PRAVA letnja dijeta koja može da pomogne da smršate veoma brzo, obavezno uključuje lubenicu. Ovo povrće se sastoji iz 90 odsto vode i može se reći da je više "pijete", nego što je jedete. Ipak, zahvaljujući velikoj količini vlakana, može brzo da zasiti, što je čini idealnom, niskokaloričnom namirnicom.

Oko 100 grama lubenice sadrži 30 kalorija. Vlakna ispunjavaju mesto u crevima baš kao i tečnost, a to smanjuje apetit. Važna prednost lubenice je i činjenica da jedući je, unosite dovoljno vode u organizam, što pomaže u procesu izbacivanja toksina, regulisanju nivoa natrijuma u telu i izbacivanju viška vode iz organizma.

Ukoliko ste "u stisci" sa vremenom pred odlazak na more, a ne treba vam mnogo do savršene linije, lubenica dijeta je režim ishrane kojim ćete postići brze rezultate. Kratkoročna dijeta sa lubenicomtraje pet dana i omogućava da za to vreme skinete toliko kilograma.


PRVI DAN

Doručak: kriška lubenice i šolja kafe ili čaja

Ručak: 150 g govedine uz 150 g kuvanog pirinča, kriška lubenice

Večera: 60 g sira, kriška hleba i kriška lubenice


DRUGI DAN

Doručak: parče tost-hleba, šolja kafe ili čaja i kriška lubenice

Ručak: 100 g piletine bez kožice, parče hleba i kriška lubenice

Večera: 100 g ribe na roštilju, 100 g kuvanog pirinča i dve kriške lubenice.


TREĆI DAN

Doručak: komad tost-hleba, šolja kafe i kriška lubenice

Ručak: 50 g paste sa paradajz sosom i tri kriške lubenice

Večera: salata od svežeg povrća i lubenica - koliko god možete da pojedete


ČETVRTI DAN

Doručak: dve kriške lubenice

Ručak: supa od brokolija ili drugog povrća, parče hleba i dve kriške lubenice

Večera: tri pečena krompira srednje veličine i dve kriške lubenice


PETI DAN

Doručak: tri kriške lubenice

Ručak: 150 g goveđeg mesa i neograničena količina lubenice

Večera: parče integralnog hleba, 60 g sira i tri kriške lubenice