Kineski električni autobusi na liniji 1E od Belvila do Vukovog spomenika

FoNet

12. 06. 2016. u 13:16

Gradski menadžer Goran Vesić najavio je danas da uskoro u Beograd stižu električni autobusi čime će grad postati jedini u Evropi koji će imati jednu ekološki čistu autobusku liniju

Кинески електрични аутобуси на линији 1Е од Белвила до Вуковог споменика

Gradski menadžer Goran Vesić najavio je danas da uskoro u Beograd stižu električni autobusi čime će grad postati jedini u Evropi koji će imati jednu ekološki čistu autobusku liniju.

"Grad Beograd je izdvojio 2,6 miliona evra kojima je kupljeno pet autobusa kineske kompanije "Hajger" a radi se o jednoj od najvećih fabrika za proizvodnju autobusa koja u jednom danu proizvede čak 70 ovakvih vozila. Uporedo sa njihovim dolaskom radi se na izgradnji punjača, a ta linija će nositi oznaku 1E i saobraćaće između Belvila i Vukovog spomenika",rekao je Vesić gostujući u Jutarnjem programu TV Pink, a prenosi Informativna služba gradske uprave.

Autobusi će ići u razmaku od 12 do 15 minuta, punjači će biti na početnoj i poslednjoj stanici, a sa punjenjem u trajanju od 10 minuta ovi autobusi mogu da pređu 20 kilometara.

On je objasnio da su ovi autobusi zelene boje, srednje veličine i mogu da prime oko 80 putnika.

"Plan nam je da sledeće godine nastavimo sa kupovinom takvih vozila sa idejom da centar grada bude pokriven električnim vozilima", dodao je Vesić.

Po njegovim rečima, u toku je tender za radove na Obilićevom vencu i taj deo biće pretvoren u pešačku zonu, Ulica maršala Birjuzova takođe će biti pešačka zona samo što će ulaz i izlaz iz garaže biti iz te ulice.

"Parking servis" je, kako je rekao, blizu dobijanja građevinske dozvole za garažu na Studentskom trgu, izmestiće se okretnica, i tu će biti i spomenik Zoranu Đinđiću.

"Svi ti radovi biće sinhronizovani te ćemo na tom mestu dobiti garažu sa više od 700 parking mesta što će omogućiti građanima koji dođu u pešačku zonu da tu ostave svoje automobile" rekao je Vesić i najavio da je u planu i izgradnja garaže na Kosančićevom vencu, u blizini Brankovog mosta, prenosi Informativna služba gradske uprave.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

DrMr

12.06.2016. 14:08

5 autobusa za 2,5 miliona evra???To je 500 hiljada za jedan bus jer u tu cenu ulazi i izgradnja punjaca???Zasto ne idete korak po korak pa da umesto 5 elektricnih uvedete 15 na gas koji su takodje mali zagadjivaci i potrosaci i da izbacite one lomove sa "euro 0" standardima.Ovako za par godina kad crknu baterije na tim busevima i dodje druga gradska vlast ima da se prepucavate ko je kriv sto grad nema para za popravku....

Moci

13.06.2016. 11:26

@DrMr - Posle ovih nista nece ostati za drugu vlast. Morace da rade iz pocetka

Jadovan

12.06.2016. 14:50

Videcemo kad se isprazni u spicu negde na brankovom mostu ko ce da ga dopuni.. 20km autonomije je nista. Jedva ce taj da dobaci od stanice do stanice

Gojko

12.06.2016. 15:29

@Jadovan - Izgleda da si pametniji od Vesicha,oni kupuju to ne razmishljajuchi.Ovakvog menadzera bi pozeleo svaki grad u Srbiji.Kod mene kad prodje stari FAP i daa gas,oblak dima ostane iza njega.Tek sad su kupili polovne mercedese i neoplane.

Ziveo Staljin

12.06.2016. 15:26

A mi 70% električne energije dobijamo iz termoelektrana, sagorevanjem uglja haha

Bungi

13.06.2016. 14:41

Mogu li ovakvi autobusi da se proizvedu u našim fabrikama.?Ako se pita uvoznički lobi,ne mogu!Ja sam lično za kombinaciju električnog autobusa i trolejbusa,koji ide kao trolejbus na linijama koje su pokrivene mrežom i dopunjava baterija a na linijama bez kontaktne mreže ide kao električni autobus.