Elektrobus čeka školsko zvono!
03. 08. 2016. u 22:15
Od Vuka do "Delta sitija" vožnja autobusom na baterije. Pet vozila biće u pogonu od početka septembra
Ekološko vozilo sa punom baterijom pređe 20 kilometara,foto P.Mitić
BEOGRAĐANE neće prevoziti elektrobusi do početka školske godine! Uprkos najavama da će na liniju 1E, od Vukovog spomenika do "Delta sitija", izaći do kraja juna i odlaganja datuma početka saobraćanja nekoliko puta, u GSP "Beograd" kažu da će nova vozila na baterije, putnike početi da prevoze tek od septembra.
- Ponosimo se činjenicom da smo prvi u Evropi koji poseduju elektrobuse sa kondenzatorima visokog kapaciteta. Ovaj ponos i pozicija od nas zahtevaju i visok stepen odgovornosti prema našim sugrađanima i korisnicima javnog gradskog prevoza - objašnjavaju u najvećem gradskom prevozniku. - S tim u vezi vozila smo podvrgli rigoroznijim procenama bezbednosti nego što je prvobitno bilo planirano, iako su i prve testove vozila prošla sa najvišim ocenama. Sve ove procedure iziskuju određen vremenski period, pa je predviđeno da vozila budu u saobraćaju do početka septembra, odnosno dok naši najmlađi korisnici ne krenu u školu.
Iz GSP kažu da su zahvalni građanima što imaju razumevanja, a sve u cilju - ugodne i bezbedne vožnje.
Pet autobusa na baterije stiglo je u Beograd početkom jula. Oni će saobraćati na relaciji dugoj osam kilometara u intervalu od 12 do 13 minuta. Ovo moderno vozilo sa punom baterijom može da pređe 20 kilometara, što je otprilike kao relacija linije 23, koja povezuje Vidikovac i Karaburmu. Planirano je da vreme punjenja baterije za elektrobus bude od pet do osam minuta.
GARANCIJA DVE GODINE
Električne niskopodne autobuse proizvodi kineski "Hajger", a distributer je bugarski "Čeriot motors". Garantni rok na celo vozilo je dve godine, odnosno 200.000 pređenih kilometara.
Nezaposlen
04.08.2016. 00:18
Hoce li doci nesto novo u Srbiju i van tog Beograda? Smejurija...
Pre svega toga, trebalo je da podvrgnete rigoroznoj kontroli vase nevaspitane i proste vozace, koji se prema autobusima ponasaju kao da su tudji. Dzaba nama novi autobusi kad ih gospoda vozaci unakaze namerno u roku od odmah.
@Dusan - Nisu vozači nego služba održavanja u GSP-u. Japanci kad su poklanjali one MAN autobuse su izričito tražili ( znajući o kakvim štetočinama se radi) da se u održavanju poštuju sve smernice proizvođača i barem 5-6 godina su žuti MAN busevi bili kao novi a i dan danas rade, dok se Ikarbusovi raspadaju vec nakon godinu dve ( kad ih GSP održava dok kod privatnika i oni traju)
crveni?
Da Dusane to su prosti vozaci "B"kategorije ili uopste nemaju dozvolu,unistise autobuse.
Komentari (7)