DUH Miroslava Krleže vratio se sinoć u Beograd. Nedaleko od njegovog omiljenog Mažestika, u Kulturnom centru Beograda, promovisane su dve knjige: "Povratak Miroslava Krleže", zbornik radova sa međunarodnog simpozijuma "Krleža danas", održanog u okviru "Festivala jednog pisca" paralelno u Beogradu i Zagrebu (2012. godine) i "Avangarda krležiana - pismo ne o avangardi" Predrag Brebanović, profesor Filološkog fakulteta u Beogradu.

Gosti iz Zagreba, profesori Lada Čale Feldman i Tomislav Brlek i Vlaho Bogišić, urednik u Leksikografskom zavodu, su sa beogradskim kolegama Brankom Romčevićem i Predragom Brebanovićem pokušali da iz više uglova sagledaju aktuelnost opusa pisca koji je spajao "dve obale" (srpsku i hrvatsku književnost i kulturu), ali i savremena tumačenja njegovih dela sa obe strane Drine. Neočekivan, polemičan i gotovo "krležijanski" obrt ove izuzetno posećene književne večeri, bilo je reagovanje književnog istoričara Gojka Tešića, koji smatra da je oklevetan u delu Brebanovića.

- U Beogradu postoje dve vrste čopora, jedan je okupljen oko "Pečata" i njegov glavni ideolog je Milo Lompar, a drugi oko "Betona" i "Peščanika", a ja sam meta i jednima i drugima - rekao je Tešić. - Za jedne sam izdajnik, kroatofil i jugonostalgičar. Ponosim se time, jer ne postoji ni jedan list u istoriji srpske kulture koji je objavio više hrvatskih autora od "Književne reči" koju sam uređivao osamdesetih. U ovoj knjizi mi se spočitava stupidna, mizantropska, patološa fusnota, koja glasi: "Kuriozitet je da Palavestra ima mnogo više poštovanja za Krležu, nego srbujući trojac koga tvore rakićevac Leon Koen, lažni raspop Gojko Tešić, te vaskoliki Milo Lompar". Mislim da je duboko povređen Milo Lompar, što sam strpam u to društvo, kome na svu sreću ne pripadam. Ovde se jedan falsifikat predstavlja kao relevantna književna činjenica.

Ovo Tešićevo reagovanje ostalo je bez odgovora Predraga Brebanovića.