“Kija sid” novi južnokorejski adut

N.A.

20. 11. 2012. u 12:28

Osvaja kupce u Srbiji dizajnom, kvalitetom i ekonomičnim motorima

MODERNI i atraktivni “sid” osvaja i srca kupaca u Srbiji, baš kao što to čini i u velikom delu Evrope.

Ovaj novi adut južnokorejskog proizvođača “Kije”- uz najdužu fabričku garanciju u Evropi od sedam godina (ili 150.000 pređenih kilometara), bez ograničenja kilometraže u prve tri godine, pri čemu je ova garancija “panevropska” (važi u svim zemljama Evrope i prenosiva je na budućeg vlasnika), i s primamljivim cenama i izuzetno bogatim paketima opreme - lako nalazi put do kupaca.

Prvo druženje ekipe “Novosti” sa “kijom sid” na drumu pokazalo je da Korejci s pravom očekuju rekordne rezultate prodaje novog modela. Automobil koji smo isprobali imao je motor od 1,6 litara radne zapremine. Radi se o dobro poznatom “dizelašu” (CRDI) sa 128 konjskih snaga i veoma dobrim obrtnim momentom od 260 Nm, dostupnim u rasponu od 1.900 do 2.750 Nm.

Uparen sa šestostepenim menjačem, ovaj motor pokazuje izuzetne osobine. Ubrzava do “stotke” za 10,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je 197 kilometara na čas. U automobilu dugom 4.210 milimetara i širokom 1.780 milimetara (visina 1.470 mm) ima začuđujuće mnogo prostora, što dokazuje da su inženjeri “Kije” pažljivo osmislili svaki delić prostora u kabini. Međuosovinsko rastojanje od 2.650 mm je među najvećima u klasi, pa i putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u svim blagodetima nove “kije”.

Vozaču je u “kiji” sve maksimalno prilagođeno, počevši od sedišta, pa do komandi na obruču upravljača. Materijali u kabini su kvalitetni, prijatnih boja, a stepen završne obrade veoma je visok. Od opreme koju “Kija” nudi u svom novom “sidu” - nema šta nema, i to u standardnoj verziji.

Već u osnovnom paketu opreme “LH fan”, kao standard postoje prednji vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci i bočne vazdušne zavese. Pored ABS sistema, tu su i ESC sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila, TCS električni sistem kontrole proklizavanja pogonskih točkova, VSM sistem stabilnosti, EDB elektronska kontrola raspodele sile kočenja, BAS automatsko pojačavanje sile kočenja, HAC sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, automatsko zaključavanje vozila u vožnji, prekid dovoda goriva i automatsko otključavanje u slučaju nesreće.

U osnovnom paketu opreme su i klima-uređaj, merač spoljne temperature, putni računar, komande na upravljaču, imobilizator, alarm, elektropaket koji podrazumeva i podešavanje retrovizora i “bateri sejver” koji automatski gasi sve uređaje kada napustite vozilo. Audio-uređaj sa svim mogućim utičnicama raspolaže i sa vrhunskim CD plejerom, ali i sa šest zvučnika (dva visokotonca), uz, naravno, sve komande na obruču upravljača.

Cena ovog modela je 12.190 evra. Pri tome, svako ko do kraja novembra odluči da pazari “kiju”, dobiće na poklon i zimske gume ili dodatni keš popust, a može da izabere i dodatnu opremu.

Model na našem testu imao je opremu ”ex maxx”, najviši paket u ponudi. Tu bukvalno nema šta nema. Da pomenemo samo izuzetan navigacioni uređaj, prednje i zadnje parking senzore i kameru za vožnju unazad, pa senzore za kišu, grejače u sedištima, grejače u obruču upravljača, sistem za odmrzavanje metlica brisača...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije