Brankov most najzad i za pešake
01. 06. 2018. u 12:27
Posle godinu dana radova završena rekonstrukcija saobraćajnice, investicija vredna 210 miliona dinara. Čelične konstrukcije bile su potpuno dotrajale. Biće popravljen i lift za bicikliste
Postavljeno je 350 tona novog čelika / Foto T. Ćirić
REKONSTRUKCIJA mosta u Brankovoj je završena, potpuno je bezbedan za saobraćaj, i sada, konačno, mogu da ga koriste i pešaci, rekao je juče gradski menadžer Goran Vesić.
Čelične konstrukcije na mostu bile su potpuno dotrajale. Sanacioni radovi su trajali od avgusta prošle godine, a u postojeću konstrukciju saobraćajnice postavljeno je 350 tona novog čelika. Vrednost radova bila je 210 miliona dinara.
PROČITAJTE JOŠ: Brankov most: Peške preko Save za nedelju dana
- Most je potpuno bezbedan za saobraćaj i može da se koristi - rekao je Vesić. - Stubovi na kojima se nalazi su delovi Mosta kralja Aleksandra iz 1934. godine, koji je srušen u Aprilskom ratu 1941, uzvodna polovina mosta napravljena je 1956. godine, pa je između 1974. i 1978. godine pravljena nizvodna polovina mosta. Most nije građen istovremeno i zato zahteva veću brigu nego ostali
Gradski menadžer je obećao da će biti popravljen i lift za bicikliste koji ne radi i podsetio da on nije bio predmet ovog tendera.
- U narednom periodu biće doneta posebna odluka o održavanju infrastrukture - mostova, liftova, nadvožnjaka u Beogradu. Ubuduće ćemo redovno održavati mostove, verujem da nećemo imati takvih problema, jer infrastruktura mora da se održava - zaključio je gradski menadžer. On je najavio da će uskoro biti otvorena dva velika i važna tendera - za rekonstrukciju Karađorđeve ulice i Trga republike.
PROČITAJTE JOŠ: "Energoprojekt" spaja bulevare kroz nasip?
- Karađorđeva ulica se potpuno menja od Brankovog mosta do Kalemegdana - objasnio je gradski menadžer. - Radiće se potpuno nove kolovozne trake, biće izmeštena železnička pruga, urađen tramvajski deo, kao i deo uz obalu, poput Sava promenade kod Beograda na vodi.
PROBIJANjE ŽELEZNIČKOG NASIPA
VESIĆ je podsetio da je prošle nedelje potpisan tender za probijanje železničkog nasipa u Novom Beogradu koji će spojiti ulice Agostina Neta i Bulevar umetnosti.
- Taj tender je važan jer će omogućiti lakši život građanima tog dela Novog Beograda i radovi će se izvoditi tako da ne ometaju železnički saobraćaj - kazao je on.
Zile
01.06.2018. 13:15
posle samo 4. godine
@Zile - A pre ovih ,,samo 4 godine'',nije rehabilitovan ni za prethodnih 20 ili 30 godina.
@Zile - Nije tacno! Unazad oko 10 godina vec su radjene konstruktivne sanacije, isto Mostogradnja sa podizvodjacima. I tada su se prale pare i radilo po losim projektima, pa su ugradjene (privarene) mnoge tone celicnih nosaca koji nisu odgovarali stanju mosta, tj. geometriji elemenata koji su bili deformisani i osteceni, pa sanirani tako da je bila potrebna ova nova popravka.
A šta je druga strana mosta? Most na Morači? Zašto nije urađena i ona ili ćete i nju raditi 5 godina? Zašto Most nije opran, zašto je ispod mosta neviđeno ruglo,posebno na stepenicama gde vonja na fekalije? Ko se brine o tome,a upravo tu prođe najveći broj stranaca,s kojima se toliko hvalimo...
@MatijaBG - MatijaBG nije iz BG.Da si iz BG znao bi da se Brankov most sastoji od 2 potpuno razlicita mosta .Prvo je postojao samo jedan most i saobracaj se odvijao dvosmerno.Sad je zavrsena rekonstrukcija prvog mosta koji je napravjen.Druga strana je dosta mladja i sanacija moze da saceka.Pozdrav za Matiju Beogradjana
Komentari (5)