ZELENI čaj je mnogo više od toplog napitka, to je prava riznica zdravlja. Velika količina korisnih materija u ovom čaju ne samo da doprinosi sagorevanju masti, već čisti ceo organizam od toksina.

Jelovnik koji podrazumeva redovno korišćenje zelenog čaja je rešenje za sve koji ne žele restriktivan režim ishrane, koji opterećuje i iscrpljuje organizam. Umesto toga, mogu da primene zdrav i delotvoran metod za mršavljenje.

Blagotvorna tečnost poznata je i kao odličan stimulans koji poboljšava učinak kod osoba koje redovno vežbaju. Osim što ćete regulisati telesnu težinu, zeleni čaj doprineće ojačavanju imuniteta i smanjenju rizika od brojnih bolesti.

PRVI DAN

Doručak: Velika zelena jabuka, 100 g kuvanog pirinča sa kašičicom meda (ili sutlijaš), šolja zelenog čaja.

Ručak: 100 g kuvanog povrća po izboru, 150 g pilećeg filea.

Užina: Šolja zelenog čaja i dve kajsije.

Večera: Sveže pripremljena zelena salata, kuvani krompir i šolja jogurta. Nakon 20 minuta, popiti šolju zelenog čaja i pojesti jednu pomorandžu.

DRUGI DAN

Doručak: Jedan grejpfrut, 100 g kuvanog pirinča sa kašičicom meda (ili sutlijaš), šolja zelenog čaja.

Ručak: 100 g dinstanog ili kuvanog povrća po želji, 150 g kuvane ili pečene ribe.

Užina: Zeleni čaj za mršavljenje i dva dvopeka.

Večera: Voćna salata (jabuka, pomorandža i kivi sa dve kašičice nemasnog jogurta), šolja zelenog čaja. Pre spavanja popijte još jednu šolju ovog napitka i pojedite još jedan komad voća po svom izboru.

TREĆI DAN

Doručak: Sveža pomorandža, dva kuvana jajeta, šolja zelenog čaja.

Ručak: Supa od povrća, 100 g govedine, kuvani krompir.

Užina: Šolja zelenog čaja, jedna jabuka ili dve mandarine.

Večera: 100 grama kuvanog pirinča, salata od paradajza, kriška hleba od integralnog brašna. Nakon večera popijte zeleni čaj i pojedite jednu pomorandžu.