Zakrpiće sve kad se vreme prolepša

S. B. MILOŠEVIĆ

20. 01. 2017. u 23:46

Vozači upozoravaju na oštećenja kolovoza, ali ekipe "Beograd puta" popravljaju samo najkritičnije tačke. Zbog pucanja vodovodnih cevi samo od 6. januara majstori morali da saniraju 107 "kratera"

Закрпиће све кад се време пролепша

Deo asfalta na Brankovom mostu Foto Z. Jovanović

VLAŽNI kolovozi i niske temperature "rascvetali" su rupe na saobraćajnicama širom prestonice. Najviše oštećenja pojavilo se na najprometnijim gradskim ulicama, pa vozači voze levo-desno u pokušaju da ih izbegnu. Udubljenja na kolovozu vidljiva su i na autobuskim stajalištima.

- Autobusi Brankovim mostom voze cik-cak u pokušaju da izbegnu "kratere" na putu - navodi naš sugrađanin Ilija M. - Oštećenja ima svuda, a najvidljivija su na stajalištima. Tu je i po nekoliko rupa, tačno gde su točkovi autobusa. A pošto sada i vozači autobusa pokušavaju da ih izbegnu, pa iz žute ulaze u drugu traku, to može da bude opasno.

Iz "Beograd puta" objašnjavaju da industrijska so nije uzrok nastanka oštećenja u kolovozu, pošto taj agregat nepovoljno utiče na betonske površine, a ne na asfaltne. Na stvaranje pukotina na kolovozu utiču voda i led.

- Veliki broj udarnih rupa saniran je u poslednje vreme. najviše u Brankovoj ulici ispred ulaza u tunel, u Ilije Đuričića, Mihajla Pupina, Vasinoj, Ilije Garašanina... Najkritičnija mesta i najprometnije gradske saobraćajnice popunjavamo recikliranim ili hladnim asfaltom. To je privremena mera, dok se ne steknu neophodni vremenski uslovi za ugradnju vruće valjanog asfalta - ističu iz ovog javnog preduzeća.

Kad temperature budu iznad nule, a posle pahulja i kiše sine sunce, kažu u "Beograd putu", ekipe Službe za građevinsku operativu preusmeriće sve raspoložive resurse na održavanje i popravku udarnih rupa na ulicama. Majstori, kažu, poslednja dva dana obilaze teren popisuju oštećenja. Na osnovu prikupljenih informacija, napraviće plan kako bi nastala oštećenja na kolovozima što pre bila sanirana.

SANIRALI 107 KVAROVA

ZBOG veoma niskih temperatura, vodovodne cevi pucale su u svim delovima grada. Oštećenja je, nakon radova "Vodovoda", trebalo i zakrpiti, pa je "Beograd put" imao pune ruke posla. Ekipe su radile na minus dvanaest stepeni ispod nule, pod svetlima reflektora. Od početka hladnog talasa sanirano je 107 takvih kvarova. Najveći i najteži bili su u Bulevaru Mihajla Pupina, Glavnoj ulici u Zemunu, Takovskoj, Kumodraškoj, Vrtlarskoj...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

Francesco

21.01.2017. 00:10

Pa vi i dalje dozvolite da vam 40% cene registracije vozila (koja je ionako preskupa) čini stavka "održavanje putne mreže". Kongo ima bolje puteve od Srbije. Ima da krpite sad i to noću, da ne ometate saobraćaj. Eto zapeli ste za tu EU, a od cele te tekovine imate nameru da preuzmete samo namete (i to one koji su u evropi veći nego u Srbiji, ali na svu sreću takvih nema mnogo) i gej parade. Imam osećaj da je manje rasulo vladalo ovim prostorima nego u vreme seobe naroda.

mile swajcarac

21.01.2017. 00:56

Haahhaa bas me zasmejase zimi hladno leti vrucina i tako se u srbiji radi verujte da sam na minus 25 radio na gradjevini i na plus 35 tamo nema hladno toplo tamo ima danas je radni dan kraj price secam se kada se slovenija osamostalila pa sam prolazio zimi sneg vejavica da se smrznes a oni asvaltiraju i imaju fenomenalne puteve posao nesme da ceka on mora da se zavrsi medjutim gledam da su nas svi pretekli sa putevima pa cak i bosna neki dan sam isao kroz bosnu a da vidite puteve u albaniji pozd

mile swajcarac

21.01.2017. 01:02

Halo ljudi pa i u swajcarskoj imaju vodovodne cevi zivim gore preko 40 godina jos nisam doziveo da se to negde desi a znalo je biti i do minus 30 kada se nesto uradi kvalitetno i strucno onda je manj kvarova kod nas se radi drzi vodu dok majstori odu ili se sfuseri pa nema veze nista nauceno sve priuceno i to nam je too poz

Nikola

21.01.2017. 01:50

Kako i da ne budu rupe kad nisu postavili odvode za vodu na autobuskim stajalištima

Bielefeld

21.01.2017. 09:55

Svaki student građevine će vam reći da se autobuska stajalista izlivaju u betonu. Ja ne znam ko je kod nas lud.

mile swajcarac

21.01.2017. 10:07

Oni radili na minus 12 ja sam radio u swajcar.. na minus 25 gore nema toplo hladno gore ima radni i neradni dan poz

Ivan

21.01.2017. 11:26

Sta drugo znaju u Srbiji vec da zakrpe?!Tako svake godine,da se operu pare i da se kaze da se nesto radi.