SOČNO i ukusno voće koje može da pomogne da "napunite" telo vitaminima jeste breskva. Zbog osvežavajućeg efekta su nezamenljive na vrućini.

Breskva je savršen čistač creva, potpomaže bolje varenje, a istovremeno je dobar laksativ i diuretik, uklanja otoke i malokrvnost, ali se ne preporučuje dijabetičarima. Predstavlja riznicu beta-karotena (provitamin A), vitamina grupe B, među kojima i folacin (B9), nijacin (B3), ali i vitamin C, E i biotin (vitamin H).

Ovo aromatično voće sastoji se od 90 odsto vode, zbog čega su niskokalorične. U 100 grama bresaka ima samo 40 kalorija. Osim toga, bogate su gvožđem, kalijumom i važnim antioksidansima. Takođe pomaže očuvanju mladosti i lepote, jer sadrži mnogo vitamina koji pomažu u regeneraciji ćelija.

Ukoliko se borite sa viškom kilograma, ovo voće treba da uključite u svoju ishranu uz pomoć kratke i efikasne dijete. Režim ishrane podrazumeva da ćete konzumirati i druge namirnice, prvenstveno one bogate proteinima kojih nema u breskvama. Umesto bresaka, možete koristiti nektarine ili kajsije.

PRVI DAN
Doručak: dve srednje breskve
Ručak: 200 grama sira, 100 grama belog mesa, frape od breskve
Večera: dva tosta, dve velike ili četiri manje breskve

DRUGI DAN
Doručak: čaša soka od breskve, dva kuvana jaja i parče tosta
Ručak: 150 grama grilovanog povrća, 150 grama ribe
Večera: četiri breskve, 50 grama sira sa kriškom ražanog hleba

TREĆI DAN
Doručak: frape od breskve i jabuke, dva dvopeka sa medom
Ručak: 200 grama mesa sa roštilja
Večera: četiri breskve

ČETVRTI DAN
Doručak: dva kuvana jaja, tost, sok od breskve
Ručak: integralni pirinač, 200 grama sira
Večera: 200 grama grilovanog povrća

PETI DAN
Doručak: dve breskve, dvopek sa kašičicom putera
Ručak: nemasna supa sa knedlama i povrćem
Večera: 200 grama ribe, tost, sok od breskve