NAMIRNICE kojima je popunjena trpeza u jesen, sadrže mnogo hranljivih materija koje obezbeđuju sitost. Ukoliko ih pažljivo birate, one mogu da doprinesu i smanjenju telesne težine.

Paprika, kelj, patlidžan, bundeva i brokoli idealni su za dijetu tokom hladnijih meseci.

Ako ovo povrće uzimate ograničeno, u pravilnoj kombinaciji sa drugim namirnicama, možete da smršate i do tri kilograma za sedam dana.

PRVI DAN

Doručak: sendvič od integralnog peciva, mlečnog namaza, tri šnite ćureće salame i sveže paprike

Užina: 150 g voćnog jogurta

Ručak: dve pljeskavice od kelja, praziluka i soje, integralni pirinač sa graškom (70 g sirovog pirinča i 80 g graška)

Užina: jabuka

Večera: pastrmka pečena u rerni, krompir salata

DRUGI DAN

Doručak: kriška kukuruznog hleba, posni sir, sveža paprika

Užina: kruška

Ručak: 250 g špageta s patlidžanom i paradajzom

Užina: 150 g grožđa

Večera: dva kuvana ili pečena kukuruza, šoljica malomasnog mleka

TREĆI DAN

Doručak: 40 g muslija, šolja jogurta, banana, kašičica meda

Užina: nar

Ručak: 250 g bukovača pripremljenih na grilu, 150 g pire krompira, kupus salata

Užina: pečeni kesten

Večera: varivo sa graškom i kupusom, kriška hleba sa semenkama

ČETVRTI DAN

Doručak: kriška kukuruznog hleba, posni sir, sveža paprika

Užina: kruška

Ručak: supa od bundeve, dve kriške tostiranog hleba premazanih sosom od belog luka

Užina: jabuka

Večera: pečena piletina, 150 g brokolija i karfiola prelivenih sa dve kašičice maslinovog ulja, činija salate

PETI DAN

Doručak: 100 g proje, šoljica jogurta

Užina: 30 g oraha

Ručak: sendvič od integralnog peciva, tunjevina iz konzerve i zelena salata

Užina: jabuka

Večera: omlet od dva jajeta, 250 g paprika, kriška integralnog hleba sa semenkama, salata od sveže šargarepe