„Klio 4“ za čistu „desetku“!
16. 10. 2012. u 11:53
„Novosti“ na predstavljanju nove generacije „Renoovog“ bestselera. Četvrta generacija kreće u osvajanje srpskog tržišta sa cenom od 9.990 evra
Za promociju, „Reno“ je izabrao Rovinj i njegove idilične pejzaže, da pred specijalizovanim novinarima iz takozvanog Adrijatik regiona pokaže šta je to što treba da razgali sve poklonike ovog brenda, ali i da ozbiljno zabrine konkurenciju.
Zadatak nije nimalo lak jer su prethodne tri generacije „klija“, od 1990. kada je prva ugledala „svetlosti pozornice“ prodate u čak 11.357.796 primeraka! U „Renou“ su svesni da je „gužva“ u ovom segmentu, kao na Oktoberfestu i izračunali su da ih na megdanu čeka oko 40 vozila konkurenata - pre svih „opel korsa“, „folskvagen polo“, „pežo 208“ i „ford fijesta“.
Zato je „klio 4“ pažljivo dizajniran, vrhunski izrađen, opremljen najsavremenijim motorima i snabdeven multimedijalnom opremom 21. veka. „Klio 4“ je zamišljen, tvrde dizajneri, kao „ideja ljubavi“, i zato je za „boju lansiranja“ izabrana crvena. Potpuno novi vizuelni identitet „Reno“ započinje sa ovim modelom - nova je prednja maska (inspirisana konceptom „dezire“) na kojoj se ističe logo „renoa“ na crnoj pozadini, i to će, u narednim godinama biti izgled svih „renoa“. Bočna silueta je naglašeno sportska. Ovaj model će se praviti samo sa petoro vrata, a zadnja su tako izrađena da se naglasi sportska elegancija, a što se tiče veličine, porastao za 35 milimetara u dužinu (4.062 mm), za 24 mm u širinu (1.731 mm), ali je niži za 45 mm (1.448 mm).
Unutrašnjost je sasvim nova, tu su potpuno originalna komandna tabla i nova centralna konzola. „Klio 4“ će imati tri nivoa opreme „autentik“, „ekspresion“, „dinamik“, a već u početnom nivou imaće neverovatan paket koji, između ostalog, čine i tempomat, startovanje bez ključa, svetla sa duplom optikom, elektropaket, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, putni računar, led diode, ABS, ESP sistem...
Novi „Renoov“ ponos može da se podiči novom, savremenom, ekonomičnom paletom benzinskih i dizel motora. Benzinski su 1,2 litarski sa 16 ventila i 75 KS koji emituje 125 grama CO2 po pređenom kilometru i troši oko 5,5 litara benzina na 100 km. Zatim, revolucionarni trocilindraš od 898 kubika sa turbopunjačem, „enerdži TCE 90“ koji emituje 105 grama CO2 po kilometru i uz potrošnju od 4,5 litara razvija 90 KS. Vrh ponude je TCE 120 EDC sa 120 KS i 190 nm obrtnog momenta. Kod dizelaša agregat „DCI 75“ razvija 75 KS i uz potrošnju od svega 3,6 litara na 100 km, emituje 95 grama CO2 po km. Snažniji su „enerdži DCI 90“ (93 grama CO2/km, 3,6 lit/100km) sa 90 KS koji će imati na raspolaganju i dvostruko kvačilo.
Prodaja u Srbiji počinje krajem oktobra, a osnovni model sa motorom 1,2 litara i paketom opreme „autentik“ koštaće 9.990 evra.