Šarolike cene u auto-servisima
21. 11. 2011. u 20:44
Vozači se sve češće odlučuju za servis automobila u manjim radionicama, kod „svog majstora“, smatrajući da su popravke u ovlašćenoj servisnoj mreži preskupe
U Srbiji, gde je prosečna starost voznog parka oko 18 godina, zbog besparice, vozači, pogotovo oni kojima vozila nisu u garantnom roku, sve češće se odlučuju za servis u manjim radionicama, kod „svog majstora“, smatrajući da su popravke u ovlašćenoj servisnoj mreži preskupe.
- Za „punta“ su mi u ovlašćenom servisu samo za redovnu zamenu ulja i filtera tražili 10.000-12.000. Našao sam radionicu gde su mi za isti posao naplatili upola manje - tvrdi Zoran J.,iz Zemuna.
U cenu servisne usluge ulazi cena ugrađenog rezervnog dela i cena radnog sata mehaničara.
- Uvoznik daje preporučenu cenu radnog sata, ali diler sam određuje kolika će ona biti - kaže Miša Nikolić, direktor Auto- kuće „Voždovac“ u čijem sastavu su ovlašćeni servisi za „Fijata“, „Dačiju“, „Ladu“ i „Renoa“. - Najveća razlika je u ceni delova, jer original uvek više košta.
U servisima koji nemaju status ovlašćenih ističu da oni nikako nisu „divljaci“, već da i oni raspolažu sa savremenom opremom za dijagnostiku, najsavremenijim alatima, a da cenu usluge formiraju u zavisnosti od kvara.
- Nije isto da li se menja ulje, kaiševi ili se skida menjač.Ugrađujemo samo originalne rezervne delove koje često kupujemo od uvoznika ili njihovih dilera, pa čak i poddilera. Zašto smo opet jeftiniji je pitanje nad kojim treba da se zamisle u zvaničnim servisima - kažu u AK „Balkan“ u Zemunu.
grga
22.11.2011. 12:21
kakvi ovlašćeni servisi.......kada bi trebao još i njima po njihovim cenama da platim pored ovih cena goriva odmah bi ostavio auto i jeftiniji bi bio taksi.....vozim auto i prešao je već 250 000 km a nije ušao u ovlašćen servis nikada ovde jer su njihove usluge skuplje od auta,majstor mi kaže da može preći još dosta ovaj auto idi i po više od pola miliona km,evrodizel fiat jtd,i kod njega je jeftino održavanje i popravke koje su vrlo retke
Vozim Lady vec 25 godina pa I sad a ide preko 150 km/h I to na gas. Sve intervencije su kod ''svog majstora,, I to sa mojim zadovoljstvom. Prosle godine za zamenu paknova I diskova u vecem servisi u KG trazili su mi samo za rad nest preko sest hiljada dinara. Kod ''svog majstora'' sam to radio za sest stotina dinara. Iznos je na oba mesta samo za rad be delova.
Komentari (2)