GSP putnicima plaća pocepane pantalone!
29. 10. 2015. u 23:58
Osim osiguranja od povrede, ljudi imaju pravo i na nadoknadu štete. Odšteta za fleku ili mrlju na garderobi, ali i oštećene cipele
Ilustracija
UŠLA sam u autobus 33 u Jovana Avakumovića, do Slavije. Otkucala kartu i sela. I "dobila nervni slom" jer je iz sedišta, na kojem je bio odvaljen tapacirani deo, štrčao šraf koji mi je pocepao pantalone! Vozač informisan, sedište i autobus uslikani, prijavljeno dispečeru. Vozilo je povučeno iz saobraćaja, prijava poslata odeljenju GSP za žalbe građana.
Posle mesec i kusur dana stiže obaveštenje:
"Dobro jutro. Razmotrili smo vašu žalbu i odobrili vam novac u visini sume koju ste tražili. Ukoliko vam je to u redu, rešenje će potpisati naredne nedelje direktor i pozvaćemo vas da preuzmete uplatu".
- I sve ovo zato što su mi svi putnici u autobusu rekli "džaba se žalite - nema od toga ništa", a vozač - da nikad nije čuo da nekom refundiraju novac za oštećene stvari - samouvereno priča sugrađanka koja veruje da žalbe imaju smisla i da se "sve može, ako se pritisne sistem".
I ne samo za pocepane pantalone, uporni će i za fleku ili mrlju na garderobi, oštećenu cipelu, od GSP dobiti odštetu. I nije stvar u pritisku, već u pravu putnika i obavezi prevoznika.
Kako kažu u najvećem gradskom prevozniku u Beogradu, kao što su putnici osigurani od povreda, tako imaju pravo i na nadoknadu materijalne štete na garderobi ili stvarima nastale u vozilima GSP.
- Kao i u svim drugim segmentima, i u ovom vodimo računa o interesima korisnika svoje usluge. Iz tog razloga formirana je posebna komisija koja se bavi utvrđivanjem materijalne štete nastale na garderobi i stvarima putnika u vozilima našeg preduzeća - objašnjavaju u GSP "Beograd". - U slučajevima pozitivnog rešenja, odlukom direktora, isplaćuje se novac oštećenim putnicima.
Važno je napomenuti da je, prilikom utvrđivanja eventualne štete, oštećeni putnik u obavezi da uz zahtev za odštetu priloži i dokaz o plaćenoj usluzi prevoza.
- Putnici se uglavnom javljaju sa žalbama o pocepanim stvarima, oštećenoj obući i, eventualno, zaprljanoj garderobi. Bilo je specifičnih slučajeva kada su pojedini putnici pokušavali da naplate "lister" odelo, iako šteta nije bila pričinjena u našem vozilu - dodaju u GSP. - Dešava se da putnik zaboravi da evidentira u kojem vozilu je došlo do oštećenja, a, kao što je poznato, u sistemu javnog prevoza rade i vozila privatnika. Za njih GSP nije nadležan.
LEKARSKA DOKUMENTACIJA
Pomenute odštetne zahteve reguliše GSP, a eventualne povrede putnika regulišu se preko osiguranja koje pokriva rizik i naknadu štete u slučaju smrti putnika, invaliditeta, privremene sprečenosti za rad, nadoknađuje troškove lečenja...
Uslov je da putnik ima registarski ili garažni broj vozila, broj linije, mesto i vreme nastanka povrede i odgovarajuću lekarsku dokumentaciju.
REKORD 12.000
Najveća suma koju je gradski prevoznik isplatio iznosila je 12.000 dinara. Ovaj iznos GSP je platio na ime oštećene jakne. Suma koja se isplaćuje zavisi od vrednosti oštećenih stvari.
Bojan
30.10.2015. 02:33
zamenite pod hitno stolice u autobusima 25 ili ce te bankrotirati.
Свака част за ГСП
Hehe, ala će sada da budu malverzacije......ima da se čekaju "redovi" za ispaltu....ima GSP da radi sa MINUSOM i to debelim ! Kada počnu namerno da zalepe pravo iz usta na neke uništene već farmerice ŽVAKU, i da prijave vozaču.....eto sada radosti za one koji novac "naprave" na ovakav način....ko zna šta će sve smisliti....
@bgcaffe - Baš tako. Našem narodu ne manjka mašte kad treba namaći pare. Svako se češe o državu čak i kada ga ne svrbi.
to samo ja budala davne '97.god nisam ni znao da mogu da trazim neku odstetu, kad me je lik prolazeci uboo u nogu bonsekom koji je virio iz torbe , pa sam isao na usivanje...samo me zanima koliko li sam mogao da dobijem.
Komentari (7)