Slabija prodaja automobila srednje klase

P. Ž.

01. 11. 2011. u 06:57

U prvih deset meseci prodato je oko 27.000 novih automobila, što znači pad od oko 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine

U PRVIH deset meseci prodato je oko 27.000 novih automobila, što znači pad od oko 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine, kada je kupljeno skoro 33.000 novih vozila.

Zanimljivo je da je najviše pala prodaja najjeftinijih automobila iz takozvane A i B klase, dok su oni skuplji modeli pronalazili kupce u istom obimu kao i prošle godine.

- Najveći udar krize, nepovoljnih kredita, osetili su oni sa najplićim džepom, dakle kupci najjeftinijih automobila. Totalno je zakočio sa prodajom „punto“, koji je „nosio“ prodaju dok je bilo subvencionisanih kredita - ocenjuje Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila i delova Srbije. - S druge strane, očigledno, da za luksuz nema zime.

Iako spadaju u takozvanu „premijum“ klasu automobila „Audi“, BMV, „Mercedes“ i „Porše“ su, na primer, prema podacima koji su bili dostupni „Novostima“, prodali čak nešto više automobila u prvih deset meseci ove nego u istom periodu prošle godine.

Zato i ne čudi da na Salonu u Beogradu prvo „planu“ najskuplji modeli i da većina bude plaćena u gotovom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

KRKI

02.11.2011. 20:41

I treba da stane prodaja kada ih jos uvek prave bez servo uredjaja za volan,pa to mora da bude standard u 21 veku zivimo.....valda.Pozdrav