Promocija fijata 500L: Mali gradski čarobnjak
06. 07. 2012. u 20:58
"Novosti" na prvoj, posebno organizovanoj, test vožnji "fijata 500 L" u Torinu. Iako se na prvi pogled čini da nema dovoljno mesta, prima čak pet dvometraša i njihov prtljag
PRVE, probne vožnje novog "fijata 500 l", a koje su u petak novinarima omogućili čelnici kompanije iz Torina ukazuju da će ovaj, gradski auto "zaraditi" svaki cent od 15.550 evra, kolika je cena sa kojom startuje prodaja ovog modela u Italiji, početkom septembra.
Očekuje se da u Srbiji ova suma bude nešto niža, bar za 2.500 evra, koliko iznosi bonus koji će dobiti i prve dve hiljade italijanskih kupaca.
Mada spolja deluje mali, ulazak u kabinu otkriva da su Italijani, ovog puta, napravili pravu čaroliju. Prostora, naime, ima za pet dvometraša, pa čak i za njihov prtljag. Sedište vozača je ergonomski dobro urađeno, lako se podešava u svim pravcima. Centralna konzola je funkcionalna i na njoj dominira ekran na koji kompjuter šalje sve neophodne informacije. I lepo dizajniran menjač ima kratke, precizne hodove. Ovaj automobil ima i najveću preglednost u klasi.
Motori su najsavremenije generacije, štedljivi, ali i dovoljno snažni da pokreću ovaj auto.
Zanimljivo je da su u novi auto Italijani uspeli da ugrade čak 33 pregrade, fioke, džepove za odlaganje sitnica. U opremi ovog vozila nalazi se sve, od vrhunskog klima-uređaja do audio-sistema.
Tu je i navigacija, kao i priključci za telefone i tablete. Kako tvrde Italijani, u ponudi će biti čak 140 različitih dodataka na osnovni model.
Predviđeno je, čak, da automobil na mobilni telefon pošalje izveštaj koliko ste vozili u skladu sa pravilima u cilju zaštite životne sredine, ali i koliko ste uštedeli novca za gorivo. Uz to, "fijat 500", preko ekrana, daje i razne korisne savete kako da se vozi "ekološki" svesno.
Ovo bi moglo da bude od značaja i za kupce u Srbiji, jer, kako kažu u "Fijat automobilima Srbija", nadaju se da će dobiti subvenciju države za ekološke motore, koja trenutno iznosi 100.000 dinara.
Dizajneri ovog vozila nisu činili nikakve kompromise kada je završna obrada u pitanju. Sve je urađeno u "milimetar", a zanimljiv je podatak da na proizvodnoj liniji u Kragujevcu ima čak 1.900 kontrolnih punktova za proveru kvaliteta.
Kako tvrde čelnici torinskog automobilskog giganta, nivo buke u ovom vozilu najniži je u klasi, baš kao i što je prtljažni prostor najveći u segmentu mini-vozila.
Boba
06.07.2012. 22:31
Politicka fabrika i politicki projekat automobila koji nazalost nema sanse na trzistu ni u Evropi zbog prevelike cene ni u Americi zbog nerazumevanja mentaliteta a na domacem trzistu da se i ne govori.Italijanima je odgovaralo da dobiju pare i subvencije i plase svoju radnu snagu izmestanjem fabrika a nasim politicarima da se slikaju pred izbore sa istim.Kada li ce se politicari u Srbiji okanuti politickih fabrika?Ah da kada se narod opameti....
Tu je i navigacija, kao i priključci za telefone i tablete. / Gde tu mogu da priključim Pentrexyl?
@Opa - E baš je naziv tablet za sprdnju. Tablet ['taeblit] znači ploča, a može i tablete i pilule. E sad našima je glupo da kažu ploča, na šta i podseća, pa to nazvali primenjujući Vukov princip za englesku reč. I onda ispadne skroz bezveze.
Džabe ste krečili! Za te pare može da se kupi gomila drugih proizvođača, koji su 10 puta kvalitetniji od fijata. I još da preostane para za dodatnu opremu. Tako da ovo Potemkinovo selo neće zaživeti. Možda ako mu se maloprodajna cena spusti na ispod 8500 evra. Drugačije nikako. Ne bacajte pare na propagandu, ovo mrtvorođenče nikada neće donositi zaradu, za te pare potpisujem da neće.
@DRAGAN - E sto volim ove svetske "strucnjake" sto ne znaju ni sijalicu da zamene , ali zato znaju strategiju prodaje automobila na svetskom trzistu.
Komentari (15)