AKO ste tokom letnjih meseci stekli zavidnu telesnu formu plivanjem i laganijom hranom, savet je da i u narednim mesecima ne prestajete sa fizičkom aktivnošću i odabirom namirnica koje nisu samo "prazne kalorije". Da vam rekreacija ne bi bila opterećenje važno je da je prilagodite obavezama i da vam uz redovno vežbanje preostane slobodnog vremena i za druge sadržaje.

Ovakav plan moguće je da sprovedete u delo samo ako uštedite vreme odlaska i povratka sa rekreacije. Dakle, vežbajte kod kuće, jer i sa "kućnim vežbama" mogu da se postignu zavidni rezultati. U tu svrhu idealni su rekviziti poput, hula-hopa i vijače, izvođenje vežbi joge i, pet tibetanaca. Kada vremenski uslovi dozvoljavaju možete da se rekreirate trčanjem u blizini doma.

Važan uslov da vam redovna fizička aktivnost ne dosadi je da stalno menjate način rekreacije i da ga prilagođavate trenutnom raspoloženju i stanju organizma. Kombinovanje različitih tehnika i načina vežbanja omogućava pokretanje svih mišića i prilagođavanje tela novim pokretima.

Od velike koristi biće vam i ako povremeno radite četiri osnovne vežbe za dobru formu - čučnjeve, izdržaj, sklekove i vežbe propadanja za tricepse.

Vijača

Sa vijačom uvek možete da vežbate kod kuće uz muziku. Povremeno, kada vreme to dozvoljava možete da preskačete vijaču i u prirodi. Ova vrsta rekreacije delotvorna je koliko i trčanje, jer pri preskakanju se aktiviraju svi mišići.

Pet tibetanaca

Popularni "tibetanci" izvodljivi su za sve generacije, ne oduzimaju puno vremena i ne zahtevaju posebne uslove. Ova grupa vežbi spada u manje poznatu jogu, koju su pre dve i po hiljade godina osmislili monasi na Tibetu, poznati po svojoj vitalnosti i dugom životu. Veruje se da ove vežbe ispunjavaju organizam osvežavajućom mladalačkom energijom, što omogućava da se tokom dana osećate bolje i postignete više.

Joga

Vežbe joge garantuju očuvanje vedrog duha, razgibanosti i osećaj mira. Za početak je neophodno da naučite nekoliko manje komplikovanih vežbi, a s vremenom da se usavršavate u njihovom izvođenju i poznavanju namene, kao i da planirate trening prema spostvenim potrebama.