BRZOM mršavljenju može da doprinese dijeta na bazi mlečnih proizvoda. Mleko je dobro za smanjenje kilograma zato što kombinuje vitamin D i kalcijum, koji čini da se osećate sitim, pa ne žudite za grickalicama. S druge strane, vitamin D dokazano pomaže u gubljenju kilograma.

Mleko sadrži još i vitamine A, B, C, E i mnoge minerale i proteine. Nekada se koristilo kao lekovita namirnica u pomoćnoj terapiji mnogih bolesti. Pacijenti su išli na tronedeljnu medicinsku dijetu na bazi svežeg, nekuvanog mleka, kojima su lečili reumatoidni artritis, bolesti štitaste žlezde, astmu, ekceme, migrene i nesanice.

Ako se svakodnevno pije, mleko smanjuje nivo holesterola u krvi, jača kosti, nervni sistem, normalizuje crevnu funkciju i popravlja mikrofloru probavnog sistema. Ova dijeta takođe pozitivno deluje na kožu.


PRVI DAN

Doručak: jogurt, banana, čaj sa medom ili kafa sa mlekom, bez šećera.

Užina: kruška, jogurt.

Ručak: 100 grama ovsene kaše u mleku, 200 g sira, šolja mleka

Večera: kuvano jaje, krastavac salata i pavlaka ili mladi sir sa voćem, šolja kiselog mleka.


DRUGI DAN

Doručak: čaša mleka (250 ml minimum), jedan tost hleba sa maslacem, čaj sa medom ili kafa sa mlekom, bez šećera.

Užina: voćni jogurt.

Ručak: tost sa 20 grama kačkavalja i jednim jajetom, jogurt.

Večera: pileća prsa pečena, jogurt ili čaša čokoladnog mleka posle večere.


TREĆI DAN

Doručak: kafa s mlekom ili samo mleko, koliko vam se pije, integralni keks.

Ručak: kiselo mleko s muslijem, do tri čaše.

Večera: salata od makarona s kiselim mlekom ili sirom