Najpopularniji polovnjaci
27. 12. 2011. u 12:57
Godinama veoma popularni, ali i ekonomični za džep - italijanski automobili. „Punto“ za 2.599 evra. „Lančija musa“ oko 5.200 evra
Kod nas se najbolje prodaju „Fijatovi“ modeli „punto“ i „bravo“, dok „Lančija“ nudi popularne „ipsilon“ i „musa“ varijante. „Alfa“ je karakteristična po verzijama „146“, „147“ i „156“.
„FIJAT“ - Ubedljivo najtraženiji „Italijan“ na našem tržištu je svakako neki od „Fijatovih“ modela, među kojima prednjači „punto“. Na tržištu polovnih vozila može se dobiti za 2.599 evra. Ova ponuda predstavlja vozilo 1.9 tdi u plavoj-metalik boji sa petora vrata, staro osam godina, koje je prešlo 124.000 kilometara. Cena ne varira mnogo ni kod drugih ponuda kada je u pitanju isto godište i slična kilometraža. Što se tiče modela koji su „mlađi“, „punto“ u bež-metalik boji, 2009. godište, staje 4.050 evra sa pređenih 98.000 kilometara. Uz njega se dobija i putni računar i vazdušni jastuk za vozača.
Na tržištu polovnih automobila „fijat bravo“ se najčešće prodaje od starosti tri ili četiri godine i košta oko 7.500 evra. Tako se, za ovu sumu može pronaći 1.9 multidžet sa automatskom klimom, servisnom knjigom, navigacijom...
„LANČA“ - Poznati model „ipsilon“ nudi se za 2.350 evra i to star devet godina, ali u dobrom stanju i sa pređenih 98.000 kilometara. Za one koji traže noviji automobil, tu je i vozilo iz 2008. godine sa kilometražom od 56.000 i 60 kubika, koje staje 7.300 evra. „Musa“ 1.3 stara je pet godina, a košta 5.200 evra.
„ALFA ROMEO“ - Verzija „146“, u pitanju je model svih godišta, pa oni kupci koji hoće povoljno da prođu mogu da nabave i vozila stara više od 15 godina za oko 2.000 evra. Kada je u pitanju „147“ verzija, ona je ipak dosta elegantnija, ali joj je i cena za bar trećinu viša, pa se model 1.9 iz 2004. godine može naći za 3.990 evra u dobrom stanju, garažiran. Od opreme ima manuelnu klimu, grejače retrovizora, alarm...
Kod nas je još popularna i verzija „156“, pa na tržištu postoji dosta ponuda za prodaju. Tako, 2.4 karavan u srebrnoj-metalik boji sa 175 kubika, automatskom klimom i senzorima staje 5.700. Automobil je star šest godina, a za to vreme je prešao 169.000 kilometara.
Strahinja
27.12.2011. 13:52
"Tako, 2.4 karavan u srebrnoj-metalik boji sa 175 kubika, automatskom klimom i senzorima staje 5.700." Mala ispravka nije 175 kubika već 175 konja...
A sta cemo sa senzorima? Brkanje zapremine kompresionog prostora sa snagom moze da prodje kao lapsus, a senzori mogu da budu: senzor radilice, bregaste, farova, kishe, parkiranja itd, itd.
Mogu samo da dodam da su italijanski automobili najgori. Sto se tice svega....
ja sam bio u moskvi devet meseci, ni jedan fijatov auto nisam video, po neku lanciu i alfu, ali samo skuolje modele
20 godina vozim, 4 godine BMW a potom 16 god ALFA ROMEO i niko me ne moze ubediti u glupe price kako su italijani losi! Jeftino odrzavanje, ne kvare se vise od bilo kog nemca a pogotovu francuza... a uzivanje u voznji i dizajnu neuporedivo sa ostalim ! Takve lose komentare ostavljaju uglavnom oni koji nisu vozili nista osim golfa 2 i sl!!!! Forza Alfa !!!
Komentari (5)