Beogradske priče: Pranje zuba na predratni način
20. 11. 2019. u 15:30
Oglašavanje u štampi bilo najefektniji način reklamiranja proizvoda
Odavno je sve počelo, a mi vas vraćamo u nekadašnja izdanja gradskih reklama i oglašavanja. Vratićemo se u tridesete godine prošlog veka. Tada su najvažniji mediji bili štampa i radio. Televizija je tek nastajala, prvi tv aparati pojaviće se na sajmovima u predratnoj Evropi, a njihov potencijal još nije bio prepoznat.
Osnovni vid obraćanja budućoj publici i potrošačima bili su oglasi, koji su do kupaca dosezali najviše putem štampe.
PROČITAJTE JOŠ -Beogradske priče: Misterija prvog kružnog toka
Novine su bile ozbiljnije nego danas, pa je i čitalačka publika ozbiljno shvatala pozive na kupovine, rasporodaje, modne revije...
Delotvorni "sulforicin-oleat" bio je zadužen za "otapanje" zubnog kamenca.
Sa druge strane, "najsolidnije cene" dame su mogle da vide na proizvodima u radnji Veljka Petrovića, na Prestolonaslednikovom trgu. Oglašivač je vapio za mušterijama tako što je isticao najveći izbor svilenih i vunenih tkanina za dame, prizivao ih je vunenom i svilenom čipkom...
Ističu se i "gotovi mantlovi i zimski kaputi za dame".
Svega je bilo u tadašnjem Beogradu...