Opštinari kupuju i nove autobuse!
16. 01. 2019. u 23:59
Broj pretplatnih karata za gradski prevoz zaposlenih u lokalnim samoupravama uvećao se čak dva puta. Sekretarijat za javni prevoz: Prihod oko 56 miliona dinara
POSLE dopisa koji je Grad uputio opštinama, a u kom se navodi da su od novembra u obavezi da plaćaju prevoz zaposlenima kupovinom pretplatnih karata, broj uplaćenih karata u januaru povećao se za više od dva puta. Prema podacima Sekretarijata za javni prevoz, na godišnjem nivou taj prihod iznosi oko 56 miliona dinara, što je dovoljno da se kupe, na primer, oko tri solo autobusa. Ipak, iako se naplata povećala, nisu sve opštine uvažile ovu molbu.
U obaveštenju koje je opštinama stiglo od Grada, navodi se da lokalne samouprave koje ne postupe u skladu sa preporukom neće moći da povlače sredstva iz budžeta kapitalnih investicija. Takođe, neće se razmatrati njihovi predlozi za produžavanje linija javnog prevoza. Sudeći o tome koliko se para slilo u gradsku kasu od kupovine "bus plus" mesečnih pretplata za opštinske službenike, moguće je nabaviti oko tri autobusa. Vrednost jednog u proseku je oko 15,5 miliona dinara.
- Sve opštine su uvažile molbu i počele su ili da kupuju pretplatne karte ili su uvećale broj kupljenih za zaposlene - objašnjavaju u Sekretarijatu za javni prevoz.
Opštine Voždovac, Čukarica, Palilula, samo su neke od većine gradskih opština koje su postupile po gradskom zahtevu. Međutim, Stari grad i Novi Beograd nisu se povinovali gradskim ocima.
- Kolektivni ugovor predviđa mogućnost da im se novac za prevoz uplaćuje na račun ili da im se kupuje pretplatna markica - objašnjavaju u Opštini Stari grad. - U našoj opštini više od polovine zaposlenih se opredelilo da im se kupuje markica. Kada je reč o budžetu, mi smo već oštećeni jer smo dobili najmanji budžet.
I Opština Novi Beograd je odbila da postupi u skladu sa molbom jer poštuje izveštaj Državne revizorske institucije.
- Do 2016. godine naknadu troškova za prevoz smo obavljali isključivo direktnom uplatom na personalizovanu "bus plus" karticu, baš kao što sada zahteva Grad - navode u Oštini Novi Beograd. - Međutim, Državna revizorska institucija je kao jednu od ključnih nepravilnosti uvidela da smo "nepravično" rashodovali tako što smo uplaćivali elektronsku dopunu karata za svih 12 meseci, i kada zaposleni nisu dolazili na posao, morali smo da otklonimo propuste.

ZA JANUAR 4,5 MILIONA
- U januaru 2019. godine je od prodatih karata za zaposlene ostvaren ukupan mesečni prihod od 4.694.921 dinara - kažu za "Novosti" u Sekretarijatu za saobraćaj.
RASTKO
17.01.2019. 01:00
Откако Кокеза и мафија имају про иинтер па и ве це шоље ће софтверизовати, перверзија, смејурија.
A šta je sa ostalim državnim službenicima koji rade u Beogradu u vladi, agencijama, direkcijama, javnim preduzećima i koriste prevoz GSP. Moraju li i oni bus-plus. Što samo opštinski službenici da spašavaju GSP
Komentari (2)