JASNO je da će britanska vlada (Tonija Blera) uskoro otići sa pozornice istorije, kada se vreme nastanka komada "Getsimanski vrt" Dejvida Hera "dekonstruiše" u kontekstu trenutka kada je napisan, 2008. godine. U predvečerje Velike Promene, Her, izuzetan dramski autor ("Ejmin pogled", "Pogled u nebo", "Plava soba", scenario za film "Sati" i "Čitač"...) odlučuje da vivisekcijom motiva surove, a banalne igre moći i za moć, politike, mapira put uspeha, koji je, istovremeno i uvek, i put propasti, popločan dobrim namerama političara, jasno je, samo za njihovu stranku. U to grotlo upadaju nedužni, iza njih, kako kaže ministarka Meredit Gest (Dara Džokić), ostaju mrtva ljudska tela, nažalost, samo kao kolateralna šteta diktata problematične političke borbe...

Ljiljana Todorović, pouzdan poznavalac i tumač Herovog dela ("Ejmin pogled", "Pogled u nebo") od "Getsimanskog vrta" (u Bibliji, Isus Hrist je tu imao svoju noć sumnje) konstruiše (scenografija Magdalene Vlajić to jasno akcentuje) londonski kišni dan, "ojačan" gvožđurijom, u kome se svet nezaustavljivo menja, i svi su, nažalost, toga svesni, samo što nekima to odgovara, a neki ostaju zaglavljeni u sporosti svog prihvatanja tih novih pravila. Jelena Đokić (Lori Drajzdel), pijanistkinja koja, zapravo, mukotrpno preživljava svoj "Getsimanski vrt", bežeći iz konvencionalnih okvira, glavna je junakinja ove Herove političke igre, i vrlo uspešno je, svojom životnošću, prevodi na lični plan drame.

Njen neodlučni muž (Branislav Trifunović), posrnuli novinar /Vladislav Mihailović), blazirana ministarkina asistentkinja (Marta Bjelica), korumpirani, visoko kotirani muzički producent (Branko Vidaković) i njegov sekretar, gramzivi gej (Slaven Došlo) - oni su ona "aktancijalna grupa" (An Ibersfeld), koja od političke manipulacije stvara društvenu tragifarsu, jer su svi usmereni ka istom cilju, da iskoriste trenutak, kao da im je poslednji.

Ministarka (Dara Džokić) i Predsednik vlade (Petar Benčina) predstavljaju za Dejvida Hera igrače u bespoštednoj "borbi do istrebljenja", koja nema granica ni kad je u pitanju prijateljstvo ni, kao u porodici Ministarke, sopstvena kćer. Suzet (Jovana Gavrilović), njena kćer, majčinoj beskrupuloznosti suprotstavlja se drogiranjem i promiskuitetom, i njena dirljiva vezanost za Lori, sa kojom će završiti "u šteku", na Siciliji, dobra je protivteža zapletu, kakav se već dugo viđa u "Netfliksovim" TV serijama, pa je, pomalo, već, postao pohaban od korišćenja.

Odnos potresne Lori i izgubljene Suzet, nesporni šarm Ota Falona (Vidaković), tačnost Dare Džokić u ulozi Ministarke, precizna režija Ljiljane Todorović - stubovi su na kojima čvrsto počiva ova predstava, zasnovana na jednom, ipak, od manje (za nas) zanimljivih tekstova Dejvida Hera, koji vrlo dobro zna da pronikne u dušu svojih likova, kada mu, kao ovde, promiskuitetnost politike nije osnovna tema.