Najnovije britansko istraživanje pokazuje da je čak trećina ispitanika starosti od 18 do 35 godina previše svesna sopstvenog izgleda da bi lagodno išla u teretanu.

A kakav uticaj ima imidž savršenog vežbača ili vežbačice, kreiran na društvenim mrežama? Više od petine ispitanika reklo je da, kada na društvenim mrežama vidi tuđe fotografije iz teretane, oseća pritisak da mora podjednako dobro da izgleda. Takođe, 32 odsto žena priznalo je da bi želelo da vidi znatno realističnije sopstvene fotografije u društvenim medijima, dok isto želi 22 odsto muškaraca.

Rezultat toga je da gotovo trećina Britanaca smatra da društvene mreže više demotivišu nego što pomažu da budemo u dobroj formi. A zbog čega još se ne odlučujemo na vežbanje? Dovoljno vitkim da bi kročili ponosno u salu ne oseća se 23 odsto ispitanika, 24 odsto je zabrinuto da će svi gledati u njih kada se pojave, a 11 odsto njih kaže da ne voli kad im je prevruće i kada se znoje.

Studija je pokazala i da 62 odsto žena smatra da bi realističnije fotografije poznatih ličnosti ili "influensera" iz polja vežbi na društvenim mrežama ohrabrile mlade ljude da se pozabave fitnesom i sopstvenim zdravljem, a sa tim se slaže i gotovo polovina muškaraca.