Most na Adi: U igri 8 firmi iz čak 6 zemalja
30. 08. 2015. u 23:00
Nastavak radova na prilazu mostu na Adi. Zainteresovani izvođljči iz Srbije, Italije, Španije, Austrije...
SVE je manje koraka do nastavka izgradnje pristupnih puteva Mostu na Adi sa novobeogradske strane. U pretkvalifikacionom postupku javilo se osam firmi iz šest zemalja - Italije, Španije, Bosne, Austrije, Kine i Srbije. A pre dva dana, Direkcija za gradsko građevinsko zemljište pozvala je kvalifikovane ponuđače da dostave ponude prema tenderskoj dokumentaciji za izvođenje radova na Tošinom bunaru.
Zainteresovani izvođači imaju 30 dana da daju svoju ponudu, a potom će komisija u roku od 25 dana od otvaranja ponuda da donese odluku. Kriterijum za ocenjivanje je najniža ponuđena cena. Međutim, u slučaju da dve ili više ponuda imaju istu najnižu cenu, kao najpovoljnija će biti izabrana ona koja ima kraći rok završetka radova.
Po svemu sudeći, nema izgleda da će izgradnja saobraćajnice, koja je sastavni deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena, započeti ove godine. To, između ostalog, zavisi i od ponašanja učesnika koji imaju mogućnost da ulože prigovor što bi donekle moglo da produži postupak, ali se izvođenje radova svakako planira za sledeću godinu. Tačan rok biće poznat po zaključenju ugovora sa izabranim ponuđačem.
Inače, Most na Adi i njegovi prilazi su deo prve faze izgradnje Unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji bi trebalo da se proteže od Kvantaške pijace do Pančevačkog mosta. Da bi ona bila završena, potrebno je još napraviti deonicu puta od Buvljaka do Tošinog bunara, u dužini od dva kilometra.
TRI KILOMETRA
NOVOBEOGRADSKE pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije za drumski saobraćaj, između kojih se nalazi i treća namenjena šinskom prevozu. Sa drugom deonicom do Tošinog bunara, ukupna dužina severnih pristupnih puteva je tri kilometra, sa šest raskrsnica, koje omogućavaju da se vozila sa ove saobraćajnice uliju u okolnu saobraćajnu mrežu.
"KOSA", ZEMUN I VOJVOĐANSKA
SEVERNI prilaz Mostu na Adi završava se raskrsnicom sa Ulicom Tošin bunar, odakle se vozila mogu kretati dalje prema Bežanijskoj kosi, Zemunu ili Vojvođanskoj ulici.
Aranđel Mihajlović
31.08.2015. 00:40
Ova vlast se četiri godine nakanjuje da dovrši samo jedan krak od tri kilometra . Za to vreme je prokaženi Dragan Đilas završio ceo most , sa vrlo složenim i obimnim prilaznim saobraćajnicama .
@Aranđel Mihajlović - zbog nepotrebnog rasipanja para i mosta na pogresnom mestu. Osim toga, sve je na kredit. Tako moze i moja baba zidati. BusPljus da ne pominjem. Takodje, njegova izmisljotina... samo mi nemojte Djilasa pominjati.
@Aranđel Mihajlović - Most je izgradjen na idealnom mestu ali je problem sto smo mi Srbi jako cudan narod pa smo svi strucnjaci za sve!
A kada ce da stave vrh na pilon i zavrse stub vec jednom?
Bilo bi lepo kada bi se dalo našim firmama da radi to, ali uz uslov da se sve to strogo nadgleda i da sve bude po propisima i uslovima projekta, pošto naši umeju da muljaju i budu aljkavi za medalju.
Komentari (6)