Pronalaženje savršenog printa je kao potraga za idealnim modnim detaljem, a ovog leta ono je znatno olakšano zbog obilja živopisnih komada odeće koje su nam dizajneri ponudili.

Na ceni je, posle duže pauze, logomanija. Najveće modne kuće stavile su nazive po kojima su prepoznatljive u svetu - na majice, jakne, haljine, tašne... Jednako su zastupljeni i isprintani slogani na odeći, sa motivacionim, romantičnim, ali i smešnim porukama. Sa pamučnih majica prenete su i na "ozbiljnije" odevne komade, a njihov izbor mnogo otkriva o osobi koja ih nosi, pa je važno potruditi se da ne odaberete pogrešan, sa sadržajem koji možda niste dobro razumeli.

Mlađim devojkama na raspolaganju su i vesele, šarene majice i haljine sa printom starih crtaća, odnosno odštampanim crtanim likovima, kao i onima iz stripova.

Kao inspiracija za štampu na odeći poslužila je i umetnost. Pojedini kreatori poigrali su se delima Endija Vorhola, a na jednoj reviji viđeni su komadi sa štampanim motivima italijanskog slikara Đuzepea Arčimbolda. Voće i povrće sa umetničkih dela završilo je na tkaninama, a u ovu razigranu modnu priču udenula se i pop kultura. Na grudima devojaka nalaze se likovi poznatih svetskih muzičkih zvezda, jedan poznati brend odabrao je obeležje dolara i evra kao svoj adut za ovo leto...

Ukoliko niste ljubiteljka monohromatske odeće, a uz to posedujete dečju radoznalost, onda je ovaj trend kao stvoren za vas.