NAKON mnogo meseci odricanja konačno ste sakupili dovoljno novca i izašli u restoran želeći da se počastite. Ali umesto uživanja, dobili ste podgrevanu hranu. Evo na šta da obratite pažnju kako biste tu situaciju izbegli sledeći put.

Brzina - Ako jelo dobijete brzinom svetlosti, znači da je već bilo pripremljeno. Zato, pitajte pre nego što poručite, za koliko jelo stiže. Ako vam konobar ponosno kaže "za pet minuta", to je loš znak. Većini jela je potrebno barem 15-20 minuta da budu pripremljena.

Mnogo jela na meniju - Restorani koji prave hranu onda kad je naručite obično ne nude bezbroj jela jer je nemoguće imati sveže sastojke za sve. Oni koji vam podgrevaju unapred pripremljenu hranu mamiće vas velikim izborom. Zato bolje birajte restorane sa manjim izborom obroka jer je veća verovatnoća da ćete dobiti svežu hranu.

Lanac restorana - Kad smo u inostranstvu, često zbog sigurnosti biramo restorane za koje smo čuli. Ali, nekad je bolje izabrati mali, porodični restoran jer lanci restorana moraju da isporuče uvek isto jelo, gde god da se nalaze. Da bi to uradili, postoji stroga procedura čak i pre nego što hrana dođe do restorana. Hrana se često masovno proizvodi, zaledi, a zatim prema utvrđenim procedurama pravi.

Pržena morska hrana - Ako se na meniju od morske hrane nalazi samo pržena, jasno je da restoran ne služi svežu ribu. Prženje morske hrane je jednostavan način da se zamaskira činjenica da je prethodno bila zaleđena.

Zamene - Ako želite da proverite da li se hrana sprema na licu mesta, zatražite da se neki sastojak zameni drugim. Na primer, tražite da pečurke iz vaše lazanje budu izostavljene, ili šopsku salatu bez luka. Ako su zamene nemoguće, znači da je hrana verovatno unapred pripremljena.