Jeftinija karta, ali kraća vožnja

N. VUKIĆ

29. 09. 2015. u 12:05

Farbanjem novih zona javnog gradskog prevoza "četka" je najviše ograničila Beograđane u centru

Јефтинија карта, али краћа вожња

GSP je počeo akciju zamena info-tabli na stajalištima

FARBANjEM novih zona javnog gradskog prevoza "četka" je najviše ograničila Beograđane u centru, jer jeftinija mesečna karta za prevoz, ukoliko ne žele dodatne izdatke, podrazumeva i uži radijus kretanja. Već prvi dani oktobra, od kada počinju da važe nove tarife, biće lakmus za probleme sa kojima će se suočiti stanovnici Mirijeva, Zemuna, ali i drugih naselja koja su "prepolovljena".

S obzirom na to da pojedine linije javnog prevoza koje počinju i završavaju se u prvoj zoni, na svojoj putanji "seku" zonu dva, veliki broj sugrađana biće prinuđen da kupi mesečnu kartu za obe zone ili da osim personalizovane kod sebe ima i nepersonalizovanu i da je po potrebi aktivira. To važi i za Mirijevce iz uže gradske zone kad krenu na pijacu, u poštu ili Dom zdravlja, jer je ovo naselje podelio Mirijevski bulevar, a poslednja stanica u prvoj zoni je Vitezova Karađorđeve zvezde.

- Za svaku liniju koja prelazi granicu zone korisnik mora posedovati pretplatnu kartu za dve zone - kažu u Direkciji za javni prevoz i dodaju da je GSP započeo akciju zamena tabli na terenu kao i farbanja postojećih stubova.

I mada su u Gradskoj upravi izmene najavili još tokom leta, u ovoj instituciji objašnjavaju da se "zbog obimnosti posla, ukupno više od 4.800 komada na stajalištima u gradu, ovaj vanredni posao realno ne može završiti u kratkom roku".

MARKICA ZA PRVU ZONU 2.990

NOVA cena mesečne dopune za prvu zonu za zaposlene biće 2.990, dok će za prvu i drugu iznositi 3.275. Isto toliko će izdvajati i radnici u trećoj i posebno u četvrtoj. Cena objedinjene dopune za prvu, drugu i treću košta 3.890, dok putnici koji prolaze kroz sve četiri zone moraće da izdvoje najviše novca i njih će prevoz koštati 4.990 dinara.


MAPE I UPUTSTVA

U DIREKCIJI kažu da su svim distributerima koji rade dopune prosleđeni cenovnik, mapa zona, granična stajališta i uputstvo za korišćenje terminala. Distributeri su dužni da na prodajna mesta proslede ovaj materijal. Takođe, validatori će biti prilagođeni da prikažu različitim bojama, kao i pratećim tekstom, različite zone.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (13)

Mentalitet

29.09.2015. 15:20

Ćutimo i trpimo.Dahije nekad,dahije i danas-raja nekad,raja i danas..Možemo mi ovako još 500 godina.Ne znaju oni koliko mi možemo da trpimo ili možda znaju ?

igor

30.10.2015. 04:14

@Mentalitet - sve dok nema bune kao u Podgorici i imaju vecinu baaaas ih briga. Voe takve kao ti.

Aleksandar

29.09.2015. 15:21

znaci prevaranti teski, sad moras dve da uzmes sto si pre morao jednu a te dve zajedno skuplje nego ona jedna pre haha

Buntovnik

29.09.2015. 18:06

"Takođe, validatori će biti prilagođeni da prikažu različitim bojama, kao i pratećim tekstom, različite zone." A šta je sa daltonistima. Njima je sve ista boja.Nisu oni krivi ako pogrešno validiraju kartu.

Гага

29.09.2015. 18:22

Ово је поскупљење на превару,компликовање без потребе.Кад свако хоће да буде паметан онда се дешавају разне глупости.Боље би било да се зоне повећају јер град расте,све је већи а не све мањи.

srbo

29.09.2015. 19:14

Neshvatljivo mi je da nigde u medijima nisam nasao jasne mape novih zona. Zar ne smatrate da bi to citaocima bilo vrlo korisno?

Vremenska karta

30.09.2015. 02:02

Nek ovi stručnjaci iz gradske uprave objasne zašto je vremenska karta povezana sa zonama, kakve to veze ima? Cena minuta vožnje treba da bude svugde ista bez obzira u kojoj ste zoni. Npr. ako krenem iz Surčina u centar grada minut je jedan dinar, a ako krenem iz Barajeva dva dinara, koja je tu logika? To je očita prevara i pljačka građana.