Test „Novosti“ : Novi „pežo 208“
02. 10. 2012. u 11:13
Najjeftiniji „benzinac“ 10.950 evra, a početna cena za „dizelaša“ 13.580 evra
ZADATAK da napravite automobil koji će biti uspešniji od sopstvenog „bestselera“ u takozvanom B segmentu, dizajneri i inženjeri „Pežoa“ su uspešno odradili. Dokaz - novi „pežo 208“, koji je znatno drugačiji od prethodnika, ali ipak ima „dah starih linija“.
Njegovim atraktivnim dizajnom dominiraju naglašeno sportske, vitke linije, a pažnju svakako privlače svetlosne grupe i sjajno ukomponovana LED svetla.
Dužina 3.962 mm
Širina 1.829 mm
Visina 1.460 mm
Međ. razmak 2.540 mm
Masa 975 kg
Moderan, urban, napravljen tako da s lakoćom savladava sve izazove gradskih ulica, „208“ se sjajno ponaša i na auto-putu. Zbog toga imate utisak da se nalazite u mnogo skupljem i većem automobilu. Unutrašnjost „francuskog lava“ je pravi melem za oči, počevši od zanimljivog oblika volana pa do komandne table. Još kada zasvetle boje na mernim instrumentima, audio-sistemu i navigaciji, enterijer dobija futuristički izgled.
Sedišta su vrlo udobna. Prolazak kroz krivine razvući će vam osmeh na lice, jer će vas podsetiti na čari kartinga i sportskih automobila vrhunskih performansi. Sve u ovom „pežou 208“ napravljeno je s mnogo ukusa, od modernih, kvalitetnih materijala, s preciznom završnom obradom.

Naravno, „srce“ ovog „lava“ je motor, dobro znani 1.6 HDI, „dizelaš“. On je poznat po ekonomičnosti, dugotrajnosti, ali i po izuzetnoj elastičnosti koja i vožnju po gradu čini zanimljivom.
U cilju poboljŠanja ekonomiČnosti i zbog ekoloŠkih trendova, ovaj automobil poseduje start-stop sistem. Prema fabrički deklarisanoj potrošnji, u kombinovanom režimu vožnje, on troši svega 3,8 litara na 100 pređenih kilometara. Na našem testu, gde i nismo pokušavali da ostvarimo „rekordno nisku potrošnju“, putni računar je pokazao prosečnih 4,3 litra na 100 pređenih kilometara.

Potrošnja
Grad 4,4 l
Van grada 3,4 l
Kombinovano 3,8 l