Pitanja „Infostanu”: Da li ćemo za kucu plaćati komunalije?
22. 03. 2016. u 23:14
Na šaltere "Infostana" stižu najrazličitije reklamacije ali i pitanja Beograđana. Pritužbe građana uglavnom opravdane. Jedna dama htela da u spisak stanara upiše - ljubavnika
PRINUDNA naplata, reklamacija za veći utrošak vode, prijava ili odjava stanara u zgradi nisu jedini poslovi koji dovedu sugrađane pred šaltere "Infostana". Učmalu svakodnevicu neretko razbiju najrazličitija pitanja koja se mogu čuti sa druge strane stakla:
- Izvinite, koji autobus staje ovde kod vas? - zatražio je pomoć stariji Beograđanin.
Upravo sa takvim pitanjem u filijali u Danijelovoj ulici, simpatični penzioner je završio izlaganje o maloj penziji, nezaposlenom unuku... Sve to pošto je sačekao svoj red u nizu onih koji u strepnji čekaju da čuju kako da im izvršitelj ne zakuca na vrata. Stariji gospodin je tražio samo uputstvo kako da dođe kući, ali je zato svima bar na trenutak vratio osmeh na lice. Naročito referentima "Infostana".
- Korisnici nam se najčešeće obraćaju opravdanim povodom - zbog promene vlasnika stana, reklamacija na potrošnju, korekcija računa, prijave ili odjave stanara u ulazu, u vezi s prinudnom naplatom, ali ima i onih koji dođu sa potpuno neočekivanim zahtevima i pitanjima. Tako nam se sugrađanka požalila zašto plaća odnošenje smeća kad mora sama da ga donese do kante - kaže za "Novosti" pi-ar "Infostana" Milica Paunović.
U pojedinim slučajevima, stanari su zahtevali od "Infostana" da otkrije zlikovca koji skida sijalice u hodnicima ili čak odnosi stvari sa žice iz vešeraja. Neki su osećali dužnost da prijave kućnog ljubimca kao člana domaćinstva, jer je svakako deo porodice. Slično je smatrala i jedna dama, ali je u spisak stanara htela da upiše - ljubavnika! Po njenim rečima, dosta mlađeg od nje, koji je često obilazi, pa tako koristi kupatilo, odnosno vodu. Njeno "poštenje", ipak, više je ličilo na hvalu.
- Imali smo žalbu na stanara koji je ostale, kako su naveli, radioaktivno ozračio - dodaje Paunovićeva. - Prijavljivali su komšije ako peru kola i tako troše zajedničku vodu. Desilo se da je komšinica otvarala tuđe račune, da bi na osnovu toga prijavila ko ima više članova od onih prijavljenih.
Uporna Beograđanka htela je da ospori subvenciju na komunalije komšinici, jer je znala da "diluje" devize. Ipak, kako kažu službenici, sve je bolje, dokle god nisu svađe, a za ostalo odvojiće minut za razgovor.
Radoje Nikolic
23.03.2016. 07:10
INFOSTAN drugo ništa i neradi no uživa u narodnoj nevolji i po koju Anegdotu zapišu, Ali zato 30% uzimaju na preprodaju tuđih Proizvoda. Ta Armijau u Danijelovu i Filijalama na Svakoj Opštini, mogla bi Obrađivati svu poljoprivredu u Vojvodini i da živimo ko Carevi
Madam, ako ste na komunalije prikljucile vasu kucu na neku od planeta, onda niste duzni da platite beogradskim komunalcima nista. Ali, ako ste prikljuceni na beogradske komunalije kao sto su: voda, struja, odnosenje djubriva i kanalizacija i ostalo, onda cete morati to da platite beogradskim komunalcima. Razmislite i sami, ko ce da plati vase potrebe?
U,, Infostanu" su sve neradnici: pre 3 (tri) meseca sam im e-mail-om uputio reklamaciju za potrosenu vodu, nasta su mi odgovorili da ce mi odgovor na reklamaciju poslati postom na adresu, naravno nisu nikad odgovorili, ni pisano ni elektronski na mejl,toliko o njima i njihovim gazdama koje sede u Skupstini grada i samo skupljaju pare( nista drugo i ne znaju).
Komentari (3)