Tržni centar i na Prokopu
07. 10. 2015. u 17:45
Predstavljen urbanistički projekat za izgradnju Železničke stanice "Beograd-centar". Planirane pristupne saobraćajnice, stanična zgrada, garaža, brojni komercijalni sadržaji
Maketa nove železničke stanice, Marijana Radovanović
PRISTUPNE saobraćajnice, stanična zgrada, te brojni komercijalni sadržaji poput tržnog centra i garaže na nekoliko nivoa, deo su urbanističkog projekta za izgradnju Železničke stanice "Beograd-centar", koji je uradio Saobraćajni institut CIP 2009. godine, a koji je od pre dva dana dostupan na uvid javnosti u zgradi Gradske uprave.
- Imamo dve faza realizacije projekta - kaže odgovorni urbanista Marijana Radovanović. - Prva obuhvata izgradnju pristupnih saobraćajnica i staničnu zgradu. U drugoj, koja može imati i nekoliko podfaza, ulazi izgradnja komercijalnih sadržaja, poput tržnog centra i garaže sa nekoliko nivoa.
Nova gradska saobraćajnica bi trebalo da ide iz Bulevara kneza Aleksandra, ka moderno sagrađenoj staničnoj zgradi.Radiće se i pristup podstanici iz Prokopačke ulice, službeno-tehnički ulaz zgrade, ali i saobraćajna veza iz Bulevara vojvode Putnika. Sa auto-puta je, u drugoj fazi, planiran pristup donjem staničnom trgu, kao i biciklistička staza, parking za dvotočkaše i taksi vozila.
Kada su objekti u pitanju, u prvu fazu ulaze projektovanje i izgradnja službenih i tehničkih delova stanične zgrade. Sve drugo, poput njenog izgleda i komercijalnih sadržaja, to da li će krov garaže biti "ozelenjen", u narednoj fazi je .
Zainteresovani mogu da pogledaju projekat, ali i da upute primedbe i sugestije sve do ponedeljka 12. oktobra.
AMFITEATAR
PROSTOR od oko 80 hektara, koji obuhvata Savski amfiteatar, popunjen je železničkim postrojenjima različite namene. Izgradnjom putničke stanice Beograd-centar, tehničkih stanica u Zemunu i Kijevu, robno-transportnog centra u Makišu i obilazne pruge Beli Potok - Vinča - Pančevo, ovaj prostor bi se konačno oslobodio.
POČELO JOŠ 1977.
IZGRADNjA stanice "Beograd-centar", poznatije kao Prokop, traje već skoro četiri decenije. Počela je davne 1977. godine, ali je ubrzo prekinuta zbog nedostatka novca. Devedesetih je nastavljena, a prekinuta 2000. Prva faza rekonstrukcije, koja još traje, počela je krajem prošle godine. Vrednost radova je 25,8 miliona evra.
Zaboravljeni
07.10.2015. 18:56
Jug zemlje je načisto zaboravljen.Nemojte se čuditi kada Vam sa izbeglicama iz sirije, počnemo i mi sa juga zemlje da emigriramo u glavni grad u još većem broju.
Železnička stanica Prokop će MOŽDA biti završena 2353. godine. A do tada će svaka vlast da uzima ogromne pare za taj fantastičan projekat :)
Ako Bog da ovo što je isplanirano biće završeno 2050 godine i biće pušteno u rad.kada Srbiju budu primali u EU.Koji su ovo joginski letači.Odakle pare za ovo.Zadužićemo Srbiju za novih nekoliko milijardi evra.
Ovo sad pred izbore samo nicu makete
Živele makete!
Komentari (11)