UČENICI Vazduhoplovne akademije dobili su najasavremenije uslove za učenje. Neugledni i ruinirani objekat pored glavne zgrade, zahvaljujući ulaganjima Sekretarijata za obrazovanje i dečju zaštitu od 29,5 miliona dinara, pretvoren je u moderan obrazovni centar.


Sledeće godine, ova škola u kojoj ima mesta samo za najbolje, dobiće moderni trening centar za školovanje vazduhoplovnih kadrova.


Iako je reč o veoma uspešnoj ustanovi, u koju se upisuju samo odlični đaci, direktor škole Goran Cvijović je istakao da 30 godina u školu nije uložen ni dinar. U sklopu rekonstrukcije zamenjen je krov, spoljna i unutrašnja stolarija, podovi, učionice i kabineti su posle 90 godina dobili parket, rekonstruisani su mokri čvorovi i zamenjene vodovodne i kanalizacione instalacije. Takođe, urađena je nova fasada, a sve učionice i kabineti su klimatizovani.


Pročitajte još: Za sređivanje škola 800 miliona dinara


- U protekle dve godine Grad je u Vazduhoplovnu akademiju uložio više od 70 miliona dinara - rekao je Slavko Gak, sekretar za obrazovanje Beograda. - Nastavićemo da investiramo, do kraja ove godine izdvojićemo još 11,5 miliona dinara za opremanje, a tokom sledeće godine plan je da škola dobije i veliki trening centar. Đaci ove škole postižu fantastične rezultate, pa ova deca zaslužuju najbolje, što će im Grad i pružiti.


Prema rečima Gabrijele Grujić, pomoćnika ministra prosvete, svih 11 obrazovnih profila u školi su u dualnom modelu obrazovanja.

- Podatak da je nemačka kompanija MTU, jedan od lidera u svetu servisiranja i proizvodnje avio-motora, kao jedan od presudnih faktora za dolazak u Srbiju izdvojila obrazovanje, govori da je naš model dualnog obrazovanja savremen i da kvalitet stečenih znanja i veština čini da mladi mogu da se zaposle odmah nakon završetka škole - naglasila je Grujićeva.


UGOVOR SA MUP

DIREKTOR škole Goran Cvijović i komandant Helikopterske jedincie MUP-a Srbije Nenad Nedić, potpisali su juče prvi ugovor u srpskom vazduhoplovstvu o dualnom obrazovanju između ove dve institucije.

Tokom rekonstrukcije vodilo se računa o svakom detalju, pa pod u holu rekonstrusanog objekta simulira pistu.