„Dosadnima“ prete isključenjem telefona
10. 12. 2012. u 06:45
Građanima koji uznemiravaju druge telefonom preti „seča žice“. Za prijavu je neophodno sačuvati pet spornih poziva
UZNEMIRAVAJUĆE SMS poruke i pozive dobija na desetine građana, ali se mali broj odlučuje da “dosađivanje” i prijavi kod mobilnih operatera. Zbog učestalih zloupotreba, kako mobilne tako i fiksne telefonije, operateri kao krajnju instancu - isključuju neželjene sagovornike sa druge strane žice. Ipak, da bi ušli u trag problematičnim kontaktima, građani moraju da prilože i dokaze o uznemiravanju.
Na zlonamerne pozive bivših supružnika, obožavalaca, prijatelja, ali i potpuno nepoznatih građana - stalno stižu prijave korisničkim servisima svog operatera.
- Korisnici mobilne telefonije češće prijavljuju uznemiravanje nego korisnici fiksne telefonije - kažu u “Telekomu”.
- Ukoliko je korisnik izložen uznemiravanju, bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefoniji, potrebno je da to prijavi u poslovnici ili da prijavu dostavi pisanim putem.
Ipak, da bi uznemiravanje i dokazali, građani moraju po malo da budu i detektivi, pa je neophodno da prilože - dokaz. Zato je neophodno da sačuvaju u telefonu poziv ili poruku.
- U slučaju uznemiravanja putem mobilne telefonije, potrebno je da postoji uspostava veze ili sačuvana SMS poruka - dodaju kod ovog operatera. - Kada se utvrdi da korisnik usluga uznemirava drugu osobu, upućuje mu se opomena. Ukoliko i nakon 15 dana nastavi sa takvim aktivnostima, korisnik se isključuje kako bi bio sprečen da uznemirava druge.
Da bi dokazali da ih neko neopravdano i neželjeno zove, u “Telenoru” je neophodno da klijent prikupi pet spornih poziva.
- Prijavu uznemiravanja građani mogu da izvrše isključivo ličnim odlaskom u “Telenorovu” prodavnicu - navode u “Telenoru”. - Tom prilikom je potrebno da ponesu na uvid ličnu kartu i telefonski aparat, sa zabeleženim propuštenim pozivima, najmanje njih pet.
Za uznemiravanje sa brojeva sa skrivenom identifikacijom, potrebno je da klijenti zabeleže datume i vremena razgovra, najmanje tri. I to isključivo za pozive na koje su odgovorili.
Vasilije
10.12.2012. 07:13
Mene AIK banka uznemirava neloliko godina, tražeći da joj izmirum dugovanja. Ja u tu banku nikada nisam kročio. Znači da toj banci treba isključiti telefon. Žalio sam se Telekomu ali oni su mi odgovorili da nemaju ništa sa tim, već da odem u banku. Ja sam im tražio da mi omoguće da na poriku odgovorim porukom. Ali ni to nije omogućeno.
Nerazumem,zasto opomena i cekanje 15 dana,treba odmah dosadjivacu preseci zice,tako da nemoze vise dosadjivati i uznemiravati posten narod.I jos nesto, nikada vise im netreba prikljuciti niti mobilni ni fiksni telefon.Problem je kod nas u Srbiji sto su vise zasticeni lopovi i prevaranti nego posten narod.Razmislite malo po tom pitanju. Narod nezna kako da izadje na kraj sa ovom situacijom u drzavi jos im treba i ovaj stres sa dosadjivanjem. Pozdrav LJubica...
nije nego. a,sta sa onima koji vam u poruci napisu svasta,izvredjaju vas najstrasnije a onda se ucute i cekaju da ih vi pozovete 5 puta da bi vas prijavili za uznemiravanje. znaci,najstrasnije uvrede nisu uznemiravanje nego su - sta ????Bolje bi bilo da se i operateri malo zainteresuju za prirodu smsova a ne samo da jednostrano gledaju na pozive i smsove.a,sta ako prljavi smsovi dolaze sa aparata koji su vlasnistvo kompanija??nije sve i uvek jednosmerna ulica
Komentari (3)