Bjelogrlić o Anđelininom filmu: Banalno, površno i neozbiljno

R. R.

20. 01. 2012. u 20:58

Dragan Bjelogrlić posle pola sata napustio gledanje filma “Krv i med”. Pretenciozna tumačenja tragičnih događaja u našoj bivšoj domovini

IMAO sam, nažalost, priliku da u Los Anđelesu prisustvujem premijeri filma “Krv i marmelada”, ili kako se već zove... Izašao sam posle pola sata! - kaže za “Novosti” glumac, reditelj i producent Dragan Bjelogrlić.
- Nemam više živaca i snage da prisustvujem banalnim, površnim a opet, dramatično pretencioznim tumačenjima tragičnih događaja u našoj bivšoj domovini. Očigledno je da se nijedan ozbiljni holivudski stvaralac do sada nije uhvatio ukoštac sa “balkanskim grotlom”, verovatno svestan njegove kompleksnosti. To su uglavnom činili pretenciozni poluamateri, nadajući se da će pojednostavljenom “crno-belom” verzijom prikupiti određene poene na razbarušenom holivudskom tržištu. U njih ubrajam i autorku gore pomenutog ostvarenja. Do sada su jedine vredne i relevantne filmove na temu rata u bivšoj Jugoslaviji potpisali stvaraoci, upravo iz bivše Jugoslavije. Tu pre svega mislim na “Andergraund” Emira Kusturice, “Lepa sela lepo gore” Srđana Dragojevića i “Ničiju zemlju” Danisa Tanovića - kaže Bjelogrlić, dodajući da bi se tu mogli svrstati i filmovi “Gori vatra” Pjera Žalice, “Ubistvo s predumišljajem” Gorčina Stojanovića i donekle “Spasitelj” Predraga Gage Antonijevića.
- Zaista ne mogu da proniknem koje su tablete u pitanju, koje nateraju čoveka da posle ovakvih ostvarenja napravi “Marmeladu” - smatra Bjelogrlić.

Već sama najava prvog rediteljskog filma Anđeline Džoli, zvezde i ambasadorke mira u UN, izazvala je medijsku histeriju u regionu, kada je obelodanjeno da je reč o ratno-ljubavnoj drami koja se događa u Bosni između Muslimanke i Srbina, i da će se snimati u Sarajevu. Od tog momenta, započele su i spekulacije na kojim će “nacionalnim pozicijama” biti i “čiju će stranu braniti” trenutno najslavnija žena Holivuda.
Iznenađenje je usledilo posle pretpremijere u Njujorku i premijere u Los Anđelesu, kada je “bošnjačka strana” oduševljeno ocenila da je “film fantastičan, da će celom svetu konačno pokazati ko su zločinci i koliko je Bošnjaka stradalo tokom rata u Bosni, ali i činjenicu da je Republika Srpska nastala na genocidu”. Namera Džolijeve - da pomiri ljude na ovim prostorima koji su osetili bol i bili žrtve, bez obzira na nacionalnost, kako o svom rediteljskom prvencu i sada izjavljuje holivudska ikona, pretvorila se, nažalost, u suprotnost i samo iznova oživela duh devedesetih godina.
Ni estetska vrednost filma, a to je jedini pravi i iskren razlog zbog kojeg se uopšte pravi, nije dobila ocene za umetnički domet. Naprotiv! Balkanska ljubavna priča Džolijeve u uglednim svetskim filmskim časopisima kao što je “Verajeti”, nazvana je “dramatično promašenim pokušajem da se obnovi svest u javnosti o sukobima devedesetih na Balkanu, sa scenarijom koji se kreće od banalnosti ka šokirajućim efektima”.

ELEGANTNIJE REŠENJE
- Teško mi je da govorim o filmu koji nisam gledao - kaže za “Novosti” reditelj Stefan Arsenijević. - Lično, mogu da kažem samo to da uvek stavljam estetiku, fikciju i priču u prvi plan, i da su mi te vrednosti važnije od direktnog bavljenja stvarnošću. Direktni pristup stvarnosti treba prepustiti dokumentarcima. A lepota je uvek u očima posmatrača - različiti ljudi traže različite stvari od filma. Meni je bitna konstrukcija druge stvarnosti, emocija koja je iskrena i koja, na neki način, ima intimne veze sa gledaocima, a ne sa političkim idejama. Naravno da bi za svaku odjavnu špicu mnogo elegantnije i emotivnije rešenje bilo da je film posvećen svim žrtvama jednog događaja, nego samo jednom narodu, kako je Anđelina Džoli uradila, ali ne mislim da to ima neku dublju pozadinu - smatra Arsenijević.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (93)

Srebro

21.01.2012. 00:57

@hej,prodati - A zar ti razumijes srpski s obzirom da pricas neki bosanski anonymusu moj balijski.

Idriz

20.01.2012. 22:37

@SANDZAK - Priznajem da su moji bili Srbi, zemljače, i da su presli u islam. Ponekad me to boli, ali život ide dalje, to je, jednostavno ,velika istina! Zato glasaj za svoje.

Travis Bickle

20.01.2012. 22:37

@SANDZAK - Znači istina je da je ubjeno 300 000 muslimana i silovano 50 000? Podatak iz arhiva SS Handžar divizije.

ipak

20.01.2012. 22:57

@SANDZAK - manje boli spoznaja da je neko napravio ruzne stvari u ime svih od spoznahe o vlastitom poreklu..

anita

20.01.2012. 23:02

@SANDZAK - Ne boli Nas "istina", boli nas propaganda. Istina treba da bude baziranana cinjenicama, a cinjenica je da Srbija ima nejveci broj izbeglica koji i dan danas zive po kolektivnim centrima, da li su oni mozda otisli sa svojih ognjista da bi malo promenili ambijent!!? Neka se nadje neko da o tim zrtvama ratanapravi film

Jeremija

20.01.2012. 23:03

@SANDZAK - Ako smo mi genocidni narod, sta ti jos delas u Srbiji? Sta nisi u Sarajevu.

ma sta kazes ?!

20.01.2012. 23:49

@SANDZAK - A sta tebe tangira sta je istina ?Da nisi i ti "branio" BiH ? Iz sandžaka poput svih komandanata tzv armije bih koji su svi do jednog bili sandžaklije tj rodjeni van bih i koji su izvrsili agresiju na domicijene Srbe u BiH i otelino sto su decenijama stvarali poput gradova Srajeva,Tuzle,Zenice, Mostara,itd.

Srdjan

21.01.2012. 02:01

@SANDZAK - Ej sandzaklija....boli me..da ne kazem bas sta za vasu istinu koja uzgred budi receno nema veze sa istom!

Štefan

20.01.2012. 22:25

E, Sandžak, Meša Selimović je znao da je Srbin, Kusturica takodje. Šta ti čekaš, izjasni se kako preci nalažu. Ili te možda boli istina?

rikki

20.01.2012. 23:59

@Štefan - stefan usvijetu se vjera mjenja kao kosulja i to nikom ne smeta a vi se nemozete pomiriti sta se desilo prije 500 pa na ovamo godina ,jednostavno gdje bolje tu dulje a ti razmisli zasto

Titov sin

21.01.2012. 05:09

@Štefan - Ako se vjera mijenja kao košulja, zašto onda i imena mijenjate?! Ne pričaj svašta, tužni čovječe, kako se ne stidiš zbog potomaka. Nije ti lako, košuljašu crni! Idi tragom Emira Nemanje, jaro!

Milutin

20.01.2012. 22:28

Nije svima dato da budu stvaraoci. Kao covek koji je preziveo rat u BiH i doziveo euforiju pojedinaca, zabrinutost mase i tragediju pojedinaca tesko da se moze naci autor koji ce to objediniti u jednom delu i prikazati to na zadovoljstvo svih. Pogotovu sada, kada je vecina nezadovoljna ishodom posle rata. Mozda mladji da to prevazidju ali mi stariji necemo moci jer smo doziveli nesto sto su nam stariji predvidjali a mi im ne verovasmo!

BranislavBG

20.01.2012. 22:30

"Banalno, površno i neozbiljno" Tačno tako, a najbolja potvrda je prosečna ocena za taj nazovi film na jednom poznatom sajtu, gde glasaju hiljade gledalaca.. Na skali od 0-10 jedva prelazi 4.

lazuoistini

20.01.2012. 22:32

Ma pustite zenu na miru. Ona je sva jos uvek u fazonu "Pljackasa grobova". Samo su ovoga puta u pitanju srpski grobovi i zrtve.Ko trazi, taj i nadje.

Dejo

21.01.2012. 00:26

@neko - Jedva cekam da se snimi ali sa pravim podacima o broju ubijenih i da se vidi ko je stajao iza svega toga. Da ne bude kao u Andjeline 300000 ubijenih muslimana i 50000 silovanih muslimanki. Neka vam je na cast i na obraz prikrivanje istine.

Истина

21.01.2012. 00:40

@neko - Наравно да хоће. Веома ће болети истина муслимане, када се једном коначно види шта су радили по местима око Сребренице.

Neki

21.01.2012. 00:55

@neko - Kako koga, mene licno ce ponositi jer smo vratili konacno jedan mali dio poturicama a druge ko zna? Srebrenica nije ni blizu onoga sto se plasira u muslimanskim medijima ali koga briga, Jasenovac je samo istorija bez kaznjenih krivaca , da ne spominjem ostale zlocine nad Srbima. Zar stvarno mislis da se neko kaje nad Srebrenicom? Pa najveci krivac za Srebrenicu je Naser Orić i Alija Izetbegovic a za vas su to heroji pa neka vam ih onda.

dejan

21.01.2012. 01:43

@neko - za NEKO komentar,,,pametnjakovicu ili pametnjakovicko sa komentarom o filmu o srebrenici,,,sta tako pametan i svetski covek ili zena ne pomenes film o JASENOVCU??? ali ne ti glumis na ovom blogu velikog JEvropejca i pricas o srebrenici

Jeremija

21.01.2012. 04:45

@neko - @neko - Boli, boli, da me zaboli. Jel to onaj gradic sta je imao oko 5600 stanovnika pocetkom 90' od kojih jedva 3600 muslimana, a izginulo njih kako kazu 8000 (i to samo muskih)? Aj kad vec meljete, izmeljite da valja.

Zoran Kanađanin

21.01.2012. 07:51

@neko - Pa zar već nije, onaj dokumentarac u norveškoj režiji Srebrenica - izdani grad. Kad se prikazivao u Švedskoj muslimani su pokušavali iz sve snage da blokiraju prikazivanje na televiziji. Mislio sam da bi možda trebalo Anđi poslati snimak da ga pogleda, a opet ne verujem da bi vredelo jer za količinu mozga koja ta ima u glavi ne verujem da bi išta shvatila.

Boro Manjaca

21.01.2012. 10:02

@neko - I ja se nadam da ce boleti kad se u filmu o Srebrenici pojavi istina o skelanima, Kravici, Bratuncu i ostalom delu Podrinja oko Srebrenice. Naravno da ce to prvenstveno boleti ovu Angelinu i njene obozavaoce kad se sazna da je u i oko Srebrenice kao regiona bilo mnogo vise srpskih zrtava nego muslimanskih. Film bi odmah dobio oskara a ne kao ovo s....e od filma koje i ne pomenuse.

Lepi Bjela

20.01.2012. 23:05

e ako je Bjelogrlic, genije i vrhunski umetni ovako rekao, onda mora da je sve tacno i da je u pravu...ipak je on legenda srpskog glumista...hahahahahahha...bice ipak da se on ovo "pere" zbog druzenja sa drugom Divjakom i slicnima..steta samo sto vecina nas Srba pamti kao kokoske, od hranjenja do hranjenja!

Vesna

20.01.2012. 23:33

Ocekujemo sada jedan epohalni film u reziji Bjelogrlica,senario ce da pise Jovo Divjak a glumci ce naravno biti Sergej,Djuricko,Kojo,Serbedzija..Naravno sve ce to finansirati vlada i ministrarstvo kulture Srbije a naravno Srbi ce opet biti negativci!!! .

"Marmelada"

21.01.2012. 00:43

U Holivudu se ne baca đubre...Od đubreta se pravi televizijski program.Vudi Alen

mike kos

21.01.2012. 00:59

Ipak je ovo za smeh. On ,Serbedjija Endji i umetnost.Sta istomisljenici se razmimoilaze......haha. Molim Novosti da nas postede ovakvih marginalaca to je za Blic i Politiku. Hvala.

crnogorac

21.01.2012. 01:07

treba napraviti istiniti film o stradanju srpskog naroda u bih i u sarajevu gdje se 15 hiljada srba crnogoraca i roma vodi nestalim to bi bio pravi film a li da ga rezisira neka poznata licnost ne sponzorus poput andjavoline joki ili kako je neko zove andjeline joly koja je dobila 2 miliona dolara od muslimana da bi napravila film zato ja i mnogi normalni ljudi ne zelkimo da gledamo tu laznu propagandu punu mrznje prema pravoslavcima,andjo nisi ti kriva bolest te takvu napravila!

miki

21.01.2012. 02:20

Dok razne Holivudske "zvezde" snimaju brdo filmova na temu ratova na Balkanu sa ciljem da zarade jos koji milion,(a bas ih zabole za Srbe, Hrvate, Muslimane), vi se prepirete i dalje, kao da niste izvukli nijednu pouku iz onoga sto nam se desavalo 90-ih!!! Politicari i kriminalci su napravili rat da bi se obogatili, zavadili vas (po pitanju vere, nacionalne pripadnosti...tamo gde je najlakse), iskoristili vas... i jos uvek vas koriste!!!! Zar je bilo malo zrtava, razaranja, tuge, bola i jada?

Znate vec ko je

21.01.2012. 02:50

Da ,Srbi ,su nestali u manji entitet i u R Srbiju, Crnogorci su "nestali" u Crnu Goru a Romi su nestali zajedno sa Srbima u RSrbiju kao sa svojim najrodjenijima.Gluposti, istina boli to svako zna.Zasto je celo srpsko rukovodstvo tadasnjegSDS-a osudjen ,zasto Biljana Plavsic cuti-zasto.Pa nije joj maca pojela jezik, eto "odradila" je kaznu sto ne prica, il' su joj ugradili kakav cip da cuti.Dobro je sve dok se "laje" dotada manji entitet postoji,kad se prestane tad ce biti povuci potegni.

Milos Nedic-Beograd

21.01.2012. 02:55

Naj verniji prikaz dogadjanja na prostoru Bosne i Hercegovine voleo to neko ili ne. Andjelina je idealno odigrala svoju rolnu a kritike mogu doci samo od svetskih glumaca a ne nekakvih iz "palanke"koji se boje reci da je film izuzetno uradjen ,jer se boje za svoju g......Film gledao posredstvom "Intervizije" da ne bude kakvih sa podpitanjima i zakljuccima.

anita

21.01.2012. 11:07

@Milos Nedic-Beograd - Ako kazete da je najverniji prikaz dogadjanja sa kojim to filmovima ga poredite da biste dosli do tog zakljucka? Da je ovo dokumentarni film onda bismomogli da govorimo o vernom prikazivanju dogadjanja jer je to odgovarajucizanr, s obzirom da je ovo "hollywood epic" radjen po sablonu, ljubavna prica, ratna vremena, itd sve je upakovano na jedan specifican nacin da bi se dopaosirim masama. Niko pametan ne moze da se "boji" ovakvog filma jer u njemunece pronaci "istinu"

Filmska umetnost

21.01.2012. 04:28

..., emocija koja je iskrena i koja, na neki način, ima intimne veze sa gledaocima,...!!!!Koscenaristi su Vesli Klark i Ricard Holbruk! Alo!

Jasmina

21.01.2012. 04:59

Možete vi da pričate za Bjelu šta god hoćete, čovek je Montevideom pokazao da je bolji režiser nego glumac.

Diconi

21.01.2012. 05:32

Svaka ti je na mestu Miki.Nismo smeli da dozvolimo olosima da nas zavade I tacka.

Moralna vertikala

21.01.2012. 05:54

Našao se pravi da kritizira ratni film. Da mu je ponuđena ikakva uloga urlao bi od sreće. Dokazao je tko je glumeći sumanutog Slavena koji kolje nedužne Talijane u Istri i baca ih u jame. I to sve za šaku novčića . Taj je film hiljadu puta gori i sa manje istine od Anđinog uratka.

vuceta

21.01.2012. 06:35

tako je dragane, bas je licemerno da ti koji sa svojom "druzinom" velicas ubicu srpske dece i druge, mladih vojnika uzimas za pravo da komentarises nesto.

Slobo NK

21.01.2012. 11:57

@vuceta - Nijesi ga pitao jeli na sebi imao onu 'majicu iz Sarajeva'. Kome se sad dodvorava ovaj veliki umjetnik?

tanasko

21.01.2012. 08:36

bjelogrlic je gori od andjeline ona se ne slika sa ubicama srba kao dragan sa jovom divjakom bar on nebi trebao da komentarise treba da ga je sramota

Bruceloza

21.01.2012. 10:00

Je li ovo onaj drugar Jovana Divjaka, drugar i patron većine glumaca u tom filmu? Bjela majstore, ako smo mastilo pili nismo veslo sisali!

Asgard

21.01.2012. 10:10

Najefikasniji otpor prema ovom idiotizmu od filma bi smo pokazali ako bismo ga u potpunosti ignorisali! Ne samo ignorisanje filma kada se pojavi kod nas u bioskopima, nego i u medijima poput ovoga ovde! Ako nasi mediji nece da ignorisu taj film, ignorisimo ga mi - ne citajmo clanke o njemu, i ne komentarisimo ih, i novinari ce prestati o njemu da pisu! A, ovo sto sada radimo, ovo prepucavanje u komentarima, oni samo racunaju kao zagrevanje medijske kampanje pred promociju filma!

Tajo C.G.

21.01.2012. 10:37

ja mislim da je ovaj film sa vecom mrznjom napravljen prema srbima nego sto je ijedan do sada snimljan,toliko tendenciozno da ni goebels nije bio takav u sirenju lazi i propagande prema susjednome narodu ,Kada zrtvu proglase za dzelata naravno da boli u ovome filmu srbi su kolektivno krivci a to je notorna laz.vro bolesno komplexan film pomracenih misljenja,.ako je puno puno je pa i od te dzoli sto nema grama morala ..u moju crnu goru nece gledati to smece od filma niti ce mi dijeca ici

Idler

21.01.2012. 11:22

Možda bi ste ipak trebali provjeriti nešto od onoga o čemu film govori. Nije lijepo i neće vam se svidjeti al bar će te znati istinu.

Chad

21.01.2012. 11:39

@Idler - Treba nama Idler da nas uči šta je bilo i kako je bilo. Povraća mi se više od ovakvih nepismenih Idler likova. Kad već više vole da gledaju u tudje dvorište preko plota (Drine) 'ajmo i nečem da ih naučimo: BISTE SE PIŠE SPOJENO! ĆETE SE PIŠE SPOJENO!

anđelina

21.01.2012. 11:59

@Idler - Dakle,ovaj film je fikcija,tj. izmišljen,nije dokumentarac, prema tome ne može biti istina.

Алексеј

21.01.2012. 14:19

@Idler - Лепо је човек дискредитовао самог себе - наводи да би требало да учимо о истини из фикционог остварења.

Milos

21.01.2012. 12:46

Ako niko u BG ne organizuje proteste protiv prikazivanja ovog filma u Srbiji onda smo mi dno dna.Istovremeno trebalo bi pozvati Dzolijevu na sastanak sa udruzenjima logorasa iz Republike Srpske i dovesti je u kontakt sa srpskim zrtvama kako bi uvidela da je pocinila tesko delo protiv morala, verovatno nenamerno.Cini se da je ona dobro izmanipulisana.Trebalo bi uciniti sve da Dzolijeva shvati zasto taj film nije pozeljan u Srbiji.To je poenta akcije protiv emitovanja tog filma.

marko

21.01.2012. 13:00

Republika Srpska i Udruzenja logorasa i stradalih iz Republike Srpske trebali bi da angazuju advokate u SAD i da tuze Dzolijevu. Tuzba ne bi trebala da ide na zabranu distribucije filma, iako je to moguce u SAD i ne bi bilo prvi put, vec bi trebalo traziti da se iz filma izbace netacni podaci iz odjavne spice.Ti podaci o broju ubijenih Muslimana nisu tacni po procenama UN i zbog toga odslikavaju nameru da se jedan narod oklevece. Podaci nisu deo umetnicke slobode i mogu se sudski osporiti.

torrente

21.01.2012. 13:17

mislim da ce gdja Andjelina to najbolje razjasniti na premijerama u Sarajevu i Beogradu (ako se uopste pojavi)...a tada ce nastati mnoga razocarenja,ipak ukoliko je film toliko pretendeciozan i povrsan kako ga opisuju oni koji su ga gledali tesko ce se oprati takva mrlja.

grejzi

21.01.2012. 13:43

hm? zanimljivo je to da su srbi najveci "zlocinci" a ni jednog srbina u hrvatskoj nema, na kosmetu takođe, pa se pitam, kad se ova toliko brine o ljudski pravima i bavi zlocinima zasto se ne bavi i zutom kucom, koja je po meni tako monstruozni zlocin da ga slobodno mozemo svrstati u istom rangu kao sto su zlocini fasistickih monstruma i mengelovih experimenata.

Sumadinac

21.01.2012. 13:50

Film gledao nisam niti cu. Citao sam u stampi sta ce se snimati. Najgore je to sto jedna devijantna licnost dozivi toliku popularnost i onda se seti da ispravlja krive Drine sta je bilo tokom rata u Bosni a 95% nekih tamo amera i nezna geografski gde je to. I onda nedje za shodno da su oni na Balkanu ugnjetavani a u svetu se bore svim nekim silama protiv njih to jest muslimanskog naroda.Pustite i njih i nas na miru.Posle vase propasti opet cemo lepo ziveti kao nekada dok vam nismo zasmetali....

arsenije, drugi put

21.01.2012. 13:55

 Po proceni zvaničnog Sarajeva (koja sigurno nije bila naklonjena Srbima, naprotiv), broj poginulih Muslimana je 65.000, Srba 25.000 i Hrvata 8.000. Dakle informacija o 300.000 poginulih Muslimana bez spominjanja drugih žrtava rata je i po muslimanskim aršinima čista besmislica i manipulacija.

draguna

21.01.2012. 14:03

"... ali ne mislim da to ima neku dublju pozadinu ..."ČOVEK mora da pomisli DA LI je ovo rekao neko ko je pročitao bilo koju knjigu, završio bilo koju školu, ili ne daj Bože da je intelektualac....!Tužno.

Алексеј

21.01.2012. 14:15

@sting - Зашто да ми се џабе преврће утроба? Видео сам инсерт и одмах схватио какве су баналности у питању.

Prolaznik

21.01.2012. 17:32

@sting - Pogledaj trejler, odlomke filma i sve ce ti biti jasno... a mozda i nece...

Jezdimir Dangic

21.01.2012. 14:16

Ovako draga moja braco Srbi. Nista se na ovom svijetu ne desava slucajno, pa nije ni Angelina Jolie bas "slucajno" napravila ovaj film koji je najcrnja antisrpska propaganda. Napravila je ga je zbog para, sto onih koje ce da uzme od filma, sto zbog onih koji ce dabije od raznih arapskih lobija. Osim toga, pogledajte gdje joj se skolovao otac, Jon Voight. Zavrsio je skolu koja se zove "Archbishop Stepinac High School". Mozete misliti koliko voli Srbe kada su ga katolicki fratri vaspitavali.

zoranSan

21.01.2012. 14:35

Šta reći kakav Ambasador mira takve i UN.Setimo se tišine i ćutanja UN kad je Srbija bpmbardovana da bi Zapad došao do ruda sa Kosova ,zatim Libije zbog nafte odnosno napada Francuske na svog poslodavca Libiju kojoj duguje silne paqre zbog nafte.UN su sada samo posmatrači i slepi poslušnici velikih Trans-nacionalnih korporacija .U ovoj krizi jeftinije im je bilo da napadnu Libijunego da joj vrate dug sad i Libijci znaju da napad nije bio zbog njih nego nafte.

Stojan

21.01.2012. 15:49

Ko li te natera da onako pričaš o onom Divljaku,kada znamo da to nije u tvom nacionalnom sklopu.Mišljenje o filmu, koji je i te kako tendenciozno rađen,svrstava te tamo gde ti je i bilo mesto.

Miki

21.01.2012. 18:04

Kakav je ovaj Belogrlic , Uvlacio se bosancima, kad evo super prilike da malo povrati rejting. Primitivno i providno.

Eminem

21.01.2012. 18:14

Pa i ja izađem za pola sata kad gledam Bjelogrlićeve filmove! Ako se pređem pa dođem. Ako je glumac, a što se tiče rediteljske karijere, nije mnogo iskusniji od Anđeline. Glumac se rađa, a kako je nastao D.B. ne znam.

Vidovnjak

21.01.2012. 20:22

Neverovatno koliko se "ljudi" naslo da komentarise film a da ga nije niti pogledalo.Ovaj film i nije pravljen za srbiju i rs.Ovaj film je pravljen da bi se svetu pokazala istina rata u ex-yu.Moze se to nekom svideti ili ne ali cilj filma je postignut.Ako se uzme jos u obzir da je hag presudio nekim ratnim zlocincima i da se ocekuje jos presuda ratnom komadantu i predsedniku te vestacke tvorevine,onda i onaj sa najmanje pol.iskustva trebao bi znati da se republici srpskoj odbrojavaju zadnji dani.

srban

21.01.2012. 21:18

@Vidovnjak - "Vestacka tvorevina" nastala je medjunarodnim ugovorom...moras prvo da naucis razliku izmedju propagande i pravnog postupka, posle toga mogu da ti objasnim razliku izmedju prava na rat i pravo u ratu...

aco

22.01.2012. 22:50

@Vidovnjak - Svaka ti cast. Hvala ti sto si nam otvorio oci. Da li to znaci da je to epp ako se pravi za pojedino trziste ili mozda Ana Karenjina nije pisana da je citaju npr. Kinezi. Umetnost po narudzbi.

Kole

21.01.2012. 20:34

Bjelogrlic pokusava da se opere posle onog skupa sa generalom Divjakom. Ne brini, nece ti biti zaboravljeno, ni tebi ni Sergeju Trifunovicu.Neuspeo pokusaj.

Baki

22.01.2012. 03:13

Mi SRBI smo najlepsi, najkulturniji,najhrabriji (koji kada mu je domovina ugrozena brani svoj narod i svoju zemlju, ALI NIKADA PRVI NE NAPADA SAMO SE BRANI!!!!!!!!!! I TAKO JE ODUVEK BILO) najosecajniji, i najgostoljubiviji narod na kugli zemaljskoj!!!!!!!!! a vec godinama, decenijama, vekovima i milenijumima pokusavaju da od jednog takvog naroda i zemlje naprave crne djavole koji peku i jedu albance,muslimane hrvate itd. moje pitanje je jednostavno i prosto DOKLE?????????????? ZIVELA SRBIJA

queue

22.01.2012. 10:26

Da,da, cijeli svijet je lud, svi su vas osudili, a samo ste vi pametni. Bosnjaci su sami bombardirali Sarajevo, zatvarali se u Manjaci i izgladnjivali, klali se u Srebrenici. Isto kao sto su i Hrvati sami bombardirali Vukovar, Dubrovnik. Svi su se sami pokapali po grobnicama, samo da bi ocrnili goloruk srpski narod. Treba zivjeti dalje, al se nesmije zaboraviti, nijedna strana, da se ne ponovi. A vi sami sebe lazete i lijecite komplekse

VeM

02.02.2012. 14:10

@queue - Kad si se već raspisao o srpskim nedelima, da li se slučajno sećaš nekog vašeg?

pera

21.02.2012. 12:49

@queue - bato ti si ocigledno zaboravio kako su bande ustaske pre pocetka ovih ratova dizali u vazduh dinamitom vikendice beogradjana a posle zasto nam bombardujete dubrovntk pa sta smo trebali da im aplaudiramo ko se vatrom igra izazove pozar

bosangero

22.01.2012. 12:13

"Sindlerova lista" nikog nije uzbudila u njemackoj....a zasto ne??...zato sto su njemci odradili taj dio posla i pomirili se sa cinjenicama i prihvatili tu sramnu istoriju na sebe......uporno objasnjenje od srpske strane kako za bombardiranje sarajeva su krive same sarajlije, za masovna silovanja same Bosnjakinje, za srebrenicu je kriv naser oric....to mozda kod srba i uspije da smiri te ruzne emocije, ali na drugoj strani stvara jednu opasnu situaciju koja radja nove fanatike, fundamentaliste!!

dokle laži?

22.01.2012. 22:53

@bosangero - Pa, da... u Bosni ne bi bilo fundamentalista da nema Srba ekstremista? Ma, naravno! Hajde da istrebimo sve Srbe, hoé li vam laknuti. (pssst, u poverenju, nestace svi tragovi... znate vec o cemu!?)

O.o

23.01.2012. 03:06

@bosangero - ozbiljno?? porediti srbe sa nacistima? tacno sebi ne mogu da dodjem.problem bosne nije to sto su neki srbi, neki muslimani, neki hrvati, vec sto su mnogi, ocito, izgubili kompas.. svasta!a zasto srbi odbijaju da prihvate svu odgovornost? zato sto nisu samo srbi odgovorni. poricati odgovornost druge dvije strane je van pameti.pocnite da dolazite sebi, ljudi.

laza

22.01.2012. 12:36

andjo, pukla si skrozosim sto si ruzna sad se pokazalo da si glupa i neobrazovana, bez osecaja i smisla za pravdu, istinu i nepristrasnost

Gilbert

23.01.2012. 10:18

Bjelogrlicu, hvala na pametnom komentaru sa strucne strane... Precenili su sebe igrajuci na karti nase nesrece i svega sto nam se dogodilo... Vreme ce pokazati . Kada s budu stideli svojih dela koja tako gromoglasno holiudski promovisu videce koliko su maleni i nebitni.

panto

23.01.2012. 22:03

O cemu ti govoris covjece? Ti koji si snimi "Lepa sela..."ni ocrnio Srbe. Iz istog ste vas dvoje MASONSKOG kosa. Strasno sta radite od svetog naroda.

Miljana

02.02.2012. 15:03

@panto - Kad odrasteš...pošto sam ubeđena da u momentu postavljanja komentara nisi imao vise od 12 godina... pogledaj film ispočetka. E onda ćes shvatiti poruku filma LEPA SELA LEPO GORE...i tek onda na tu temu postavljaj komentar.Pozdrav.

Jovan

24.01.2012. 16:27

Bjelogrlic je simpatican momak.Pokazuje pristojan dar za bavljenje politikom.Evo mu vec sanse u maju.

mulan1964

21.02.2012. 14:44

Narode,zasto se tako palite?.Ona je napravila film da zaradi koju kintu,A pritom je mislila i da je pametna i da oseca sustinu.U stvari nema pojma , to je dokazala.Ali nije to bitno.Ni prva ni poslednja koja je snimila neki ograniceni jeftini film.Ko god pocinio zlocin, ma koje nacionalnosti bio treba da odgovara.Zlocine su cinili pojedinci sa sve tri strane.To neka ide na njihovu dusu,i neka za to odgovaraju.A mi ostali u dvadeset prvi vek!

Natale

27.03.2012. 13:19

Bjelogrlic.........Tisi joj trbo da napises test i naredis kakoce da animi film i prekaze rat u BiH.Tada bi ti gledo taj film do kraja i jos preko vremena.Ako nije srpska verzija dogadjaja ragno je nuli.