Automat i muzika umesto operatera: Hladni radijatori usijali telefone Beoelektrana

G. Novaković

31. 10. 2019. u 08:45

Sugrađani poslednjih dana teško uspevaju da uspostave kontakt sa službenicima "Beoelektrana". Veze zauzete, a kad nisu, automati "drže predavanja"

Аутомат и музика уместо оператера: Хладни радијатори усијали телефоне Беоелектрана

Foto D. Milovanović

REKLAMACIJU "Radijator ne radi, potrebna mi je pomoć vaše ekipe", prethodna dva dana sugrađani su teško uspevali da proslede nadležnima u preduzeću zaduženom za daljinsko grejanje. Operateri JKP "Beogradske elektrane" ili su konstantno zauzeti, ili se na pozive ne javljaju. U međuvremenu, ogorčeni Beograđani mogli su samo da utvrđuju koje delo klasične muzike slušaju preko telefona!

Poduži je bio spisak adresa koje pre dva dana nisu imali grejanje, iako je ono bilo preko potrebno zbog niske temperature vazduha. I kao da to nije dovoljan problem, izgleda da su i instalacije u stanovima širom prestonice "zakazale" kad ne treba, ali prijavu takvih slučajeva gotovo je bilo nemoguće podneti zaduženim operaterima.

- Radijator u jednoj sobi nije mi radio i tokom celog dana pokušavala sam da prijavim problem. Zvala sam kol-centar, oba broja telefona za intervencije, ali samo sam izgubila vreme! Naslušala sam se svakakvih informacija sa automata, ali na telefon mi se niko nije javio - jada nam se Nada Z., sa Novog Beograda.

Prema rečima naše sagovornice, očigledno je da "Beoelektrane" imaju mnogo nasnimljenih poruka koje su sugrađani prinuđeni da odslušaju dok čekaju da se uspostavi veza sa prvim slobodnim operaterom. Tako je ona imala uvid u spisak ulica koje su pogođene kvarom, utvrdila je gradivo da temperatura u stanu treba da bude 20 stepeni, stepen više ili manje, dobila je i uput šta od podataka treba da pripremi kad prijavljuje kvar, saznala i da za operatera treba da pripremi identifikacioni broj kako bi on znao da li je uredan platiša, koliko traje grejna sezona.... Između svega toga, naslušala se i prijatne klasične muzike.

Foto D. Dozet

- U jednom trenutku sam dobila informaciju od automata da je očekivano vreme uspostavljanja veze za čak osam minuta - priča naša sagovornica.

Tokom jučerašnjeg dana, "Beoelektrane" saopštile su da nema poremećaja na toplovodnoj mreži i pozvale su potrošače da pojedinačne probleme prijave.

Ipak, stanari iz Pariske komune 41 nisu imali sreće. U celoj zgradi rebra u stanovima bila su hladna, operatere su zvale i komšije i upravnik, ali telefonska linija bila je zauzeta.

BESPLATAN POZIV

SUDEĆI prema sajtu "Beoelektrana", sugrađani slabo grejanje mogu prijaviti na broj 2093-011, a curenje radijatora na 2093-100. Kako su se uverili reporteri "Novosti", veze nisu mogle da se uspostave ni na jednom broju. Takođe, besplatan broj za reklamacije 0800/111-201 nije dostupan korisnicima mobilne telefonije, i to na zahtev pružaoca ove usluge.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

milos

31.10.2019. 09:12

"Takođe, besplatan broj za reklamacije 0800/111-201 nije dostupan korisnicima mobilne telefonije, i to na zahtev pružaoca ove usluge."Pozive ka tom broju placaju BGElektrane i biraju sa kojih brojeva to zele da plate .

Miljak

31.10.2019. 14:18

Na Miljakovcu I nema od jutros grejanja. Temperatura u stanu 21 a napolju se nije popela ni skroz do dvanaestog podeljka. Zasto ne greju sada kada nisu morali zbog toplog vremena da pocnu sa grejnom sezenom od 15. oktobra? Ajde sto nemaju ljudstvo zbog zabrane zaposljavanja u javnom sektoru pa ne mogu da postignu da se jave i izadju na teren, ali ovako jajarski da iskljucuju grejanje jer je za milimetar ispod 12 stepeni to im nećemo oprostiti na izborima.