Slabija prodaja automobila srednje klase
01. 11. 2011. u 06:57
U prvih deset meseci prodato je oko 27.000 novih automobila, što znači pad od oko 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine
Zanimljivo je da je najviše pala prodaja najjeftinijih automobila iz takozvane A i B klase, dok su oni skuplji modeli pronalazili kupce u istom obimu kao i prošle godine.
- Najveći udar krize, nepovoljnih kredita, osetili su oni sa najplićim džepom, dakle kupci najjeftinijih automobila. Totalno je zakočio sa prodajom „punto“, koji je „nosio“ prodaju dok je bilo subvencionisanih kredita - ocenjuje Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila i delova Srbije. - S druge strane, očigledno, da za luksuz nema zime.
Iako spadaju u takozvanu „premijum“ klasu automobila „Audi“, BMV, „Mercedes“ i „Porše“ su, na primer, prema podacima koji su bili dostupni „Novostima“, prodali čak nešto više automobila u prvih deset meseci ove nego u istom periodu prošle godine.
Zato i ne čudi da na Salonu u Beogradu prvo „planu“ najskuplji modeli i da većina bude plaćena u gotovom.
mirce
01.11.2011. 10:09
Baš me čudi što je stala prodaja "punta"*
I treba da stane prodaja kada ih jos uvek prave bez servo uredjaja za volan,pa to mora da bude standard u 21 veku zivimo.....valda.Pozdrav
Komentari (2)