STANARI novih, legalno izgrađenih objekata, neretko muku muče sa priključivanjem na sistem daljinskog grejanja. Tako su prethodnih dana žitelji jedne od nedavno useljenih zgrada u Bulevaru kralja Aleksandra, jesenje dane dočekali među hladnim zidovima. "Beoelektrane" su nepravedno podnele kritiku, a za hladne stanove jedino je kriv neodgovorni investitor.

Kako kažu dobro upućeni, često se događa da tek useljenim stanarima investitor kaže da su papiri za priključivanje na sistem "Beoelektrana" predati odavno, a zahtev nije ni podnet. Kamoli da je priključak plaćen u celini.


PROČITAJTE JOŠ:
Slavija opet čeka majstore

Loša komunikacija između stanara i investitora objekta, uzrok je izneverenih očekivanja novouseljenih stanara na Zvezdari. Čovek od kog su kupili stanove ubedio ih je da su sva dokumenta predata i plaćena, i da su radnici "Elektrana" krivi što grejanja još nema. U čekanju da radijatori postanu topli, računi za struju su se uvećali.

- Da smo znali pravu istinu, sačekali bismo sa useljenjem. Čak su nas ubedili i u to da dugo čekamo zato što se dogodio kvar - ogorčena je jedna od stanarki.

Kako su nam objasnili iz JKP "Beogradske elektrane", pomenuta zgrada u Bulevaru kralja Aleksandra još nije priključena na sistem daljinskog grejanja, ali je u završnoj fazi procesa priključenja.

- Investitor objekta je, na osnovu rešenja i ugovora o ostvarivanju prava na priključenje na sistem daljinskog grejanja, podneo prijavu za priključenje još 23. jula. Zatim je, na svoj zahtev, samostalno izveo vrelovodni priključak u prvoj polovini oktobra - rekli su nam iz "Beoelektrana".

Prema rečima nadležnih, aneks rešenja i ugovora o ostvarivanju prava na priključenje na sistem daljinskog grejanja, investitor je potpisao tek 25. oktobra. Istovremeno, sklopio je sa preduzećem i ugovor o prodaji toplotne energije.


PROČITAJTE JOŠ:
Pogled na Adu bez papira

KAKO DO PRAVE INFORMACIJE?

STANARI novoizgrađenih objekata sve sumnje u vezi sa grejanjem mogu da reše pozivanjem Dispečerskog centra JKP "Beogradske elektrane". Dovoljno je da stanar ili upravnik zgrade ostavi podatke, na osnovu kojih će nadležni proveriti dokle je investitor stigao sa predajom dokumenata i plaćanjem priključivanja na sistem daljinskog grejanja. Prave inforamacije, oštećeni sugrađani dobiće kroz nekoliko dana.