i oni Titovi popisi na Kosovu sa 2 mil Siptara a Srba uvek 5%.A Pristina ima 50 000.A Albanija cela 3 mil.To je po selima Kosova zivelo 2.9 miliona zemljoradnika.Ocigledno falsifikat.

Daki1970

07.07.2012. 21:35

Gledajuci ovu dvojicu pade mi na pamet "Bolje rat nego pakt-bolje grob nego rob" neznam zasto.....

Komadant Mark

07.07.2012. 22:08

Covek je lepo rekao ovde je kao pojedinac i predsednik stranke, dakle privatna poseta.

Knez

07.07.2012. 22:25

Ja mislim da se oni veoma dobro poznaju i da im ovo nije prvi put da se sastaju!Boga pitaj sta se sve desavalo!

MatijaBG LDP/DS

07.07.2012. 22:33

pogledaj ti samo patriJote kako se nadmecu u vredjanju bivseg predsednika drzave.....jeli patriJote,sad ste vi na vlasti,nema Tadica,nema nas izdajnika,Tadic kao gradjanin ima pravo da se rukuje s kim god hoce,nego ajde vratite nam Kosovo,ajde vi pokazite kako to treba sa Tacijem,ajde da vas vidimo,ajde krenite junacine,naslednici Milosa Obilica,ako smete....:)))haahahahahahahahahhahahahahhha........rece Krleza,sacuvaj me Boze hravatske kulture i srpskog junastva!!!:))

Predrag Zdrale

08.07.2012. 02:29

@MatijaBG LDP/DS - Ti si decko odavno zreo za kakvu psihijatrisku ustanovu sa debelim resetkama i zescom dozom "betona". Idi bre leci se tamo, gadim se i kad ti podpis vidim a kamoli da citam tvoje bljuvotine. Evo ostavi kontakt da ti se javi neko od "junacina" kad ih stalno prizivas.

Ilex

08.07.2012. 04:06

@MatijaBG LDP/DS - i bas je nasao sa kim da se rukuje, sa ratnim zlocincem!!! koji je optuzen za trgovinu judskim organima, zbog svoje okrutnosti i svireposti poznat po nadimku ''zmija'' razumeo bih da je se rukovao sa nekim bilo ko drugim iz kosova ko nije zlocinac ili ubica, ali ovako..... SRAMOTA

SrbinSvecka

08.07.2012. 05:06

@MatijaBG LDP/DS - Dada....... On kao covek moze da se rukuje sa kim god hoce eeeeeee to je problem sada je pokazao kakav je covek

Zoran

08.07.2012. 06:57

@MatijaBG LDP/DS - Kome je do smeha kada na Kosovu i Metohiji Albanci ubijaju Srbe povratnike? Tadić se rukuje sa Tačijem i verovatno odobrava takve postupke.Tu nije u pitanju patriotizam već terorizam,koji pored te dvojice podržava i komentator,koji sebe i Tadića naziva izdajnicima.Možda bi B.Tadić trebao,kao psiholog,da pregleda personu pod nadimkom MatijaBG LDP/DS?

talični tom

08.07.2012. 08:00

@MatijaBG LDP/DS - kao prvo, nauči sva slova.kao drugo on je još uvek predsednik stranke koja je na vlasti.i kao treće, s kim si, onakav si.

mizantrop

08.07.2012. 08:56

@MatijaBG LDP/DS - sacuvaj me boze internet pametnjakovica i smesnog procenta glasaca jos smesnijih stranaka

CipiRipi

08.07.2012. 10:05

@MatijaBG LDP/DS - Alo čoveče, pa ti si kao dete kada se popne na trešnju. Nesilazi dok nedobije proljev.

bato

08.07.2012. 10:23

@MatijaBG LDP/DS - Izmedju I i O se ne pise J, "patrijoto". Malo se opismeni pa onda deli politicku "mudrost" po regiJonu.

slobo

08.07.2012. 12:48

@MatijaBG LDP/DS - Matija ja se bojim da ti nećeš još dugo slati svoje komentare na vesti u Večernjim Novostima!

naranca

08.07.2012. 15:29

@MatijaBG LDP/DS - @Zoran.To se resava dizanjem frke u UN i svim medjunarodnim organizacijama u daranjem u talambase a ne nerukovanjem.To Nikolic sad treba da uradi.

УРОШ

08.07.2012. 15:33

@MatijaBG LDP/DS - Матија, ти си последица 5. октобра!!!

branko

09.07.2012. 10:18

@MatijaBG LDP/DS - On je BIVSI, i sramota je da je trcao za Tacijem da se rukuje, a ovaj ga je ignorisao. i DS NIJE vise na vlasti, Ds je opozicija, a da li ce Tadic izgubiti i tu mesto predsednika, zavisi od Zivkovica, Djilasa i ostalih. Nije ni njemu lako, to verujem, a lepo su ga sa zapada placali , no nije uradio sve sto je imao za domaci zadatak. Srbija jos postoji !

taci

07.07.2012. 22:36

e moj srbine dok se nato pakt raspadne i amerika,tad ce da bude milion srba a deset miliona albanaca...

Wolf

08.07.2012. 09:53

@taci - Ne bih se bas slozio sa tobom,kroz istoriju smo bili dosta puta u mnogo mnog gorim situacijama nego sto smo sad, pa smo opstajali,a nasi neprijatelji su na kraju nestajali

Sumadinac

08.07.2012. 14:50

@taci - Moze da vas bude i 20 puta vise to vam nista ne vredi: jer zna se ko su Srbi a zna se i ko ste vi.

dk

07.07.2012. 23:14

Davno sam bio sa firmom u istoj situaciji kao Tadic sada,posao delimicno odradjen ali para na racunu nema.Predsednice tesko ja naplatiti od firmi koja su "akcionarska drustva",to sto cete uganjati dva tri sefa na nekim sastancima nije nista.Ako AD misli da posao nije dobro odradjen od para nema,bolje vi dodjite malo sebi-DOK JOS IMATE KOME!!!

Pantelija

07.07.2012. 23:23

Tadic je za vreme svoje vladavine zatrazio od medjunarodne zajednice koja nije na nasoj strani da presudi i da misljenje da li je u vezi otcepljenja Kosova... pa nam se to razbilo o glavu. Zatim je isporucio Karadjica i Mladica Hagu, zatim ozvanicio granicu izmedju Srbije i Kosova, i evo se na kraju rukuje sa Tacijem... i i dalje sedi i koristi predsednicku rezidenciju... pa kakav smo mi to narod? Mozda i treba da propadnemo i da nas nema.

leon

08.07.2012. 09:37

@Pantelija - Zašto uvek spočitavate Tadiću za isporuku tih vaših heroja ,a niko ne spominje tamo vaše koji su ih isterali iz RS i dali ih nama na teret da se mi s njima bakćemo......

omega3

08.07.2012. 08:40

@VERICA - Pa šta,ako mu je pružio ruku?Bolje 100 godina pregovarat nego 1 dan ratovat!!!

leon

08.07.2012. 09:33

@VERICA - Verice pričaš koješta, siguran sam da većina Srba sa kosova pozdravlja ovo rukovanje.Na kraju krajeva moramo svi biti zahvalni što imamo hrabrog čoveka da napravi taj mali ali veoma značajan iskorak kojeg se svi drugi plaše....

Aca

08.07.2012. 14:47

@VERICA - A jesi li ti Leone Srbin i da li i tizivis na Kosovu kad tako dobro znas sta misli vecina srba?!

leon

08.07.2012. 17:42

@VERICA - Ja jesam Srbin , ali srbin koji misli o svojoj naciji i narodu više nego takvi kao što si ti, takvi kao što si ti su i uzrokovali da nas ima još svega sto hiljada na Kosovu....

Goran

08.07.2012. 00:22

Poslao ga Toma kao buduceg premijera da resi pitanje kosova!!!Od koalicije SNS,SPS I URS nema nista,pravi se koalicija izmedju SNS I DS!!!

Milos Boka Kotorska

08.07.2012. 03:27

Tek mi je sada milo sto su ga Braca Srbi poslali na marginu, nije nista bolje ni zasluzio.Sramota za nas Srpski rod da nemoze veca.Tek se sada vidi ko nas je vodio desetak godina.Bruka........, pod hitno treba razbit ds koaliciju u BG......

Bane

08.07.2012. 06:14

Tadic je slao specijalce,da razbijaju barikade na severu Kosova i Metohije,pa sta se onda cudimo...

Zoran

08.07.2012. 06:42

Koliko je dobar albanski narod,vidi se po ubistvima Srba povratnika na Kosovo i Metohiju.Koliko je dobar bivši predesednik vidi se po tome što se rukuje sa H.Tačijem,nadimak mu Zmija.Uostalom,u svakom izveštaju sa tog skupa naglasiti da B.Tadić nije legitimni predstavnik srpske države.

Takmicar

08.07.2012. 07:38

Ekspert nije sebican, on zna kako da napravi to sta nedostaje narodu za siguniji, laksi i bolji zivot.

zoks

08.07.2012. 12:46

@Lala iz Banata - lala@ znaci nasi pretci koji vekovima pre nas upoznase siptare su,po tebi,uzalud ziveli?Auuuuuuuuuuuuuu!!!!Ti izgleda svakome vise verujes nego svojima?Tuga i jad!Pa da,ovakvim Srbima je uvek miliji tudjin od svojih!Videli smo i po "bravaru"!

Mad Max

08.07.2012. 08:08

Ljudi, nema nervoza, ovde ima normalnih ljudi i par provokatora, ako uopste oni pisu komentare, ili mozda u nekom kabinetu se sve to odradjuje. Boris Tadic je juce odradio sjajan posao- poslao je sebe tamo gde mu je mesto i bilo oduvek- tamo gde su i njegov drugar Vuk i cela ta kompanija.

opisani gubitnik

08.07.2012. 08:09

ako nije lenj, nepoverljiv, nepotpun a ipak nezna da radi, onda se plasi svoje senke.

Pokusaj

08.07.2012. 08:10

Tadic je izgubio izbore za predsednika, a onda nije uspeo da sastavi vladu na cijem celu ce biti premijer. Ova privatna poseta na zvanicnom samitu je njegov pokusaj da podeli svoj CV, jer realno, Tadic je sada nezaposleno lice. Dakle, Tadicu samit sluzi kao mogucnost da se zaposli.

неразуму али копирају

08.07.2012. 08:15

Људи који жив од Његошевог успех.

Pantina slava

08.07.2012. 08:22

Pantelija! Ja ne vidim nista lose u Haskoj presudi vec u coveka kako je razume.

Sara

08.07.2012. 08:35

Kao pojedinac i kao privatno lice Tadic moze da ga vodi kuci,u kafanu ili bioskop...ali ovo je zvanicni skup i bivsi predsednik je prekrsio zvanicni dogovor svoje zemlje...jos je dozvolio da mu Taci okrene ledja,odmah nakon tog jadnog rukovanja i da mu ocita lekciju kako je " zakasnio"...obuzima me stid dok ovo pisem...

milorad

08.07.2012. 12:26

@Sara - Nije te stid cistiti tudje smece toje kao normalno. Jer necistis u Srbiji nego na mrskom zapadu.

zoks

08.07.2012. 13:34

@Sara - milorad@ znaci Milorade po tebi ako volimo cvarke treba svinju u zadnjicu ljubiti,ili joj se barem klanjati?Eeeeeee,milorade,milorade!Svako ko me ugnjetava mi je mrzak,pa makar to bio moj rod najrodjeniji!A ti izgleda kao mnogi,nazovi srbi, volite tudjince vise nego svoje!?Vidi nam se kako nam je zbog te i takve ljubavi!

MatijaBG LDP/DS

08.07.2012. 12:15

@ Zagonetka. - Odgovor,samo Srbi ne znaju sta hoce,a sta nece,kao po obicaju ,ostace bez iceg,sem Morave,nju niko nece:))

branko

08.07.2012. 13:39

@ Zagonetka. - Koji si ti mandril, i da li imas mozga, ili samo citas ono sto ti je Ceda napisao...?

xo

08.07.2012. 09:09

Srbi u Hrvatskoj imaju bar 5,6 vjekovnih neprijatelja ( ukljucujuci i neke iz vlastitih redova ) . Na srecu imaju i nekoliko prijatelja. Vrijeme ce pokazati da li je moguc i u kolikoj mjeri opstanak Srba u Hrvatskoj.

xo

08.07.2012. 11:50

@xo - Dolazili su meni u kucu predstavnici ili potomci raznih uglednih hrvatskih obitelji. Neki da pricaju, neki da rucaju, neki da filozofiraju a neki da mjerkaju. Ali ja se drzim principa : dok imam novaca, placam.

milos

08.07.2012. 09:57

Engleska kraljica Elizabeta II nedavno se rukovala sa komandantom Irske republikanske armije koja joj je ubila rodjaka. Ali to su ipak Englezi, zato oni danas odlucuju o nasoj sudbini...mislite o tome.

Lela

08.07.2012. 14:25

@milos - Engleskoj kraljici se fućka za rođaka, ima ih na hiljade, a rukuje se čak i s bivšim teroristima jer preti opasnost da joj se država ozbiljno "otopi". Škoti najvaljuju referendum o otcjepljenu pa je u to ime nedavno poslala Čarlsa i Kamilu da čitaju vremensku prognozu za Škotsku, a prekjučer imenovala u Edinburgu unuka Viljema 'Vitezom od Čička'. Mogu samo zamisliti na što će biti spremna ukoliko i Irska odluči da krene samostalno. Srbiji naređuju Švabe i Ameri, ne Englezi.

milos

08.07.2012. 21:33

@milos - Ona je kraljica i Australije iako Australija nije clan GBR, tako da se njeno kraljevstvo ne raspada....i nikad nece, zato sto je to nesto sto ti nikada neces shvatiti. Uostalom ne dajem dzabe casove, tako da ne zelim da ti objasnjavam...

Lela

09.07.2012. 13:59

@milos - Srećom, vi mi nemate šta objašnjavati pa ću ostati bogatija za tu crkavicu koju možete dobiti za svoje znanje.

nemilosrdno pravedni

08.07.2012. 10:19

Umnjak! nije tacno da se Tadic sveti, vec neko je sposoban da pravi vidljive rezultte a neko da ih rusi.

dok

08.07.2012. 10:35

Mene bi samo dobar prijatelj mogao nagovoriti na nesto sto ja ne bih hteo uciniti, ako su mu Ameri prijatelji, onda je i on moj neprijatelj. Filip Gordon kaze da ce Srbija morati da se suoci sa "realnoscu demokratskog, suverenog, nezavisnog, multietnickog Kosova u sadasnjim granicama" i da u "ovoj fazi, USA i EU ne ocekuju da Srbija prizna Kosovo". Znaci u sledecoj fazi bi trebalo da ga priznamo.

dok

08.07.2012. 10:37

Ako ce Srbija morati da pristane na nezavisno Kosovo, jos lakse ce BiH priznati nezavisnost Republike Srpske.

milorad

08.07.2012. 12:22

@dok - ako postoji BiH onda postoji rep. Srpska ako nepostoji kocete onda priznati. Znaci dato nije isto. Nepriznavanjem BiH realne su samse da vise nepostoji rep Srpska.Nikad nemoj zaboraviti da Hrvatska postoji.

leon

08.07.2012. 10:57

Mislim da se većina Srba na Kosovu slaže sa onim što Tadić radi, a to je najbitnije....

leon

08.07.2012. 17:36

@leon - Takvi mislioci kao što si ti Aco i doveli su dotle da nas ima svega još sto hiljada na Kosovu, ali kao da je to tebi važno ,važno da tvoj biznis cveta tamo na severi ma koji on bijo....

dušan

08.07.2012. 21:39

@leon - ti isti srbi sa KiM koji su glasali Nikolića biće odlučujući faktor oko brzog pada ove vlade...oni osete na svojoj koži prevaru brže od svih!

Arsenije

08.07.2012. 11:12

Umnjak je savršeno procenio Tadićev gest. Tadića vode infantilni porivi i nesazrelo razmišljanje. Da ne koristim teže kvalifikacije njegovih postupaka. On je ne jednom kivno reagovao na glasače što ga nisu izabrali, pa šta više, ljut je što nije imao podršku u građanima za svaki postupak tokom njegove vladavine. A vladao je autokratski do kraja, mada mu je u maniru da se gandijevski predstavlja bilo gde da ode u goste. Ovo je uradio iz čistog inata svima.

Rade

08.07.2012. 12:06

Pa sada je valjda svima jasno zasto nije vise predesednik drzave Srbije. Jedno je pricao narodu njegove drzave, a izgleda ovako radio za navodno svoju drzavu.

miconi

08.07.2012. 12:15

Ajde,ajde Dacicu vrati mandat, posle ovog rukovanja SNS ce imati 200 poslanika u parlamentu. Tada ce gosp.Nikolic biti pravi gazda, SVOJ NA SVOME bez opozicije. Bice Srbija demokratskoSRPSKA zemlja!!! A vama gosp. Tadicu zelim istinski lep odmor u penziji koju cete opet dobijati od poreskih obaveznika, mozda vam je ovo bio i cilj, poljuljala se vlast ajd ti u penziju ziveces dobro, a ko sisa ODGOVORNOST" JA SAM LJUDI BIO SAMO MUZICAR A OVO JE BILA NEKA LOSIJA ROK PESMA.

MatijaBG LDP/DS

08.07.2012. 12:27

@miconi - Hahahahhahahaahha....kakav stabovac....bas me zanima kad pocnu razgovori Kosovo/Srbija,da li ce Nikolic pre sedanja za sto,rukovati se ili ce ponuditi Tacija srpskom sljivovicom,jer samo pijan taci mozda i progleda na neke od uslova kosovskih Srba,pa im dodeli jednu opstinu pod harac....e necete se vi nas tako lako resiti.Vlast ste vi i bez Dacica,za sve se pita Toma,a evo mesec dana vas gledamo i svuda ste nam upropastili ugled....

Rale

08.07.2012. 12:57

@miconi - Evo, sada nam je Tadić digao ugled. Sa zapadom uvek ista priča, čim počnu da nas hvale i lupaju po ramenu, znači da smo pristali na nešto mnogo loše po nas i da svoje zadovoljstvo ne mogu da sakriju.

Uterivac

08.07.2012. 13:02

@miconi - Neduhovito, besmisleno, nepismeno ...Niste Vi dragi MBGLDP@@~~ krivi ..Nije neznanje najgore, niti ignorisanje znanja već ILUZIJA ZNANJA

naranca

08.07.2012. 15:36

@miconi - Matija daj malo stila.Smiri se."kakav stabovac".Sta ti je to?Poceo si i svoj jezik da kreiras.

miconi

08.07.2012. 16:39

@miconi - Alo Matija Nikolic je sada Vlast, Tadic nije imao nikakvo pravo to da uradi, ukoliko se naravno nije rukovao sa PRIJATELJEM, to naravno razumem i podrzavam. Ali ce se Nikolic MOZDA rukovati sa tacijem onako kako je red kad se dolazi na pregovore a ne sigurno prijateljski. A sto se tice vas ldp-a resicemo vas se TO ZNAM nemoras mi to govoriti sad sigurno olako.

Gale

08.07.2012. 12:21

Šta se dešava sa predsedničkom rezidencijom na Dedinju? Nikolić mu je velikodušno ostavio na korišćenje(?), a Tadić više nije predsednik države, niti će biti predsednik vlade a ko zna, možda ni svoje stranke. Dakle, posle rukovanja sa Zmijom, natrag u ekskluzivnu dedinjsku vilu o trošku naroda Srbije.

leon

08.07.2012. 12:39

Ej bednici kako ga mrzite ,ačovek je položio veliku žrtvu za ovu zemlju i ovaj narod,-sramitese....

Joni

08.07.2012. 14:25

@leon - Ne znam sta je bednije ti ili tvoji magareći komentari! Providan si NVO-vac!!!

leon

08.07.2012. 17:29

@leon - Branko ,ako tako nastaviš i ono malo srba sa kosova pobećiće glavom bez obzira, ali ko zna Branko šta ti ustvari želiš....

Pop

08.07.2012. 12:48

Srbiji se namece rat al ovaj put bi moglo doci do mnogo vecih sukoba u svijetu bolje reci 3. svjetski jer cjeli svijet je buktinja koja samo nije explodirsla!Imali smo totalni promasaj politike 10-tak godina i to ce nas debelo kostati jer smo imali amere na vlasti sto se i potvrdilo!Dva su moze se reci poceli na balkanu nece biti nazalost ni 3. daleko!Najvaznije nam je ujedinjenje a ne razjedinjavanje!Poltrone javno zigosati da se zna sve!Poz braco i sestre!!

dušan

08.07.2012. 14:04

@Pop - Bože spasi nas od ovakvih kao što si ti!Gde to svet bukti?Među islamskim fanaticima možda?Tebi je možda žao njih ali srećom mi pripadamo normalnom svetu...nikakav rat neće biti ovde osim ako SPS i SNS ne nastave da razjedinjuju optužujući za izdaju one koji nisu sa njima..ali brzo će narod shvatiti njihovu prljavu igru..

Mex

08.07.2012. 18:22

@Krajisnik - naranca , da nisi ti mozda Chile Habanero ili Zmija otrovnica koja lepo i slatko izgleda ??? Cisti smece ispred svojih vrata .

Dragan

08.07.2012. 19:39

@Krajisnik - Čovjek nije diploma, što je odkazano hiljadu puta već čovjek onoliko čovjek koliko želi da bude. On sigurno nije ni čovjek dostojan časti već sramote.

Koske

08.07.2012. 13:35

Ako je neko sumnjao ili mu nije bilo jasno ko je Boris Tadić i čije interese zastupa,čovek se potrudio da otkloni sve nedoumice.

duxoni

08.07.2012. 13:37

Ovi novi ne samo da ce da se rukuju nego ce i da se ljube i to vrlo brzo dokaz su ameri koji vec 2 nedelje sastavljaju vladu

dušan

08.07.2012. 20:26

@duxoni - Svaka čast duxoni!..ovo je najulizičkija i najposlušnija vlada u istoriji Srbije...čak se i neoglašava a za nešto više od mesec dana svaki incident na KiM tretiraće se kao invazija na jednu nezavisnu državu!!!Pa o tome pričajte a ne o Tadiću..on je barem otišao tamo a nova vlast deli resore kao da smo u Švajcarskoj...

Bata Milan

08.07.2012. 14:44

da nam nje tadica travu bi pasli ,videcemo jos ko nam je bio tadic,polako ali sigurno

good_ol_rebel

08.07.2012. 17:05

No, u trenucima iskrenosti i nadahnuća, znao je drug Boki otvoriti svoju "viziJonarsku" dušu, kao onomad, (gle, opet baš u "ljepoj" njihovoj), kada je kod Stankovića na HRT-u (onog što ga je Kusta zbog bezobrazluka i podlosti, sa Mokre Gore šut-kartom katapultirao nazad Stipici Mesiću u "beli Zagreb grad") po sopstvenim riječima, izrečenim putem "tisućljetne krugovalno-dalekovidne postaje", dao obnarodovati pučanstvu da "biti preDSednik Srbije i nije nešto čime bi se ponosio!?"

good_ol_rebel

08.07.2012. 17:19

Elem, (o)tužno-komični odnos "prosrpskog" ex-prešjednika, druga Bokija, "vizijonara i regijonalnog lidera", "najvećeg sina" svih "naših" naroda i narodnosti, i bezalternativno eu-ropskih gradžana i gradžanki, na najbolji način potvrđuje staru istinu: "SVAKI NAROD IMA VLAST KAKVU ZASLUŽUJE“. S druge strane, ako i nije bio previše ponosan, "prosrpski vizijonar i regionalni lider" je za sebe, od bližih i daljih "prijatelja" i "partnera“ Srbije na njenom eu-ropskom putu, priskrbio...

good_ol_rebel

08.07.2012. 17:30

brojna odličja i priznanje, naravno, sve zahvaljujući svom, u domenu politike i diplomatije, u svijetu do sada nezabilježenom, montipajtonovski grotesknom "viziJonarstvu", regiJonalnom "liderstva", mirovnjaštvu i političkoj "izuzet(n)osti". Jer Drug Boki je grof od Kvadrige, markiz od Štajgera, vikont od Polaka, feldmaršal od EULEKS-a, "vojvoda" od (Čankove) Vojvodine, aga od Saraj'va, dudek od Zagreba, beg od Skenderaja, "gospar“ od Dubrovnika. "Nema sumnje smiješi mu se Nobel!"

ase tech

09.07.2012. 01:25

neznam zasto Tadicu mnogi 'uvaljuju' status crnogorca,a on je rodjen u Sarajevu

naranca

09.07.2012. 01:30

@rebel.Tebe treba da posaljemo na nase neprijatelje da ih udavis sa pricom.

HitmanSRB

09.07.2012. 10:59

Ima nešto dobro u ovome. Oba aktera ovog rukovanja su zapečatila sebi političke karijere kod svojih naroda. Tačija na "Kosovu" odavno već prozivaju za "Tadićevog špijuna".