Polovnjaci: „Nemci“ najbrojniji

17. 04. 2012. u 12:21

Na tržištu polovnih vozila u našoj zemlji najviše se traže pouzdana nemačka vozila. Iza „Opela“ i „Folksvagena“ slede „italijani“ i „francuzi“

STATISTIKA govori da Srbi najviše vole „nemce“. U kategoriji najtraženijih modela, na sajtovima polovnih automobila, našla su se čak četiri proizvođača iz ove zemlje. Da bi luksuz uklopili u cenu, kupci će morati da biraju vozila starijeg datuma. Za one koji traže manje, gradske automobile, u ponudi su četvorotočkaši italijanske i francuske proizvodnje.

DO 3.000 EVRA mogu se kupiti uglavnom automobili stariji po deset i više godina. Idealan za nastupajuće lepo vreme je „Folksvagenov“ kabriolet „golf 3“ iz 1993. godine. Poseduje motor sa ugrađenim gasom snage 152 „konja“, kompletnu fabričku opremu, a prešao je tačno 200.000 kilometara. Poslednjih godina najzastupljenije vozilo na domaćim drumovima, „fijat punto“, može se pazariti za 2.990 evra. Ovaj dizelaš star devet godina prešao je oko 102.000 kilometara, sa agregatom zapremine 1.910 kubika.

DO 5.000 EVRA u ponudi su mahom gradski automobil, ali znatno „mlađi“. Samo četiri godine star „pežo 206“, sa benzinskim motorom od 75 konjskih snaga prešao je 98.000 kilometara. Trenutni vlasnik ga procenjuje na 4.900 evra. Već pomenuti namački proizvođač za istu cenu nudi noviji „golfov“ model - „četvorku“. Putni računar, svetla za maglu i ABS čine samo deo opreme koju poseduje ovaj benzinac. Pokreće ga motor jačine 1.598 kubika, a u evidenciji beleži 122.000 pređenih kilometara.

DO 7.000 EVRA se može pazariti, recimo srednja klasa „BMW-ovih“ vozila - serija tri. Ponudu čine mahom stariji automobili, sa jačom kilometražom. Jedan takav, model „318“, 2004. godište, može se naći za 6.999 evra. Vuče ga 145 konjskih snaga i 2.000 kubika, a zbog plinskog agregata može se svrstati u rang ekonomičnijih četvorotočkaša. Na granici ove kategorije automobila nalaze se i „Opelove“ „astre“. U pitanju su automobili novijeg datuma. Četiri godine star benzinac sa pređenih 65.000 kilometara može se pazariti za 6.900 evra. Ima agregat zapremine 1.364 i snage 90 konja.

DO 10.000 EVRA imaju cenu luksuzniji automobili, poput „audija“, a uglavnom su starosti do deset godina. Ipak, domaći kupci koji preferiraju ovu nemačku marku, model „A6“ naći će za okruglo 10.000 evra. Prešao je 135.000 kilometara, a poseduje kompletan paket opreme, i motor jačine 2.500 kubika. Za nižu klasu A 4, iz 2006. godine, potrebno je izdvojiti 9.800 evra. Renoov model „laguna“ je novijeg datuma. Za dve godine prešao je 92.000 kilometara, a košta 9.555 evra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

DJUBRETARKA

17.04.2012. 20:03

Polovnjaci Srbi su ih delimicno pravili u Nemackoj. I jedni i drugi sijaju kada dodju iz Nemacke u zavicaj!!!

Nemacka

18.04.2012. 10:30

Jesu i pouzdana,malo,malo pa se kvare.najpouzdaniji su Japanci,barem u nemackoj i Americi.

dijaspora

19.04.2012. 00:39

Naravno da su Nemacka vozila najpouzdanija , to gastarbajteri najbolje znaju , oni koji prodju za ovolike silne godine "pecalbe" stotine hiljada km , sa "nemcima" , sigurno ne sa japancima......za nase gradjane u Srbiji je uvek najbolje resenje auto iz Nemacke , tu ce najmanje pogresiti .

marko

19.04.2012. 11:10

Nemacka da te pitam nesto ako kazes da su japanci najpouzdaniji u Americi onda mi objasni zasto je tojota povukla pretprosle,prosle i ove godine milione vozila,i jos ovo sva kola se kvare i nemac i francuz i japanac,ali koje je cena opravke.Nemac nije najlepsi ali na Euro NCAP poslednjih godina je otprilike Opel skupio sva prva mesta,ove god VW auto godine,prosle mislim Insignia,pa gde su ti japanci.Japanac jeste lep, pun elektronike,ali dzabe lepota bez pouzdanog Nemca.

Toma

20.04.2012. 10:22

@marko - Sve su to bajate informacije iz proslih vremena. Hyundai je već drugu godinu u Nemačkoj najpouzdaniji automobilski brend. To sami Nemci kazu, a vi kao veći katolici od pape, tvrdite drugačije. U samoj Nemačkoj, medju prvih pet najpouzdanijih marki nema ni jedne Nemačke. Ljudi, umijte se hladnom vodom!

Nemacka

30.04.2012. 08:49

@marko - marko,ako gledas Nemacku TV videces sta Nemacki tehnicki za pregled vozila kaze.Kaze da najmanje kvarova pronadju na japanskim autima i to je svake godine tako.Sto se toyote tice,pa svaki proizvodjac auta napravi neku gresku i onda ih povuku u servis da se ta greska odklone.Nemci jesu prije tridesetak godina bili najbolji ali ta vremena su prosla.Mecedes pravi samo onu zvezdu na motor haubi u Nemackoj,a sve drugo uvozi iz stranih zemalja.

Sandman

22.04.2012. 22:12

Vreme kvalitetnih automobila je proslo. Jevtinih delova takodje. Najpouzdaniji automobili su Toyota Corolla, VW Golf II, VW Polo, Audi 80, Opel Vectra (osim limarije)... ali iz osamdesetih i pocetka devedesetih godina proslog veka. Sada svi prave kola u zemljama jevtine radne snage, ili im je cena nerazumna sto ne znaci i kvalitetna, a mi mozemo da tucemo glavom ko sta vise voli. Koncept im je drugaciji skroz. Japanci su lagani, startni i prakticni, ali kad se pokvari...Nemci isto samo drugacij!