Sve za muža
06. 03. 2018. u 11:22
Kada danas vidimo reklame iz prošlog veka, neretko smo iznenađeni, zaprepašćeni, pa i šokirani
Shutterstock
Kada danas vidimo reklame iz prošlog veka, neretko smo iznenađeni, zaprepašćeni, pa i šokirani. I to ne treba da čudi jer su četrdesetih, pedesetih i šezdesetih oglašivači masovno koristili strategije koje bismo mi danas opisali kao seksističke.
Pa tako, slogan iz pedesetih za reklamu za gaćice koje podižu zadnjicu i puš-ap brushalter glasi: "Ovako sam upecala muža". Ali nije dovoljno samo upecati, već i zadržati. "Uspešni brakovi počinju u kuhinji" - tako glasi jedna reklama za posuđe. Ali pripadnice lepšeg pola nisu smele da zanemare ni izgled. Proizvođač sapuna koji je i danas popularan, četrdesetih je svoj proizvod sa maslinovim uljem reklamirao rečima: "Suviše volim svog muža da bih rizikovala suvu, beživotnu, sredovečnu kožu".
Proizvođač krema za lice pita dame: "Da li tvoj muž izgleda mlađe od tebe?" Ubrzo ih, ipak, teši jer "tragedija koja pogađa toliko supruga može biti izbegnuta" kupovinom kreme sa kolagenom. Još je dalje otišla reklama iz pedesetih čija je junakinja bila savršena žena - dobra domaćica, osećajna i topla, štedljiva, vesela i nesklona zvocanju. Ali nije vodila računa o intimnoj higijeni, zbog čega ju je muž napustio. Pogađate, reč je o reklami za higijenski proizvod dotične firme. A da li ste znali da se muževi dive ženama čije su čarape savršene? Tako je barem tvrdio proizvođač čarapa u reklami čiji je glavni junak zabrinuto gledao u noge svoje žene. Pasta za zube je reklamirana upozorenjem "Svakog muškarca čeka druga žena", pa ako nije želela da se sumorno proročanstvo ostvari, supruga je morala da kupi tu pastu za zube da svog dragog ne bi oterala u naručje ljubavnice sa svežim dahom.
Šokantna je i reklama na kojoj žena drži bočicu otrova u jednoj ruci, pištolj u drugoj. Zašto? Jer joj kosa loše izgleda. Srećom, tu je šampon da popravi stvar. A današnje žene bi razbesnela i reklama za mašinu za veš. Ushićeni muškarac je uzviknuo: "Moja žena je srećna, lepa i trudna i tako mi je drago što sam joj kupio mašinu za pranje i sušenje veša".
Istina
06.03.2018. 12:01
Bili su iskreniji. Sve je ovo istinito i tacno. Danas je sokantno i ovo sve nije toliko bitno zeni, ali rezultati su tu. Debele zapustene zene, ne trude se a onda izgubi se svaka zenstvenost i privlacnost i onda muz van brake nadje ono sto u braku nema. E posle razvoda ona pocne sa dijetom i popravi svoj izgled i pocne da se trudi da bude zenstvena. Pa onda ona postane privlacna i pozeljna i rasturi dalje brak nekoj drugoj zeni koja se ne trudi.Ne slaze te se?, Nebitno, rezultati su razvodi.
Molim prisetite se NAŠE velike bibord-reklame, skraj NAŠIH puteva, za neku mašinu za pranje rublja: ime mašine, (sad već davno upokojene fabrike) dve zavodljve žensle potkolenice pod uglom od 45 stepeni. Tekst: "Put do zadovoljstva žene!" Muž se ne pominje, a i što bi, tu je mašina. Žena konačno oslobođena dominacije muškog pola.
@Logic - Da, oslobođena pomoću mašine koju je napravio muškarac, i kojem bi trebalo da dignete spomenik , sa večnim plamenom...
Bar su deca bila sretnija, zdravija, sve skuvano, namireno... majka je majka.
budalaština je uvek bilo po pa evo ima danas!
Komentari (6)