Kineski most, a srpski auto-put

N. VUKIĆ

18. 12. 2015. u 22:29

Poslednji deo saobraćajnice Severna tangenta biće otvoren 27. decembra. Od Zemuna do Pančevačkog puta za 20 minuta. Završava se deonica dužine 4,3 kilometra

Кинески мост, а српски ауто-пут

ZA desetak dana Beograđani će od Novosadskog do Pančevačkog puta, preko Pupinovog mosta, stizati za manje od 20 minuta! Saobraćajnica Severna tangenta, ukupne dužine 21,2 kilometra, biće kompletirana završetkom deonice od Ovčanskog ka Pančevačkom putu (4,3 kilometra) i svečano otvorena u nedelju 27. decembra u devet časova!

A na terenu su u toku završni radovi. Majstorima i putarima iz "Ratka Mitrovića" ostalo je da asfaltiraju još oko 50 metara kolovoza, pa da se nova saobraćanica spoji i poveže sa putem za Pančevo.

Neimari su i u četvrtak na temperaturi oko nule izlivali asfalt na razdelnom ostrvu, obeležavali horizontalnu signalizaciju, postavljali podzemnu instalaciju, dok su radnici "Zelenila" na delu gde je kolovoz odavno završen uređivali zelene površine. Na nezavršenoj, kratkoj deonici bageri su nasipali, dok je valjak "peglao" tucanik.

- Sve će biti završeno u predviđenom roku - uveravaju majstori na gradilištu. - Već može da se kaže da je posao i završen, ostalo je još ovo malo, ali i to ćemo da uradimo.

U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu da je deonica od Ovčanskog puta do mosta preko železničke pruge urađena još krajem septembra.

- Preostalo je da se završe radovi na deonici dužine oko 800 metara, uključujući semaforizovane raskrsnice sa Ulicom Zage Malivuk i Pančevačkim putem - dodaju u Ministarstvu. - Pored radova na samoj saobraćajnici Severna tangenta, rekonstruiše se i deo Ulice Zage Malivuk. Povezivanjem sa Pančevačkim putem očekuje se značajno povećanje saobraćaja preko Pupinovog mosta.

Ovaj tranzitni pravac trebalo bi značajno da rastereti centar grada, mostove na Savi, ali i Pančevac.


PO TRI TRAKE

DEONICA od Ovčanskog do Pančevačkog puta duga je 4,3 kilometra. Saobraćajnica je, kao i na ostalom delu trase, širine 25 metara, sa po tri vozne trake za oba smera. Na trasi su izvedena dva mosta i dva nadvožnjaka, od kojih je prvi povezan sa SC "Kovilovo", i drugi kojim je omogućen prelaz poljoprivredne mehanizacije preko Severne tangente.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

ZalivSajt

18.12.2015. 23:16

@Milos - nemoj tako, moraju i saobracajci od necega da zive...evo na krivini kod mene seljak nije imao pare pa im dao gajbu dunja samo da ga puste...sirot kaze mora detetu da da za novu godinu a ovaj kaze ajde moze i dunje teraj teraj....

Aca

19.12.2015. 02:59

@Milos - Taj most je zvanično definisan kao gradski most, a najveća dozvoljena brzina u gradu je 50km/h.

dejan

19.12.2015. 15:50

@Milos - Da bartice ali most i obilaznica se nista ne razlikuje npr. od "ring road-a" obilaznice oko Soluna..cak je tamo obilaznica oivicena se jedene strane ,donje prema moru, naseljem,saobracaj je gust kao na nasem auto putu kroz Bgd.... i kod njih je ogranicenje od 90km na cas zavisno od deonice i ide do 120km na cas.A kod nas na obilaznici mozes samo miseve i macke da nadejs na putu..pa ni njih nema zimi..a o ljudima da ne pricam.

Slobodan

18.12.2015. 23:01

A da neko dodje i vidi koliko su uništili puteve koje verovatno nikada neće ni u pređašnje stanje da vrate.

Bokisa01

18.12.2015. 23:29

e sada ce tek da nastane ludnica.. od mosta do autoputa obicno se ide 20 minuta (put od jedno 5km) jer je prevelika guzva a semafori nisu uskladjeni. sta li ce tek sada biti ...

Aranđel Mihajlović

19.12.2015. 00:23

Zašto se uporedo nije završila i deonica T - 6 , do Dr. Ivana Ribara .