Novosti i Laguna poklanjaju - Lazar DŽamić: Čaj od šljiva; dobitnici su:
22. 01. 2016. u 12:04
Pet najbržih čitalaca koji pošalju SMS dobiće od „Novosti” i „Lagune” knjigu „Čaj od šljiva” autora Lazara Džamića, eseje o Srbima, Englezima i fantazijni emigracije
„Novosti” i „Laguna” poklanjaju čitaocima koji najbrže pošalju SMS knjigu „Čaj od šljiva” autora Lazara Džamića.
Dobitnici su:
Jasmina Mulalić Čedić
Danka Jaćimović
Radislav Antunović
Jelena Cvetković Radojković
Tamara Teslić
Ukratko o knjizi
Eseji o Srbima, Englezima i fantaziji emigracije.
Knjiga je nastala iz serije mesečnih kolumni koje je, tačno dve godine, iz Londona pisao Lazar Džamić za beogradski Novi Magazin, plus šest novih tekstova.
Drugi o knjizi
„Lazar Džamić pokazuje tipičnu englesku veštinu: da sa malo reči mnogo kaže. Jezik kojim to čini je jednostavan i otmen, metafore su mu maštovite i pametne, a zapažanja lucidna i duhovita. Uz perfektnu ravnotežu šarma i ozbiljnosti, on poredi uzdržani engleski i pregrejani srpski mentalitet, u isti mah nemilosrdno i sa velikim simpatijama za obe strane. Od Borislava Pekića do današnjih dana nismo, verujem, imali boljeg autora koji se prihvatio ove izazovne teme.“ Ivan Ivačković
„Dve države, jedna kraljevina bez i druga republika sa krunom na zastavi. Dva naroda, jedan koji se pravi važan i drugi koji se „pravi Englez“. Dve civilizacije, jedna koja ima Vimbldon i druga koja ima šampiona istog. Dva ostrva, jedno okruženo okeanom, drugo žicom... Lazar Džamić je zaista fenomen. Sudeći po Čaju od sljiva, on je čovek koji je uspeo da bude na dva (suprotna) mesta u isto vreme!“
Slavoljub Stanković
„Krovni naslov Čaj od šljiva bio je genijalno Lazino pokriće za ozbiljnu studiju engleskih i srpskih korena, DNK, mentaliteta, radne etike, komunikacije, ponašanja, svakodnevnih navika... Kako su tekstovi odmicali, postajalo je očiglednije da je pred čitaocima ozbiljna sociopsihološka studija. Takvu je mogao da napravi samo rasni antropolog koji ozbiljno studira pojedince, zbilju, društvene grupe, mentalitete, socijalne odnose, pojave, društvene anomije, istorijski kontekst...“ Miša Brkić
„Džamić inteligentno i na jednostavan način ulazi u mikrokozmos naše svakodnevice. On pokazuje ono nesvesno, ali vrlo vidljivo, i na (samo)ironičan način otvara različitost mirisa i osećanja Zapada i Istoka, Rima i Carigrada; znači onoga što shvaćamo Europom.“ Andrej Horvat
O autoru
Novinarstvo, marketing, bubnjevi, čitanje, pisanje, vežbanje i genetska nespremnost za učešće u velikim grupnim dešavanjima. Bivši (a sebe smatra i sadašnjim) profesionalni novinar na radiju i u štampi. Konsultant za marketing i autor brojnih profesionalnih članaka o digitalnoj i analognoj komunikaciji, kao i sedam knjiga na razne teme. Poslednjih šesnaest godina baziran u Londonu, sa karijerom stratega u nekoliko oglasnih agencija i, u poslednje dve, u Guglovom kreativnom timu ZOO. Predavač na katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu.
KAKO DO NAGRADE
Potrebno je ukucati VN (razmak) ime i prezime, i-mejl adresu i poslati na 1055. Vratiće se poruka da je SMS primljen. Cena poruke je 36 dinara + osnovna cena poruke. Prilikom kucanja koristite srpske karaktere (š, č, ć,...), kako ne bi došlo do zabune kod imena.
Imena dobitnika će biti objavljena naknadno, nakon provere pristiglih SMS poruka, u okviru ovog teksta. Svi dobitnici će putem i-mejl adrese, koju su naveli u poruci, biti obavešteni kako mogu preuzeti karte.