Na modnoj pisti Altaroma, sinonimu za eksperimentisanje mladih dizajnera, prošle nedelje publiku su očarale kreacije rimskih i beogradskih mladih dizajnera visokoobrazovne škole Accademia del Lusso, kojom se i naša prestonica ponosi od njenog osnivanja 2005. godine. Tom prilikom aplauzom je nagrađena i maštovitost naših modnih dizajnerki Maje Milošević i Kristine Marović.

Maja Milošević je ovu Akademiju završila 2012. godine, napravila je svoj brend GlaMM, u Beogradu je dosad imala četiri revije, a u Italiji se predstavila prvi put i to kolekcijom za jesen/zimu pod nazivom Instant Crush. Modeli odišu francuskim šikom i izrađeni su isključivo od prirodnih materijala. Akcenat je na kačketu, a suknje, pantalone, svilene košulje, odnosno različiti komadi odeće, odlično se kombinuju jedan sa drugim.

- Ovoga puta inspirisana sam savremenom, francuskom ženom. A već radim na novoj kolekciji za proleće koju ću u aprilu predstaviti u Beogradu - kaže Maja.

Kristina Marović je nedavno okončala studije modnog dizajna pri Accademia del Lusso u Beogradu. Na Nedelji mode u Beogradu prikazala je svoju diplomsku kolekciju, a jednim modelom predstavila se i na reviji u Milanu. Modeli koje je prikazala u Rimu inspirisani su baletom "Labudovo jezero", naročito likom Crnog labuda.

- Najviše sam koristila til i perje, a ima i svile i satena. Veoma sam zadovoljna kako su moji modeli prihvaćeni, pa se nadam da ću se vratiti u Večni grad - ističe Kristina, koja planira da nastavi da se bavi modnim dizajnom u Beogradu i da otvori svoj atelje.

Visoka škola mode i dizajna u Beogradu koja se bavi obrazovanjem i primenom inovativnih i kreativnih metoda, tokom višegodišnjeg rada obrazovala je one koji žele da započnu karijeru u sistemu prestižnih modnih marki, luksuza i najkvalitetnijih proizvoda. Accademia je, kao i u Italiji gde je i potekla, postala obavezna destinacija svih onih koji žele da kao profesionalci rade u ovom sektoru. I svi nivoi obrazovanja su ogledalo italijanske mode, odnosno stila made in Italy, koji su priznati i cenjeni u čitavom svetu po estetici, rafiniranim detaljima i kreativnoj genijalnosti.

Nije slučajno što se Accademia u Milanu nalazi u ulici Montenapoleone, u Rimu na Španskom trgu, dok čast međunarodnih sedišta pripada Beogradu i Šangaju. U srpskoj prestonici kvalifikacije je stekao veliki broj diplomiranih stručnjaka u oblasti mode, marketinga, brend menadžmenta modnog dizajna i modne komunikacije. Nije nevažno da je Accademia u stalnom kontaktu sa firmama koje rade u ovim sektorima kako bi svojim studentima mogla da garantuje kvalitetno obrazovanje, konstantno unapređujući obrazovnu ponudu. Jer, kao u Italiji, tako i u svetu, tržište luksuza je sektor koji se konstantno, ubrzano razvija. A mladi obrazovani kadrovi tu imaju apsolutno nezamenljivu ulogu i doprinos. Ima li boljeg svedočanstva od ovog kojem smo prisustvovali na pisti u Rimu, odskočnoj dasci i za naše mlade dizajnere?