SAMA imena bila su dovoljna da na premijeru u Narodnom pozorištu dođu gotovo svi koji „nešto znače“. Mocartov „Figaro“, „u rukama“ Jagoša Markovića i Premila Petrovića, a primadona i direktor Opere Katarina Jovanović kao Grofica - prvi put i na sceni... A sudeći po reakcijama publike, „Figarova ženidba“ nije izneverila očekivanja. Gledaoci u prepunoj dvorani „natapali“ su se puna tri časa božanstvenom Mocartovom muzikom kroz čije je čipkasto tkanje orkestar Opere vodila sigurna Premilova ruka, dok ih je sveopšta maskarada na sceni, uz obilje intriga i spletki, i svu komiku situacija i likova, svaki čas mamila na smeh - a još češće na aplauze.

NOVO RUHO
NAJMLAĐI naš akademik, kompozitorka Isidora Žebeljan, opisala je predstavu kao ogroman pomak, pre svega muzički. - Ono što je Premil uradio je fantastično. Sa ličnom interpretacijom koja se bazira na velikom znanju učinio je da ova muzika, u jednom potpuno novom ruhu, deluje na pravi način.

Scenograf Boris Maksimović i kostimi Bojane Nikitović ispratili su priču, pokazujući neverovatnu raskoš i „šarenilo“ belog. Prvakinja opere Jasmina Trumbetaš-Petrović, kojoj je upravo Suzana bila prva glavna uloga u karijeri, ali u klasičnoj režiji Bore Popovića i na srpskom jeziku, kaže da novi „Figaro“ predstavlja veliko osveženje upravo u smislu scenografije i kostima.

- Jagoša već znamo od „Pepeljuge“, i lično sam i očekivala da će to biti nešto sa puno ritma i fizičkog napora - rekla je Jasmina Trumbetaš-Petrović.

Novi Figaro - Nebojša Babić, Vladimir Andrić kao Grof, Snežana Savičić-Sekulić, kao Suzana, Iva Profaca, Svetlana Bojčević-Cicović, Dragoljub Bajić, Darko Đorđević i ostali, uz svoju direktorku, pobrali su ovacije publike u kojoj su bile gotovo sve njihove kolege iz Opere, mnoštvo glumaca, reditelja, ambasadora...