ZBOG velikih rupa na kolovozu i tramvajskih šina koje vire iz asfalta, vožnja Starim savskim mostom noćna je mora za vozače. U zimskim uslovima, kada je malo poledice dovoljno da vozilo isklizne kada se kreće po šinama, a gume se lako cepaju, svi koji mogu izbegavaju ovu deonicu. Nadležni na apele sugrađana da se kolovoz na Starom savskom mostu popravi ne reaguju, jer već na leto očekuju da će biti demontiran, a na njegovom mestu početi gradnja novog savskog mosta.

Kolovoz na mostu je odavno u veoma lošem stanju. Nedopustivo je da ovom saobraćajnicom prolaze i vozila gradskog prevoza, a da nikom ni letos ni jesenas nije palo na pamet da bar "kozmetički" zatrpa kratere i popuni rupe oko šina da bi se izbegla neka nesreća.


PROČITAJTE JOŠ: Zemun: Zaklonili sunce, potkopali temelje

- Desna strana mosta je katastrofalna, jer između šina i mostovske konstrukcije ne postoji asfalt - žali se vozač na liniji 78, koji ovuda prolazi svakodnevno, više desetina puta. - Desni točkovi mi "gaze" metalnu podlogu, jer sam primoran da vozim po ivici tramvajskih šina. Led je, klizavo je, pa kad i malo prikočim, autobus lako može da "isklizne". A linije 78 i 83 su uvek krcate putnicima! Potrebno je da se šine utope u asfalt, a ne ovako. Nije rešenje ni da još šest meseci vozimo u ovakvim uslovima.

Osim vožnje po šinama, problem su i ogromni krateri duž mostovske konstrukcije. Vozači se žale da udarne rupe nasred mosta niko mesecima ne popravlja. Koče, pokušavaju da ih zaobiđu, ali bezuspešno. Napunjene vodom, predstavljaju dodatnu opasnost pogotovo za one koji ovuda ne voze tako često.

Ovde je problem i mimoilaženje, pošto niko od vozača ne želi da cepa gume vozeći po šinama. Ipak, slabiji uvek popusti, pa automobili ustupe prolaz kamionima i autobusima.


PROČITAJTE JOŠ: Prihvatilište - poslednja adresa spasa

SPOJIĆE NOVI BEOGRAD I ADU CIGANLIJU

DEMONTAŽA Starog savskog mosta i gradnja novog trebalo bi da počne po završetku postavljanja tramvajskih šina duž Mosta na Adi. Tada će se napraviti šinska veza između starog i novog dela grada, a Stari savski most će, prema najavama, ponovo biti montiran u Bloku 44, kako bi spojio Novi Beograd i Adu Ciganliju.