Novi grad na Jadranu, kako se popularno naziva luksuzni turistički kompleks Luštica Bay, u blizini Tivta, prošlog vikenda je bio domaćin svečanog otvaranja 25.-og „Renault Fashion Week Montenegro“.

Ekskluzivni ambijent hotela „Čedi“, bisera ovog mondenskog letovališta, pretvoren je u glamuroznu modnu pistu na kome su neki od najpoznatijih crnogorskih, ali i dizajnera iz regiona, predstavili deo svojih novih kolekcija, u prisustvu mnogobrojnih gostiju, poznatih ličnosti, medija i značajnih imena regionalne modne industrije.

Savršeno organizovanu ceremoniju inspirisanu lepotom morske pučine, bojama leta i živopisne mediteranske arhitekture Luštice, otvorila je poznata dizajnerka Nataša Pejović, a modele iz svojih najnovijih modnih linija predstavili su i Marina Banović Džuver, Sanja Bobar, Nada Pavlović, Tijana Medenica, Lidija Burić, Radojka Tepavac, kao i italijanska modna kuća „Enrico Marrinelli“, turski brend „Joy Miss“, Simone by Ana Simone“, „Botany Montenegro“, „Showroom BB“ i „Fantasia di Yeya“.

Predstavljeni su novi trendovi koji će ove sezone dominirati modnim pistama ali i letnjim promenadama u ekskluzivnim letovalištima.

Grupa ,,D-mol“ / foto: Boris Šekularac

Atraktivnosti programa, svojim nastupima su doprineli i ovogodišnji predstavnici Crne Gore na ,,Eurosongu“, grupa ,,D-mol“, koji su izvođenjem pesme „Heaven“ pobrali simpatije publike, pevačica Ivana Popović-Martinović koja je promovisala spot za pesmu ,,Nevinost“ i crnogorska zvezda u usponu, Monika Knezović, koja je uz efektan nastup izvela numeru ,,Nepogrješivo“.

Važan deo ovog spektakla bila je i humanitarna aukcija kreacija pomenutih dizajnera, tokom koje je prikupljen novac za porodilište bolnice “Danilo I” na Cetinju.

Od poznatih ličnosti najveću pažnju je, svakako, izazvala jedna od trenutno najpopularnijih glumica u regionu, Jana Milić, koja se na jednom modnom događaju prvi put pojavila sa suprugom, producentom Mišom Ilićem.

Velika mi je čast što sam pozvana da budem gost hotela „Čedi“ i da ispratim otvaranje crnogorske nedelje mode. Prvi put prisustvujem modnoj manifestaciji u Crnoj Gori i stvarno sam se sjajno provela. Videla sam veoma zanimljive modele i upoznala neke izuzetno kreativne dizajnere za koje, do sada, nisam znala. Zaista sam uživala i ovo je za mene jedno novo iskustvo kome je posebno doprinela lepota ovog dela Crne Gore, jer je Luštica Bay predivan, elegantan sklad prirode, mora, tradicije i luksuza, ali ne onog napadnog, već otmenog i sofisticiranog, sa ukusom i stilom. Mesto stvoreno za uživanje, opuštanje, odmor i mir, daleko od stresa koji nosi svakodnevnica.“ ističe popularna glumica za Novosti online.

Njeno mišljenje deli i jedna od najkvalitetnijih dizajnerki crnogorske modne scene, Nataša Pejović, koja je svojom novom kolekcijom otvorila ovogodišnji „Renault Fashion Week Montenegro“: „Utisci su zaista predivni što se tiče organizacije, gostoprimstva i predivnog ambijenta same Luštice. Predstavila sam dva modela iz svoje nove kolekcije, koja je, kao i uvek, glamurozna i autentična, ali nešto komercijalnija u odnosu na prethodne i verujem da će taj pomak u mom radu poštovaoci mode prepoznati. Već dobijam sjajne komentare i radujem se da vidim devojke i žene koje će, ove sezone, poneti moj potpis na svojim haljinama.”

Marina Banović Džuver, čuvena kreatorka čiji je dizajn uniformi za crnogorsku reprezentaciju na Olimpijadi u Riju, 2016. godine, britanski „Daily Mail“ proglasio većom magijom od Harija Potera, posebno ističe humanitarni karakter ove revije, prijateljstvo i saradnju među dizajnerima.

Sve što ima konotaciju humanitarnog je pokretač svima nama, jer tada svi nastupamo sa pozitivnom emocijom. Veoma me raduje što dolaze kolege iz regiona, jer su naša druženja posebna i uvek se sklapaju nova prijateljstva, što je, takođe, veliki pokretač i inspiracija. Nije samo posao u pitanju već i humanitarni rad, prijateljski odnos i emocija koja je najbitnija u svemu ovome. Divno je što je ovogodišnja nedelja mode otvorena u Luštici, ja sam emotivno vezana za taj događaj i mislim da je svaka sezona sve kvalitetnija. Crna Gora jeste mala, ali se trudimo da razvijemo ovo tržište i danas smo na evropskoj modnoj sceni prepoznati kao atraktivna destinacija, koja ima potencijale i prostor za predstavljanje kako regionalnih tako i svetskih kreatora i modnih kuća, a ovo je svakako jedno od tih mesta, jer ovde dolazi luksuzna klijentela.”

Ovogodišnja crnogorska nedelja mode traje do 19. aprila, a sudeći po svemu, ovaj događaj, iz godine u godinu, prerasta u značajan regionalni simbol stila, dizajna, umetnosti i kreativnosti.


Luštica Bay / foto: Boris Šekularac