IZLAZAK Hale Beri iz vode u filmu o Džemsu Bondu zabeležen je u istoriji kinematografije, ali i u glavama miliona muškaraca i žena zadivljenih tim prizorom. Gotovo da nema devojke koja nije poželela da se podiči izgledam kakav ima slavna holivudska diva. Iako se taj trenutak dogodio 2002. godine, njeno telo i dalje je isto. A uveliko je ušla u šestu deceniju života! Kao da je Hale izmislila nekakvu vremensku mašinu čiju tajnu ni sa kim ne želi da podeli. Međutim, Piter Li Džons, njen trener, otkriva da nikakva magija nije u pitanju, već isključivo glumičina disciplinovanost.

- Kada sam je upoznao nisam imao pojma koliko ima godina, a onda, saznavši da je rođena 1966, bio sam šokiran, jer njeno telo je elastično kao kod 25-godišnjakinje. Zato sam joj deset puta povećao intenzitet treninga, koje čine kombinacija brilačkih veština, boksa, joge i mnogo vežbi kakve rade pripadnici američkih "Foka" - otkriva slavni trener.

Zajedno vežbaju pet puta nedeljno, s tim što je on svakodnevno iznenađuje novim vežbama. Razbijajući rutinu, uviđa gde su granice njene izdržljivosti, a uz to je i motiviše da još napornije radi na sebi.

I dok je ovog leta sa decom provodila godišnji odmor na ostrvu Bora Bora, seksepilna Hale redovno je obožavaoce na "Instagramu" obaveštavala o svojim fitnes navikama. Između ostalog, beležila je:


- Svakog jutra trčim pola sata po plaži kako bi mi srce bolje radilo a krv brže strujala. Posle trčanja, odlazim u sobu i bacam se na pet jednostavnih a veoma efikasnih vežbi.


Radi pet serija od po 50 ponavljanja, s tim što između svake pauzira dva do tri minuta.

Za tricepse radi propadanja, tako što šake stavi na ivicu stabilne stolice i onda telo spušta gotovo do poda. Stolicu koristi i kao zamenu za steper u teretanama, ali i kao odličan rekvizit za trbušnjake - sedne na ivicu, šakama je uhvati sa strane i onda diže noge savijene pod uglom od 90 stepeni, pa ih pušta ispružene ka podu. Uz pomoć ovog komada nameštaja radi i sklekove, tako što šake drži na slobodnim ćoškovima stolice, potpuno ravno telo privlači sedalnom delu, a onda se odupire. I, za kraj, jedno stopalo je na stolici, a drugo malo odaljeno na podu. Telo povlači unazad da bi isružila nogu koja je na stolici i u savijenom položaju dodirnula prste na nozi, a onda istura koleno, potpuno ispravlja telo držeći šake na struku.

Verujemo da posle ovoga sve žene koje imaju razne izgovore da preskoče vežbanje, naročito kada su na odmoru, više neće imati opravdanje za neaktivnost. Gde god da se nalazite, pa i na drugom kraju sveta, uvek će se za vas naći jedna stolica. Još samo da prikupite volju koju je lenčarenje razbilo u paramparčad.